Téma: Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
10.4.2020 v 22:04
Červenec 2023:
Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).
Letošní svolávačka asi z února 2023 na možné selhání/vynechání motoru přinesla toto, po ujetí 6000km můžu konstatovat (celkově 38000km najeto) :
- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch
.
Vestavěná f-ce mlhovek se ale sama vypíná... v menu zapnuto, za neurčitý čas se světla spolu s kontrolkou vypnout, přitom navolené je to stále na zapnuto (!)... je to krám. Oživit to jde většinou bez záruky až po vypnutí a zapnutí zapalování.... stále se jim tam patrně něco laguje, tak jako ta jejich slavná načítací obrazovka, která dopředu říká s trhavou grafikou loga Africa Twin jak moc je to vychytaný 
Svolávací akce:


Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Ahoj, můžu dodat, že přeci jen v Hondě něco málo opravili (ale trvá jim to hrooóóózně dlouho).

- Automatické denní svícení (sice o tom svolávací akce nebyla, nebo to s tím souvisí) konečně funguje, doopravdy samo aniž by se jen tak z ničeho nic po např. projetí pěti tunelů vyplo.
- Chcípání se kterým se u tohoto stroje potýkám se mnohonásobně zlepšilo. Sice to není 100% odstraněné, ale nechová se to jak přes kopírák úplně nečekaně... dokonce mám i tušení kdy k tomu dojde (neumím momentálně popsat jak, ale dejme tomu na "půl" vteřiny dopředu vím, že to zakopne (i třeba na tom kruhovým objezdu)... je to smutné, ale považuji to za úspěch



Svolávací akce:


Původní úvod z roku 2020:
Ahoj, budu rád pokud si zde sdělíme dojmy z nový Afriky 1100.
Osobně mohu sdělit, že jisté motorické necnosti jsem s tím už zažil, z toho několik jako přes kopírák z Afriky 1000, ty co jsem ze starých diskuzí našel a osobně jsem se s nimi setkal dávám níže jako printscreeny do příspěvku. Než jsem si je nedávno vyhledal, drobek zamrzelo, že věci od představení litru v roce 2016, nijak výrazně nebyli eliminovány.
Nechci aby toto téma vyznělo jako pomluva. Má pomoci všem co si chtějí sdělit anomálie, posloužit jako potvrzení či vyvrácení vnímaného problému. Tento problém zde řešit, druhým poradit pokud naleznou řešení.
Mimochodem, pokud jsem správně pochopil problémy u litru, tak se vyskytují převážně u manuálních převodovek, DCT na to choulostivé není. Dost často chcípání bejvá u vrknutí plynem, "meziplynu"...
Naposledy editováno 22.07.2023 22:25:44
Blokovaní uživatelé: ThomasDRZ
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
jantov> Ahoj, já před montáží totožného deflektoru - jsem výrazně pociťoval, že mi valí vzduch zespodu do přilby kolem krku a po instalaci deflektoru v pohodě, ale nutno podotknout, že jsem zároveň instaloval deflektory na bocích kapotáže, takže nemohu zcela jistě říct, že pomohl jen ten deflektor na nádrži.

1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Ahojte. Chcem sa s vami poradiť. Mám CRF1100 AS a pri jazde dolu kopcom keď brzdím motorom tak počujem z motora také čudné zvuky ktoré sa mi nepozdávajú, niečo ako strieľanie do výfuku. Nie som si istý či je to nejaká závada, alebo je to normálne, ako píšem mne sa to nejak nepozdáva. Čo myslíte, mám to riešiť cez servis na záruku, alebo si nemám z toho robiť ťažkú hlavu. Motorka inak šľape normálne.
Toys> Dělá mi to stejně, nové gumy, vyvážené, ATAS 2021 s Era, když přidám plyn zmizí - jinak to skáče nahoru dolu, mám najeto 12 tis - konzultoval jsem to, technik mi řekl, že můžeme laborovat s nastavením tlumičů, že on může přes počítač nastavit jiné hodnoty než já přes displej (1, 2 osoby, náklad) ale jinak taky nevěděl proč to dělá.

1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Po přečtení debaty jsem dospěl k názoru, že neexistuje racionální důvod k výměně staré 1000L a manuálem, plynovým lankem bez palivových map za 1100....až na pár koníků navíc a větší krouťák nenabízí nic navíc, co bych potřeboval....ale vy, co je měníte a se ztrátou dáváte na protiúčet tomu zřejmě důvody máte

Abych jen nekecal, pokud jde o vítr, který na Africe fouká do oblasti ramen, existuje plexi Madstat se zatahovacími křídly po stranách...vyrábí to snad amíci...je na ATAS... dle usa fora nejlepší plexi proti větru
https://madstad.com/...0-adventure-sport-es
vyměnil jsme asi 3 plexi /OEM,GIVI.ERMAX/ než jsem skočil u V-STREAM u, střední velikosti...v kombinaci s dodatečně namontovanými prvky k ovládání jeho výšky / batzen screen adjusters/ lze nastavit ideální polohu pro každou výšku, blbě vidím musím používat brýle a jezdím s tím s odklopeným hledím
Naposledy editováno 21.10.2022 11:55:46





Abych jen nekecal, pokud jde o vítr, který na Africe fouká do oblasti ramen, existuje plexi Madstat se zatahovacími křídly po stranách...vyrábí to snad amíci...je na ATAS... dle usa fora nejlepší plexi proti větru
https://madstad.com/...0-adventure-sport-es
vyměnil jsme asi 3 plexi /OEM,GIVI.ERMAX/ než jsem skočil u V-STREAM u, střední velikosti...v kombinaci s dodatečně namontovanými prvky k ovládání jeho výšky / batzen screen adjusters/ lze nastavit ideální polohu pro každou výšku, blbě vidím musím používat brýle a jezdím s tím s odklopeným hledím
Naposledy editováno 21.10.2022 11:55:46
CRF1000>
Já bych třeba svojí litrovou Afriku za jedenáctku vyměnil, ale nelíbí se mi na ní pár detailů. Například ohavné koleno výfuku s katalyzátorem, koncovka výfuku je taky ošklivá, zadní kyvná vidlice je také oproti litru dost ošklivá a pak ty šílený ovladače na levém řidítku jako ze Star Treku. Naopak co se mi líbí je ten barevný displej, a údajně lepší přední světlo.
A co se týká těch dodatečných plexi a deflektorů. Nemám žádný deflektor a mám originální plexi a žádný problém s větrem necítím.
Já bych třeba svojí litrovou Afriku za jedenáctku vyměnil, ale nelíbí se mi na ní pár detailů. Například ohavné koleno výfuku s katalyzátorem, koncovka výfuku je taky ošklivá, zadní kyvná vidlice je také oproti litru dost ošklivá a pak ty šílený ovladače na levém řidítku jako ze Star Treku. Naopak co se mi líbí je ten barevný displej, a údajně lepší přední světlo.
A co se týká těch dodatečných plexi a deflektorů. Nemám žádný deflektor a mám originální plexi a žádný problém s větrem necítím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
finekohana45> Kdyby ADMIN tohoto fora skutečně fungoval, za to trapné a dotěrné otravování tě okamžitě smaže...takže zaplatť si reklamu umístěnou v reklamách a z debat odtáhni do prdele





1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
.
Naposledy editováno 01.11.2022 21:12:15
Naposledy editováno 01.11.2022 21:12:15
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Je to tak, ale nechcu zbytečně prudit

Ahoj,
taky Vám přijde, že motor na Africe 1100 je docela hodně mechanicky hlučný ?
Hlavně za studena se z pravé strany ozývá takové šustění. Podle mě je to zvuk od pohybu čelních ozubených kol mezi klikovkou a spojkovým košem.
Za tepla to šustění hodně ustane a slyšel jsem to na všech africách. Takže asi ne závada ale vlastnost.
Měl jsem v ruce Yamahu Tenere 700 a tam jsem to skoro neslyšel.
Docela mě to štve na tak drahé "premiovější" motorce. Ale co se dá dělat.
taky Vám přijde, že motor na Africe 1100 je docela hodně mechanicky hlučný ?
Hlavně za studena se z pravé strany ozývá takové šustění. Podle mě je to zvuk od pohybu čelních ozubených kol mezi klikovkou a spojkovým košem.
Za tepla to šustění hodně ustane a slyšel jsem to na všech africách. Takže asi ne závada ale vlastnost.
Měl jsem v ruce Yamahu Tenere 700 a tam jsem to skoro neslyšel.
Docela mě to štve na tak drahé "premiovější" motorce. Ale co se dá dělat.
Honda mohla novou Afriku vybavit velkým plexištítem z Piaggia a doplnit vysouvacími deflektory kapotáže ve stylu FJR1300....Pak by Honza nemusel experimentovat....doufám že po špatných zkušenostech s deflektory si pořídí okapotovaný šestiválcový cestovní speciál a přestane řešit podobní vychytávky
Naposledy editováno 02.11.2022 13:31:24
Naposledy editováno 02.11.2022 13:31:24
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister píše: Sema> Asi můžeš, ale na příslušenství má Afrika připravený konektor pod přední maskou.
Ahoj, nemáš popis/foto jak se dostat k tomu připravenému konektoru? Mém novou AT 1100 adv a nerad bych si hned něco zmrvil při demontáži.. Dával jsem přídavná světla a připojil je přímo na baterii. Africa má prý i na to taky připravený štekry pod bočními kapotami, ale taky jsem nenašel odvahu je rozebírat. Čekal bych že to bude přístupné někde pod sedlem apod.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Velickin> Přímo na baterii? Takže ti přídavný světla svítí pořád i bez klíčku v zapalování?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
dave-lister> No samozřejmě je tam kabeláž s relé a spínačem na řídítka. Takže svítí jen po zapnutí spínačem. Taky jsem to chtěl zapojit jen se zapalováním, ale nenašel jsem, k čemu to připojit. Nechtěl jsem nic rozebírat. Ještě jsem ta světla připojil přes skrytý přepínač, aby mi to nějaký chytrák třeba nezapnul, když někde parkuju.
AHoj kluci.. jsem rád za tohle vlákno. Já už měl DCT prakticky objednané a na poslední chvíli to odpískal. Půjčil jsem si to a asi to není pro mě. Já si naprosto uvědomuji benefity ve městě, kde je to ultrapohodlný, ale zjistil jsem, že mě to řazení k tý motorce tak patří, že i když jsem jinak pohodlně a v autě ani redukční převodovku nemám, na motorce prostě řadit chci a basta.. Ale jinak klobouk dolů, jak to mají kluci v Hondě vymyšlený..
1 reakcí na tento příspěvek Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Afrika 1100, postřehy a zkušenosti
Dušan_Sihelský> A zabralo to?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Apple carplay funguje bez interkomu Honda CRF1100L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Tw... | LuigiCB1300 | 15 | 20.4.2025 v 22:25 legon |
Sedlo Africa Twin 2016 Honda CRF1000L Africa Twin, Honda CRF1100L Africa Twin | korela | 18 | 4.4.2025 v 21:17 Ivos |
Kde si NE-koupit moto: [1, 2] Honda CRF1100L Africa Twin Adventure Sports | Bart_Bart | 51 | 2.4.2025 v 09:42 TomasRA |
ATAS vs GS nebo [1, 2] BMW R 1250 GS Adventure, Honda CRF1100L Africa Twin ... | Jakub-1 | 57 | 11.3.2025 v 12:02 MMARTINK |
filtr na palivove čerpadlo Honda CRF1100L Africa Twin | čebus. | 1 | 5.2.2025 v 16:56 Tazdevil |