jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: mám gen 2. Podtlaky jsem dělal v 17 tkm a nebylo co seřizovat
Já myslel po demontáži těch klapek... Ty podtlaky teda nebyly zrovna rozházený jak hokejisti v Jaroslavli, ale trošku poškádlit šroubečky to chtělo...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
vypada to hodne hodne hodne dobre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: A dokonce to i startuje
to sem presne cekal
nojo, tak aby byli vsichni v obraze - asi mesic nebo dele mi motka stala (dovolena, rozebrana), byly zrovna ty vedra velky.... a pak nechtela chytnout, starter tocil jako blazen a nic, druhej den nic, treti den pres kabely taky nic, ale sem tam uz si blafla..... tak mi dewwil poradil ze asi svicky, tak sem vymenil dve prostredni (na krajni sem se nedostal) a pak to chytlo na ty dva prostredni valce a behem pul minuty i na zbytek (musel sem to drzet plynem), nechal sem to asi 20 minut bezet aby se to vypalilo nebo proste sem mel z toho dobrej pocit ze to tomu udela dobre
no a pak uz v pohode, byl sem na slovensku na 4 dny na 1.9tis km a uz dobry, tak nevim co se stalo, tezko rict. navic sem tam dal 2 stary svicky co mi zbyly z minula, a 2 krajni tam sou ty na ktery to nechtelo chytnout. ted sem to po tydnu zase startoval a na brnk.... tak nevim
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Jo a ty kroužky už nehledej, objednal jsem si je u dewwila Kua takovej blbinec a co to stojí prašulí...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Mě se to stalo v podstatě poprvé. Přes zimu to stalo u dewwila 4 měsíce a pak na brnk. Možná nějaká kombinace okolností, benzín , vedro ...
Nojo, benzín, ten tam taky nemám... Dojížděl jsem "na Bubráka" (tj buď dojedu nebo dotlačím), voko mi svítilo už někde u Turnova
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Nojo, benzín, ten tam taky nemám... Dojížděl jsem "na Bubráka" (tj buď dojedu nebo dotlačím), voko mi svítilo už někde u Turnova
To je v klidu na tom Slováči sem ujel 315km na nádrž a z toho 75km na rezervu, bral sem jen 16.6 litrů pak ale premeruje to kvůli pastorku takže o 6% míň, přesto osobák
Naposledy editováno 11.08.2015 15:14:28
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Bubrak-ZX10R> Vono je to těžký, když rezerva svítí už v půlce nádrže snad
mela by kolem 13,5 litru (dotankovani), ale ted v posledni dobe mi prislo ze uz tak ve 12,5, coz nevim jak si vysvetlit, ale budu to sledovat
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 12.08.2015 21:06:14
FiZzeR píše: Rebel83> O 6mm (pokud si dobře vzpomínám, je tam převod 1:3)... Ale ber to s rezervou... Btw nebude lepší podložit centrál, jak se to má dle manuálu dělat?
Tam mám od výroby podložku 6mm a dál není co podkládat. Spáchal jsem si držák. Ale bylo to moc že se mi centrál opřel o rám. Ty kosti jsou jednoduché na výrobu. OEM rozteč je 180mm. Ja jsem si zhotovil kosti 178, 176, 174, 172 a 170 tak zítra bzdu laborovat. A stejně jak u 636 jsou šrouby přepákování ze strany výfuku tudíž to bude muset doluFiZzeR píše: Rebel83> O 6mm (pokud si dobře vzpomínám, je tam převod 1:3)... Ale ber to s rezervou... Btw nebude lepší podložit centrál, jak se to má dle manuálu dělat?
tak na Gen2 je to evidentně 1:4Tudíž -1mm na kostech je roven +4mm na zadku.
Jelikož jsou přední vidle z Gen3 o 23mm delší bylo třeba nakopnout zadek. Dal jsem kosti 174 (-6) a zadek je v plusu 24mm.
Pojedu to vyzkoušet a uvidím zda-li to tak nechám či budu snižovat.
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... jo a Bubráku... včera na první škrtnutí Filtr jsem neviděl ani nepamatuju a svíčky jsem neviděl ještě nikdy
svicky vydrzej 20tis v pohode, ac manual mluvi o 12ti
dneska taky na brnk a uz mam filtr v abmoto nachystanej
kolik mas najeto vlastne?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: ... jo a Bubráku... včera na první škrtnutí Filtr jsem neviděl ani nepamatuju a svíčky jsem neviděl ještě nikdy
Počkej až je budeš měnit, takovej oser, díky vzpěrám rámu je očistec, toho japonce co vymyslel ten rám a airbox jsem snad při demontáži proklel tak, že celý jeho dvě generace budou mongoloidi Ale možná ten airbox navrhli podle plánu Jana Tleskače z jeho zápisníčku, kterej našli ve Stínadlech Taky ho musíš natáčet jak ichtyl všemi směry, aby šel ven a ty šprcky co vedou rámem ke krku řízení... radši už to nebudu komentovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Počkej až je budeš měnit, takovej oser, díky vzpěrám rámu je očistec, toho japonce co vymyslel ten rám a airbox jsem snad při demontáži proklel tak, že celý jeho dvě generace budou mongoloidi Ale možná ten airbox navrhli podle plánu Jana Tleskače z jeho zápisníčku, kterej našli ve Stínadlech Taky ho musíš natáčet jak ichtyl všemi směry, aby šel ven a ty šprcky co vedou rámem ke krku řízení... radši už to nebudu komentovat
Airbox je v pohodě, s prstem v nose a za deset vteřin, s těma vzpěrama je to větší vopruz, když je utáhneš v nesprávným pořadí, tak rupne rám
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |