Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...
Doporučený postup tedy?
Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.
Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Jarrinn píše: Jsem si ted uvedomil, ze to nedokazu vysvetlit lidem bez znalosti zakladu termodynamiky. Bez izochory a izotermy to nedam kurva. Assasine?
hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...
v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...
doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...
(btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? )
Naposledy editováno 06.10.2016 23:26:06
assassin píše: hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...
v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...
doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...
Počkej, on ale v postu 401 výfuk, tlumič, kat... vesele ignoruje.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...
Spotreba vyssi bude, ale motor nepojede ve vykonejsim rezimu....s ohledem na hluk a o te se bavime. Tech parametru je vic (obsah, zdvih)