paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

Jawablázni

6.2.2015 v 23:12 | Nahoru | #46741
Dan 250>http://www.motoveterandily.cz/ nebo zadej na seznam do vyhledávače repase tachometrů

(reakce na) Jawablázni

7.2.2015 v 10:50 | Nahoru | #46742

mickaelb píše: Docela casto se resi nosic kufru na hranatky, tak prispivam svou troskou do mlyna. Vyresil jsem to na Jawe 350/639 Givi Wingrackem. Cele reseni se mi nechce rozepisovat, je ale dostatecne viditelne z fotek. Pripadne dotazy rad zodpovim.

Fotoalbum: http://bit.ly/16NarPn



moooc hezký

Jawablázni

7.2.2015 v 17:53 | Nahoru | #46743
Nejel by se zejtra někdo podívat do Prahy na odjezd trabanťáků?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.2.2015 v 18:10 | Nahoru | #46744
Zdravím,
měl bych dotaz:
ČZ 175/487, dělal jsem s kámošem generálku motoru - ložiska, vyvážit klikovku, výbrus, ...
Motor jsem složil, jede, řadí, vše OK. Akorát jsem natahoval elektriku a zjistil jsem, že mi nesvítí kontrolka neutrálu, vytáhl jsem milou kontrolku a zjistil, že caplík v motoru pruží, přikostřil jsem jej a ona kontrolka svítí. Na první pohled vše v pořádku. Strčil jsem tedy do díry po snímači šroubovák, zahýbal řadící pákou a ono nic, ten caplík se nemá k čemu přikostřit. Je možné, že jsem něco při skládání zapomněl namontovat? Nevím o ničem, co by mi zbylo...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.2.2015 v 18:13 | Nahoru | #46745
LukasKoudelik> Nedával jsi náhodou tureckej snímač neutrálu? Ten je průserovej

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.2.2015 v 18:30 | Nahoru | #46746
Robertek: Nechci ti to kazit, ale odjezd byl uz dnes :)

Jawablázni

7.2.2015 v 18:31 | Nahoru | #46747
Mám dotaz, dnes jsem namontoval přední tlumiče zpět na motorku, ale po odzkoušení tlumení tj. sednu si na to, stoupnu si do stupaček a zkusím propérpovat s váhou na předek se to ani nehne...

montáž jsem dělal následovně..: Tlumiče jsem dal do horního i dolního nosníku, nalil olej (200ml 10W40 do každé) zašrouboval zátkou, dal přední kolo s blatníkem, to jsem dotáhl..zkusil propérovat a nic..spodní nosníky jsem nedotahoval, aby si to právě mohlo sednout...každé z ramen samo o sobě tlumilo..to jsem zkoušel než jsem prováděl montáž...kde jsem udělal chybu nebo kde by mohla být zrada?

Další věcí je, že dřív jsem na centrálu měl obě kola na zemy, nyní mám vždy jedno ve vzduchu..tož mě napadá, že jsou tlumiče zaražené dovnitř, ale jak je tedy dostanu dolu? Nadruhou stranu ty péra byla zároveň s horním nosníkem takže by to to nemělo být zajeté..vážně nevím co s tím...díky za rady

Naposledy editováno 07.02.2015 18:32:45

(reakce na) Jawablázni

7.2.2015 v 18:35 | Nahoru | #46748
mickaelb> aha

Jawablázni

7.2.2015 v 18:42 | Nahoru | #46749
Kafi, to je tim, ze mas nechat povolenou osku, kolo pritahnou matici vpravo k pravemu kluzaku klicem 21. A na leve strane nechat POVOLENY ten sroub, co pak svira osku, properovat a pak dotahnout....

Jawablázni

7.2.2015 v 18:46 | Nahoru | #46750
mickaelb> děkuji tak ja zítra ten šroub povolým...properuji...dotáhnu šroub a pak dotáhnu spodní nosník... a to že mám k pravému ramnu chycený už blatník nevadí? nebo ho mám taky povolit? Vážně díky moc!

Jawablázni

7.2.2015 v 18:57 | Nahoru | #46751
Jestli jen plastovy a nemas tam vyztuhu, tak nutne nemusis...ale pokud je plechovy a nebo tam mas vyztuhu, tak urcite povolit.

Jawablázni

7.2.2015 v 19:02 | Nahoru | #46752
mickaelb> mám klasický 640 tj. palstový a uprostřed plechová výzutha...dobře povolím to z pravého ramena...povolím ten jistící šroub, propéruju a pak chytnu blatník, jistící šroub a spodní nosík...snad to říkám správně

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.2.2015 v 19:04 | Nahoru | #46753
Kafi: Mam obavu ze to uplne spravne neni :) Napred utahni matici na pravem kluzaku na klic 21, to ti pritahne kolo pres rozperku k pravemu kluzaku. Nech povoleny blatnik a vyztuhu, dolni nosnik i ten sroub skr levy kluzak. Properuj a dotahuj nasledujici v tomto poradi: sroub svirajici osku v levem kluzaku, dolni nosnik, blatnik s vyztuhou.

