Edit:Motorka už je dávno doma a spokojenost
[URL=
Naposledy editováno 01.12.2009 13:36:14
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Pomohl jsi mi moc.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Zimic>BigJohn> diky za radu kamo. V první rade udelam ty valecky z hliniku. Kolik ma vidle vnejsi prumer nevis co?
Pomohl jsi mi moc.
čoveče tak průměr nevim. Ale když to budeš mít rozebraný, tak ti je nástrojář vytočí na soustruhu na počkání.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Zimic>Tůžík> zdarec. No jasny ze se da jet i 160, ale s podminkou ze zalehnes (alespon mirne) Jinak je to fakt o hubu. Mel jsem i Bandita 1200 a ten ve 160-ti byl ok jen to funelo. Hooodne delaji i gumky, na dukne jsem si tenkrat koupil sadu uz nevim jakou a byl jsem unesen s ovladatelnosti v zatackach, ale pri prime jizde nad 150 jsem si musel brat pliny. Fakt nechutny, kdyz cejtis ze by mohla jit vidle z rejdu do rejdu. A presne tohle citim i u XJRka. Nejdriv udelam vidly a pak hodim stabilizator a tlumic. To se proste musi uklidnit. Kdyz ne tak pujde jina guma a kdyz ani tohle nepomuze uriznu ji predek a poslu Yamaze jako exemplar do vytrýny a narvu USD, takhle se proste motocykl nevyrábí. Ze se krouti ram budiz,to nevadi je to previdatelny, ale ze tancuje vidle...neeeee
Souhlas.Nad těch 180 už mě začíná rochu bolet krční páteř takže trošku zalehávám
1 reakcí na tento příspěvek Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Když nad tim přemejšlim, tak jestli vypadám takhle směšně i já když zalehnu na nádrž, tak se směje asi celá dálnice
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
BigJohn>Jo a ještě jeden dodatek. Na XJR dost často praská rám pod sedlem. Takže pokud budeš jezdit ve dvou a ještě s kuframa, tak si určitě nech navařit výztuhy pod sedlo.
To nejni tím, že je motorka zatížená, ale tím, jak se klepe joudo. A jestli máš tři kufry, tak zapomeň, že by ti praskl rám pod sedlem. Jestli se nepletu, tak boční držáky vyztuží zadek a jestli to máš přichycený jako já pod zadní stupačkou, tak tohle něřeš, nic se nestane. Já jezdím s otevřenejma výfukama, KN filtr a nechal jsem seřídit karbeci za 6-7 litrů a to si občas i zatáhnu. Joooo a mám na zadním kole naměřeno 117,6 koně a 117 krouták. Na letišti sám na trojku 190 km/h a to do omezovače.
Tak to neřeš a kupuj
Jiří
jirik.uchytil>To nejni tím, že je motorka zatížená, ale tím, jak se klepe joudo. A jestli máš tři kufry, tak zapomeň, že by ti praskl rám pod sedlem. Jestli se nepletu, tak boční držáky vyztuží zadek a jestli to máš přichycený jako já pod zadní stupačkou, tak tohle něřeš, nic se nestane. Já jezdím s otevřenejma výfukama, KN filtr a nechal jsem seřídit karbeci za 6-7 litrů a to si občas i zatáhnu. Joooo a mám na zadním kole naměřeno 117,6 koně a 117 krouták. Na letišti sám na trojku 190 km/h a to do omezovače.
Tak to neřeš a kupuj
Jiří
příspěvek č.184
takže praskaj, ne že ne :D
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Naposledy editováno 15.11.2009 10:49:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Morrigans>Tůžík> Tak proto si furt stěžuješ, že tě bolí za krkem no počkej
Za krkem mě bolí že se přeležim v posteli
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Tůžík>Za krkem mě bolí že se přeležim v posteli
Ty kecko počkej až přijedeš z práce1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Naposledy editováno 21.11.2009 23:34:39
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Při prohlídce se zaměř na věci kolem přední vidle. Je dost slabá, takže se často i při malém nárazu ohnou trubky. Takže koukni pod spodní brejle a na dorazy zatáčení.
Taky prohlédni budíky a chladič oleje. Když XJR padne, často se poškodí a stojej kotel.
Pokud budeš kupovat mašinu od nějakýho "cestovatele", tak zkontroluj podsedlovej rám. Vinou velké váhy kufrů, praská rám pod sehlem. První příznak je, že nelícuje zadní hrana sedla s plastem u zadního madla. Pak zvedni sedlo a koukni se na rám v oblasti klenby kde je zámek sedla. Na trubkách nesmějí být praskliny. Ale samo že se to dá opravit a vyřešit navařením výztuh.
Pak už jen poslechnout motor. Pokud seš zvyklej na "vodníky" může se ti zdát motor trochu hlučnější, ale to je v poho. Při projížďce lehce uvolni řidítka. Mašina musí držet stopu a nikam neuhýbat.
Jinak prohlídnou jako každej jinej stroj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Yamaha XJR 1300 - zkušenosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Tlumič řízení XJR 1300 SP Yamaha XJR 1300 | xjrko1300 | 21 | 16.4.2024 v 12:07 Gahan37 |
Enduro pneumatiky Yamaha XJR 1300 | margolina | 20 | 7.4.2024 v 16:13 milonovo |
Držák bočních brašen Yamaha XJR 1300 | koci84 | 5 | 1.4.2024 v 05:49 __RomFox__ |
Led blinkry - kde najdu relé Yamaha XJR 1300 | Novakus | 4 | 1.3.2024 v 13:14 Novakus |
XJR 1300 výstražné blinkry Yamaha XJR 1300 | Zet. | 7 | 1.3.2024 v 09:34 PetrL3 |