Naposledy editováno 03.07.2017 10:09:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Borntobewild píše: Není to tak, že cesta do pekla je dlážděna dobrými skutky?
To se teď snažím změnit, už žádný dobrý skutky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Bimbam píše: P_B> Už Tě dostihla tržní ekonomika?
Myslíš ten socalistickokapitalistickej experimet v této zemi nezemi??
Určitě ne. Jen je mi tu čím dál víc věcí naprosto jedno. Budu si dělat to co chci, jak chci a pro koho chci. Ale odbourávám dělání všeobecného dobra, starám se o sebe a ostatní svět nechť mne přehlíží jako já jej.
Samotné zachraňování i pomáhání mi nepřineslo nic než starosti a těží z toho někdo jiný. Možná mi to pomohlo u té nehody na moto, ale taky možná by bylo lepčejší po ní už nic nemuset řešit.
Toš asi tak.
1 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
nebud srab a vraz tam hrebik
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
A statečně zemři s celou svou rodinou jako minulý týden ten kutil ze Lhoty.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
wegas píše: Borntobewild> super, ted ti to bude litat ikdyz nekdo jenom projde okolo a pomysli na zkrat
nebud srab a vraz tam hrebik
Vidím že neznáš obecný moudro:
"Kdo si tam nastrká hřebíky, vyhoří - a začne od píky "
Čau, Tom
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
mimochodem "tam nastrka hrebiky", nevedet, ze se bavime o elektrine.............................no fuj, ty prase
Naposledy editováno 29.07.2020 14:47:58
2 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Bimbam píše: Dráteníci - Vzpomínám na ten den když k nám byl doveden elektrický proud. Střídavý, střídavý...
ver tomu nebo ne, ale su fakt ochotnej verit tomu, ze to fakt pamatujes(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
P_B píše: Tak konečně!! 14 dnů před promlčením mě je zahájeno přestupkové řízení. Konečně se bude něco dít
tlačí to solidně k šipku2 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Takže potřebuju to napětí na tom mínusu shodit o cca polovinu takže asi na 6V jenže bez vyzařování tepelné energie. Odpadají tak všechny klasické tranzistory, potenciometry atd, protože za prvé by nevydržely tolik wattů a ampér a stejně by shořely a ještě by smrděly nebo něco zapálili a navíc by topily.Řešení že k potenciometru připevním hliníkový chladič z grafiky jsem zavrhnul.Napadá vás jak nějak na jednotlivém drátu snížit o polovinu napětí? Klasický regulátor otáček taky nemůžu použít když chci zachovat i původní ovládání.
Vlevo je stálé plus, úplně vpravo stálé mínus, ten slabý bílý drát je signál od klima panelu a to druhé mínus zleva je to co potřebuju spínat, co vede k ventilátoru a je mrtvé v době kdy regulátor vlivem špatného signálu nesepne.
Naposledy editováno 02.08.2020 22:30:12
(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Vyspím se, dám si kafe, pak si to znovu přečtu, nakreslim si to a pokusim se Ti odpodědět. Ale nejefektivnější způsob snížení napětí je DC-DC PWM step down invertor. Hledej na aliexpressu. Od včerejška mi sem nejdou dávat odkazy
3 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Jseš si jistej, že do toho má jít ss napětí nějaké hodnoty a ne pulsy (CAN) ?
Naposledy editováno 02.08.2020 22:31:43
(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Borntobewild píše: Když jsem se v tom pomalu začal orientovat, tak mi to přepíšeš
Promiň snažil jsem se to osvětlit Každopádně potřebuju snížit napětí jen na jednom vodiči ( na tom mínusu ) bez zapojení dalšího okruhu abych nezabil ten panel úplně nějakou interferencí.
1 reakcí na tento příspěvek Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Borntobewild píše: Když jsem se v tom pomalu začal orientovat, tak mi to přepíšeš
Jseš si jistej, že do toho má jít ss napětí nějaké hodnoty a ne pulsy (CAN) ?
Tak úplně jistej si nejsem, protože jsem ty hodnoty naměřil vůči kostře i vůči plusu ( sice pokaždé jiné ... myslím ohledně toho jestli jsem měřil na plusu nebo na mínusu ale pokaždé stejné hodnoty nic náhodného ) snad jsem ti to moc nedomotal.
(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Borntobewild píše: Snížit napětí na mínusu???
Hele po připojení toho mínusu co vede k ventilátru na kostru se rozjede ventilátor ale úplně naplno, protože tak do něj posílám plných 12,7V a já bych tam potřeboval při tom sepnutí snížit tu hodnotu ve voltech tak na polovinu.Co mám v plánu udělat je, že zachovám původní ovládání ale připojím ještě jeden drát k tomu mínusu na vypínač a na další kostru a pokud nesepne sepnout si to manuálně. Ale rád bych na normální otáčky ne úplně natvrdo a naplno.Asi je to neřešitelný a budu muset to původní ovládání odstavit a napojit nějaký regulátor otáček jak jsme se o tom bavili minule a posílal jsi mi odkaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Borntobewild píše: Když jsem se v tom pomalu začal orientovat, tak mi to přepíšeš
Jseš si jistej, že do toho má jít ss napětí nějaké hodnoty a ne pulsy (CAN) ?
Není si jistej, protože puls voltmetrem nezmeri
(reakce na) Čauky hlasí se napůl vyzobaná kukuřice (motorkářka:)))někdo ...
Artepx píše: Není si jistej, protože puls voltmetrem nezmeri
Samo si nejsem jistej proto se ptám jsem mechanik nejsem elektrikář. Každopádně v době kdy to funguje je při měření vůči mínusu na první rychlost hodnota 1,2Voltu a s každým dalším stupněm hodnota stoupá vždycky přesně na určité hodnotě a při měření vůči mínusu je to naopak na první rychlost 12.4Voltu a s každým dalším stupněm hodnota naopak klesá. Proto jsem z toho úplně blbej. V době kdy to neběží je tam stálých 4,6Voltu oproti mínusu a 6,7Voltu oproti plusu a na regulaci otáček to nereaguje prostě pořád stejná hodnota. Jak pod zátěží na zapojeném regulátoru tak na vytaženém konektoru uffff..
E: Proto taky vzdám pokusy ovládat ten regulátor manuálně ale chci ho obejít ovšem původní zapojení bych rád zachoval.Což asi nepůjde, auto zapálím a půjdu si lehnout na dovču do sanatoria pro duševně choré mechaniky
A ještě mě napadlo, že by mohl být vadný termistor v kabině a tím pádem by klima panel byl v pořádku ale pokud by neměl správnou hodnotu s údajem o teplotě mohl by haprovat a signál neposílat ... ale co mám kurnik dělat, když elektrikáři odmítají ztrácet s francouzem čas?!? A do Peugeotu nebo Citroenu už to dávat nechci ... tam minule stála diagnostika cca 2 minuty 480 kč ... byl jsem u toho nekecám a cáloval jsem jak mourovatej
Naposledy editováno 02.08.2020 23:18:02