a to máme dohromady 140 kg. Větší cenduro nechci, většinou jezdím solo.
na motorce s ,, DUŠÍ "
Naposledy editováno 14.11.2019 20:34:45
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
dostrojit v Yamaze
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Výšku mám 182 cm a priateľka 172 cm. Váha do hromady máme cca 140 kg, ako píše Bozele11. No to je ale váha doma v papučiach .
Pred nedávnom som sa vážil v moto STYX-e Vráble, komplet oblečený bez prilby, s hrôzou som zistil že mám cez 95 kg. To som fakt nečakal,
že moto čižmy + komplet oblečenie spravy cca + 10 kg. No na T7 sa zmestíme v poho.
Samozrejme že je to rozdiel medzi Afrikou čo mi stojí ešte doma, no nieje to až také hrozné.
Vo dvojke s bagážou to vyskúšané ešte nemám, bočné kufre budem riešiť až cez zimu.
No vidím to na tvrdšiu pružinu, na dlhšie cestovanie s bagážou. Predpetie pružiny mám vo dvojke, niekde za polovičkou, tuším na 17 klikov.
A max je 30 klikov, takže s bagážou to bude asi už na limite.
Motorka je to skvelá, ohromne ma baví motor. Kupoval som ju ako druhú do garáže a je presne taká, na čo som ju chcel.
Víkendové výlety vo dvojke po rozbitých cestách, občas nejaká nespevnená cesta či lúka.
2 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
foxdive - napísal: To moc nechápu na co máš dvě motorky podobného zaměření?
Afriku mám "novú" a určite sa ju nechystám predať. Teda vlastne bola nová v 2016. Teraz má najazdených 87 tis. km.
A to som ju tento rok trochu pošetril, lebo som ešte najazdil cca 6500 km na BMW F 650 DAKAR.
Ktorú som kupoval na jar, aby som trochu Afrike odľahčil. To som si vlastne aj vyskúšal, že aj 50 koní stačí, na cesty po akých jazdíme.
Ja to volám "krkaháje", cesty 3 triedy a horšie tak na jedno auto. Max rýchlosť 80 km/ h , na takých cestách nepotrebuješ výkon ale hlavu.
Premávka takmer žiadna, policajti o tých cestách snáď ani nevedia. Za deň spravíš 250, max 300 km, večer prídeš domov a máš toho plné "brejle" ako hovoríte vi češe.
Tak ako píše oldyne - Afrika na dlhšie cesty, T7 na víkendové jednodňové výjazdy a "víkendové pobyty" ( piatková jazde 3 kufre a stan,
sobota na ľahko a v nedeľu cesta domov to T7 myslím zvládne) + jarné Rumunsko, to jazdím sólo.
Priateľka mala tiež moto, no ako povedal kamoš - dvojité náklady a polovičná zábava.
Včera pri výlete, sme trafili dosť veľkú skalu. Najprv som myslel, že sme to trafili deklom pod motorom. No ten som len lízol, trafil som hlavný stojan.
Musela to byť riadna šupa, lebo som trochu ohol pravú nohu a doraz stojanu. Dnes som bol moto umyť a zrovnal som to .
Najvyšší čas - Je po sezóne, čaká ma kopec práce v garáži, pripraviť Afriku na budúci rok a upraviť T7 ako ja hovorím k "svojmu obrazu".
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
Na jedničku stačí předek lehce propružit ve vidlích, a přední kolo se dere do oblak..
https://autobible.eu...tric-dobrodruzstvim/
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
sisobmw píše: Pedl- no tak som si nespomenul ( na to foto), až pri ceste domov a to už bola tma.
foxdive - napísal: To moc nechápu na co máš dvě motorky podobného zaměření?
Afriku mám "novú" a určite sa ju nechystám predať. Teda vlastne bola nová v 2016. Teraz má najazdených 87 tis. km.
A to som ju tento rok trochu pošetril, lebo som ešte najazdil cca 6500 km na BMW F 650 DAKAR.
Ktorú som kupoval na jar, aby som trochu Afrike odľahčil. To som si vlastne aj vyskúšal, že aj 50 koní stačí, na cesty po akých jazdíme.
Ja to volám "krkaháje", cesty 3 triedy a horšie tak na jedno auto. Max rýchlosť 80 km/ h , na takých cestách nepotrebuješ výkon ale hlavu.
Premávka takmer žiadna, policajti o tých cestách snáď ani nevedia. Za deň spravíš 250, max 300 km, večer prídeš domov a máš toho plné "brejle" ako hovoríte vi češe.
Tak ako píše oldyne - Afrika na dlhšie cesty, T7 na víkendové jednodňové výjazdy a "víkendové pobyty" ( piatková jazde 3 kufre a stan,
sobota na ľahko a v nedeľu cesta domov to T7 myslím zvládne) + jarné Rumunsko, to jazdím sólo.
Priateľka mala tiež moto, no ako povedal kamoš - dvojité náklady a polovičná zábava.
Včera pri výlete, sme trafili dosť veľkú skalu. Najprv som myslel, že sme to trafili deklom pod motorom. No ten som len lízol, trafil som hlavný stojan.
Musela to byť riadna šupa, lebo som trochu ohol pravú nohu a doraz stojanu. Dnes som bol moto umyť a zrovnal som to .
Najvyšší čas - Je po sezóne, čaká ma kopec práce v garáži, pripraviť Afriku na budúci rok a upraviť T7 ako ja hovorím k "svojmu obrazu".
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
foxdive píše: dík za vysvětlení ale stejně tomu nerozumím
Já tomu rozumím tak, že si prostě jen chce zajezdit na různých motorkách. Víc bych v tom nehledal.2 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
koukam, ze ta tvoje papuč je multifunkcni stroj. Jeste drom a sraz harlejaku a mas to komplet.
Naposledy editováno 25.11.2019 12:17:47
vilemx píše: Já tomu rozumím tak, že si prostě jen chce zajezdit na různých motorkách. Víc bych v tom nehledal.
sak jasné každého věc kdyby měl třeba gs na 19tce což je víc na cestu tak tu tenere pochopím, tak mě osobně to přijde zvláštní výběr, ale říkám každého věc, takové ty cesty třetích a čtvrtých tříd semnou jezdí kámoš na hypermotardusisobmw píše: Pedl- no tak som si nespomenul ( na to foto), až pri ceste domov a to už bola tma.
foxdive - napísal: To moc nechápu na co máš dvě motorky podobného zaměření?
Afriku mám "novú" a určite sa ju nechystám predať. Teda vlastne bola nová v 2016. Teraz má najazdených 87 tis. km.
A to som ju tento rok trochu pošetril, lebo som ešte najazdil cca 6500 km na BMW F 650 DAKAR.
Ktorú som kupoval na jar, aby som trochu Afrike odľahčil. To som si vlastne aj vyskúšal, že aj 50 koní stačí, na cesty po akých jazdíme.
Ja to volám "krkaháje", cesty 3 triedy a horšie tak na jedno auto. Max rýchlosť 80 km/ h , na takých cestách nepotrebuješ výkon ale hlavu.
Premávka takmer žiadna, policajti o tých cestách snáď ani nevedia. Za deň spravíš 250, max 300 km, večer prídeš domov a máš toho plné "brejle" ako hovoríte vi češe.
Tak ako píše oldyne - Afrika na dlhšie cesty, T7 na víkendové jednodňové výjazdy a "víkendové pobyty" ( piatková jazde 3 kufre a stan,
sobota na ľahko a v nedeľu cesta domov to T7 myslím zvládne) + jarné Rumunsko, to jazdím sólo.
Priateľka mala tiež moto, no ako povedal kamoš - dvojité náklady a polovičná zábava.
Včera pri výlete, sme trafili dosť veľkú skalu. Najprv som myslel, že sme to trafili deklom pod motorom. No ten som len lízol, trafil som hlavný stojan.
Musela to byť riadna šupa, lebo som trochu ohol pravú nohu a doraz stojanu. Dnes som bol moto umyť a zrovnal som to .
Najvyšší čas - Je po sezóne, čaká ma kopec práce v garáži, pripraviť Afriku na budúci rok a upraviť T7 ako ja hovorím k "svojmu obrazu".
Siso, máš to sáhodlouhé.Stručně prosím. Je mi skoro padesát jedna.. Nemám na vás toliko časukolik vy máte na mě
Naposledy editováno 25.11.2019 18:25:08
1 reakcí na tento příspěvek První Tenerka 700 v ČR
"Vzal sem kamaráda, který na Adventure v terénu vůbec nejezdí, byla to pro něj premiéra a bylo to záměrné, chtěl sem vědět jeho "panické" pocity z řízení obou strojů.
Jezdilo se v nenáročném terénu v Česku a Rumunsku, cesty, lesy, tankodromy.
Pro mě je Yamaha velký překvapení - takže PLUSY:
- krásně pružnej motor, lehce dávkovatelnej a dostačující výkon
- absolutně dostačující brzdy s možností (v terénu nutností) vypnout ABS
- i přes menší zdvihy velice komfortně naladěnej a schopnej podvozek!
- i přes absenci rychlořazení báječně fungující převodovka!
A MÍNUSY nejen podle mého pocitu z řízení:
- malá světlá výška pro hrubší terén
- ergonomie.......a u toho se trošku zastavím:
Při jízdě ve stoje a v terénu jsou stupačky poměrně dost předsazené, řidiče to nutí chtěnechtě tahat si za řidítka a jízda je dost fizicky namáhavá, v místě, kde jsou kolena je Yamaha zbytečně široká a to omezuje řidiče v pohybu a prací s rovnováhou.
Tlumiče u Yamahy jsou opravdu velmi komfortní se samozřejmou možností kompletního nastavení, na dorazy šel většinou předek při doskocích a při rychlé jízdě v náročnějších pasážích, jinak dává řidiči dobrý pocit z předku a krásně drží motorku ve vybrané stopě.
Yamaha Tenere 700 se povedla a její určení je nasnadě - velmi zábavné cestování s občasným výletem do terénu, který si může každý zvolit podle svých schopností :)
KTM je v hodně směrech jiná - je daleko víc zaměřená na terén, její schopnosti jsou prostě jinde - což přesně odpovídá cenovému rozdílu mezi oběma stroji! - srovnání Yamahy by bylo fér se základní KTM Adventure 790.
Adventure 790 R se nechá i v hodně těžkém terénu vodit rychle a s velkou jistotou, Yamaha se "vyškrábe" téměř všude jako KTM, jen s větší námahou řidiče.....s KTM Adventure 790 R to pojedeš o kvalt vejš a daleko, daleko rychleji - to je přesně ten "stotisícovej" rozdíl v ceně.
Není to o tom, jestli je lepší KTM nebo Yamaha - každý má volbu a každý musí sám sobě přiznat, jak a k čemu bude stroj používat!
Yamaha je opravdu moc povedená motorka s dobrou cenou, která je víc zaměřená na lehčí terén a velmi zábavné řízení na všemožných cestách i mimo asfalt, KTM je čistokrevnej "skorozávoďák", možná se model R měl jmenovat EXC 790 R :D !"
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
Stručně, vole. Kdo má face, rozklikni si rád píár žvásty.
Tapetuješ? Nudíš.
Ponjal?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
3v1 H+K+P
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První Tenerka 700 v ČR
eMnatřetí píše: [quote=Gaseeer]Pepa Sršeň o Ténéré (z jeho facebooku):/quote]
Stručně, vole. Kdo má face, rozklikni si rád píár žvásty.
Tapetuješ? Nudíš.
Ponjal?
Proč Píár?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
obleceni na endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700 | Norik11 | 74 | 28.5.2024 v 13:50 Deadman |
Výber cestovného endura [1, 2, 3] Yamaha Tenere 700, BMW F 850 GS, KTM 790 Adventure R... | Metric | 63 | 21.5.2024 v 17:26 Metric |
Maroko sezóna 2024/25 (případně až ... Yamaha Tenere 700 | goffy | 3 | 8.5.2024 v 23:13 goffy |
Nastavení tvrdosti zadního tlumiče Yamaha Tenere 700 | vr46. | 1 | 5.5.2024 v 11:40 assassin |
Tenére World Raid vs alternativy - ... [1, 2, 3, 4] Yamaha Tenere 700, Aprilia Tuareg 660, Yamaha Tenere... | Enky | 116 | 23.4.2024 v 08:48 bazin. |