globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

11.10.2010 v 20:07 | Nahoru | #5191
Na to jsem se už taky díval a jen tak tam asi tu fotku nedali z nějakýho důvodu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

11.10.2010 v 20:32 | Nahoru | #5192
TonyR> to je fakt, ale fotky nemaj skoro nikde Možná když jim písnem maila tak ji třeba pošle... Jinak přemýšlím o jedný věci. Příští týden budu pracovně 3 dny kousek od Rychnova, přemýšlím že bych se tam stavil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 06:15 | Nahoru | #5193
Jirrik> Ahoj Jirriku! A padací rámy chceš proč?
Já jen, že jsem s nimi udělala takovou zkušenost, že při lehkém pádu nejsou potřeba a při velkém spíš uškodí. Osobně jsem byla u toho, když dva chlapi skákali po padácích kamaráda, kterýmu na silnici uklouzlo zablácené kolo a kousek se svezl po asfaltu. Výsledek - padáky naražené do nádrže tak, že kdyby s nimi takhle pokračoval, přišel by o nádrž. A to není jediný případ z mého okolí..
Věř, že naše nádrže jsou odolné jak hrom. Moje motorka se klouzala po asfaltu kolik metrů a bez újmy. Advík mého bývalého přítele se klouzal po asfaltu - a nic. Jezdím pouze v terénu, padám běžně a krom šrámů a odřenin nemám na nádrži žádnou újmu. A když spadneš v terénu, tak bys musel mít kolem nádrže spíš molitan, aby se Ti žádný kámen ani kořen nedostal na nádrž.
Co funguje stoprocentně, je několik vrstev stříbrné pásky . To je ten nejlepší padák, co kdy kdo na Advíka vymyslel
Ber to jako můj osobní názor, který se může od jiných lišit. Ale... zapátrej, kolik kluků odsud má na Advíku padáky...

Naposledy editováno 12.10.2010 06:16:21

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 06:28 | Nahoru | #5194
Klasika> potvrzuju kluci na velkej advikaj je hromadne sundavaj , bo jim padaky poničili nadrže

KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 09:29 | Nahoru | #5195
Jediné čo sa oplatí proti pádom a konárom je ochrana palivového ventilu.

[img]

KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 11:49 | Nahoru | #5196
Já ho mám v plánu využívat jako motorku na tzv. toulání, takže terén/silnice 50 : 50, ale právě se mi tam nelíbí ten kohoutek z nádrže a při občasném odložení se mi potluče rám a ne lak na nádrži. Navíc jsem na něj docela prcek tak bude docela často nechtěné odložení při nedošlápnutí. Jinak žádné závody a pod s ním neplánuju, tím pádem mi nějaké to kilo navíc až tak nevadí.

1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 12:45 | Nahoru | #5197
Asi tak nějak jak říká Tony.. neplánuju žádný závody, představa asi 50:50... Ale za názorky ohledně padáků díky, asi si je vezmu k srdci, hlavně když to říká třeba Klasika

KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 13:00 | Nahoru | #5198
Zkuste prohledat fórum, třeba tady - str. 125! Podle mě ideální řešení, vyzkoušeno a funguje na 1*. Good Luck

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 14:19 | Nahoru | #5199
Přátelé, kamarádi na jaře jsem se slzou v oku prodal svojí SMC 660 a zbylo mi tady z ní několik doplňků, které nabízím k prodeji. Jedná se o 12L nádrž + sedlo (origo na LC4 640 Enduro ale pasuje na všechny starší LC4) a trubkový nosič zavazadel po laku . Ceny dohodou

[URL=

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 15:05 | Nahoru | #5200
Zdravím všechny,
měl bych na vás dotaz, zda jste se někdo nesetkal s touto závadou.

Na LC4 Adv rok 2004 se mi totiž zbláznil tachometr tím způsobem, že cca od rychlosti 50 km/hod mu jebne a začne ukazovat úplně nesmyslný údaje o rychlosti a není problém letět 240:) Říkám si, že to může být buď čidlo (magnetická koska na přední vidlici poblíž náboje) nebo vlastní tachometr.
Jiné čidlo na vyzkoušení nemám a někomu z vás se doma asi neválí což? Popřípadě nemá někdo z vás rozebráno v okolí Prahy nebo jižních Čechách?
Byl bych velice vděčný..
Díky

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 17:16 | Nahoru | #5201
kobreti> Tak 240 bude asi maximálka tachometru adv. Já si jednou přetrhl ten drátek od magnetu a měl jsem tam ve městě taky 240 a přitom mě předjížděla multikára . Tak zkontroluj kabel, jestli není někde poškozonej, jinak bude nejspíš něco s tou kostkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 17:26 | Nahoru | #5202
Jirrik> TonyR> čus, já našel toto, ale je to bez fotky a podezřele levný.... http://www.rdmoto.c...op/padaci-ramy/138-2

Myslím že tyhle padáky jsou na LC4 Enduro a ne na ADV. Jinak souhlas s Klasikou. Já taky dvě sezony jezdil s americkou páskou a teď druhou sezonu jezdím s těma padákama od Mici.

TonyR - koukám že jsme skoro sousedi, tak bychom se mohli někdy potkat.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 17:55 | Nahoru | #5203
Radar> to sedlo je krasny

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 17:56 | Nahoru | #5204
Radar> luxusní sedlo, škoda, že pasuje jen na tuto nádrž, jinak bych do něho šel...

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 18:32 | Nahoru | #5205
Čau lidi... Já mám fakt asi smůlu! Světla jsem už opravil, ale prozměnu jsem zjistil že je díra v nádrži.... cca 1 - 2 cm2, poradte prosím kdo má zkušenost čím to nejlíp zalepit??? Je to vpravo zespodu pod kohoutkem DÍK!

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 20:34 | Nahoru | #5206
Jirka77> Ale "americká páska" asi neumí zalepit díru v nádži co

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 20:40 | Nahoru | #5207
Jirrik> kluci - s těm padákama je to přesně jak píše Klasika - Advík je motorka pro trubky silně nevhodná díky té těhotné nádrži - ta znemožňuje to základní - tříbodové uchycení padáků na rám. Pár trubkovejch padáků už jsem dělal - Domino, DR650 a tam je to jiný kafe - poberou všechny pády a opravdu chrání. Ale to řešení, které jsem viděl na Advíku kdysi u Stygiho a myslím že je to kopie Sommera je opravdu na prd, protože při každém přímém zásahu se ohnou a můžou nejen vysílit při ohýbání zpět, ale i poškodit nádrž. Tady prostě ty trubky nejdou kolem té nádrže omotat tak aby nevadily vidlici. Jinak k té nádrži - lepit to moc nejde, i když Tri-ton epoxy tekutej kov to aspoň na nějakou dobu klukům co znám zalepil (ne Advík, ale nádrž Acerbis což je totéž). Lepší řešení je zavařit to plastem. Tož tak.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 20:46 | Nahoru | #5208
Mica> Tož dík, snad ho zítra někde seženu a podaří se...kde se to dá koupit a co to asi stojí? Jinak ty Tvoje karobonový krasavce ještě vyrábíš???

Naposledy editováno 12.10.2010 20:47:12

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 21:07 | Nahoru | #5209
Jirrik> vzhledem k počínající skleroze jsem se zvednul a šel jsem mrknout do garáže co to sebou pro tyhle účely vozím a je to od firmy Alteco, epoxy quick 3-ton, 4 min. Ale je to opravdu jen dočasná záležitost - je to tekutej kov takže to drží na tom plastu jen když to zdrsníš. Fakt lepší zavařit. Někdo (Beba ??) to taky psal někde na netu jak myslím v Maroku lepili nádrž taky nějakým epoxy-kovem. Jinak padáky děláme s kámošem co plácá z karbonu letadla a má toho teď hodně, takže by to asi chvíli trvalo - 2,3 týdny.

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

12.10.2010 v 21:16 | Nahoru | #5210
Mica> dík, zítra to zkusím sehnat a uvidím jak to bude fungovat! Aspon nachvíli
Jinak na ty karbony nespěchám, zatím je to jen ve fázi že o nich uvažuju takže jestli to bude za měsíc nebo za 2 je mi úplně jedno

Naposledy editováno 12.10.2010 21:18:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 07:25 | Nahoru | #5211
kobreti> Tacháč mi tohle udělal taky asi po 2 měsících neježdění po zimě. Pomohlo mi ho restartovat a zase celou sezonu ukazuje to co má.

jasterica> Díky za o info s těmi podložkami pod pružiny do přední vidle, jsem si neuvědomil že to zmenší dráhu odpružení. Nevím kolik by stály nové pružiny, musím to projednat se svým mechanikem. Každopáďo přes zimu jdu taky do repase předních i zadního tlumiče tak potom můžem porovnat cenu i výsledek

Naposledy editováno 13.10.2010 07:25:23

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 13:47 | Nahoru | #5212
Kdo z vás jede na Motoráj?

Já mám číslo 74 a Stygi má 77 .

KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 15:03 | Nahoru | #5213
Jirka - ja 7 , synátor 6

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 15:13 | Nahoru | #5214
dawka> Díky za info. Mohl bys mi ještě poradit co konkretně znamená restart tachometru? Díky

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 15:58 | Nahoru | #5215
Jirka77> Já nejedu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 16:45 | Nahoru | #5216
Jirrik> "hlavně když to říká třeba Klasika". Jo, přesně tak. Protože málokterý Advíkář má s pádama více zkušeností, než já
Co se padáků týče: argument "neplánuju závody, ale jen tak čut čut kolem komína" neobstojí, protože pády nečekají na to, až budeš mít na plexi číslo. Pád přijde kdykoli a kdekoli. Ale to jen tak na okraj

K té děravé nádrži: můj bývalý přítel zalepil díru v nádrži "plastelínou" od Pattexu za 150Kč (k dostání v kdejaké hyper-super-sámošce). Je to bílo-modrá dvousložková hmota v tubě, kterou chvíli žmouláš v ruce a pak jak plastelínu naplácáš na místo, necháš zatvrdnout (my jsme to nechali přes noc) a pak dle vkusu smirkem uhladíš do tvaru. Ještě rok poté nádrž netekla. Ale nebyla to tak velká díra jak máš ty, byla to spíš prasklina. Ale čistě teoreticky by to fungovat mohlo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 16:46 | Nahoru | #5217
Jirka77, Jasterica> Těším se na viděnou s Tebou i se Stygim! Toho chlapa už jsem neviděla ani nepamatuju. Tenkrát ten výřad advíků, ten byl.. co?

2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 18:06 | Nahoru | #5218
Hmm kua vám závidím taky nejedu a zrovna jede Stygi a taková vůbec povedená banda .

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 18:21 | Nahoru | #5219
Fanoš Rušicka> no mam to stejně

(reakce na) KTM LC4 640 Adventure

13.10.2010 v 18:29 | Nahoru | #5220
Klasika> no dneska jsem to nečím takovým zaplácal tak uvidím... ještě jsem se neodvážil tam nalít benzin, stejně už žádnej nemám tak koupim nějakej litřík do kandáku a prubnu to. Vím že spadnout můžu i před barákem, ale na rally je přeci jen pravděpodobnost trošku větší Nejsem takej střelec a když lesem vede nějaká cesta, jedu raději po ní Ale až se s krasavicí Kačenkou víc zkamarádím a budu vědět co si můžu dovolit, asi se dost změní ...Jinak slova "když to říká třeba Klasika" ber jako kompliment, protože jsi asi ikona mezi Advíkářema a enduristama jako takovejma

Naposledy editováno 13.10.2010 19:13:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist