Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.

Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda.


No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.

Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…

Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.

Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.
Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .

Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch
Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek

Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet

Zima je dlouhá.....
3 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

https://instagram.co...hid=MzRlODBiNWFlZA==
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
CBRdrahos píše: Tady jsem narazil na typka co hodlá najet s v4s 100 tkm , už má najeto skoro 60 tkm . A jezdí i okruhy , tak asi ta véčtyřka něco vydrží
https://instagram.co...ODBiNWFlZA== [/quote]
Já už jsem to tady někde psal, pokud s tím někdo jezdí po silnici a sem tam si zajede na okruh, tak to klidně těch 100tis může dát. Kamarád má na dvouválu 1098 asi 80 tis a taky s tím jezdil okruhový agentury, i pár závodů. Pro ten motor ale bylo důležitý, že po tom co dostal záhul na dráze, tak pak najel pár tisíc v záběhovým režimu na silnici a zahladil si šrámy. K tomu častá výměna oleje a vše v pohodě. Ale jestli je to čistá okruhovka, co zná jen full gas full brake, tak po 10 tis je ten motor zralej minimálně se do něj kouknout na šály a nebo čekat že padne rána.... čest vyjímkám !!!!
Naposledy editováno 29.05.2023 19:12:36
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

Mě, když se tenkrát ta 1098 rozlítla, sehnal jsem radši jinej motor. Ceny dílů byly tak nesmyslně drahý, že motor za cca 65tis byl jasná volba
doucha píše: dewwil> Tak to je víc zásadní než jsem čekal
Mě, když se tenkrát ta 1098 rozlítla, sehnal jsem radši jinej motor. Ceny dílů byly tak nesmyslně drahý, že motor za cca 65tis byl jasná volba
Jj, instantní šály ojnice



CBRdrahos píše: Tady jsem narazil na typka co hodlá najet s v4s 100 tkm , už má najeto skoro 60 tkm . A jezdí i okruhy , tak asi ta véčtyřka něco vydrží
https://instagram.co...ODBiNWFlZA== [/quote] Protože V4 míň vibrací, víc kobylek takže to hned neuhoní, jenom na okruhu by to už bylo celkem nereálný nebo náhoda, ale v kombinovaným provozu při správné údržbě to asi dá...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Já už jsem to tady někde psal, pokud s tím někdo jezdí po silnici a sem tam si zajede na okruh, tak to klidně těch 100tis může dát. Kamarád má na dvouválu 1098 asi 80 tis a taky s tím jezdil okruhový agentury, i pár závodů. Pro ten motor ale bylo důležitý, že po tom co dostal záhul na dráze, tak pak najel pár tisíc v záběhovým režimu na silnici a zahladil si šrámy. K tomu častá výměna oleje a vše v pohodě. Ale jestli je to čistá okruhovka, co zná jen full gas full brake, tak po 10 tis je ten motor zralej minimálně se do něj kouknout na šály a nebo čekat že padne rána.... čest vyjímkám !!!!
Jo tomu bych i věřil , protože svou 1199 jsem prodal se 70tkm a jezdil jsem jak okruh tak cesty . Jenže ta v4 už mě na cestě nějak přestává dávat smysl , ta motorka jede tak hrozně moc , tedˇještě jak jsem to otevřel tím výfukem , tak to doslova letí .
CBRdrahos píše: Jo tomu bych i věřil , protože svou 1199 jsem prodal se 70tkm a jezdil jsem jak okruh tak cesty . Jenže ta v4 už mě na cestě nějak přestává dávat smysl , ta motorka jede tak hrozně moc , tedˇještě jak jsem to otevřel tím výfukem , tak to doslova letí .
No jasně .....navíc - jezdit na kafe s motorkou co topí jak malej reaktor je velkej masochizmus. Na skůtru v kraťasech je to mnohem příjemnější


Jednu stránku zpátky v tomto vlákně jsem zmiňoval SBK nádrž na V4 od RADE GARAGE (Radek Frank). Líbilo se mi to a tak jsme si s Radkem domluvili schůzku a jeli se na to podívat naživo.
Když jsem viděl práci této patry šikovných kluků líbilo se mi to ještě víc , ale teprve když jsem si sedl na jejich motorku, kde to bylo namontované, tak jsem to musel mít taky

Nádrž a podsedlovka je jeden kus. Zmizí podsedlový rám, získáte asi 2l paliva navíc. Ten větší objem nádrže pro mě není důležitý, ale Oťas to uvítal protože když letos jel na Slovači závod na 10kol myslím s WSB SPORT tak mu došel v 9. kole benzín.
Mě na tom nejvíc dostala změna pozice na motorce. Sedačka je totiž o něco delší a není tak naklopená dopředu. Já mám 182 cm - ne že by mi byla sériová verze malá ale když chci uplně zalehnout a schovat lokty musím mít prdel až na krovce a tady je najednou spousta místa.
Takže pokud máte V4 a nejste úplně velikost Daniho Pedrosy zajeďte se k Radkovi mrknout a vyzkoušet si to.
Tady pár fotek








Jinak přeji všem hodně zdraví a štěstí v Novém roce. Pokud možno bez karambolů a technických problémů




2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Kubík19 , CBR Drahoš: Jo maj to udělaný fakt pěkně, krom toho prodlouženýho posezu je ta nádrž i užší. Mám z toho radost Úchyty kterýma je to chycený k motoru jsou vyfrézovaný z jednoho špalku a je to krásnej výrobek
Je to zmáknutý do detailu
Co ta sranda kostovala?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Kubík19 , CBR Drahoš: Jo maj to udělaný fakt pěkně, krom toho prodlouženýho posezu je ta nádrž i užší. Mám z toho radost Úchyty kterýma je to chycený k motoru jsou vyfrézovaný z jednoho špalku a je to krásnej výrobek
Je to zmáknutý do detailu
Doufám, že letos budeš mít víc času, a třeba se někde potkáme. Rád bych se na to podíval a při nejlepším bych si sedl?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Ozzy_> Ofiko cena je asi 1500e bez laku a montáže
To je hodne hezka cena, kdyz to clovek srovna s origo cenou podsedlaku nebo jen samotne nadrze. Bych cekal minimalne dvojnasobek.

Naposledy editováno 02.01.2024 15:25:38
Ozzy_ píše: To je hodne hezka cena, kdyz to clovek srovna s origo cenou podsedlaku nebo jen samotne nadrze. Bych cekal minimalne dvojnasobek.
Cena je to víc než lidová. Origo nádrž stojí 78.000,- podsedlák myslím asi 10. Navíc je to speciální racing věc . Italové za SBK nádrž chcou 7000e

Když mi to kluci ukazovali v řezu tak je stěna nádrže tak tlustá , že není šance to prodřít
2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Byl z toho nadšený


Zvukový projev je jiný


Naposledy editováno 20.03.2024 13:34:13
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba
doucha píše: Něco o trénování ve Španělsku 2024
Pěknej report

Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Super-anti-contra-multi-extra-uniká... [1 ... 10, 11] Honda CB 1100/EX, Buell 1125CR, Norton Commando, Duc... | TomasRA | 318 | 21.4.2025 v 17:48 marna |
Ducati - Diagnostika Ducati Multistrada 1200, Ducati Diavel, Ducati Multi... | PP_MT | 2 | 11.4.2025 v 08:49 PP_MT |
Přední stojan Panigale V4 2023 Ducati Panigale V4 | Certmir | 8 | 9.4.2025 v 13:37 doucha |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 11 | 27.2.2025 v 18:50 doucha |
Panigale v4 2019 Ducati Panigale V4 | Richard_899 | 4 | 22.9.2024 v 19:04 Martin_V4S |