a se spolehlivosti Mita je to tak ze zaryti dvoutaktari ti budou rikat ze je to naprosto vpohode, ze se to skoro nesere kdyz se clovek stara, jede strasne moc, a zere to jen o malo vic nez ctyrtakt.. a ti ostatni ti budou tvrdit ze je tam strasne velke riziko ze se to posere a pak se nedoplatis, ze to nejede az tak moc, a ze to zere jak spekaty pozirac hamburgru po dvoumesicni hladovce
tak si vyber, pravda bude asi nekde mezi
Naposledy editováno 31.10.2010 21:15:17
1 reakcí na tento příspěvek jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
Jinak ohledně 2T od Hondy NSR 125R bez problémů, bylo o něj staráno a nebyl jedinej problém,ale na denní ježdění to fatk není.
1 reakcí na tento příspěvek jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
rodrigo500>Rostisrot> Kundolap myslíš tu 2T sekačku která ma hroznej zvuk? To maly CBR má o dost dustojnější zvuk i když je to jen "125"
Určitě nejsem zastáncem 2T, ale musíš uznat, že vzhledově např. RSo vypadá lépe než třeba moje ybra, je mohutnější, dospělejší vzhled a kamoš tam má laďák a když to vytočí, tak to jde aspoň solidně slyšet...ale ten zvuk sekačky se nezapře no Je jasné, že když se investuje a hodí na 4T dobrý laďák, tak je to lepší zvuk, ale zbytečné prachy. Nikdy jsem neměl zapotřebí na motku balit holky, ale je pravda, že když o tom holka ví, tak je mnohdy všechno snažší
Naposledy editováno 31.10.2010 22:05:54
2 reakcí na tento příspěvek jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
Motorku která jede 160 a dá se s ní jet palba jako kráva. Srovnáváte nesrovnatelné a mám pocit, že na tom nikdo z vás nejel.
Ale v jednom máte pravdu. Na denní dojíždění do práce to motorka není. To je motorka pro radost.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
Guli>rodrigo500> Jo, ta nova yamaha je pěkná, ale když sem s tim jel tak sem se nudil, a houpal sem se na tom jak kdybych byl na skákacim hradu..
kdyz sem se na tom nenudil ja, zvykly na vykon a podvozek sestky, tak nechapu jak ses na tom mohl nudit ty zvykly oproti mne "jen" na 2T dvacku asi nevis jak na takovy 4T 125ccm motorce jezdit a jak si na ni tu jizdu uzit
rodrigo500>babajezi> No ono jsou to oba sporty a to že je to 4T a jede max. nějakych 130 skrz to to neni sport? Mito je 2T tak se s tím dá jet větší "pila". Srovnáváme stejný obsahy což je 125cc a akorát 2T nebo 4T a o to tady jde
Jde i o tu stavbu, je to dělaný na vyšší výkon, cbr je sport, ale nemá USDčka, širší gumy atd atd..jako můj naháč
babajezi>Co to tady plácáte za voloviny? Jak můžete srovnávat sporta jakým je Mito s nějakou 4t koloběžkou?
Motorku která jede 160 a dá se s ní jet palba jako kráva. Srovnáváte nesrovnatelné a mám pocit, že na tom nikdo z vás nejel.
Ale v jednom máte pravdu. Na denní dojíždění do práce to motorka není. To je motorka pro radost.
My jsme tady neporovnávaly ani tak jízdní vlastnosti, ale vzhled, jestli sis toho nevšiml! Samo, že se to neda srovnávat ani v jednom. Ale na RSu jsem jel nejednou, vím že se na tom dá jet palba, ale co s toho jak si to papne při plném kotlu 8litru, to pak asi není motka na každodenní dojíždění pro studenta. Ale nehodlám to tady řešit, nemám rad spekulace 2T vs. 4T...ještě k tomu s někým, kdo tomu říká koloběžka a sám měl v mých letech prd.
Naposledy editováno 01.11.2010 15:37:56
Jinak co se týče spotřebičky, měla jsem ji kolem 8 l, ale horší je se doplatit na tom oleji.
Jinak v ostatních směrech jsem s Mitem problémy neměla a hrozně dobře se mě na něm jezdilo
a moje zkusenosti s 2T ? - vic jsem opravoval nez jezdil a provozni naklady byly vyssi nez u moji sestky tedka .. kdyz bych mel CBRko ve 125 tak jsem jezdil zarucene celou dobu a jeste bych usetril ve vysledku ... tak si to preber :)
nerikam ze neexistuji bezporuchovy 2T ale to je o nahode .. kamos mel uplne novou aprilii RS a jednou mu v zaruce menili valec a jednou snad neco se starterem .. za nejakych 3500km ...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2894 | 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo |
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 | Thefatninjahero | 0 | 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero |
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 | kokoška. | 19 | 6.12.2022 v 11:30 mito7 |
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... | frantisekkal | 7 | 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001 |
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto | TRIBES | 3 | 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu |