paolo_novy Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2015 v 22:23 | Nahoru | #3871

Rebel83 píše: Chtěl jsem za to původně 12500,-
Včera jsem to pověsil na bazar s cenovkou 10500,-
Za tuto cenu Akraroury a oem svody. První mi volal evidentně vietnamec se jménem Dang Quang Thang z Prahy 4. Když začal smlouvat poslal jsem ho do háje (nejmenuje se část prahy 4 háje? )

Nakonec si pro to přijede osobně kdosi od Zlína.

Jináč full titanový Akrap Evo je mazec. Jak se to podepsalo na výkonu je masakr




















Pěkné Ale měl jsi to dát na brzdu před a po instalaci, ať máš relevantní výsledky, ne jen pocit, že je to živější a víc to řve...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2015 v 22:29 | Nahoru | #3872

FiZzeR píše: Hele, máte někdo ověřený, že do 04-05 pasuje filtr HIFLO HF303? Byl jsem v bubenči a podstrčili mi ho tam a já vůl si to nezkontroloval, pokud si vzpomínám patří tam HF204. 303 má stejnej závit a průměr, ale je vyšší...



Hele HF303 dávám do Hond, se ti chtěli pomstít za ty regulátory Jinak ty K3 jsou taky supr gumy

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2015 v 22:30 | Nahoru | #3873

Ozzy_ píše: Davate na silnicni bajky novy K1/K2 ? Pochopil bych jeste K3ky, ale ostry zavodni gumy musite nechat na asfaltu za 2 tisice kilaku a moc si je nemuzete uzit ne ? Nebo kolik na tom najedete ?



hele kdyz maj uz 9 let, tak zas tak ubejvat nebudou, jako za mlada

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2015 v 22:33 | Nahoru | #3874
Bubrak-ZX10R> Takže už maj jen ty 06tky jo? Mě snad říkal, že by vyhrabal ještě i 08, ale to je jedno za ty prachy si sadu taky vezmu Za to nemám ani pořádnou zadní lepifku

e:tobě stejně zadek zmizí za 2tkm

Naposledy editováno 20.04.2015 22:34:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2015 v 23:09 | Nahoru | #3875

BlackSabbath píše: Pěkné Ale měl jsi to dát na brzdu před a po instalaci, ať máš relevantní výsledky, ne jen pocit, že je to živější a víc to řve...

musím ještě počkat na PCV. Na brzdu to jde příští týden

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2015 v 23:17 | Nahoru | #3876

Rebel83 píše: musím ještě počkat na PCV. Na brzdu to jde příští týden


Tipuju, že původní svody a výfuky nebudeš vracet pro porovnání, ale aspoň nějaká představa bude...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

20.4.2015 v 23:59 | Nahoru | #3877
Hele v cem sou ty metzelery tak dobry ze je jezdite? Chapu naky skladovky zalevno, resp. spis chapu bubraka, protoze bubrak Ale kupovat novy? to musi bejt strasnej balik vs to co to najede. Nevim, ty gumy neznam, ale hadam ze to budou vetsi lepidla nez naky supercorsy apod, kery, kdyz vidim jak klukum horej a mizej pred vocima - viditelne treba po jednom odpoledni na Dube...ma to cenu?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:10 | Nahoru | #3878

BlackSabbath píše: Tipuju, že původní svody a výfuky nebudeš vracet pro porovnání, ale aspoň nějaká představa bude...

mno dnes jsem to poslal do světa. Origo koncovky jsem prodal už před rokem tudíž bych to mojl max porovnat s bolt-on koncovkama, měl jsem vyřazenou přívěru a vyndanej kat tudíž by to objektivní nebylo. A dávat 1500,- za jedno měření navíc jen kvůli zjištění "kolik to hodilo"? To to radši propálím v benzínu. Mě ani nešlo moc o nárust výkonu. Prostě jsem toho full Akrapa chtěl

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:14 | Nahoru | #3879

FiZzeR píše: Hele, máte někdo ověřený, že do 04-05 pasuje filtr HIFLO HF303? Byl jsem v bubenči a podstrčili mi ho tam a já vůl si to nezkontroloval, pokud si vzpomínám patří tam HF204. 303 má stejnej závit a průměr, ale je vyšší...



na motopointu i abmoto maj HF204, tak si to pamatujes dobre

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:17 | Nahoru | #3880

Rebel83 píše: mno dnes jsem to poslal do světa. Origo koncovky jsem prodal už před rokem tudíž bych to mojl max porovnat s bolt-on koncovkama, měl jsem vyřazenou přívěru a vyndanej kat tudíž by to objektivní nebylo. A dávat 1500,- za jedno měření navíc jen kvůli zjištění "kolik to hodilo"? To to radši propálím v benzínu. Mě ani nešlo moc o nárust výkonu. Prostě jsem toho full Akrapa chtěl



ten full akrap s KN filtrem (bez PC) u 08 prida 12 koni, cili u 06 to bude podobny, byly ruzny srovnavaky v ty dobe a ma to tusim i DK moto na webu, neni duvod tomu neverit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:21 | Nahoru | #3881

dejf. píše: Hele v cem sou ty metzelery tak dobry ze je jezdite? Chapu naky skladovky zalevno, resp. spis chapu bubraka, protoze bubrak Ale kupovat novy? to musi bejt strasnej balik vs to co to najede. Nevim, ty gumy neznam, ale hadam ze to budou vetsi lepidla nez naky supercorsy apod, kery, kdyz vidim jak klukum horej a mizej pred vocima - viditelne treba po jednom odpoledni na Dube...ma to cenu?



jo, skladovky za levno a kdyz to dojedes do platna tak to da hodne, na slicku KR108 sem najel 8000km a to tam porad bylo maso, nikde nic nekoukalo, jen byla hrozna ploska na prostredku... zalezi kolik tam je masa taky, no a proc nedat novou sadu za levno, ja mel jeste na devitku fungl sadu za 1500,- (asi 6 let starou) a fungovalo to vyborne a jednou za cas zjistit jak to jede na novejch papucich (a mit zas na chvili jinou motorku ) neni uplne zly, za ty prachy

nedavno sem mel novou sadu za 3tis (4 roky) a lehce jetou sadu z okruhu za 2tis (3 roky, ale na prostredku porad spuntiky), to si obcas dopreju a samo je to zazitek, nebudu zapirat

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:22 | Nahoru | #3882
ale na novy sade samo odejde zadek driv, tak tam pak nazuju cokoliv, jeste toho mam docela dost co 'dolitat'

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:27 | Nahoru | #3883

Bubrak-ZX10R píše: na motopointu i abmoto maj HF204, tak si to pamatujes dobre



byl sem tak hodnej a sel sem se kouknout a ten vyssi filtr se ti tam nejspis v poho vejde, je tam tak 3-4cm mista jeste

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:29 | Nahoru | #3884
Bubrak-ZX10R> chapu, ze tvrdej starej puk najede hodne a za par kacek, ale toho bych se bal, ja hobluju dubou co vyjizdku skoro, takze sem rad kdyz guma drzi. Novou ctyrletou sadu za 3? to je ale hodne fer. A to sem byl loni hotovej z dobry koupe, kdyz sem kopuil trilety RS1 za 5200... Nicmene 9 let starou botu bych fakt nevobul asi...Nad jetou okruhovkou ale furt premejsli. Ale potrebuju aby to drzelo, nebylo to moc slitany a drahy Predek neresim, ten bude dycky novej..

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 00:58 | Nahoru | #3885

Bubrak-ZX10R píše: ten full akrap s KN filtrem (bez PC) u 08 prida 12 koni, cili u 06 to bude podobny, byly ruzny srovnavaky v ty dobe a ma to tusim i DK moto na webu, neni duvod tomu neverit

tak určitě to cosi hodilo jelikož to jede bez TRE jako by bylo aktivní. Na jízdu se zapnutým TRE s tímto setupem nejsou podmínky a pryže. A řetězovka

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 01:01 | Nahoru | #3886

Rebel83 píše: mno dnes jsem to poslal do světa. Origo koncovky jsem prodal už před rokem tudíž bych to mojl max porovnat s bolt-on koncovkama, měl jsem vyřazenou přívěru a vyndanej kat tudíž by to objektivní nebylo. A dávat 1500,- za jedno měření navíc jen kvůli zjištění "kolik to hodilo"? To to radši propálím v benzínu. Mě ani nešlo moc o nárust výkonu. Prostě jsem toho full Akrapa chtěl


Tak jasně, jen mě to zajímalo a taky proto, jaký je skutečný nárůst a změna křivky A moc dobře znám ten pocit, že něco měním na motorce jen proto, že to musím mít...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 01:02 | Nahoru | #3887

dejf. píše: Bubrak-ZX10R> chapu, ze tvrdej starej puk najede hodne a za par kacek, ale toho bych se bal, ja hobluju dubou co vyjizdku skoro, takze sem rad kdyz guma drzi. Novou ctyrletou sadu za 3? to je ale hodne fer. A to sem byl loni hotovej z dobry koupe, kdyz sem kopuil trilety RS1 za 5200... Nicmene 9 let starou botu bych fakt nevobul asi...Nad jetou okruhovkou ale furt premejsli. Ale potrebuju aby to drzelo, nebylo to moc slitany a drahy Predek neresim, ten bude dycky novej..



jasny, kdyz chces hoblovat dubou a bydlet u duby, tak mas jiny preference... ja dycky jezdim podle toho co mam nazuto a kdyz je to tvrdy, tak se zas lip gumuje, nebo mi neni tolik lito jezdit po dalnici, vsechno ma svoje tehda na ZX9R sem nazul 10 let starou predni olitanou sportovni gumu, 2x sem ji pichnul/zalepil a najel na ni asi 5000km a nebyl problem 280kmh po letisti (s tim lepenim) nicmene na predek sem od ty doby rekneme prisnejsi

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 01:04 | Nahoru | #3888
tady mam fotku s timhle sem najel jeste asi 3tis

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 01:06 | Nahoru | #3889
a 1500km s mokrym slickem taky byla zabava, ne ze ne

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 01:08 | Nahoru | #3890
kdyz uz sem v tom vzpominani, tohle je myslim ten KR108 co pak dal 8000km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 01:23 | Nahoru | #3891

Bubrak-ZX10R píše: kdyz uz sem v tom vzpominani, tohle je myslim ten KR108 co pak dal 8000km


To jsi prořezával ručně flexou, ne?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 03:46 | Nahoru | #3892

BlackSabbath píše: To jsi prořezával ručně flexou, ne?



to je nejaka rezacka na nakladaky samo rucni umelecka prace, na muj 'lesni' namet

ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 06:17 | Nahoru | #3893
Rebel83:Ty jsi vážně REBEL ta tvoje zx10r je k nezaplacení.

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 08:16 | Nahoru | #3894

Bubrak-ZX10R píše: tady mam fotku s timhle sem najel jeste asi 3tis



s tim se muselo ale pekne zatacet

2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 08:32 | Nahoru | #3895
Jj, on je rozdíl mezi gumou co je stará 10let, která byla už obutá a jetá a mezi novou gumou co byla v temnu ve skladu při stálé teplotě a nebyla vystavena UV záření a povětrnostním podmínkám s výkyvy teplot. Kolikrát koupíš z e-shopu gumu starou 3roky a chová se někdy hůř než stará 4 roky, tamhle prodejce ji má hozenou na zahradě v plechový boudě u okna a v létě je v boudě 50°- 60°C a v zimě -20°C, tímhle si projde po dva tři roky a pak se to na jejích vlastnostech podepíše. U Autopneu se bere, že neobutá dobře skladovaná pneu neztrácí nic ze svých vlastností po dobu 5.let, což garantují výrobci pneu. U motorek to bude nejspíš jiné, ale nikdo z dodavatelů mi nebyl schopen říci po jaké době je dobře skladovaná motopneu furt bez rizik použitelná. Pouze mi sdělili, že nejvíc pneu vadí dlouhodobé sluneční záření... Tím nechci říkat, že pneu 9let stará (nová) se bude chovat jak letošní, ale na zadek s ní nemám problém, o víkendu jsem testoval v provozu novou (DOT05) přední pneu Bridgestone BT014 a na mý oblíbený testovací trase žádnej problém, krásně se ohřívala a držela i v ostrých zatáčkách, otázkou je jak se bude chovat na mokru, ale to jedu jak posera i s novou pneu, ještě ji plánuju otestovat na letišti v trochu extrémnějších situacích jako ostré brždění atd... Jistota je vždy nová pneu, ale já rád experimentuju a chci zjistit jestli stáří u dobře skladovaný uloženky se podepíše na jejích jízdních vlastnostech. Nikde nebyl žádnej test se staršími DOT, to by mohli třeba v Motocyklu udělat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 08:35 | Nahoru | #3896
dewwil> já starý gumy nechápu i když jsou dobře skladovaný. Dnešní moderní gumy jsou mnohem lepší než starý, v kombinaci s tím že každej chce mít co nejlepší motorku už to nedává smysl vůbec.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 08:49 | Nahoru | #3897
Stev> Jj, to je jasný nová je nová to nerozporuju, jen to chci vyzkoušet, těch sad se prodalo loni a předloni 10 párů a nikdo neměl žádný problém a dva lidi s tím lítali i v Mostě, většinou litrový V2, všem jsem řekl, že se jedná o staré DOT a ta guma nemusí být v takové kondici jako letošní. Třeba Jindřej lítá tuto sadu na svém RSV Amann a ten se s tím moc nemaže, má DOT08 Racetec K2 tak třeba sem písne nějaké poznatky... Na druhou stranu zase taky není úplně nejlepší trvat na co nenovější DOT co před týdnem sjela z linky, směs potřebuje nějakou dobu na stabilizaci, ale to je zas jiná alchymie, o které nám vyprávěli v továrně Continentalu...

e: A Racetec K1 - K2 je na trhu i letos takže takovej rozdíl v technologii tam nebude... možná nějaká inovace ve směsi pneu za ty roky... Zajímavý třeba je, že ta K2 DOT06-08 má homologaci do provozu a nyní ji má pouze K3...

Naposledy editováno 21.04.2015 08:56:02

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 08:55 | Nahoru | #3898
dewwil> to není o tom že by byl nějaký problém je jezdit, a jak se s tím Jindřej nemaže vím. Ale já mám radši chování moderních gum. I když konkrétně K2 je na střelbu určitě dobrá, takže nic pro mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 09:07 | Nahoru | #3899
Stev> Jasný, nová moderní pneu je ve všech ohledech lepší než nová se starou DOT a nikomu neradím obouvat starý puky se starou DOT, kupujou je většinou lidi co maj něco naježděno a poznají co si na té gumě můžou ještě dovolit na své mašině kterou mají už v krvi a poznaj její limity resp. obutých pneu. Normálně je lidem nenabízím, pouze těm, které znám a vím jak a dlouho jezdí a ještě to s nimi proberu jestli je opravdu za cenu všech rizik spojených se starými DOT chtěj. Mě třeba klouže při prudké akceleraci na zadku Dunlop Quallifier II na Speedovi při výjezdu ze zatáček s DOT12, což jsem u jiný gumy na jiných motorkách ještě v takovém rozsahu nezaznamenal, ale je to kontrolovatelný, což se starou DOT být nemusí, ta může ustřelit kdykoliv bez varování...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

21.4.2015 v 09:46 | Nahoru | #3900

dewwil píše: Jj, on je rozdíl mezi gumou co je stará 10let, která byla už obutá a jetá a mezi novou gumou co byla v temnu ve skladu při stálé teplotě a nebyla vystavena UV záření a povětrnostním podmínkám s výkyvy teplot. Kolikrát koupíš z e-shopu gumu starou 3roky a chová se někdy hůř než stará 4 roky, tamhle prodejce ji má hozenou na zahradě v plechový boudě u okna a v létě je v boudě 50°- 60°C a v zimě -20°C, tímhle si projde po dva tři roky a pak se to na jejích vlastnostech podepíše. U Autopneu se bere, že neobutá dobře skladovaná pneu neztrácí nic ze svých vlastností po dobu 5.let, což garantují výrobci pneu. U motorek to bude nejspíš jiné, ale nikdo z dodavatelů mi nebyl schopen říci po jaké době je dobře skladovaná motopneu furt bez rizik použitelná. Pouze mi sdělili, že nejvíc pneu vadí dlouhodobé sluneční záření... Tím nechci říkat, že pneu 9let stará (nová) se bude chovat jak letošní, ale na zadek s ní nemám problém, o víkendu jsem testoval v provozu novou (DOT05) přední pneu Bridgestone BT014 a na mý oblíbený testovací trase žádnej problém, krásně se ohřívala a držela i v ostrých zatáčkách, otázkou je jak se bude chovat na mokru, ale to jedu jak posera i s novou pneu, ještě ji plánuju otestovat na letišti v trochu extrémnějších situacích jako ostré brždění atd... Jistota je vždy nová pneu, ale já rád experimentuju a chci zjistit jestli stáří u dobře skladovaný uloženky se podepíše na jejích jízdních vlastnostech. Nikde nebyl žádnej test se staršími DOT, to by mohli třeba v Motocyklu udělat



No, tam jde hlavně o to aby se z tý gumy neodpařily ty oleje, žejo... A nová "nenačatá" guma má nějakou povrchovou ochranu bránící právě vysoušení tý gumy (to je asi ta klouzavá vrstva, která byla osudná nejednomu pilotovi ), čili pokud je dobře skladovaná, neměl by být problém ani po těch devíti letech. Ale kdo ví...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist