globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: ZX10R je masakr nejvetsi!
Cau,

jeste tomu nemuzu uverit, ve Strahovskym tunelu, asi pred 20min, sem ve 220 radil asi 4ku a zvedlo se mi predni kolo, z kopce. Masaakrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!

JOjojo, ZX10R je nejlepsi.

edit: ale mozna sem radil 3ku, ze sem 2 mel v omezovaci ve 208, pak tam dal 3ku, zvedlo se kolo a jak sem kouk na budik, tak tam bylo uz 220, asi. abych to neprehanel, no ale stejne, no reknete... lol lol lol lol

jo a jak sem psal s tim prelitym olejem, ze mi to nejak zlobi, tak uz to nezlobi, zkontroloval sem priveru, ta se hejbe normalne, tak sem tam na ni fouknul pusou jako esli tam nejsou nejaky pavuciny a pak sem lital a poslech si to na neutral a uz to jede normalne a i bych rek ze to zas vic taha jako driv, tak nevim co s tim bylo, nekde mozna neco zasvinenyho. tak supr, Kawasaki Power!!! lol lol


Naposledy editováno 14.04.2008 01:01:49

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

28.3.2015 v 20:35 | Nahoru | #3751
Tak já už mám altík fungl novej namontovanej a už krásně dobíjím na volnoběh 14,5V a pod zátěží na 3000ot./min. 13,8-14,1V

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

29.3.2015 v 22:08 | Nahoru | #3752

dewwil píše: Tak já už mám altík fungl novej namontovanej a už krásně dobíjím na volnoběh 14,5V a pod zátěží na 3000ot./min. 13,8-14,1V



parada to bude zas o dost lepsi svezeni a hlavne vlastne delsi

btw kolik stal novej? a jak si resil viko motoru?

to je i dotaz na guga, jak resite viko motoru co se tyce tesneni? je lepsi to stary dat pryc a hodit to jen na silikon? na ty 06 ZX10 zustalo z 2/3 prilepeny k bloku, tak je mi to trochu lito sundavat, ale zas tam kde se odchliplo tak by nemuselo tesnit dobre, co myslite?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.3.2015 v 08:43 | Nahoru | #3753

Bubrak-ZX10R píše: parada to bude zas o dost lepsi svezeni a hlavne vlastne delsi

btw kolik stal novej? a jak si resil viko motoru?

to je i dotaz na guga, jak resite viko motoru co se tyce tesneni? je lepsi to stary dat pryc a hodit to jen na silikon? na ty 06 ZX10 zustalo z 2/3 prilepeny k bloku, tak je mi to trochu lito sundavat, ale zas tam kde se odchliplo tak by nemuselo tesnit dobre, co myslite?



Novej z druhovýroby stál 3500,-Kč z Partsdepot.cz, origo neměli. Jinak opatrně sundám víko a těsnění zůstane buď na víku nebo na motoru, hliník odmastím a nanesu slabou vrstvičku černého silikonu na motory a mlasknu tam víko s těsněním zpět. Nikdy mi tímto stylem nic nechcalo... Většinou to řeším takhle, když na nějakou moto není to nový těsnění skladem, nebo dlouhá čekací lhůta, u japonců je to bez problémů, většina těsnění do 3.dnů od objednání.... Důležitý je ho netrhnout a tam kde nedrží, je odchlíplý tak odmastit podklad a podmáznout malým množstvím černýho silikonu... samotnej silikon, když tam má bejt i těsnění nepoužívám nikdy... ikdyž by to asi stačilo taky...

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

30.3.2015 v 10:32 | Nahoru | #3754

Bubrak-ZX10R píše: parada to bude zas o dost lepsi svezeni a hlavne vlastne delsi

btw kolik stal novej? a jak si resil viko motoru?

to je i dotaz na guga, jak resite viko motoru co se tyce tesneni? je lepsi to stary dat pryc a hodit to jen na silikon? na ty 06 ZX10 zustalo z 2/3 prilepeny k bloku, tak je mi to trochu lito sundavat, ale zas tam kde se odchliplo tak by nemuselo tesnit dobre, co myslite?



To bylo asi na mě, gugo je jinej vocas ,

Papírový těsnění by se mělo měnit za nový, ale dělám to dle času, když je čas jako byl u toho altiku tak se nový objedná a než to převinou tak dorazí, ale pokud čas není tak to máznu jako dewwil, když se to se silikonem nepřehání tak je to myslím OK

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

30.3.2015 v 22:59 | Nahoru | #3755
Fugo diky a pardon za preklep dewwile taky diky samo, asi pude teda novy tesneni a to se dava zcela bez silikonu, zejo

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.3.2015 v 07:51 | Nahoru | #3756
Bubrak-ZX10R> jj, bez silikonu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.3.2015 v 10:15 | Nahoru | #3757

Bubrak-ZX10R píše: Od 929 i altiky, u Kawy jen gen2 zx10 coz je zrnko písku oproti Honde



Bubrak-ZX10R píše: I kdyz vlastně kdovi. Osobně sem měnil altik i regulátor brachovi na CBR 900 94



Bubrak-ZX10R píše: Jo a samo odchází altik u prvnich 04 zx coz byl v podstatě prototyp. Ale u jinejch kaw je to výjimka nez pravidlo na rozdíl od regulatoru napříč celou hondou a altikama napříč cbr



líbí se mi jak vždycky spolehlivě chytneš.... skoro jako Honda

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.3.2015 v 12:44 | Nahoru | #3758

havrajz píše: líbí se mi jak vždycky spolehlivě chytneš.... skoro jako Honda



jasne, a me se zas libi jak vzdycky spolehlive provokujes

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

31.3.2015 v 20:59 | Nahoru | #3759

Fugo píše: kolem 2tis www.previjeni-regulatory.cz/kontakt/ bylo to ca do týdne a fakt pěkná práce, mám to letos tuším už třetí rok.



ale né to nebrat,kamošovi to dělal 2x na CBR 929 nevydrželo to ani sezonu,nakonec bral funglovku novej
ale je to už 6 let zpět, třeba se již zlepšil..

ZX10R je masakr nejvetsi!

1.4.2015 v 08:57 | Nahoru | #3760
No já to mám ca 3 možná 4 roky a bez problému a jezdíme docela dost...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

1.4.2015 v 17:44 | Nahoru | #3761
Honda je nejlepsi

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

1.4.2015 v 20:43 | Nahoru | #3762

Bubrak-ZX10R píše: Honda je nejlepsi



škoda, že je dneska apríla...

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 02:31 | Nahoru | #3763
hele premejslim ze bych vymenil napinak za manualni, mozna by to pomohlo od toho cvakani co rikate? v podstate to necvakalo po vymene rozvodu (vc napinaku) asi 8tis km a od ty doby (tj od 60tis do 92tis) to je tak nejak stejny, krom zvyseni cvakani pri kratsim ventilu (v 82tis), a co sem cetl tak ten original hydraulickej nebo na pruzine blbe napina pri vyssim tlaku oleje, pri zavreni plynu z vysokych otacek apod.


http://www.ebay.com/...80aa4c44&vxp=mtr

neni to zas tak drahy, nebo nevite nekdo kde to sehnat normalne u nas ?diiiiik

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 09:04 | Nahoru | #3764
Bubrak-ZX10R> zeptej se Steva má je na svým VTR a je spokojenej. Kdyžtak ti poradí kde je sehnat.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 09:08 | Nahoru | #3765
Jenže já napínáky měnil protože na vtr notoricky odcházej, jinak bych to nedělal. Myslím že to bude spíš záležitost hlav a nastavení rozvodů než napínáku.

e: teda hlavy, jsem z toho véčka zblblej

Naposledy editováno 02.04.2015 09:12:08

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 10:05 | Nahoru | #3766

Stev píše: e: teda hlavy, jsem z toho véčka zblblej



v pohodě, víc hlav víc ví

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 14:37 | Nahoru | #3767

dewwil píše: Bubrak-ZX10R> zeptej se Steva má je na svým VTR a je spokojenej. Kdyžtak ti poradí kde je sehnat.



... a zeptej se grassela, ten ho měl na gsxr též

Teda, teď se ho asi nezeptáš, musel vyhnat na pastvu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 14:49 | Nahoru | #3768
FiZzeR> ale grasselovi to ten motor docela ztišilo ne?

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 15:53 | Nahoru | #3769

Stev píše: FiZzeR> ale grasselovi to ten motor docela ztišilo ne?



Nadobro

Za mě: nesrat se do toho. Max napínák vyndat a zkontrolovat, jestli není omletej a případně ho vyměnit, ale za originál - v principu s ním není problém (kawa není honda ); správně nastavit mechanickej není úplně sranda.

Krom toho může to cvakat než "dopne" na další zoubek a je to zcela normální.

A za další, mně kawa za horka cvaká taky, a cvaká vesele už několikátým rokem

Naposledy editováno 02.04.2015 16:06:02

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

2.4.2015 v 21:04 | Nahoru | #3770
tak diky vsem za nazory, myslel sem ze je to dobrej napad, ale asi uplne zas tak dobrej neni, tak to necham bejt, jen mi to cvakani je takovy neprijemny no, ale jede to vyborne tak co...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 09:26 | Nahoru | #3771
Bubrak-ZX10R> A máš tam ještě tu ekopíčovinu KLEEN? Údajně může to cvakání způsobovat ten jazýčkovej ventil... A jako sedělo by to, u mě to cvaká ve frekvenci která by odpovídala frekvenci v jaký vždycky pálí jeden válec...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 09:56 | Nahoru | #3772
FiZzeR> ty máš ještě na motorce přisávání vzduchu do vejfuku? To je první co bych okamžitě vyhodil už z principu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 10:18 | Nahoru | #3773
Stev> Mně se líbí jak to krásně střílí

Jako zvažoval jsem, zda se do toho nějak montovat, je tam spousta věcí co by snesly poškádlení (kleen, sekundární klapky, přívěra, předstih, docela levná je i race sací vačka), ale nevím jestli to není škoda, když je to (motorově) nezbastlená, panensky čistá motorka jak když vyjela z fabriky Když chci jet víc, tak stačí otočit zápěstím, čili honba za výkonem by byla spíš jen pro ten pocit

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 10:21 | Nahoru | #3774
FiZzeR> tak o výkon by mi v tomhle případě určitě nešlo Ale štvalo by mě že vozím na motorce úplně zbytečnou věc která navíc ničemu nepomáhá. Motor by možná potom mohl jít o malinko líp.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 11:57 | Nahoru | #3775
jo ten kleeen tam mam nejspis no dali ste mi brouka do hlavy, to by moh dewwil zvladnout vybrakovat i s tema klapkama co? a ty vacky stojej kolik nemas odkaz nekam?

ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 12:14 | Nahoru | #3776
..."product discontinued"... kua, to jsem asi něco prosral

Ale brečet netřeba, zas takovej rozdíl tam nebyl (10°trvání a 0,6mm zdvih) - gen1 má vačky dobrý, dokonce se prej snad používaj sériový jako "performance" do novějších zx10r

Ale koukám že se dá sehnat race vačka na gen3, která je taky kompatibilní, akorát má menší trvání (296 oproti 310 u race pro gen1 a 300 série u gen1), ale zas je otázka jak je "naladěnej" profil tý vačky... a zdvih je stejnej... a stojí asi 110$

Naposledy editováno 03.04.2015 12:21:09

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 12:25 | Nahoru | #3777
Bubrak-ZX10R> asi budete potřebovat vyrobit nebo koupit nějaký záslepky abyste to vyhodili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 13:11 | Nahoru | #3778

Stev píše: Bubrak-ZX10R> asi budete potřebovat vyrobit nebo koupit nějaký záslepky abyste to vyhodili



Ano a ne... Prodávaj se, ale jinak stačí vyhodit ten bazmek nad tím a ty dvě trubky z víček v hlavě propojit hadicí. Ale samo záslepky jsou lepší, ušetří se tím dalších pár deka

(reakce na) ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 13:16 | Nahoru | #3779
FiZzeR> takže potřeba nejsou Nikdy jsem to neřešil, moje motorka to má zalepený už z výroby a bylo to na jinejch verzích.

1 reakcí na tento příspěvek ZX10R je masakr nejvetsi!

3.4.2015 v 18:44 | Nahoru | #3780
Propojku na Kleen už mám, stačí říct, už to tam Bubra měl, když to bylo na vaření, aby se mu tam nedostaly nějaký nečistoty od svařování rámu

e: jako ta kawa tahá sebou dost zbytečnýho bordelu navíc, to je pravda. Na sekundární klapky jsem se chystal u gsx1000r K4, ale než jsem začal s úpravama tak jsem si koupil Speedyho

Naposledy editováno 03.04.2015 18:52:00
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777
ZX10R 04 nejde do otáček Kawasaki ZX-10R Ninja Baciszx9r 2 7.4.2024 v 10:17 Baciszx9r
Při vypnutém motoru mi pořád bliká ... [1, 2] Kawasaki ZX-10R Ninja lukash321 33 12.3.2024 v 12:11 Straza.ninja
Poškozený řetěz [1, 2, 3, 4] Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, BMW F 650 CS, K... pajovka 101 14.6.2023 v 06:32 t_freedom
kolik má dobíjet na volnoběh Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 27 5.11.2022 v 18:42 Italy777


TOPlist