jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
Jináč už vodím novou R1 (znáš ne? - tu nejlepší motorku ) a musím s tebou souhlasit, že na záda se jí už tolik nechce, 05ka šla líp. Asi ta dlouhá kyvka a celková geometrie a motor táhne až vejš.. Ale na okruh to je paráda
Ale teda zrovna na tomhle videu co sem dal mi neprijde nic nebezpecnyho. Co se ti nezda?
... a koukněte se taky pořádně, kdopak dnes usedl na náš kaskadérskej trůn!
kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat
Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..
tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...
Svíce je ok, akorát mi to přišlo takový míň pod kontrolou, jak ti př.kolo kolísá nahoru a dolů...a proč ten posez až vzadu před zvednutím, to má ZX problém se zvednout, když sedíš normálně Nejsem žádnej "profesor", tak mě neber moc vážně
Zdar v Hoškovicích, pojedu jednou mrknout na pořádný Draky
Perňa #81>Bubrak ZX10R> neblázni, akcelerace jde ruku v ruce s výkonem a tam motorka jede normálně na všechny kvalty, dokonce víc než některý konkurenční litry. Je fakt, že tam mám komplet vejfuk a cca +10PS, na 7tis. ot. dokonce nárůst 13PS! Jen tam prostě není ten "spodek" jako na K5 a hlavně ta geometrie jde proti nechtěným wheeliesám. By byl výrobce sám proti sobě, kdyby omezoval výkon na první 3kvalty - to by pak kvůli kritice v testech "že to nejede" nikdo nekupoval a to si nemůže dovolit! Suzuki to vyřešila přepínačem map na řidítku, ale je to na rozhodnutí "pilota". Máš to nějak podložený, že nová R1 má tuhle "úpravu" omezenýho výkonu?
Svíce je ok, akorát mi to přišlo takový míň pod kontrolou, jak ti př.kolo kolísá nahoru a dolů...a proč ten posez až vzadu před zvednutím, to má ZX problém se zvednout, když sedíš normálně Nejsem žádnej "profesor", tak mě neber moc vážně
Zdar v Hoškovicích, pojedu jednou mrknout na pořádný Draky
Děláš "machra" a v cílovce jsem tě předjel,jenom jsi "čuměl"!!Ti to nejelo víc jak 220 km/h.Jo,vlastně,ty jsi jel po "zadním"!Tak to beru zpět!!
Perna: nekdo sem daval odkaz na nejakej odpornej clanej, to je znamy ze i ZZR14 na prvni 4 kvalty dole nejede kvuli skrceni (uz asi ne ta posledni 08), tak bych v tom nevidel zadnou zvlastnost, ono prave na prvni stupne uz to vyuzijes vicemene jen na to wheelie
s tou svici (btw houby svice) - kolisani je normalni, kolisa mi to bezne, trochu mi to klesne, tak to zas prizvednu (uplne pod kontrolou), tady jedu pomerne nizko, jak jsem psal, mel sem motku chvili, stejne i to ze sedim vzadu sem jen zkousel jak se to bude chovat, ted to treba zvedam ze sedim vepredu, je to lepsi (lepsi kontrola), i kdyz se to zvedne hur (ale porad dost v pohode samozrejme)
v Hoskovicich se ke me prihlas, ZX10 s nosicem tam bude jen jedna budu tam teda jen v nedeli
kaCZer>kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat
Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..
tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...
kawafil>kaCZer>kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat
Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..
tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...kvalitni oddil ne fakt je to poznat,ono to nepřida jen ty 3koně nahoře,ale změni se vlastně celej pruběh toho vykonu,asi kvalitni oddil ten BOS
Koukni se na yoshimuru na zx10r a graf z brzdy to je ladak na zx10r...ne jen 3kone nekone
Bubrak ZX10R>Me merili na brzde s orig laufem a s tou yoshimurou co mam a graf byl s ladakem znatelne vejs, dobrejch 8 koni ve spicce.
sem jen placnul abych nepřehaněl a vy se pak do mě pustite jinak graf sem k tomu dostal taky,ale jaksi z něj nic přesnyho nevyčtu,ale ladak je v celym pasmu o dost vyškawafil>kaCZer>kawafil>Bubrak ZX10R> hm 600m to je už slušny,ja dneska namontoval novej ladaček BOS,fakt dobrej ,vykon šel nahoru,je to znatelně silnějši a na zada jde ted ochotně i na 2 ,jo 10ka je někde jinde až ji prodam,budu dlouho litovat
Kua, kvalitní oddíl, že poznáš nárust výkonu po montáži laďáku..
tos montoval předpokládám, BOS kompletní systém...kvalitni oddil ne fakt je to poznat,ono to nepřida jen ty 3koně nahoře,ale změni se vlastně celej pruběh toho vykonu,asi kvalitni oddil ten BOS
no jo BOS je kvalitni oddil, mam od nich vyfuky a kdyz se vyndaji homologacni trubicky tak je citit jak to jede vyrazne hur... a to kdyz je to "citit" tak je to vetsinou vic jak 10koni dolu...
většinou tyhle bazemeky ubíraj....
Já mam Vinče proto, abych byl víc slyšet.... mám aspoň trochu lepší pocit v městskym provozu... co oko přehlédne, ucho určitě ne...
jen pro info - když sem nasadil Vinče a neměl aktivovanou palivovku pro otevřený laufy, byl sem dost zklamanej.. propad ve výkonu, na volnoběh skoro mrtvola, díry.. atd... po aktivaci palivovky a výměnu filtru za KN se to samozřejmě ztratilo... ale že bych cejtil nějakej nárust... to fakt ne..
kaCZer>Bubraku... ukážeš mi to měření z brzdy..... bys byl první co nahnal konocvkama vařenejma v garáži 10hp.....
většinou tyhle bazemeky ubíraj....
Já mam Vinče proto, abych byl víc slyšet.... mám aspoň trochu lepší pocit v městskym provozu... co oko přehlédne, ucho určitě ne...
jen pro info - když sem nasadil Vinče a neměl aktivovanou palivovku pro otevřený laufy, byl sem dost zklamanej.. propad ve výkonu, na volnoběh skoro mrtvola, díry.. atd... po aktivaci palivovky a výměnu filtru za KN se to samozřejmě ztratilo... ale že bych cejtil nějakej nárust... to fakt ne..
asi tak, poznat narust vykonu po instalaci "ladaku" na bezny silnici, pripadne po vymene retezu jak pise bubrak... tomu se mi fakt nechce verit.... jo na okruhu pokud nekdo zajizdi vyrovnany casy, ze se mu o naky desetinky zlepsi po instalaci nake takovehle "ficury" to chapu... ale ja treba docela dlouho zkousel nez jsem nasel rezim kdy jsem poznal rozdil mezi 72kW verzi a odskrcenych 92kW .... a 20kW by mel bejt jinej rozdil nez vymena koncovky....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |