Téma: Výzva provozovateli vozidla...
 
3.10.2016 v 17:56
Sotva jsem si pořídil "nové" auto, už mě kurwy změřili
Vím, že podobných situací se tu řešilo již mnoho, nicméně jsou roztříštěná různě po fóru a tak bych to zde chtěl řešit od píky až po finále.
Jde o klasický případ...











Doporučený postup tedy?

Tak uzavření této kauzy - v Praze nestíhají, takže po "zahození" výzvy se už naprosto nic nestalo a přestupek je promlčen.

Naposledy editováno 30.08.2017 10:56:04

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:22 | Nahoru | #1

Jarrinn píše: Jsem si ted uvedomil, ze to nedokazu vysvetlit lidem bez znalosti zakladu termodynamiky. Bez izochory a izotermy to nedam kurva. Assasine?



hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...

v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...

doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...

(btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? )

Naposledy editováno 06.10.2016 23:26:06

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:24 | Nahoru | #2
assassin> Oni věděli, proč tě onálepkovali moderátorem

(reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:25 | Nahoru | #3

assassin píše: hele ja chapu o co se snazis, ale myslim, ze v tomhle pripade to nema moc smysl, moderni auta pro bezne rychlosti 50 vs 80 treba nebudou mit zasadni rozdil v hluku od motoru - ta zatez neni v hluku vyfukovych plynu tak znat, kdyz vyfukove plyny brzdi turbo, katalyzatory, filtry a nekolik tlumicu... + veskere tlumici materialy v motorovem prostoru atd...

v tom modelovem pripadu 50 vs 100kmh bude hrat rozdil spis aerodynamickej hluk, pneumatiky... a je pak otazka, jestli plynule projizdejici auta (100kmh) jsou horsi nez kolony s 50kmh... teorie inzenyru s dopravky rikaji neco (proto dali na magistralu 80nebo kolik) ale praxe ukazuji neco jineho...

doprava je slozitej system a kdyz nekdo rekne, ze ji rozumi, je to asi jako kdyby zakopcanik rekl ze rozumi pocasi a nebo kdyz creck rika, ze rozumi ekonomii...



Počkej, on ale v postu 401 výfuk, tlumič, kat... vesele ignoruje.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

6.10.2016 v 23:26 | Nahoru | #4
assassin> jde o hovno, jako vzdy....jen jse chtěl pobavit u toho, ze v motor v ruznejch rezimech, ale stejnych otackach ma naprosto stejnen hluk. Ano bavime se o decibelech...ale pro tu prdel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výzva provozovateli vozidla...

7.10.2016 v 00:03 | Nahoru | #5
(btw podle toho co se snazis vyvodit - auto co jede 100kmh protoze prekonava vetsi odpor vzduchu kona vic prace - asi by podle fyzikalnich zakonu melo vic zrat, jses si jist, ze kdyz projedes okruh kolem prahy na 4ku kilem, nebo na dvojku 50, ze vetsi spotreba bude v prvnim pripade? ) [/quote]
Spotreba vyssi bude, ale motor nepojede ve vykonejsim rezimu....s ohledem na hluk a o te se bavime. Tech parametru je vic (obsah, zdvih)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist