paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 18:46 | Nahoru | #1

BlackSabbath píše: Já jsem si to taky říkal, ale nemám v hlavě všechny prototypy...Každopádně v SBK asi musí držet produkční verzi kyvky, tak mají letmo uložený kolo. Ale SBK kyvka je "lehce" jiná...



Mně přijde, že v sbk maj většinou kyvky ztužený spodem, což v sérii moc nejde kvůli katům. Kdysi to měla r1 a teď s katem až nová brambora rr. Jednostranka byla původně kvůli rychlejší výměně při endurance, což se ve výsledku podle mě snad ani nijak extra nepotvrdilo, ale ta estetická výhoda tam zjevně byla a na tu zákazníci ducati evidentně slyšej, takže bych řekl že to držej spíš kvůli nim...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

12.6.2019 v 23:43 | Nahoru | #2

Johnny83 píše: Mně přijde, že v sbk maj většinou kyvky ztužený spodem, což v sérii moc nejde kvůli katům. Kdysi to měla r1 a teď s katem až nová brambora rr. Jednostranka byla původně kvůli rychlejší výměně při endurance, což se ve výsledku podle mě snad ani nijak extra nepotvrdilo, ale ta estetická výhoda tam zjevně byla a na tu zákazníci ducati evidentně slyšej, takže bych řekl že to držej spíš kvůli nim...


SBK kyvky jsou úplně jiné, než v sérii. A rychlovýměnu máš i na oboustranné kyvce. Dneska vlastně výlučně a hlavně, protože endurance jezdí v naprosté většině japonské stroje a sem tam BMW. A pár výjimek (minimum).
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist