jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Propojku na Kleen už mám, stačí říct, už to tam Bubra měl, když to bylo na vaření, aby se mu tam nedostaly nějaký nečistoty od svařování rámu
e: jako ta kawa tahá sebou dost zbytečnýho bordelu navíc, to je pravda. Na sekundární klapky jsem se chystal u gsx1000r K4, ale než jsem začal s úpravama tak jsem si koupil Speedyho
tak hele tak mi ji prosimte zarezervuj a sfouknem to v lete s ventilama co ? ze bys vyraboval sekundarni klappen a KLEEN, co ty na to?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Fugo píše: asi jo ta pružina na přívěře se snaží ji otvírat, mě odešlo ozubení v motorku (už jsem to jednou opravoval, jednou to opravit lze pootočení ozub. kola o 180° a přesazením kontaktů), podruhý to už nelze a tak to prostě šlo cestou nejmenšího odporu a než tahat za lanko proti péru se to protočilo na ozubení a hlásilo to FI, po sundání lanke je to bez FI, jen třeba počítat s větším hlukem v dobu kdy má být přívěra zavřená.
jo to je v klidu , s tim pruchodakem Yoshimurou uz to asi je jedno jen se mozna jeste trochu zhorsi kroutak ve spodku ne? nejlip jeste vybrat ten ventil ze svodu uplne, ale to nevim jak, jedine asi nevratne ho znicit
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
A zajímalo by mě, jestli funguje tento udělátor
To bych pak nemusel zbytečně vozit ten nesmysl a na jeho místo přemístit PCM.
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
M5 zajímavej nápad, zkusím to udělat, nevidím důvod proč by to nějak nešlo ochcat, v servu je "potenciometr" a motor při zapnutí zapalování udělá kontrolu tam a zpět tím si hne tím "potenciometrem" a ECU ví že pohybu nic nebrání a že motor točí. To co tam je není nic složitýho a maximálně to nebude chodit...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Naposledy editováno 06.04.2015 13:20:48
dewwil píše: Nejjednodušší je koupit laďák i s mezisvodem bez přívěry a pouze odpojit lanka a zanechat zapojené servo pod sedačkou, vyšší level je ho vyhodit a koupit ten "udělátor". Když se pouze odpojí lanka tak furt v tom svodu zůstává restrikce ve formě (ikdyž plně otevřené) klapky. Nevím jak u litru, ale po zkušenosti u YZF750R,když prdlo lanko od přívěry a ta se zaaretovala na full open tak se s tím nedalo pomalu rozjet a dávala si mě listonoška na korádu, pak jak to přehouplo 5-6t- ot./min tak už valila v pohodě. Kamarád co měl taky YZF 750 tak to vyřešil Powercommanderem a přívěru tam pak neměl vůbec pouze svod...
jo to sem presne myslel, ze tam zustane ten ventil otevrenej a je to skoda, ale fakt to jedine vybrakovat nevratnym destrukcnim zpusobem
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: hele ten udelator ale neni nutnej ne , kdyz staci jen odpojit lanka u motorku
není nutnej pokud necháš zapojený servo Vyhazování serva řešej okruháři, aby netahali váhu navíc....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: tak hele tak mi ji prosimte zarezervuj a sfouknem to v lete s ventilama co ? ze bys vyraboval sekundarni klappen a KLEEN, co ty na to?
Zbytečný.
Kleen budiž, zbytečná váha. Když vybrakuješ sekundáry, chtělo by to doladit směs (PCIII). Navíc to žádnej extra rozdíl nebude, to už je lepší tam dát "TRE".
A servo klidně pryč i s lankama, přívěru nechat (je na pružině která ji podrží otevřenou), svody nechat (jsou lehký)
Naposledy editováno 08.04.2015 09:50:02
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
FiZzeR píše: Zbytečný.
Kleen budiž, zbytečná váha. Když vybrakuješ sekundáry, chtělo by to doladit směs (PCIII). Navíc to žádnej extra rozdíl nebude, to už je lepší tam dát "TRE".
A servo klidně pryč i s lankama, přívěru nechat (je na pružině která ji podrží otevřenou), svody nechat (jsou lehký)
Ty me vsecko vymlouvas, me uz to nebavi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Ty me vsecko vymlouvas, me uz to nebavi.
Jen ti šetřím peníze a zklamání. Nemysli si, taky jsem nad tím vším špekuloval a došel jsem k závěru, že tyhle cesty nikam nevedou. Ale pokud to bereš jako sport a nic od toho neočekáváš, tak ok
Dalo by se říct, že 1st gen je tak dobrá, že je našponovaná už v základu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: Bubrak-ZX10R> on se bojí že by ti to jelo líp
Na tom nesejde, největší brzdou bude vždycky pilot, stejně jako je tomu u tý mojí
FiZzeR píše: Jen ti šetřím peníze a zklamání. Nemysli si, taky jsem nad tím vším špekuloval a došel jsem k závěru, že tyhle cesty nikam nevedou. Ale pokud to bereš jako sport a nic od toho neočekáváš, tak ok
Dalo by se říct, že 1st gen je tak dobrá, že je našponovaná už v základu...
ale tak aspon ten KLEEN by mohl odstranit to cvakani, to si prece psal ty ne?
K těm sekundárům, je to jako rozdíl mezi CV karbecem a flatslidem. Včetně možnejch negativ. Na jednu stranu když to okotlíš, tak se motor líp nadechne, páč se sekundárama otevřeš jen spodní klapky, ty vrchní otvírá jednotka*) (a logicky pomalejc, jako se otvírá šoupě u CV karbu). Ale na druhou stranu s nima ta jednotka počítá a počítá taky s tím, že se otevíraj pomalejc a podle toho počítá směs, čili mohlo by se stát, že to v určitejch podmínkách pojede hůř/na blbou směs - zejm. při prudkým přidání plynu (jako u flatslide karbců). A když už je vyndavat, tak pořádně, tzn i s osičkou (protože turbulence) a díry zavařit (= nevratná úprava). Bohužel pohon - nejtěžší součást - tam musí zůstat, zatím na něj nikdo nevymyslel oblbovák jako na motorek přívěry.
Ad kleen - nevím jestli to odstraní to cvakání, jen je to na základě informací z netu jeden z mých podezřelých...
_____________
*) na základě mapy pro ten danej kvalt, proto je lepší dát tam "TRE"
Naposledy editováno 08.04.2015 14:41:46
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |