jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!
JOjojo, ZX10R je nejlepsi.
edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol
jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol
Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Tak já už mám altík fungl novej namontovanej a už krásně dobíjím na volnoběh 14,5V a pod zátěží na 3000ot./min. 13,8-14,1V
parada to bude zas o dost lepsi svezeni a hlavne vlastne delsi
btw kolik stal novej? a jak si resil viko motoru?
to je i dotaz na guga, jak resite viko motoru co se tyce tesneni? je lepsi to stary dat pryc a hodit to jen na silikon? na ty 06 ZX10 zustalo z 2/3 prilepeny k bloku, tak je mi to trochu lito sundavat, ale zas tam kde se odchliplo tak by nemuselo tesnit dobre, co myslite?
Bubrak-ZX10R píše: parada to bude zas o dost lepsi svezeni a hlavne vlastne delsi
btw kolik stal novej? a jak si resil viko motoru?
to je i dotaz na guga, jak resite viko motoru co se tyce tesneni? je lepsi to stary dat pryc a hodit to jen na silikon? na ty 06 ZX10 zustalo z 2/3 prilepeny k bloku, tak je mi to trochu lito sundavat, ale zas tam kde se odchliplo tak by nemuselo tesnit dobre, co myslite?
Novej z druhovýroby stál 3500,-Kč z Partsdepot.cz, origo neměli. Jinak opatrně sundám víko a těsnění zůstane buď na víku nebo na motoru, hliník odmastím a nanesu slabou vrstvičku černého silikonu na motory a mlasknu tam víko s těsněním zpět. Nikdy mi tímto stylem nic nechcalo... Většinou to řeším takhle, když na nějakou moto není to nový těsnění skladem, nebo dlouhá čekací lhůta, u japonců je to bez problémů, většina těsnění do 3.dnů od objednání.... Důležitý je ho netrhnout a tam kde nedrží, je odchlíplý tak odmastit podklad a podmáznout malým množstvím černýho silikonu... samotnej silikon, když tam má bejt i těsnění nepoužívám nikdy... ikdyž by to asi stačilo taky...
Bubrak-ZX10R píše: parada to bude zas o dost lepsi svezeni a hlavne vlastne delsi
btw kolik stal novej? a jak si resil viko motoru?
to je i dotaz na guga, jak resite viko motoru co se tyce tesneni? je lepsi to stary dat pryc a hodit to jen na silikon? na ty 06 ZX10 zustalo z 2/3 prilepeny k bloku, tak je mi to trochu lito sundavat, ale zas tam kde se odchliplo tak by nemuselo tesnit dobre, co myslite?
To bylo asi na mě, gugo je jinej vocas ,
Papírový těsnění by se mělo měnit za nový, ale dělám to dle času, když je čas jako byl u toho altiku tak se nový objedná a než to převinou tak dorazí, ale pokud čas není tak to máznu jako dewwil, když se to se silikonem nepřehání tak je to myslím OK
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Bubrak-ZX10R píše: Od 929 i altiky, u Kawy jen gen2 zx10 coz je zrnko písku oproti Honde
Bubrak-ZX10R píše: I kdyz vlastně kdovi. Osobně sem měnil altik i regulátor brachovi na CBR 900 94
Bubrak-ZX10R píše: Jo a samo odchází altik u prvnich 04 zx coz byl v podstatě prototyp. Ale u jinejch kaw je to výjimka nez pravidlo na rozdíl od regulatoru napříč celou hondou a altikama napříč cbr
líbí se mi jak vždycky spolehlivě chytneš.... skoro jako Honda
Fugo píše: kolem 2tis www.previjeni-regulatory.cz/kontakt/ bylo to ca do týdne a fakt pěkná práce, mám to letos tuším už třetí rok.
ale né to nebrat,kamošovi to dělal 2x na CBR 929 nevydrželo to ani sezonu,nakonec bral funglovku novej
ale je to už 6 let zpět, třeba se již zlepšil..
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
http://www.ebay.com/...80aa4c44&vxp=mtr
neni to zas tak drahy, nebo nevite nekdo kde to sehnat normalne u nas ?diiiiik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
e: teda hlavy, jsem z toho véčka zblblej
Naposledy editováno 02.04.2015 09:12:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
dewwil píše: Bubrak-ZX10R> zeptej se Steva má je na svým VTR a je spokojenej. Kdyžtak ti poradí kde je sehnat.
... a zeptej se grassela, ten ho měl na gsxr též
Teda, teď se ho asi nezeptáš, musel vyhnat na pastvu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: FiZzeR> ale grasselovi to ten motor docela ztišilo ne?
Nadobro
Za mě: nesrat se do toho. Max napínák vyndat a zkontrolovat, jestli není omletej a případně ho vyměnit, ale za originál - v principu s ním není problém (kawa není honda ); správně nastavit mechanickej není úplně sranda.
Krom toho může to cvakat než "dopne" na další zoubek a je to zcela normální.
A za další, mně kawa za horka cvaká taky, a cvaká vesele už několikátým rokem
Naposledy editováno 02.04.2015 16:06:02
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Jako zvažoval jsem, zda se do toho nějak montovat, je tam spousta věcí co by snesly poškádlení (kleen, sekundární klapky, přívěra, předstih, docela levná je i race sací vačka), ale nevím jestli to není škoda, když je to (motorově) nezbastlená, panensky čistá motorka jak když vyjela z fabriky Když chci jet víc, tak stačí otočit zápěstím, čili honba za výkonem by byla spíš jen pro ten pocit
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
Ale brečet netřeba, zas takovej rozdíl tam nebyl (10°trvání a 0,6mm zdvih) - gen1 má vačky dobrý, dokonce se prej snad používaj sériový jako "performance" do novějších zx10r
Ale koukám že se dá sehnat race vačka na gen3, která je taky kompatibilní, akorát má menší trvání (296 oproti 310 u race pro gen1 a 300 série u gen1), ale zas je otázka jak je "naladěnej" profil tý vačky... a zdvih je stejnej... a stojí asi 110$
Naposledy editováno 03.04.2015 12:21:09
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!
Stev píše: Bubrak-ZX10R> asi budete potřebovat vyrobit nebo koupit nějaký záslepky abyste to vyhodili
Ano a ne... Prodávaj se, ale jinak stačí vyhodit ten bazmek nad tím a ty dvě trubky z víček v hlavě propojit hadicí. Ale samo záslepky jsou lepší, ušetří se tím dalších pár deka
1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!
e: jako ta kawa tahá sebou dost zbytečnýho bordelu navíc, to je pravda. Na sekundární klapky jsem se chystal u gsx1000r K4, ale než jsem začal s úpravama tak jsem si koupil Speedyho
Naposledy editováno 03.04.2015 18:52:00
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 62 | 7.5.2024 v 21:24 Italy777 |
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja | Baciszx9r | 2 | 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r |
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja | lukash321 | 33 | 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja |
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... | pajovka | 101 | 14.6.2023 v 06:32 t_freedom |
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja | Italy777 | 27 | 5.11.2022 v 18:42 Italy777 |