PS: kdybys to udelal jak jsi psal, tak by se stalo to, ze by ti to ta vyztuha zase nekam natahla a pak bys jen tu spatnou polohu pojistil dotazenim sroubu svirajiciho osku...

Naposledy editováno 07.02.2015 19:05:43

(reakce na) Jawablázni

7.2.2015 v 19:07 | Nahoru | #46754
mickaelb> supr děkuji už jsem si to dal do poznámek...zítra to napravím

(reakce na) Jawablázni

7.2.2015 v 19:10 | Nahoru | #46755
Robertek> Nikoliv, snímač je originál, spíš jde o to, že v motoru jej nemá co sepnout, prý by se měl opírat o řazení, ale v jeho okolí vůbec nic není, když tam vrazím šroubovák, tak prázdný prostor. Asi jsem tam zapomněl něco dát, ne?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.2.2015 v 19:16 | Nahoru | #46756
LukasKoudelik: spinac se opira o radici kulisu, kdybys ji tam nedal, tak bys to asi poznal :)

(reakce na) Jawablázni

7.2.2015 v 21:58 | Nahoru | #46757
mickaelb> A tak jak je možný, že tam šroubovákem nic nenahmatám? Dneska jsem na tom jezdil po dědině a všechno klape jak má, akorát startpáka mi blbne, z čehož se odvíjí ještě jeden dotaz: Když startuji, tak mi startpáka občas proklouzne - přes zuby mi sjede dolů a nezabere. Když jsem to měl rozebraný, tak se všechno tvářilo OK - zuby nesjetý jak na koši tak na půlměsíci, pasuje to do sebe, ... nenapadá vás někoho, kde může být zrada? Ten snímač mě tak neštve, hold nebude svítit kontrolka, jenom je mi to divné, ale ta startpáka mě dost vadí ..

Jawablázni

7.2.2015 v 22:14 | Nahoru | #46758
Tezko se radi takhle od stolu. Skrz tu diru pro kontaktnici neutralu by mela byt videt prave hrana kulisy. Zkus tam posvitit a podivat se, jestli tam videt neni, tak neni kulisa na svem miste. Ale pak by to ani moc dobre neradilo. Kulisa by se mohla povolit a natocit tak, ze neni presne u te diry. Vyskakovani radicky by mohlo zpusobovat mozna slozeni toho mechanismu s pruzinama na hrideli. Ze by tam byla spatne umistena/zlomena/chybici pruzina to pritlacuje radicku se startovacim segmentem proti kosi. No tak jako tak budes muset shodit prave viko a spojkovy kos a podivat se kde je problem....

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.2.2015 v 22:14 | Nahoru | #46759
neprokluzuje ti spojka?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

7.2.2015 v 22:22 | Nahoru | #46760
Kafi> ne, ne - to drnčí přes zuby. dělalo to před rozebráním i teď po složení - mechanismus s pružinou jsem si jistý, že je složený dobře, prakticky na tom není co podělat. Spíš mě napadá, jestli to nemůže dělat neplechu až to ozubené kolo na spojkovém koši - to by se potom musel celý sp. koš vyměnit, ne?
e.: ještě mě došlo - pamatuji si, že pod tím spojkovým košem byla podložka, mohlo by potencionálně i toto mít na prokluz půlměsíce vliv? Když by tam ta podložka neměla být, tak se posune koš blíže ke karteru a tím pádem by půlměsíc nemusel běhat kolem něj.
Nejvíc je mi divné, že to chvíli jde a jak člověk startuje, tak to občas proklouzne.

Naposledy editováno 07.02.2015 22:31:22

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

7.2.2015 v 23:33 | Nahoru | #46761
Kafi - i kdyby spojka prokluzovala, tak tonemá na startování kyjem pana janečka žádnej vliv, protože záběr je přímo startovacím segmentem na koš spojky a ten je spojen primárem s klikovkou. Jde to přímo, ne jako u fichtla, kde to dokáže zlobit a tay se to často šteluje matkou a zářezem na šroufku na straně startovačky.

Lukáš - když jsi to skládal, měl jsi tu osku startovace-řadící v poloze jako před startem? Zamáčklou a pootočenou proti směru jízdy? Já na to jednou zapomněl, vyskákalo mi to a docela trvalo než jsem to dal všecko bez demontáže spojky tam, kde to má být aby to fungovalo jak má. S tím čudlem neutrálu nevím, já na svý starý 477 kontrolku neutrálu nemám a nevím kde by tam byla, mám ve světle jen dobíjecí a dálkovou svítíčku. Mám ale starej původní reflektor, kontrolka neutrálu tam nikdy nebyla.Možná máš na svý už modernější palubku, jako měly třeba 488.

Jawablázni

7.2.2015 v 23:35 | Nahoru | #46762
Ten prokluz muze zpusobit i ohlodane "jednosmerne" ozubeni na tom kosi. Na tom kosi je vlastne zespodu ozubene kolo, ktere zabira jen jednim smerem a to pro startovani, jakmile motor naskoci tak zacne ozubene kolo preskakovat. Logicky, aby to nemlatilo se startovackou. No a pokud by bylo to ozubeni prenasejici silu z toho ozubeneho kola do ktereho zabira pulmesic na spojkovy kos ohlodane, tak by to mohlo preskakovat pres zuby. Pripadne zase kdyby byla praskla pruzina co to kolo pritlacuje ke spojkovemu kosi. Proste odmontuj leve viko a vsechno znovu zkontroluj, to neni zas tolik prace...

Naposledy editováno 07.02.2015 23:36:45

Jawablázni

7.2.2015 v 23:41 | Nahoru | #46763
Nebo tam može být vakl a půlměsíc šajdá?

(reakce na) Jawablázni

8.2.2015 v 06:10 | Nahoru | #46764
LukasKoudelik> podložka pod košem je,dokonce zesílená (možná ta co ti zůstala na ponku a důvod proč to prokluzuje),dosedá na ní futro koše.Stahni si někde katalog dílů .Na tý kulise je plisek,který v poloze neutral sepne ten kostrici kontakt.

Naposledy editováno 08.02.2015 09:16:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

8.2.2015 v 09:16 | Nahoru | #46765
Bimbam> Však OK, na 477 kontrolka není, ale teďka skládám 487 a tam už je. Na ten neutrál se ale stejně nejspíš vykašlu, pokud jsem tam zapomněl něco dát (např. ten plíšek) tak bych stejně musel znova půlit motor a za to mi ta kontrolka nestojí. Té startpáce se ale nevyhnu, to budu muset znovu rozebrat a zrevidovat. Věděl jsem o tomto problému již před generálkou motoru, tak jsem to prohlížel - zuby sjetý nejsou, obě dvě ozubený části do sebe pěkně zapadají. Spíše mi přijde, jako by se občas ta osa s půlměsícem nějak vyhla a půlměsíc projel okolo kola spojkového koše. Rozeberu to a pokud na nic nepřijdu, tak to vyfotím a můžeme dál dedukovat, co tam dělá neplechu

(reakce na) Jawablázni

8.2.2015 v 13:01 | Nahoru | #46766
Dopoledne jsem přivezl ČZ 175 po SO motoru - výbrus, přetěsnění, nová ložiska, gufera. Motor jde hezky, hned jsem, i když je zima a sněží, něco najezdil. V zimě se zabíhá nejlépe. Do nádrže liju special s Mogulem TS 1 ku 20, motorka kouří, ale při záběhu dobré.

Jawablázni

8.2.2015 v 13:16 | Nahoru | #46767
Tak doris už má funkční přední tlumiče, rovné výfuky - jen kolena asi nejsou 640 jak inzeroval takže opět nemůžu chytnout na přední držák, drží to ,,jen" na kolenech a zadních úchytech, ale je to pevné...možná zbastlím nějaký mezikus uvidíme...vyměněá řetězovak, ale k té mám dotaz..koupil jsem X-kroužkový těsněný řetěz - je tam spojka, ale chybí mi tam ta aretace a na té spojce není ani na aretaci drážka...je to zužené nahoře a pak už jen klasická tloušťka, v těch ,,tyčkách" jsou ďourky asi na rozklepání? takže se to skládá tak, že tam dám dulčík, klepnu rozklemuju a je to? nebo jak se to dává prosím dohromady? díky
e: na krabici je návod a na něm je, že se tam má dát ten aretační plýšek, který k tomu nebyl a nevim ani do jaké drážky bych ho dal? do té nahoře by to bylo asi k ničemu když by to mohlo vypadnout

e2: je totuten řetěz

Naposledy editováno 08.02.2015 13:28:25

Jawablázni

8.2.2015 v 13:45 | Nahoru | #46768
Kafi: Predni uchyt to chce, bez nej se ty vyfuky hrozne krouti.

Retez musis znýtovat. Slozis ten clanek a konce tech "tycek" roznytovat, tim to bude drzet. Musel jsi k tomu dostat, kdyz to vezmu polopate tak jeden kus tycek s plechem a jeden samotny plech, plus gumicky dovnitr, je tak? Chybi ti jen ta klasicka pojistka co byva na jinych retezich, tak je prave nahrazena tim roznytovanim.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

8.2.2015 v 13:48 | Nahoru | #46769
mickaelb> jojo presne tak, jenže objednavla jsem řetěz s rozebiratelnou spojkou maj to i na těch stránkách...proto se tak blbě ptám...a jak to mám snytovat..stačí dulčík a kladivo? no ale to nevim jak ten přední chyt tam pravě dostanu..je tam dost malo místa...budu to muset nějak vymyslet dam tam nějaky kus plechu, jenže tim si to rozšiřim a bude se mi sekat startpaka

Jawablázni

8.2.2015 v 14:48 | Nahoru | #46770
Kafi: je na to specialni nytovacka, ale kladivo a dulcik poslouzi stejne dobre...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist