paolo_novy Přidat reklamu

Téma: jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)
31.10.2010 v 21:00
dobry den potreboval bych vedet jak je to s tou poruchovostí mita.budu na ní jezdit denně okolo 50 km.neprestavuju si ze z toho budu mackat co se da ani to nechci tahat do 50 000 otacek .jen chci vedet abych do toho kazdej tejden nekupoval neco novyho.bojim se jit do dvoutaktu tak bych chtel vedet nazor vice lidi
Předchozí
1 2
Následující

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:05 | Nahoru | #1
poruchovost je relativní pojem jde o to jak se majitel před tebou o mito staral nebo jak se o ně staráš ty v jakým stavu je motor a jak jezdíš dá se spíš říct má kratší servisní intervaly tj. že se o ně budeš muset starat častějc jako třeba o nějakej 4t

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:09 | Nahoru | #2
jestli chceš jezdit každy den ber 4takt už jen ta spolehlivost zvuk a hlavně hlavně spotřeba

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:10 | Nahoru | #3
50km denně? to ti ten 2T moc dlouho nevydrží ... 4T

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:14 | Nahoru | #4
Je to dvoutakt tak celkem často se v tom budeš "hrabat". Je to pro mlady borce kteří nejezdí každej den ale chtěji 2T pilu pač 2T je nejlepší škola.

Jinak za mě 4T

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:14 | Nahoru | #5
za mne na pravidelny jezdeni a dojizdeni urcite 4T..
a se spolehlivosti Mita je to tak ze zaryti dvoutaktari ti budou rikat ze je to naprosto vpohode, ze se to skoro nesere kdyz se clovek stara, jede strasne moc, a zere to jen o malo vic nez ctyrtakt.. a ti ostatni ti budou tvrdit ze je tam strasne velke riziko ze se to posere a pak se nedoplatis, ze to nejede az tak moc, a ze to zere jak spekaty pozirac hamburgru po dvoumesicni hladovce
tak si vyber, pravda bude asi nekde mezi

Naposledy editováno 31.10.2010 21:15:17

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:19 | Nahoru | #6
ačkoliv jsem zastáncem 2taktu, tak při 50km denně doporučuju nějakej 4takt, nejlépe varadero 125, nebo YBR. Tam jsem se nesetkal že by se rozbily, když to člověk moc netahal.

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:19 | Nahoru | #7
Hele 2T na denní ježdění 50km neni Je to tak na víkend Kup 4T uděláš líp Jinak MITO ..no když budeš mít štestí tak třeba 2 roky budeš lejt jen olej a benzín v opačným případě lituju tovjí peněženku

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:20 | Nahoru | #8
Při tvojem ježdění by u Mita byl asi velky vír v nádrži

Ber 4T spolehlivost na prvním místě.

1 reakcí na tento příspěvek jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:34 | Nahoru | #9
jestli chces na jistotu jezdit opravdu kazdy den tak jedine 4T .. maly cebro ted prodavaji novy asi za 55 coz je hodne solidni cena myslim :)

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:45 | Nahoru | #10
No mám planeta (mito) druhým rokem, a nikdy žádná závada...ale na denní dojíždění 4T a že je jinak nemám rád jako dvácu

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:45 | Nahoru | #11
Je to mrdka italská

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:46 | Nahoru | #12
trikpa> Nový malý CeBRo je za 65 tis jinak novější kousky jetý se daj sehnat za doboru cenu.

Jinak ohledně 2T od Hondy NSR 125R bez problémů, bylo o něj staráno a nebyl jedinej problém,ale na denní ježdění to fatk není.

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:51 | Nahoru | #13
2t nahovno mel jsem to sice to byla suzuki ale 2t ne ne ne 4t lepsi lepsi lepsi

1 reakcí na tento příspěvek jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 21:57 | Nahoru | #14
Hold buď to chceš kundolap na víkendové vyjížďky, nebo spolehlivého pracanta na každodenní dojíždění, který žere nula nula prd. Takže 4t

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:02 | Nahoru | #15
Rostisrot> Kundolap myslíš tu 2T sekačku která ma hroznej zvuk? To maly CBR má o dost dustojnější zvuk i když je to jen "125"

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:04 | Nahoru | #16

rodrigo500>Rostisrot> Kundolap myslíš tu 2T sekačku která ma hroznej zvuk? To maly CBR má o dost dustojnější zvuk i když je to jen "125"



Určitě nejsem zastáncem 2T, ale musíš uznat, že vzhledově např. RSo vypadá lépe než třeba moje ybra, je mohutnější, dospělejší vzhled a kamoš tam má laďák a když to vytočí, tak to jde aspoň solidně slyšet...ale ten zvuk sekačky se nezapře no Je jasné, že když se investuje a hodí na 4T dobrý laďák, tak je to lepší zvuk, ale zbytečné prachy. Nikdy jsem neměl zapotřebí na motku balit holky, ale je pravda, že když o tom holka ví, tak je mnohdy všechno snažší

Naposledy editováno 31.10.2010 22:05:54

(reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:11 | Nahoru | #17
Rostisrot> No vzhledově Když porovnám třeba NSR a CBR tak je to nebe a dudy to je fakt. Ale CBR má prostě 4T zvuk i s origo vyfukem. Zvuk sem přirovnal blbě,sekačky jsou 4T 2T jsou motorovky takže 2T pila

2 reakcí na tento příspěvek jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:23 | Nahoru | #18
Co to tady plácáte za voloviny? Jak můžete srovnávat sporta jakým je Mito s nějakou 4t koloběžkou?
Motorku která jede 160 a dá se s ní jet palba jako kráva. Srovnáváte nesrovnatelné a mám pocit, že na tom nikdo z vás nejel.
Ale v jednom máte pravdu. Na denní dojíždění do práce to motorka není. To je motorka pro radost.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:37 | Nahoru | #19
babajezi> No ono jsou to oba sporty a to že je to 4T a jede max. nějakych 130 skrz to to neni sport? Mito je 2T tak se s tím dá jet větší "pila". Srovnáváme stejný obsahy což je 125cc a akorát 2T nebo 4T a o to tady jde

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:45 | Nahoru | #20
rodrigo500> Zvuk to má ale vypadá to jak kolo. Když sem to dal vedle rsa tak mi bylo docela do smíchu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:47 | Nahoru | #21
Guli> No to je pravda, ve srovnání velikosti je to hruza.Yamaha YZF-R125 a nová Aprilia RS 125 jsou na tom lépe

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:50 | Nahoru | #22
rodrigo500> Jo, ta nova yamaha je pěkná, ale když sem s tim jel tak sem se nudil, a houpal sem se na tom jak kdybych byl na skákacim hradu..

(reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 22:56 | Nahoru | #23

Guli>rodrigo500> Jo, ta nova yamaha je pěkná, ale když sem s tim jel tak sem se nudil, a houpal sem se na tom jak kdybych byl na skákacim hradu..



kdyz sem se na tom nenudil ja, zvykly na vykon a podvozek sestky, tak nechapu jak ses na tom mohl nudit ty zvykly oproti mne "jen" na 2T dvacku asi nevis jak na takovy 4T 125ccm motorce jezdit a jak si na ni tu jizdu uzit

(reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

31.10.2010 v 23:07 | Nahoru | #24
rodrigo500> Já jsem se svezl na otevřeném Mitu které mělo kolem 30 koní a fakt to srovnávat se 4t 125 ne volovina. Ten výkon je úplně někde jinde a průběh 2T taky.

(reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

1.11.2010 v 09:57 | Nahoru | #25

rodrigo500>babajezi> No ono jsou to oba sporty a to že je to 4T a jede max. nějakych 130 skrz to to neni sport? Mito je 2T tak se s tím dá jet větší "pila". Srovnáváme stejný obsahy což je 125cc a akorát 2T nebo 4T a o to tady jde


Jde i o tu stavbu, je to dělaný na vyšší výkon, cbr je sport, ale nemá USDčka, širší gumy atd atd..jako můj naháč

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

1.11.2010 v 11:32 | Nahoru | #26
Nebál bych se toho.

(reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

1.11.2010 v 15:36 | Nahoru | #27

babajezi>Co to tady plácáte za voloviny? Jak můžete srovnávat sporta jakým je Mito s nějakou 4t koloběžkou?
Motorku která jede 160 a dá se s ní jet palba jako kráva. Srovnáváte nesrovnatelné a mám pocit, že na tom nikdo z vás nejel.
Ale v jednom máte pravdu. Na denní dojíždění do práce to motorka není. To je motorka pro radost.



My jsme tady neporovnávaly ani tak jízdní vlastnosti, ale vzhled, jestli sis toho nevšiml! Samo, že se to neda srovnávat ani v jednom. Ale na RSu jsem jel nejednou, vím že se na tom dá jet palba, ale co s toho jak si to papne při plném kotlu 8litru, to pak asi není motka na každodenní dojíždění pro studenta. Ale nehodlám to tady řešit, nemám rad spekulace 2T vs. 4T...ještě k tomu s někým, kdo tomu říká koloběžka a sám měl v mých letech prd.

Naposledy editováno 01.11.2010 15:37:56

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

1.11.2010 v 16:24 | Nahoru | #28
V mých rukou (a to si myslím že jsem se špatně nestarala) byl motor opravdu poruchový. A to jsem dávala TTSko, pořádně zahřívala, nehnala atd. Takže pokud se v tom necheš chrabat, určitě bych doporučovala nějaký 4T.
Jinak co se týče spotřebičky, měla jsem ji kolem 8 l, ale horší je se doplatit na tom oleji.
Jinak v ostatních směrech jsem s Mitem problémy neměla a hrozně dobře se mě na něm jezdilo

jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

1.11.2010 v 16:38 | Nahoru | #29
Teda nevim co vy stim olejem děláte? ..já dám jednou za měsíc 250kč za oil ..a pohoda,ten benznín je teda mnohem horší

(reakce na) jak je to s tou poruchovostí cagivy mito125(stará)

1.11.2010 v 16:43 | Nahoru | #30
rodrigo500> v Praze Honda AUTO JAROV - jedná se o model 2009 - skladový zásoby za 55 :)

a moje zkusenosti s 2T ? - vic jsem opravoval nez jezdil a provozni naklady byly vyssi nez u moji sestky tedka .. kdyz bych mel CBRko ve 125 tak jsem jezdil zarucene celou dobu a jeste bych usetril ve vysledku ... tak si to preber :)

nerikam ze neexistuji bezporuchovy 2T ale to je o nahode .. kamos mel uplne novou aprilii RS a jednou mu v zaruce menili valec a jednou snad neco se starterem .. za nejakych 3500km ...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2894 2.6.2024 v 15:34 Beranidlo
Cagiva mito 125 Cagiva Mito 125 Thefatninjahero 0 3.5.2024 v 10:02 Thefatninjahero
přívěra Cagiva N90 Cagiva Mito 125, Cagiva N90 kokoška. 19 6.12.2022 v 11:30 mito7
Jakou 125ku Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, KTM 125 SX, Husqvar... frantisekkal 7 6.12.2022 v 00:14 JARDA-001
Sváření plastů v Praze a nejbližším... Cagiva Mito 125, Ostatní Elektromoto TRIBES 3 3.4.2022 v 17:19 Ditemejdanu


TOPlist