globalmoto_kveten





Téma: Výzva provozovateli vozidla...
 
3.10.2016 v 17:56
Sotva jsem si pořídil "nové" auto, už mě kurwy změřili
Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...











Doporučený postup tedy?

Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.


Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:12 | Nahoru | #421

mára929r píše: přiznám se že tomu moc nerozumim, a proto by mě zajímalo proč je třeba snížená rychlost z 90km/h třeba na 60 km/h z důvodu hluku? já jako laik moc nechápu proč by měl být ten hluk u nižší rychlosti menší než u vyšší?
asi mimo mísu, ale pokuď jsem jel na motorce (fároš 929 + laďák) 90 km/h a měl tam třeba tu čtyřku a zpomalil jsem na 60 km/h a podřadil o rychlost či dvě dolů, začlo to střílet a dělat větší rámus než při ty vyšší rychlosti. a to i když se to dostalo pak na stejnou hodnotu otáček motoru. nebo to je jen subjektivní názor?

to je přeci jasné, protože je lepší, když jedou auta pomaleji a tišeji, ale klidně můžou vydávat více emisí, to lidé tak nevnímají negativně

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:13 | Nahoru | #422

FILODENDRON píše: Vy jste to tu Dannymu pěkně zasrali.

pssst

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:17 | Nahoru | #423

Jarrinn píše: strecmen> odpoved na to o otazku, jestli je ti zatim vsechno jasny je jaka?



Nezdržuj se, nenech se rozptylovat a vysvětluj.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:17 | Nahoru | #424
mára929r> ted resime ustaleny chod motoru pri ruzne zatezi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:19 | Nahoru | #425
Jarrinn> Ty tvoje přednášky jsou výborné na uspávaní hadů

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:20 | Nahoru | #426
strecmen> no a muzu se spolehnout, ze tomu budes rozumet? Ti chytrejsi to uz pochopili s tema plechovkama...je to pro me jeste dost pismenek...a osum piv. Nerad bych ti dal zkresleny vyklad..vis jak

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:21 | Nahoru | #427

Jarrinn píše: strecmen> no a muzu se spolehnout, ze tomu budes rozumet? Ti chytrejsi to uz pochopili s tema plechovkama...je to pro me jeste dost pismenek...a osum piv. Nerad bych ti dal zkresleny vyklad..vis jak



Nezdržuj se, nenech se rozptylovat a vysvětluj.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:22 | Nahoru | #428

Jarrinn píše: Jsem si ted uvedomil, ze to nedokazu vysvetlit lidem bez znalosti zakladu termodynamiky. Bez izochory a izotermy to nedam kurva. Assasine?



hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...

v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...

doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...

(btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? )

Naposledy editováno 06.10.2016 23:26:06

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:22 | Nahoru | #429
Jarrinn> Dáš ještě dva a všichni s pochopením můžeme jít spát

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:23 | Nahoru | #430
Artepx> a co myslis, ze sem delal na prednskach...nez jsem zjistil, ze je lepsi zustat v posteli

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:24 | Nahoru | #431
assassin> Oni věděli, proč tě onálepkovali moderátorem

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:24 | Nahoru | #432

Jarrinn píše: Artepx> a co myslis, ze sem delal na prednskach...nez jsem zjistil, ze je lepsi zustat v posteli

ty jsi na přednáškách chlastal? a pak, že se z vysoké neblbne

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:25 | Nahoru | #433

assassin píše: hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...

v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...

doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...



Počkej, on ale v postu 401 výfuk, tlumič, kat... vesele ignoruje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:26 | Nahoru | #434
assassin> jde o hovno, jako vzdy....jen jse chtěl pobavit u toho, ze v motor v ruznejch rezimech, ale stejnych otackach ma naprosto stejnen hluk. Ano bavime se o decibelech...ale pro tu prdel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:28 | Nahoru | #435

Jarrinn píše: assassin> jde o hovno, jako vzdy....jen jse chtěl pobavit u toho, ze v motor v ruznejch rezimech, ale stejnych otackach ma naprosto stejnen hluk. Ano bavime se o decibelech...ale pro tu prdel...

fenomenální závěr večera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:30 | Nahoru | #436

Artepx píše: fenomenální závěr večera



To už je konec?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:32 | Nahoru | #437

strecmen píše: To už je konec?

doufám, že ještě ne, že bude nějaký přídavek

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:33 | Nahoru | #438
Artepx> pridavek bude, jestli ted dednu do auta a zajedu si pro dalsi piva. Dosli a mam chut

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:36 | Nahoru | #439

Jarrinn píše: assassin> jde o hovno, jako vzdy....jen jse chtěl pobavit u toho, ze v motor v ruznejch rezimech, ale stejnych otackach ma naprosto stejnen hluk. Ano bavime se o decibelech...ale pro tu prdel...



ale jo, jasne, ze s rychlosti se meni spousta veci... jen zacit u hluku jedouciho vozidla s "indikatorovym diagramem" neni uplne to ono... u laiku vzbudis dojem, ze mluvis o vede o ktere nemaji paru, u "nepraktikujicich strojaru" dojem, ze jsi studoval to same co oni... a u tech co je obor zivi jen ... ale jak rikas, pro tu prdel, ja se celkem bavim... jen teda to muze byt i tim vinem

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:37 | Nahoru | #440
assassin>

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:49 | Nahoru | #441

Jarrinn píše: Artepx> pridavek bude, jestli ted dednu do auta a zajedu si pro dalsi piva. Dosli a mam chut



Ty jsi jen samá výmluva.

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:53 | Nahoru | #442

assassin píše: ale jo, jasne, ze s rychlosti se meni spousta veci... jen zacit u hluku jedouciho vozidla s "indikatorovym diagramem" neni uplne to ono... u laiku vzbudis dojem, ze mluvis o vede o ktere nemaji paru, u "nepraktikujicich strojaru" dojem, ze jsi studoval to same co oni... a u tech co je obor zivi jen ... ale jak rikas, pro tu prdel, ja se celkem bavim... jen teda to muze byt i tim vinem



No hele ale musis uznat, ze jsem si pro to zduvodneni nasel tu "nejjednodussi" cestu. Trosku me sere, ze jsem si na strojarinu od skoly nesah. Mevtam bavil ten efekt vydrzi/praskne...prava to nemaj.

1 reakcí na tento příspěvek Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:57 | Nahoru | #443
Koukám, že po dobu mé nepřítomnosti se nic zvláštního nestalo
A autor vlákna si může zítra založit nové téma, to současné má v rozkladu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:03 | Nahoru | #444
(btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? ) [/quote]
Spotreba vyssi bude, ale motor nepojede ve vykonejsim rezimu....s ohledem na hluk a o te se bavime. Tech parametru je vic (obsah, zdvih)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:05 | Nahoru | #445
Artepx> zakladatel vlakna ceka, jestli mu prijde za deset dni (nebo kolik) obsilka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:33 | Nahoru | #446
Jarrinn> Spíš za půl roku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:37 | Nahoru | #447

Artepx píše: Jarrinn> Spíš za půl roku


dnes spat nemam?
docela by mi to bodlo
e: aha..no...jdu spat

Naposledy editováno 07.10.2016 00:41:08

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:39 | Nahoru | #448

Jarrinn píše: (btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? )


Spotreba vyssi bude, ale motor nepojede ve vykonejsim rezimu....s ohledem na hluk a o te se bavime. Tech parametru je vic (obsah, zdvih) [/quote]

No v tom pripade bude malinko to ukazat tim zpusobem co jsi mel puvodne v planu - vetsi zatez, vetsi tlak - ale pritom mensi spotreba? Kde je chyba?

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:40 | Nahoru | #449
Jarrinn> To bylo na obsílku

Klidně spi

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:47 | Nahoru | #450
assassin> o spotrebu dnes vubec neslo...pouze hluk
ale uz musim fakt jit spat, jedu 48 nonstop a ty piva mi dnes moc nepridaly
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist