paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

ZX10R je masakr nejvetsi!

5.6.2008 v 09:41 | Nahoru | #541
kawafil> rozkoukávám se co a jesli vůbec něco pořídit.. klidně padavku...

ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2008 v 02:24 | Nahoru | #542

ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2008 v 10:10 | Nahoru | #543
Bubrak ZX10R> to mi něco řika

ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2008 v 19:35 | Nahoru | #544
Co to je za letiště??

ZX10R je masakr nejvetsi!

6.6.2008 v 21:59 | Nahoru | #545
Svidnik /SK

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2008 v 11:49 | Nahoru | #546
Bubrak ZX10R> Tvoje wheeliesy vypadaj dost nebezpečně , už jsi hodil někdy tlamu??
Jináč už vodím novou R1 (znáš ne? - tu nejlepší motorku ) a musím s tebou souhlasit, že na záda se jí už tolik nechce, 05ka šla líp. Asi ta dlouhá kyvka a celková geometrie a motor táhne až vejš.. Ale na okruh to je paráda

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2008 v 11:52 | Nahoru | #547
No ikdyž někdy se to taky plaší i na trati

[URL=

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2008 v 18:07 | Nahoru | #548
Perna: To sem mel ZX10 asi 14 dni a jeste s ni nebyl szitej. Ono taky zalezi jak fouka vitr a kam to tahne podle gumy apod. Dneska sem dal z Pisku do Prahy asi 600m na vyjezdu z Cimelic, proti jela Oktavka, ridic zurive blikal a pak na me ukazal vztycenej palec. I v lijaku sem jel slusne po zadech, ale zas nekdy se to zacne nejak divne naklanet a du radsi hned dolu. Jinak po zadech sem to neslozil jeste, i kdyz sem mel parkrat namale, jednou treba kdyz sem se ucil radit za 2 a ve dvou sem to malem preklopil dozadu. A pak sem tu vypravel o tom skoku na horizontu kdy se jeste ve vzduchu motorka pretacela. No a tak 10x se mi to zaclo kinklat nebo jen naklanet na bok a dopadl sem tak tak ze sem to ustal.

Ale teda zrovna na tomhle videu co sem dal mi neprijde nic nebezpecnyho. Co se ti nezda?

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2008 v 18:27 | Nahoru | #549
Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat

ZX10R je masakr nejvetsi!

7.6.2008 v 22:14 | Nahoru | #550
jeden masakr na prodej

ZX10R je masakr nejvetsi!

8.6.2008 v 00:46 | Nahoru | #551
óóó, kdypak budete vy Kaváci slaviti nanebevzetí panny Kawy? pomožte mi tady kua Sůzáci proti nim, ať už tu přestanou tak šíleně přehánět (třeba i Jamaháci, viďže Perňo)! Hodňáci ti ale ať se sem neserou!

... a koukněte se taky pořádně, kdopak dnes usedl na náš kaskadérskej trůn!

ZX10R je masakr nejvetsi!

8.6.2008 v 01:12 | Nahoru | #552
Perna: A jeste - nova R1 ma omezenej vykon na prvni 3 stupne kvuli emisim, takze tam nema tech 189 s naporem. Jede to na ty stupne hur nez ZX10 04 (i v hornich otackach jde hur nahoru, krom akcelerace) a shodl se i kamos (byli sme spolu na Yamaha dni a testovali R1 a pak sem mu pucil svoji ZX a byl prekvapenej). Je to teda vsechno logicky. S tim wheelisem a kyvkou mas samo taky pravdu.

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 10:21 | Nahoru | #553

kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat



Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..

tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 10:21 | Nahoru | #554
Už se dostala ta kamera ode mě k her Helmutovi? lol lol lol lol

Naposledy editováno 09.06.2008 10:21:58

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 10:25 | Nahoru | #555
Herr Helmut ma jeste trochu problemy s drzakem, ale to se brzo doladi.

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 10:27 | Nahoru | #556
Bubrak ZX10R> teď o vejkendu byla 2x kamera na okruhu v Brně a prej na výtečnou.... jednou se jela dokonce podívat do kačera

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 10:29 | Nahoru | #557
kaczer: do kaczera lol lol to byla ta kolonoskopie? lol lol

no hrozne me zajima jak ji upevnili a taky vysledny video, pls pls

jo a Helmut poridil taky ZX10R, taky cernou je to stara vopice lol

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 10:32 | Nahoru | #558
Bubrak ZX10R> mno co mi ráno psal, tak prej jestli nevadí že sou na ní zbytky pawrtejpy

btw co robíš odpolko? co takhle nějakej plácek na lehkej šolich

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 11:16 | Nahoru | #559
Bubrak ZX10R> neblázni, akcelerace jde ruku v ruce s výkonem a tam motorka jede normálně na všechny kvalty, dokonce víc než některý konkurenční litry. Je fakt, že tam mám komplet vejfuk a cca +10PS, na 7tis. ot. dokonce nárůst 13PS! Jen tam prostě není ten "spodek" jako na K5 a hlavně ta geometrie jde proti nechtěným wheeliesám. By byl výrobce sám proti sobě, kdyby omezoval výkon na první 3kvalty - to by pak kvůli kritice v testech "že to nejede" nikdo nekupoval a to si nemůže dovolit! Suzuki to vyřešila přepínačem map na řidítku, ale je to na rozhodnutí "pilota". Máš to nějak podložený, že nová R1 má tuhle "úpravu" omezenýho výkonu?

Svíce je ok, akorát mi to přišlo takový míň pod kontrolou, jak ti př.kolo kolísá nahoru a dolů...a proč ten posez až vzadu před zvednutím, to má ZX problém se zvednout, když sedíš normálně Nejsem žádnej "profesor", tak mě neber moc vážně

Zdar v Hoškovicích, pojedu jednou mrknout na pořádný Draky

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 11:47 | Nahoru | #560

Perňa #81>Bubrak ZX10R> neblázni, akcelerace jde ruku v ruce s výkonem a tam motorka jede normálně na všechny kvalty, dokonce víc než některý konkurenční litry. Je fakt, že tam mám komplet vejfuk a cca +10PS, na 7tis. ot. dokonce nárůst 13PS! Jen tam prostě není ten "spodek" jako na K5 a hlavně ta geometrie jde proti nechtěným wheeliesám. By byl výrobce sám proti sobě, kdyby omezoval výkon na první 3kvalty - to by pak kvůli kritice v testech "že to nejede" nikdo nekupoval a to si nemůže dovolit! Suzuki to vyřešila přepínačem map na řidítku, ale je to na rozhodnutí "pilota". Máš to nějak podložený, že nová R1 má tuhle "úpravu" omezenýho výkonu?

Svíce je ok, akorát mi to přišlo takový míň pod kontrolou, jak ti př.kolo kolísá nahoru a dolů...a proč ten posez až vzadu před zvednutím, to má ZX problém se zvednout, když sedíš normálně Nejsem žádnej "profesor", tak mě neber moc vážně

Zdar v Hoškovicích, pojedu jednou mrknout na pořádný Draky



Děláš "machra" a v cílovce jsem tě předjel,jenom jsi "čuměl"!!Ti to nejelo víc jak 220 km/h.Jo,vlastně,ty jsi jel po "zadním"!Tak to beru zpět!!

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 11:55 | Nahoru | #561
Kaczer: covece nestihacka dneska a zejtra asi sjedu kouknout na jednu 07 ZX10

Perna: nekdo sem daval odkaz na nejakej odpornej clanej, to je znamy ze i ZZR14 na prvni 4 kvalty dole nejede kvuli skrceni (uz asi ne ta posledni 08), tak bych v tom nevidel zadnou zvlastnost, ono prave na prvni stupne uz to vyuzijes vicemene jen na to wheelie

s tou svici (btw houby svice) - kolisani je normalni, kolisa mi to bezne, trochu mi to klesne, tak to zas prizvednu (uplne pod kontrolou), tady jedu pomerne nizko, jak jsem psal, mel sem motku chvili, stejne i to ze sedim vzadu sem jen zkousel jak se to bude chovat, ted to treba zvedam ze sedim vepredu, je to lepsi (lepsi kontrola), i kdyz se to zvedne hur (ale porad dost v pohode samozrejme)

v Hoskovicich se ke me prihlas, ZX10 s nosicem tam bude jen jedna budu tam teda jen v nedeli

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 12:23 | Nahoru | #562
On tu tvojíé bude kupovat Helmut? A ty pokukuješ zase po nový mrdečce?

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 18:01 | Nahoru | #563

kaCZer>kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat

Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..

tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...

kvalitni oddil ne fakt je to poznat,ono to nepřida jen ty 3koně nahoře,ale změni se vlastně celej pruběh toho vykonu,asi kvalitni oddil ten BOS

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 18:06 | Nahoru | #564

kawafil>kaCZer>kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat

Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..

tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...kvalitni oddil ne fakt je to poznat,ono to nepřida jen ty 3koně nahoře,ale změni se vlastně celej pruběh toho vykonu,asi kvalitni oddil ten BOS



Koukni se na yoshimuru na zx10r a graf z brzdy to je ladak na zx10r...ne jen 3kone nekone

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 18:30 | Nahoru | #565
Me merili na brzde s orig laufem a s tou yoshimurou co mam a graf byl s ladakem znatelne vejs, dobrejch 8 koni ve spicce.

ZX10R je masakr nejvetsi!

9.6.2008 v 20:25 | Nahoru | #566

Bubrak ZX10R>Me merili na brzde s orig laufem a s tou yoshimurou co mam a graf byl s ladakem znatelne vejs, dobrejch 8 koni ve spicce.

sem jen placnul abych nepřehaněl a vy se pak do mě pustite jinak graf sem k tomu dostal taky,ale jaksi z něj nic přesnyho nevyčtu,ale ladak je v celym pasmu o dost vyš

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.6.2008 v 11:01 | Nahoru | #567

kawafil>kaCZer>kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat

Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..

tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...kvalitni oddil ne fakt je to poznat,ono to nepřida jen ty 3koně nahoře,ale změni se vlastně celej pruběh toho vykonu,asi kvalitni oddil ten BOS



no jo BOS je kvalitni oddil, mam od nich vyfuky a kdyz se vyndaji homologacni trubicky tak je citit jak to jede vyrazne hur... a to kdyz je to "citit" tak je to vetsinou vic jak 10koni dolu...

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.6.2008 v 11:44 | Nahoru | #568
assassin> zaleži jakej maš a jak je starej,vyvoj jde kupředu,a taky ne na každy motorce funguje stejně,ja sem naprosto spokojenej,až na ten zvuk,je jen malinko hlubši,na druhou stranu nikoho nepobuřuju

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.6.2008 v 12:21 | Nahoru | #569
Bubraku... ukážeš mi to měření z brzdy..... bys byl první co nahnal konocvkama vařenejma v garáži 10hp.....

většinou tyhle bazemeky ubíraj....

Já mam Vinče proto, abych byl víc slyšet.... mám aspoň trochu lepší pocit v městskym provozu... co oko přehlédne, ucho určitě ne...

jen pro info - když sem nasadil Vinče a neměl aktivovanou palivovku pro otevřený laufy, byl sem dost zklamanej.. propad ve výkonu, na volnoběh skoro mrtvola, díry.. atd... po aktivaci palivovky a výměnu filtru za KN se to samozřejmě ztratilo... ale že bych cejtil nějakej nárust... to fakt ne..

ZX10R je masakr nejvetsi!

10.6.2008 v 12:27 | Nahoru | #570

kaCZer>Bubraku... ukážeš mi to měření z brzdy..... bys byl první co nahnal konocvkama vařenejma v garáži 10hp.....

většinou tyhle bazemeky ubíraj....

Já mam Vinče proto, abych byl víc slyšet.... mám aspoň trochu lepší pocit v městskym provozu... co oko přehlédne, ucho určitě ne...

jen pro info - když sem nasadil Vinče a neměl aktivovanou palivovku pro otevřený laufy, byl sem dost zklamanej.. propad ve výkonu, na volnoběh skoro mrtvola, díry.. atd... po aktivaci palivovky a výměnu filtru za KN se to samozřejmě ztratilo... ale že bych cejtil nějakej nárust... to fakt ne..



asi tak, poznat narust vykonu po instalaci "ladaku" na bezny silnici, pripadne po vymene retezu jak pise bubrak... tomu se mi fakt nechce verit.... jo na okruhu pokud nekdo zajizdi vyrovnany casy, ze se mu o naky desetinky zlepsi po instalaci nake takovehle "ficury" to chapu... ale ja treba docela dlouho zkousel nez jsem nasel rezim kdy jsem poznal rozdil mezi 72kW verzi a odskrcenych 92kW .... a 20kW by mel bejt jinej rozdil nez vymena koncovky....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist