globalmoto_duben_nolan





Téma: Ducati Panigale V4 okruhová stavba
Tak na mě taky došlo!!!
Když před pár lety v Ducati příšli s tími, že končí s vývojem 2 válcových motorů, bylo to pro mě smutné oznámení.
Když jsem před 14 lety poprvé sednul na Ducati 1098, bylo to tak hodně jiné oproti těm 4V Hondám , Yamahám a úplně to změnilo můj pohled na ježdění na motorce. Ta motorka nebyla jenom nádherná, byla radikální, drsná, opravdovej závoďák. Tahle motorka způsobila, že jsem skončil s jízdou na silnici a začal s okruhama. Pak 3 roky CEC závodů atd….
Panigale 1299 posunula tento koncept až na vrchol, ale vývoj nezastavíš a tak jsem se s lítostí s dvouválem rozloučil a pořídil V4.


Z prvního svezení jsem byl trochu v rozpacích. Pořád je to sice Ducati, v nízkých otáčkách taková ucukaná, ten motor má do sametovýho projevu řadových 4V daleko, ale je to jiný. Když jste vzali za plyn 1299 na dvojku trojku, tak z nulových otáček to bylo „No to mě poser!!!“. Kdežto na V4 je to „ Ale jo jede to no ?“ Ani v tom středním pásmu to není žádnej zabiják. Peklo začíná až od 10tis. Takže na to si budu muset zvykat ? Jako samozřejmě je to rychlý jak kráva, ale tak nějak chybí to divadýlko kolem. Je to jako když jsi s ženskou která tě pořád chválí a když děláš kraviny, tak místo aby tě vrátila na zem tak tě vynáší do nebe. Možná to vypadá jako ideál ,ale po čase trochu nuda. Dost filozofování, třeba se jen budu MUSET přizpůsobit.

No nic sundám dekle, ať vidíme kam pokročila technologie ?
Je dobrý, že IMU jednotka už není umístěna debilně na předním světlometu, ale na lešení budíků, takže odpadá výroba držáku.


Také vzduchový filtr je umístěn zepředu po odklonění náfuku na krku řízení a nemusí se sundávat vstřiky a rozdělat půl motorky kvůli výměně.

Baterka je umístěná v nejvyšším bodě motorky pod nádrží – to je teda blbost…


Jo a už vím proč – na místě kde byla je totiž jakýsi eko septik do kterýho jsou svedený všechny oddechy a přepady. Tak to bude první věc kterou vyhodim.


Uchycení stupaček je vyřešený líp. Už nehrozí že při pádu to vytrhne kus motoru.

Na rámu je inovace oproti prvním modelům je zde odfrézovaná díra kvůli změkčení .


Kapoty jsou kůli proudění vzduchu víc nafouklý a jinak udělaný průduchy, aby lépe proudil vzduch

Aby se dala sundat koncovka výfuku, musí dolů zadní svod i podsedlák.

Je dobrý, že přívěra je na koncovce výfuku a tak tam po výměně nebude strašit.
Sériovej výfuk je těžkej jak prase.
Motorka opět srašně topí. Od začátku s tím taloši maj problém, přidávala se další expanzka, ale nic to neřeší. Kluci z naší crew v sezoně všichni měmili vodní
pumpy. Na jedné motorce dokonce padly 3ks. Takže chladiče budou další úprava.
Vysokou teplotu borci vyřešili tak, že už zde není teploměr ale jakési kostičky
Asi psychologie – když vidíš že má motor trvale 106 stupňů jsi víc v nervu než když svítí 3 kostičky.
Tak to jen pro začátek
Postupně jak budu pokračovat to sem budu sázet
Zima je dlouhá.....



(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 08:56 | Nahoru | #511

dewwil píše: mi povídej... Ale zpojízdnit to časem musím, takhle je to do výstavky a neprodejné... Ještě, že mám TL



Tykraso pane je mi to fakt lito Tohle uz fakt ani neni vtipny

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 13:58 | Nahoru | #512
dewwil>

3 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 18:30 | Nahoru | #513
Tady jsem narazil na typka co hodlá najet s v4s 100 tkm , už má najeto skoro 60 tkm . A jezdí i okruhy , tak asi ta véčtyřka něco vydrží
https://instagram.co...hid=MzRlODBiNWFlZA==

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 18:39 | Nahoru | #514
CBRdrahos> já tak nějak pořád nechapu, proč by mělo být 100tkm pro motorky nereálné??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 19:09 | Nahoru | #515

CBRdrahos píše: Tady jsem narazil na typka co hodlá najet s v4s 100 tkm , už má najeto skoro 60 tkm . A jezdí i okruhy , tak asi ta véčtyřka něco vydrží
https://instagram.co...ODBiNWFlZA== [/quote]

Já už jsem to tady někde psal, pokud s tím někdo jezdí po silnici a sem tam si zajede na okruh, tak to klidně těch 100tis může dát. Kamarád má na dvouválu 1098 asi 80 tis a taky s tím jezdil okruhový agentury, i pár závodů. Pro ten motor ale bylo důležitý, že po tom co dostal záhul na dráze, tak pak najel pár tisíc v záběhovým režimu na silnici a zahladil si šrámy. K tomu častá výměna oleje a vše v pohodě. Ale jestli je to čistá okruhovka, co zná jen full gas full brake, tak po 10 tis je ten motor zralej minimálně se do něj kouknout na šály a nebo čekat že padne rána.... čest vyjímkám !!!!

Naposledy editováno 29.05.2023 19:12:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 19:11 | Nahoru | #516
dewwil> Tak to je víc zásadní než jsem čekal
Mě, když se tenkrát ta 1098 rozlítla, sehnal jsem radši jinej motor. Ceny dílů byly tak nesmyslně drahý, že motor za cca 65tis byl jasná volba

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 19:17 | Nahoru | #517

doucha píše: dewwil> Tak to je víc zásadní než jsem čekal
Mě, když se tenkrát ta 1098 rozlítla, sehnal jsem radši jinej motor. Ceny dílů byly tak nesmyslně drahý, že motor za cca 65tis byl jasná volba



Jj, instantní šály ojnice Jinak se rýsuje motůrek 1198 za dobrý prachy, taky to nebudu opravovat, broušený klice bych taky nevěřil.... Dostala trochu pokouřit a už se to posralo, asi na tom neumím jezdit Ale do poslední chvíle letěla jak dobře vržená dlažební kostka na cikána

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 19:28 | Nahoru | #518

CBRdrahos píše: Tady jsem narazil na typka co hodlá najet s v4s 100 tkm , už má najeto skoro 60 tkm . A jezdí i okruhy , tak asi ta véčtyřka něco vydrží
https://instagram.co...ODBiNWFlZA== [/quote] Protože V4 míň vibrací, víc kobylek takže to hned neuhoní, jenom na okruhu by to už bylo celkem nereálný nebo náhoda, ale v kombinovaným provozu při správné údržbě to asi dá...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 19:53 | Nahoru | #519

doucha píše: Já už jsem to tady někde psal, pokud s tím někdo jezdí po silnici a sem tam si zajede na okruh, tak to klidně těch 100tis může dát. Kamarád má na dvouválu 1098 asi 80 tis a taky s tím jezdil okruhový agentury, i pár závodů. Pro ten motor ale bylo důležitý, že po tom co dostal záhul na dráze, tak pak najel pár tisíc v záběhovým režimu na silnici a zahladil si šrámy. K tomu častá výměna oleje a vše v pohodě. Ale jestli je to čistá okruhovka, co zná jen full gas full brake, tak po 10 tis je ten motor zralej minimálně se do něj kouknout na šály a nebo čekat že padne rána.... čest vyjímkám !!!!


Jo tomu bych i věřil , protože svou 1199 jsem prodal se 70tkm a jezdil jsem jak okruh tak cesty . Jenže ta v4 už mě na cestě nějak přestává dávat smysl , ta motorka jede tak hrozně moc , tedˇještě jak jsem to otevřel tím výfukem , tak to doslova letí .

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 19:58 | Nahoru | #520

Ppepek píše: CBRdrahos> já tak nějak pořád nechapu, proč by mělo být 100tkm pro motorky nereálné??


Tak u motorky co má s výfukem 230 koní , používá se na okruhu a jestli to ten motor vydrží , tak jen .

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.5.2023 v 20:13 | Nahoru | #521

CBRdrahos píše: Jo tomu bych i věřil , protože svou 1199 jsem prodal se 70tkm a jezdil jsem jak okruh tak cesty . Jenže ta v4 už mě na cestě nějak přestává dávat smysl , ta motorka jede tak hrozně moc , tedˇještě jak jsem to otevřel tím výfukem , tak to doslova letí .



No jasně .....navíc - jezdit na kafe s motorkou co topí jak malej reaktor je velkej masochizmus. Na skůtru v kraťasech je to mnohem příjemnější

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2023 v 15:00 | Nahoru | #522
Čau závodníci, trochu to tady aktualizuju
Jednu stránku zpátky v tomto vlákně jsem zmiňoval SBK nádrž na V4 od RADE GARAGE (Radek Frank). Líbilo se mi to a tak jsme si s Radkem domluvili schůzku a jeli se na to podívat naživo.
Když jsem viděl práci této patry šikovných kluků líbilo se mi to ještě víc , ale teprve když jsem si sedl na jejich motorku, kde to bylo namontované, tak jsem to musel mít taky .
Nádrž a podsedlovka je jeden kus. Zmizí podsedlový rám, získáte asi 2l paliva navíc. Ten větší objem nádrže pro mě není důležitý, ale Oťas to uvítal protože když letos jel na Slovači závod na 10kol myslím s WSB SPORT tak mu došel v 9. kole benzín.
Mě na tom nejvíc dostala změna pozice na motorce. Sedačka je totiž o něco delší a není tak naklopená dopředu. Já mám 182 cm - ne že by mi byla sériová verze malá ale když chci uplně zalehnout a schovat lokty musím mít prdel až na krovce a tady je najednou spousta místa.
Takže pokud máte V4 a nejste úplně velikost Daniho Pedrosy zajeďte se k Radkovi mrknout a vyzkoušet si to.
Tady pár fotek


Jinak přeji všem hodně zdraví a štěstí v Novém roce. Pokud možno bez karambolů a technických problémů

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

29.12.2023 v 15:12 | Nahoru | #523
Velka parada. Pan zbroji na tajnacku na endurance. A jeste tvrdi ze ne

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

31.12.2023 v 15:22 | Nahoru | #524
Šikovné české ručičky , tahle nádrž se mě hodně líbí . Já si letos nadělil pod stromek origo Ducati okruhové kapoty . Máš to pěkný

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 07:25 | Nahoru | #525
krása, ta nadrž vypadá skvěle. Ten posez se musel změnit dost. My vysocí kluci jsme rádi za takové úpravy :D

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:01 | Nahoru | #526
Kubík19 , CBR Drahoš: Jo maj to udělaný fakt pěkně, krom toho prodlouženýho posezu je ta nádrž i užší. Mám z toho radost Úchyty kterýma je to chycený k motoru jsou vyfrézovaný z jednoho špalku a je to krásnej výrobek Je to zmáknutý do detailu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:04 | Nahoru | #527

doucha píše: Kubík19 , CBR Drahoš: Jo maj to udělaný fakt pěkně, krom toho prodlouženýho posezu je ta nádrž i užší. Mám z toho radost Úchyty kterýma je to chycený k motoru jsou vyfrézovaný z jednoho špalku a je to krásnej výrobek Je to zmáknutý do detailu



Co ta sranda kostovala?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:11 | Nahoru | #528

doucha píše: Kubík19 , CBR Drahoš: Jo maj to udělaný fakt pěkně, krom toho prodlouženýho posezu je ta nádrž i užší. Mám z toho radost Úchyty kterýma je to chycený k motoru jsou vyfrézovaný z jednoho špalku a je to krásnej výrobek Je to zmáknutý do detailu



Doufám, že letos budeš mít víc času, a třeba se někde potkáme. Rád bych se na to podíval a při nejlepším bych si sedl?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:15 | Nahoru | #529
Ozzy_> Ofiko cena je asi 1500e bez laku a montáže

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:17 | Nahoru | #530
Kubik19> Tak v březnu esp a pak určitě něco v ČR

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:24 | Nahoru | #531

doucha píše: Ozzy_> Ofiko cena je asi 1500e bez laku a montáže



To je hodne hezka cena, kdyz to clovek srovna s origo cenou podsedlaku nebo jen samotne nadrze. Bych cekal minimalne dvojnasobek.



Naposledy editováno 02.01.2024 15:25:38

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:33 | Nahoru | #532

doucha píše: Kubik19> Tak v březnu esp a pak určitě něco v ČR



skvělé :)

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

2.1.2024 v 15:43 | Nahoru | #533

Ozzy_ píše: To je hodne hezka cena, kdyz to clovek srovna s origo cenou podsedlaku nebo jen samotne nadrze. Bych cekal minimalne dvojnasobek.



Cena je to víc než lidová. Origo nádrž stojí 78.000,- podsedlák myslím asi 10. Navíc je to speciální racing věc . Italové za SBK nádrž chcou 7000e
Když mi to kluci ukazovali v řezu tak je stěna nádrže tak tlustá , že není šance to prodřít

2 reakcí na tento příspěvek Ducati Panigale V4 okruhová stavba

18.3.2024 v 15:37 | Nahoru | #534

Ducati Panigale V4 okruhová stavba

18.3.2024 v 21:45 | Nahoru | #535
Muy bien

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 12:28 | Nahoru | #536
doucha> Hezkej report jako vždy . Jak Honza komentoval rozdíl mezi V4 S a V4 R?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 13:28 | Nahoru | #537
Frantál81> Chvíli mu trvalo než si zvykl, že to střední pásmo otáček je slabší než na klasické V4 . Musí se to držet nad 10 tis a tam to letí. Říkal že to vlastně působilo jako hodnější motorka než to začal víc vytáčet.
Byl z toho nadšený
Zvukový projev je jiný Poznáš že po cílovce letí eRko

Naposledy editováno 20.03.2024 13:34:13

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 13:57 | Nahoru | #538

doucha píše: Frantál81>
Zvukový projev je jiný Poznáš že po cílovce letí eRko



Myslíš jako zvukový projev, když si to dělá díru v motoru

(reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 14:32 | Nahoru | #539
doucha> Tak to věřim, že je z toho nadšený Ten zvuk je porno i u V4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati Panigale V4 okruhová stavba

20.3.2024 v 20:03 | Nahoru | #540

doucha píše: Něco o trénování ve Španělsku 2024


Pěknej report . Jen mě trochu zaráží ta díra v bloku u panigale . Ještě jsem neslyšel o padlé v4 , ale zase nevím jaký dělá BARNI zásah do motoru.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nabízím Diagnostiku motocyklů Ducat... Ducati Panigale V4, Ducati Multistrada 1260 Enduro, ... chorvat 1 23.4.2024 v 14:03 padr
Gumy Suzuki GSX-R 1000, Kawasaki ZX-10R Ninja, Honda CBR ... upside 15 6.5.2019 v 01:41 HAMLET
Panigale V4 svod zadních válců Ducati Panigale V4 sladenobodys 6 14.2.2019 v 21:02 sladenobodys
Supersporty 2018 - anketa Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR Fireblade, BMW S... Kohlstein17 20 13.4.2018 v 21:25 RElegend


TOPlist