Téma: ČZ 380/514
20.6.2010 v 15:32
Ahoj,
chtěl bych koupit ČZ 380/514 ale nevím za kolik by se dala koupit,aby byla ve slušném stavu.
Já bych do ní dal kolem 30 000 Kč. Inzerátů je málo,nevíte někdo o nějaké? Dík za odpovědi.
chtěl bych koupit ČZ 380/514 ale nevím za kolik by se dala koupit,aby byla ve slušném stavu.
Já bych do ní dal kolem 30 000 Kč. Inzerátů je málo,nevíte někdo o nějaké? Dík za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514
Zdar co třeba tady ;)
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514
muzu vedet proc zrovna CZ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514
PuKaSek> dik za odkaz ale hledám něco trochu levnějšího
2 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514
projed si za tech 30 tis. kterýhokoliv japonce 125 ccm a věř že už si na zetku ani nevzpomeneš... je hezký že má 516 ale 514 je o ničem... x let starej podvozek, motor jakš takš ale dneska už na nic, zapalování, spojka ani nemluvě a to nemluvím o ovladatelnosti, spotřebě a vibrace...
ortodoxní zetkaři prominou ale chtít takový prachy za s prominutím starý vergl....děkuji nic pro mě
ortodoxní zetkaři prominou ale chtít takový prachy za s prominutím starý vergl....děkuji nic pro mě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514
Lion> Nepotřebuju motorku na závody ale jenom se chcu sem tam projet na trati. Předtím sem přemýšlel o japonské motorce ale vždycky sem se vrátil k zetce. Můžu se zeptat jestli někdy jels na 514 když tomu tak rozumíš??
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514
mxcz125> na té 125tce potrénuješ daleko líp... nehledě na to že díly budeš mít na každém kroku, a na zetku?? co neseženeš z inzerátu nebo od pár chlápků co měli zetky tak nemáš a náležitě si to nechávaj zaplatit
měl sem 513tku a nikdy více... dal jsem po chvilce s kladívkama motoplat a chytala perfektně,...nicméně podvozek,brzdy dejme tomu, spojka, vibrace otřesný
jkdyž sedneš na motorku na které funguje všecko stoprocetně tak už nikdy více, aspon tak sem to měl já a i lidi kterým sem to pučil se smáli jak na tom za komanču mohli jezdit
a že na tom tenkrát něco nalítali
spíš mi řekni proč chceš vrazit 30 klacků do skoro 30 let starý motorky??
měl sem 513tku a nikdy více... dal jsem po chvilce s kladívkama motoplat a chytala perfektně,...nicméně podvozek,brzdy dejme tomu, spojka, vibrace otřesný



spíš mi řekni proč chceš vrazit 30 klacků do skoro 30 let starý motorky??
Já mám taky ČZ,sice ne krosovou,ale sem velmi spokojen,o těhlech strojích se řiká že to sou držáky a jak psal mxcz125 když se opravěj tak jedou fakt pěkně,já ji koupil za 6500,1986 rok,taky sem musel pár věcí dokoupit a udělat,ale výsledek stojí za to
,každýmu se líbí něco jinýho,to samý jak pozoruju názory tady na italský motorky,neměl sem ji sice nikdy,ale když si ji někdo koupí tak proč ho za to hned sjezdit,ať každej koupí co chce
,toť můj názor.


1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514
Taky jsem přemýšlel o tom, jestli origo 513 nebo japonce. Pred tím jsem měl přestavěnou 513,ale řekl jsem si, že nemá cenu se na tom trápit, když to jizdníma vlastnostma není o moc lepší než originál a za pár let to bude jen bezcenej šrot. Proto jsem chtěl originál, protože na to svezení stačí a má svoji hodnotu, kterou už narozdíl od japonců asi ztrácet nebude, nehledě na to, že když na ní člověk jede, tak se každej ohlídne (z různejch důvodů
) . Nakonec jsem ale šel do cr 250, protože na ježdění je to nesrovnatelný a taky mě odradily ceny těch zetek a taky to, že je skoro nemožný něco solidního za rozumnej peníz sehnat. Každopádně se mi zetky líbí a doporučuju ji
,ale s tím, kde ji sehnat ti asi nepomůžu...prostě musíš hledat no


pospa5> k těm vlastnostem,no co se týče vibrací tak určitě palec dolu,ale rychlost,výkon a celkovej vzhled,když vezmu konkrétně můj model se mi zdaj celkem dobrý,výkon 9 kW neni zázrak,ale stačí to,a ty obecně ta cena je daná právě tim,že ty stroje maj hodnotu velkou,a jen tak ji neztratěj,myslim si že se za pár let ještě najde nějakej ten fanda ať už krosovejch nebo silničních verzí
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514
Za 30 těžko seženeš půlitra v dobrém stavu. Dneska se prodávají kolem 50 za opravdu pěkný kus. Do 30ti koupíš základ, který si budeš muset dodělat. Spíš bych se podíval po 513 jsou levnější a na svezení to taky není špatné.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514
mxcz125> Vys...r se na japončíky číza je číza.a každej kdo říká že se na nich nedá jezdit je měkejš.Čiza to je prostě opravdovej motokros,na nějakym japonci umí jezdit kdejakej mamlas.Na vybrace si zvikneš.motory drží pokud se v tom neharbal manták.a ten hulvátckej nástup motoru je jedinečnej.to akorát všichni vejraj a ty nejvíc.Prostě kup čízu a neřeš názory jiných.chceš jí ty a né voni.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514
lewisss> máš pravdu
, ale problém je sehnat dobrou zetku za slušnou cenu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) ČZ 380/514
Michal #5> ten základ za 30 by mi stačil kdyby byl origo rám a zbytek jakš takš to už se nějak spraví, 513 za 30 už musí být v dost dobrym stavu ne?
mxcz125>lewisss> máš pravdu , ale problém je sehnat dobrou zetku za slušnou cenu
Co ti můžu poradit to je každej den čumět na inzerci.třeba Motoinzerci, nebo ČZ motokros.myslím že za 30 by se dala sehnat slušná.a jestli si máš koupit čízu za 30 nebo nějakou žlutou dvácu tak do tho nasypeš uplně stejně(myslím si že do japonce víc)protože kup za 30 nevylítanou dvácu?ha ha ha u všech je napsáno "jetá hobby" pěkný hovno.je to vyklepaný jak startky.nikasily v pi.... a jak se ti začne srát převodovka (a že se u těch starejch škopků sere) tak seš v tom za cenu druhý zetky. Tot má rada.
1 reakcí na tento příspěvek ČZ 380/514
myslím,že až ji dáš do kupy,tak to bude fakt raketa-obsah je sice jen 380ccm,ale ten motor byl ve své době fakt špička a dodnes dá na prdel třeba takové CR 500.navíc když dáš nový kondenzátor a kladívka,tak neexistuje aby nechytnul nejpozději na druhé sešlápnutí.
další libůstka je spojka-suchá spojka je věc u které nechápu,že se neujala-páčku mačkáš malíčkem a je naprosto bezúdržbová.
držím palce,ať ji brzy seženeš
další libůstka je spojka-suchá spojka je věc u které nechápu,že se neujala-páčku mačkáš malíčkem a je naprosto bezúdržbová.
držím palce,ať ji brzy seženeš

Lion>projed si za tech 30 tis. kterýhokoliv japonce 125 ccm a věř že už si na zetku ani nevzpomeneš... je hezký že má 516 ale 514 je o ničem... x let starej podvozek, motor jakš takš ale dneska už na nic, zapalování, spojka ani nemluvě a to nemluvím o ovladatelnosti, spotřebě a vibrace...
ortodoxní zetkaři prominou ale chtít takový prachy za s prominutím starý vergl....děkuji nic pro mě
Tvuj VOR bude rád,když pojede ještě za rok,vidíš tohle je 30 let stará "vrána" a jak je stále pěkná a jede.
měl jsem na mysli motorky podobného typu a provedení-i když věřím,že i tvá GSXR za 30 let pojede-samozřejmě 20 let v kopřivách znamená totální smrt každé motorky,i čízy.
čz 380 jsem měl-a většího zmetka jsem neviděl...je to už cca 15 let,co jsem sedlal tento stroj,takže už to nemám v živé paměti-ale vzpomínám si...nejhorší snad byla spojka-to bylo fakt dílo-pořád do ní prosakoval olej takže klouzala a zmáčknout ji byla slušná posilovna. dále vibrace-po hodinové jízdě chyběla hromada šroubků-i když byly zakontrované,nastartovat jí-to bylo fakt umění-a jak kopala bestie
,
pořád se to rozlaďovalo-no prostě více času jsem strávil v garáži,než v sedle...
ale bylo to peklo-když to zrovna jelo v té době tady nic lepšího nešlo koupit-jawy byly šíleně drahé a i tak nešly sehnat...
čz 380 jsem měl-a většího zmetka jsem neviděl...je to už cca 15 let,co jsem sedlal tento stroj,takže už to nemám v živé paměti-ale vzpomínám si...nejhorší snad byla spojka-to bylo fakt dílo-pořád do ní prosakoval olej takže klouzala a zmáčknout ji byla slušná posilovna. dále vibrace-po hodinové jízdě chyběla hromada šroubků-i když byly zakontrované,nastartovat jí-to bylo fakt umění-a jak kopala bestie

pořád se to rozlaďovalo-no prostě více času jsem strávil v garáži,než v sedle...
ale bylo to peklo-když to zrovna jelo v té době tady nic lepšího nešlo koupit-jawy byly šíleně drahé a i tak nešly sehnat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klikovka ČZ380(514 ČZ 380/514 | kocharowski | 5 | 2.10.2024 v 18:24 Kohlstein |
motoplat sundani ČZ 380/514 | mirek453 | 5 | 8.11.2017 v 10:17 cabrak |
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 | unn4m3d | 114 | 5.12.2016 v 17:51 kakasek |
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 | Zbynek125 | 6 | 19.9.2013 v 19:38 petrktm250 |
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 | Madball | 37 | 12.6.2013 v 13:31 kozivak |