paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2016 v 12:10 | Nahoru | #5131
Bubrak-ZX10R> 55 asi? Jinak už je tam naroubovanej, dekl spojky musel dolů a dělali jsme to ve dvou, jeden byl tlačič a druhej šťourač, kterej šroubovákem porychtoval to odpružený kolečko.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2016 v 12:41 | Nahoru | #5132
Bubrak-ZX10R>
Víko spojky musí dolů...jinak to tam nedá ani s rozběhem...

Naposledy editováno 17.06.2016 12:42:58

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2016 v 13:05 | Nahoru | #5133
no ja cet ze to tam jde bez sundani vika, ale je to vyssi divci

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2016 v 13:21 | Nahoru | #5134
Bubrak-ZX10R> jde, jen jsem si chtěl bejt naprosto jistej

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2016 v 20:48 | Nahoru | #5135

FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> 55 asi?



Kolikrat uz ?

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

17.6.2016 v 23:41 | Nahoru | #5136
Ciwe, tak já už nevim. Ventil má .17, dám o pět stovek tenčí podložku a má .18?

Ale všecky ventily jsem dostal do specifikací, i když vejfukový jsou teda dost na hraně (.18, rozmezí je .17-.22).

... nebo je to tim, že jsem podložky máčel v oleji a motor protočil jen dvakrát třikrát růčo? Jaká je tak tloušťka olejového filmu 10W40 za studena?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2016 v 08:34 | Nahoru | #5137
FiZzeR> jestli jsi dobře měřil tak se může ventil zadrhávat ventil ve vodítku a pružina ho nestíhá vracet, za chodu to může chodit normálně, nebo ti zadrhává hrníček... Ale to už konspiruju...

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2016 v 15:27 | Nahoru | #5138
tak mam vyhraty konektory u altiku a toho mezikabelu, na 2 fazich a u jedny se ten vnitrek (kovova pacicka) posunul hodne jakoby dovnitr tj ta jedna faze uz zrejme nemela kontakt. kamos to spojil u svy suzuki pres cokoladu, tak bych to tak taky asi udelal nebo mate nekdo tip na nejaky dobry konektory pro tento ucel? diky

ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2016 v 15:43 | Nahoru | #5139
cim se to muze stat ze se to takhle vyhreje? asi nakej horsi spoj casem a vetsi odpor a vetsi teplota ... zeby, tj mely by se tyhle konektory asi udrzovat nejakym konkorem apod ne?

Naposledy editováno 18.06.2016 15:44:32

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

Skvělá odpověď, děkuji! 18.6.2016 v 15:56 | Nahoru | #5140
Co nějaký modelářský, nejlepší kvalita je asi Mp jet gold, podle ampérů pak vybrat průměr.
http://www.mpjet.inf...;sort=20a&page=5

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

Skvělá odpověď, děkuji! 18.6.2016 v 18:07 | Nahoru | #5141
To je normální, je to zkratovou regulací, jak to regulátor reguluje.. zkratuje, není to jako v autě kde je alternátor s buzenim. Tam kde jsou přechodový odpory, konektorech kde je oxidace to potom vyhreje ty kontakty, osobně bych to vystipal na zdravý dráty a sletoval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2016 v 22:51 | Nahoru | #5142

Fugo píše: To je normální, je to zkratovou regulací, jak to regulátor reguluje.. zkratuje, není to jako v autě kde je alternátor s buzenim. Tam kde jsou přechodový odpory, konektorech kde je oxidace to potom vyhreje ty kontakty, osobně bych to vystipal na zdravý dráty a sletoval.



to sletovani mi ted doporucil i soused co prodava a servisuje rolby na led a takovy veci resi taky, jenze chce to mit rozebiratelny kdyz se vyndava altik ale myslim, tak nevim. dobra je prej i cokolada. tak ja to dam ted zatim do cokolady (zejtra chci vyject) a jeste to tu doresime a muzu to predelat.

jinak sem koupil v OBI jeste takovy svorky a prijdou mi dobry, co myslite?




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2016 v 22:53 | Nahoru | #5143

psenap píše: Co nějaký modelářský, nejlepší kvalita je asi Mp jet gold, podle ampérů pak vybrat průměr.
http://www.mpjet.inf...a&page=5 [/quote]

to vypada asi taky solidne

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

18.6.2016 v 23:32 | Nahoru | #5144
dewwil> nn, tam to nebude.. Co me napadlo je, ze jsem to nemeril v uvrati, ale kdyz byla vacka palcem od hrnicku, a pak kdyz to merim v uvrati tak uz ten palec nabiha

Jak rychle se ventil zaklepe? Vydrzi to do dalsiho intervalu?

Naposledy editováno 18.06.2016 23:33:35

ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2016 v 02:09 | Nahoru | #5145
tak sem to zatim spojil tou spojkou z OBI a vypada to bytelne tak to tak asi zatim necham

jen sem se zasek na uplne posledni fazi - zacvaknuti konektoru do regulatoru. je v nem takova fialova tesnici guma a nevim jak tam ma bejt ale proste s ni ten konektor nezacvaknul at sem zkousel vselico nakonec sem ji dal pryc a je to zacvakly (v pohode uplne to zacvaklo) bez ni. nevite jak tam ma bejt ta guma nebo co je blbe ze to s ni nejde ? dik asi by bylo lepsi aby tam byla hadam.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2016 v 11:08 | Nahoru | #5146

Bubrak-ZX10R píše: to sletovani mi ted doporucil i soused co prodava a servisuje rolby na led a takovy veci resi taky, jenze chce to mit rozebiratelny kdyz se vyndava altik ale myslim, tak nevim. dobra je prej i cokolada. tak ja to dam ted zatim do cokolady (zejtra chci vyject) a jeste to tu doresime a muzu to predelat.

jinak sem koupil v OBI jeste takovy svorky a prijdou mi dobry, co myslite?





Tak tohle bych tam fakt nedával. Je to určené pro zástavbu do vnitřního zdiva. Použil bych klasický automotive konektor. Něco jako tohle . Koupíš zástrčku+zásuvku+kolík a dutinku dle počtu vodičů. Jen potřebuješ krimpovací kleště. V nouzi lze pájet, ale je tam nebezpečí prasknutí pájeného spoje vibracema z motoru. Poku se ti to povede zasunout na první pokus nebudou třeba ani vypichováky.

edit: Ještě jsem zapomněl. Musíš na každý vodič ještě použít vnější těsnění. Postup je nasuneš vnější těsnění dle půměru vodiče, zakrympuješ kolík nebo dutinku a vsuneš do svorkovnice. Potom vnější těsnění vtlačíš do těla svorkovnice. Bez tohoto tešnění by to nebylo izolované od vlkosti zvenku.

Naposledy editováno 19.06.2016 13:12:09

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2016 v 11:19 | Nahoru | #5147

Bubrak-ZX10R píše: to vypada asi taky solidne


No a těchto konektorech lítají modely i za statisíce, trošku jinde než konektory v autě, ale zas jde o to jestli je to potřeba.
Nebo další variantou je spoje které se nemusí často rozebírat spájet natvrdo.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2016 v 21:19 | Nahoru | #5148
kuci ja to tam necham a pak pripadne sletuju dohromady. je tam blbej pristup dost, i kdyz sem jen odklopil nadrz, asi kdybych ji celou sundal tak se to taky dela lip. ale dneska najeto pres 200km v pohode. spis mi jde o ten konektor do regulatoru a to tesneni, s tim nevim co nejlip udelat.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2016 v 21:20 | Nahoru | #5149
a nesla zas nastartovat uplne poprvy , asi byla trochu uchlastana nebo nevim , ale pak sem ji trochu pridrzel na 1 valec na plynu a postupne dobry a pak pres den uz ok.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

19.6.2016 v 21:49 | Nahoru | #5150

FiZzeR píše: dewwil> nn, tam to nebude.. Co me napadlo je, ze jsem to nemeril v uvrati, ale kdyz byla vacka palcem od hrnicku, a pak kdyz to merim v uvrati tak uz ten palec nabiha

Jak rychle se ventil zaklepe? Vydrzi to do dalsiho intervalu?

Zdar, vydržet to může a nemusí, to nikdo neodhadne. Já měřím vůle dle manuálu a pak pro kontrolu každej válec zvlášť v kompresi, sice zbytečně, protože naměřím to samý, ale sichr je sichr...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 07:08 | Nahoru | #5151

Bubrak-ZX10R píše: a nesla zas nastartovat uplne poprvy , asi byla trochu uchlastana nebo nevim , ale pak sem ji trochu pridrzel na 1 valec na plynu a postupne dobry a pak pres den uz ok.

No takhle se projevují ty horší tlaky ve válcích, už to bylo při posledním měření na spodní hranici tolerance... Postupem času se budou ty studený starty zhoršovat, za tepla to je většinou OK... Měl jsem kdysi Street CBR600 F a tam byly tlaky hodně pod tolerancí manuálu a studená chytala až na potřetí, jakmile se prohřála tak taky nebyl problém a celej den jezdila jak ďas, kámoš co měl YZF750 z ní byl hotovej, protože na to jaká to byla vylítaná vrána tak jsem ho vyklepl v zatáčkách kdy se mi zachtělo a to jezdil CECky, no a pak tam narval motor z ThunderAce a potunil a byl jsem 56. tej

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 07:38 | Nahoru | #5152

Bubrak-ZX10R píše: kuci ja to tam necham a pak pripadne sletuju dohromady. je tam blbej pristup dost, i kdyz sem jen odklopil nadrz, asi kdybych ji celou sundal tak se to taky dela lip. ale dneska najeto pres 200km v pohode. spis mi jde o ten konektor do regulatoru a to tesneni, s tim nevim co nejlip udelat.


Tuhle WAGO svorku bych tam určitě nenechával. Je to určený na drát, ne na lanko a do sucha. Kontakt zajišťuje takovej nožovej dotek, takže jakmile ti to vlhkostí zoxiduje, tak to tam postupně vlivem přechodovýho odporu vyjiskří. Obzvlášť u tebe, když taháš mašinu i v zimě do soli to fakt nee! Nejlepší řešení je nakrimplovanej kvalitní konektor s odpovídajícím průřezem na proudový zatížení.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 07:42 | Nahoru | #5153

dewwil píše: Zdar, vydržet to může a nemusí, to nikdo neodhadne. Já měřím vůle dle manuálu a pak pro kontrolu každej válec zvlášť v kompresi, sice zbytečně, protože naměřím to samý, ale sichr je sichr...



No mně jde o to, že když měřím podle manuálu, tak palce vačky "koukaj od sebe" a jsou jakoby v úhlu 90° k hrnku, měrku 0.18 tam zlehka nedostanu, ale když měřím zvlášť sací a zvlášť výfuk tak, že palec "kouká od hrnku", tak tam ta měrka jde suvně. Rozdíl bude asi nula nula prd, ale i tak je to divný.
A co je ještě divný je, že tam bylo třeba 0.17 a podložka 178 (tj 1.775 mm) a já dal 175 (1.750 mm), čili vůle by měla být 0.195 a stěží tam nasoukám 0.18 měrku (podložky nový a označení sedí, nejsou tlustší). Nebo může bejt error v tom že skládám měrky (0.10+0.08)?

Každopádně asi se na to teď vyprdnu, koneckonců je to v toleranci, i když jen o stovku A s příštím olejem na to třeba zase kouknu, o kolik se to pohnulo. A dva ventily byly 0.08, což je sedm stovek pod minimem a podpálený nejsou, takže to asi až tak citlivý nebude, resp. ten limit bude asi nastavenej s nějakou rezervou.

Naposledy editováno 20.06.2016 08:02:07

ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 09:17 | Nahoru | #5154
... už mi to asi došlo - opotřebený podložky Protože když jsem vytasil podložku a měřil jsem ji, měřil jsem ji v celým průměru, ale na straně kde se opírá o dřík byl důlek právě od toho dříku. A jelikož jsem dával nový podložky, tak důlek nemaj. Tož snad se tam ventily zavrtaj a bude Ciwe to je věda

A mám dobrou záminku proč tam přes zimu polezu znova - bude se úhlovat

Naposledy editováno 20.06.2016 09:18:24

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 11:26 | Nahoru | #5155
A ještě poslední postřeh, už chápu proč ta gumová deka u některých jedinců dokáže vyvolat mentální zhroucení Je tam k něčemu? Někdo (včetně manuálu) tvrdí, že je to tepelný stínění, zatímco jiní že je to jen zvuková bariéra, aby majitelé nejezdili fabrice třikrát do měsíce otloukat motorku o hlavu, že jim tam něco cvaká

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 12:56 | Nahoru | #5156

FiZzeR píše: A ještě poslední postřeh, už chápu proč ta gumová deka u některých jedinců dokáže vyvolat mentální zhroucení Je tam k něčemu? Někdo (včetně manuálu) tvrdí, že je to tepelný stínění, zatímco jiní že je to jen zvuková bariéra, aby majitelé nejezdili fabrice třikrát do měsíce otloukat motorku o hlavu, že jim tam něco cvaká

já mám za to, že je to tepelný štít. Tím, že jsem to vyhodil mě přepadlo asi placebo, že mi jde méně sálavého tepla na hnáty. Jinak s jistotou mohu říci, že po odstranění tohoto bazmeku po zastavení píská víčko nádrže víc než předtím a mechanický kravál je furt stejný

Naposledy editováno 20.06.2016 12:56:53

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 13:09 | Nahoru | #5157
vicko nadrze mi nikdy snad nepiskalo covece

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 13:09 | Nahoru | #5158
Bubrak-ZX10R> Ani mně. Ale jednu kňourající kawu znám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 13:11 | Nahoru | #5159

dewwil píše: No takhle se projevují ty horší tlaky ve válcích, už to bylo při posledním měření na spodní hranici tolerance... Postupem času se budou ty studený starty zhoršovat, za tepla to je většinou OK... Měl jsem kdysi Street CBR600 F a tam byly tlaky hodně pod tolerancí manuálu a studená chytala až na potřetí, jakmile se prohřála tak taky nebyl problém a celej den jezdila jak ďas, kámoš co měl YZF750 z ní byl hotovej, protože na to jaká to byla vylítaná vrána tak jsem ho vyklepl v zatáčkách kdy se mi zachtělo a to jezdil CECky, no a pak tam narval motor z ThunderAce a potunil a byl jsem 56. tej



no tohle snad byla fakt jen vyjimka, stalo se mi to v lete loni po delsi odstavce a ted podruhy, jinak studeny starty na brnk. ted to bylo asi tim jak sem to ruzne startoval na mereni jen. ale uvidime. co ty navrhujes s tema kabelama u altiku? dat tam naky konektory poradny nebo to spajet ? ty konektory co sem tam dal chapu ze sou docasny ale bylo to levny a rychly reseni a funguje zatim.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.6.2016 v 13:20 | Nahoru | #5160
Bubrak-ZX10R> Asi se jí nechtělo. Mně to kdysi udělala taky, říkal jsem si "asi svíčky" ale od tý doby startovala zase na brnk. Svíčky jsem měnil až teď

Jinač u RSV jsem jako dočasný řešení zvolil klasickou čokoládu z elektropotřeb. Jelikož to fungovalo, udělej si představu o dočasnosti toho řešení...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist