jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: Chtěl jsem za to původně 12500,-
Včera jsem to pověsil na bazar s cenovkou 10500,-
Za tuto cenu Akraroury a oem svody. První mi volal evidentně vietnamec se jménem Dang Quang Thang z Prahy 4. Když začal smlouvat poslal jsem ho do háje (nejmenuje se část prahy 4 háje? )
Nakonec si pro to přijede osobně kdosi od Zlína.
Jináč full titanový Akrap Evo je mazec. Jak se to podepsalo na výkonu je masakr
Pěkné Ale měl jsi to dát na brzdu před a po instalaci, ať máš relevantní výsledky, ne jen pocit, že je to živější a víc to řve...
FiZzeR píše: Hele, máte někdo ověřený, že do 04-05 pasuje filtr HIFLO HF303? Byl jsem v bubenči a podstrčili mi ho tam a já vůl si to nezkontroloval, pokud si vzpomínám patří tam HF204. 303 má stejnej závit a průměr, ale je vyšší...
Hele HF303 dávám do Hond, se ti chtěli pomstít za ty regulátory Jinak ty K3 jsou taky supr gumy
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Ozzy_ píše: Davate na silnicni bajky novy K1/K2 ? Pochopil bych jeste K3ky, ale ostry zavodni gumy musite nechat na asfaltu za 2 tisice kilaku a moc si je nemuzete uzit ne ? Nebo kolik na tom najedete ?
hele kdyz maj uz 9 let, tak zas tak ubejvat nebudou, jako za mlada
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
e:tobě stejně zadek zmizí za 2tkm
Naposledy editováno 20.04.2015 22:34:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Pěkné Ale měl jsi to dát na brzdu před a po instalaci, ať máš relevantní výsledky, ne jen pocit, že je to živější a víc to řve...
musím ještě počkat na PCV. Na brzdu to jde příští týden1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: musím ještě počkat na PCV. Na brzdu to jde příští týden
Tipuju, že původní svody a výfuky nebudeš vracet pro porovnání, ale aspoň nějaká představa bude...
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
BlackSabbath píše: Tipuju, že původní svody a výfuky nebudeš vracet pro porovnání, ale aspoň nějaká představa bude...
mno dnes jsem to poslal do světa. Origo koncovky jsem prodal už před rokem tudíž bych to mojl max porovnat s bolt-on koncovkama, měl jsem vyřazenou přívěru a vyndanej kat tudíž by to objektivní nebylo. A dávat 1500,- za jedno měření navíc jen kvůli zjištění "kolik to hodilo"? To to radši propálím v benzínu. Mě ani nešlo moc o nárust výkonu. Prostě jsem toho full Akrapa chtěl1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Hele, máte někdo ověřený, že do 04-05 pasuje filtr HIFLO HF303? Byl jsem v bubenči a podstrčili mi ho tam a já vůl si to nezkontroloval, pokud si vzpomínám patří tam HF204. 303 má stejnej závit a průměr, ale je vyšší...
na motopointu i abmoto maj HF204, tak si to pamatujes dobre
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Rebel83 píše: mno dnes jsem to poslal do světa. Origo koncovky jsem prodal už před rokem tudíž bych to mojl max porovnat s bolt-on koncovkama, měl jsem vyřazenou přívěru a vyndanej kat tudíž by to objektivní nebylo. A dávat 1500,- za jedno měření navíc jen kvůli zjištění "kolik to hodilo"? To to radši propálím v benzínu. Mě ani nešlo moc o nárust výkonu. Prostě jsem toho full Akrapa chtěl
ten full akrap s KN filtrem (bez PC) u 08 prida 12 koni, cili u 06 to bude podobny, byly ruzny srovnavaky v ty dobe a ma to tusim i DK moto na webu, neni duvod tomu neverit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dejf. píše: Hele v cem sou ty metzelery tak dobry ze je jezdite? Chapu naky skladovky zalevno, resp. spis chapu bubraka, protoze bubrak Ale kupovat novy? to musi bejt strasnej balik vs to co to najede. Nevim, ty gumy neznam, ale hadam ze to budou vetsi lepidla nez naky supercorsy apod, kery, kdyz vidim jak klukum horej a mizej pred vocima - viditelne treba po jednom odpoledni na Dube...ma to cenu?
jo, skladovky za levno a kdyz to dojedes do platna tak to da hodne, na slicku KR108 sem najel 8000km a to tam porad bylo maso, nikde nic nekoukalo, jen byla hrozna ploska na prostredku... zalezi kolik tam je masa taky, no a proc nedat novou sadu za levno, ja mel jeste na devitku fungl sadu za 1500,- (asi 6 let starou) a fungovalo to vyborne a jednou za cas zjistit jak to jede na novejch papucich (a mit zas na chvili jinou motorku ) neni uplne zly, za ty prachy
nedavno sem mel novou sadu za 3tis (4 roky) a lehce jetou sadu z okruhu za 2tis (3 roky, ale na prostredku porad spuntiky), to si obcas dopreju a samo je to zazitek, nebudu zapirat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: ten full akrap s KN filtrem (bez PC) u 08 prida 12 koni, cili u 06 to bude podobny, byly ruzny srovnavaky v ty dobe a ma to tusim i DK moto na webu, neni duvod tomu neverit
tak určitě to cosi hodilo jelikož to jede bez TRE jako by bylo aktivní. Na jízdu se zapnutým TRE s tímto setupem nejsou podmínky a pryže. A řetězovkaRebel83 píše: mno dnes jsem to poslal do světa. Origo koncovky jsem prodal už před rokem tudíž bych to mojl max porovnat s bolt-on koncovkama, měl jsem vyřazenou přívěru a vyndanej kat tudíž by to objektivní nebylo. A dávat 1500,- za jedno měření navíc jen kvůli zjištění "kolik to hodilo"? To to radši propálím v benzínu. Mě ani nešlo moc o nárust výkonu. Prostě jsem toho full Akrapa chtěl
Tak jasně, jen mě to zajímalo a taky proto, jaký je skutečný nárůst a změna křivky A moc dobře znám ten pocit, že něco měním na motorce jen proto, že to musím mít...
dejf. píše: Bubrak-ZX10R> chapu, ze tvrdej starej puk najede hodne a za par kacek, ale toho bych se bal, ja hobluju dubou co vyjizdku skoro, takze sem rad kdyz guma drzi. Novou ctyrletou sadu za 3? to je ale hodne fer. A to sem byl loni hotovej z dobry koupe, kdyz sem kopuil trilety RS1 za 5200... Nicmene 9 let starou botu bych fakt nevobul asi...Nad jetou okruhovkou ale furt premejsli. Ale potrebuju aby to drzelo, nebylo to moc slitany a drahy Predek neresim, ten bude dycky novej..
jasny, kdyz chces hoblovat dubou a bydlet u duby, tak mas jiny preference... ja dycky jezdim podle toho co mam nazuto a kdyz je to tvrdy, tak se zas lip gumuje, nebo mi neni tolik lito jezdit po dalnici, vsechno ma svoje tehda na ZX9R sem nazul 10 let starou predni olitanou sportovni gumu, 2x sem ji pichnul/zalepil a najel na ni asi 5000km a nebyl problem 280kmh po letisti (s tim lepenim) nicmene na predek sem od ty doby rekneme prisnejsi
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
e: A Racetec K1 - K2 je na trhu i letos takže takovej rozdíl v technologii tam nebude... možná nějaká inovace ve směsi pneu za ty roky... Zajímavý třeba je, že ta K2 DOT06-08 má homologaci do provozu a nyní ji má pouze K3...
Naposledy editováno 21.04.2015 08:56:02
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Jj, on je rozdíl mezi gumou co je stará 10let, která byla už obutá a jetá a mezi novou gumou co byla v temnu ve skladu při stálé teplotě a nebyla vystavena UV záření a povětrnostním podmínkám s výkyvy teplot. Kolikrát koupíš z e-shopu gumu starou 3roky a chová se někdy hůř než stará 4 roky, tamhle prodejce ji má hozenou na zahradě v plechový boudě u okna a v létě je v boudě 50°- 60°C a v zimě -20°C, tímhle si projde po dva tři roky a pak se to na jejích vlastnostech podepíše. U Autopneu se bere, že neobutá dobře skladovaná pneu neztrácí nic ze svých vlastností po dobu 5.let, což garantují výrobci pneu. U motorek to bude nejspíš jiné, ale nikdo z dodavatelů mi nebyl schopen říci po jaké době je dobře skladovaná motopneu furt bez rizik použitelná. Pouze mi sdělili, že nejvíc pneu vadí dlouhodobé sluneční záření... Tím nechci říkat, že pneu 9let stará (nová) se bude chovat jak letošní, ale na zadek s ní nemám problém, o víkendu jsem testoval v provozu novou (DOT05) přední pneu Bridgestone BT014 a na mý oblíbený testovací trase žádnej problém, krásně se ohřívala a držela i v ostrých zatáčkách, otázkou je jak se bude chovat na mokru, ale to jedu jak posera i s novou pneu, ještě ji plánuju otestovat na letišti v trochu extrémnějších situacích jako ostré brždění atd... Jistota je vždy nová pneu, ale já rád experimentuju a chci zjistit jestli stáří u dobře skladovaný uloženky se podepíše na jejích jízdních vlastnostech. Nikde nebyl žádnej test se staršími DOT, to by mohli třeba v Motocyklu udělat
No, tam jde hlavně o to aby se z tý gumy neodpařily ty oleje, žejo... A nová "nenačatá" guma má nějakou povrchovou ochranu bránící právě vysoušení tý gumy (to je asi ta klouzavá vrstva, která byla osudná nejednomu pilotovi ), čili pokud je dobře skladovaná, neměl by být problém ani po těch devíti letech. Ale kdo ví...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |