globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: 11 kW v TP
 
26.8.2008 v 20:43
Zduř!
Zajímalo by mě jak je to s přepisem motorky na 11 kW.Konkrétně u Mita.S 17.5 kW se mi kvůli strážmistrům nechce jezdit (pokud je to otevřené bývá ještě víc). V TP chci mít 11, ale doopravdy ať to má kolik chce. Musím mít na úřadě nějakou hodně dobrou známost nebo jak se toto vlastně řeší?
Předchozí
1 2 3
Následující

11 kW v TP

26.8.2008 v 20:52 | Nahoru | #1
Až se zabiješ dej mi vědět, přijedu ti na pohřeb . Jinak škrtit to nemá smysl, jednodušší a levnější je koupit uškrcenou.

11 kW v TP

26.8.2008 v 20:57 | Nahoru | #2
Jak už zde bylo psáno, nejlepší je koupit už s 11kw v TP
přepsání je totiž vpodstatě nemožné...

11 kW v TP

26.8.2008 v 20:57 | Nahoru | #3
Stráťa> Já to nechci škrtit, akorát většinou málo která má v TP 11. A tak se ptám jak se to řeší když v TP je 11 ale doopravdy víc.

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:00 | Nahoru | #4
hele...teď jsem viděl....na motoinzerci prodává rám s techničákem...

Jinak s tim pohřbem nevim..furt lepší než jak si mnozí zde kupují z ničeho 6ku SS nebo lépe litra..takže asi tak!

http://www.motoinzer...-tp-11kw-papiry.html

Z8leží na tom..jak výhodně si to koupil...

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:02 | Nahoru | #5
And> Není lepší si počkat až budeš mít 18? Nebo si sežěň normální motku s 11kw a 125ccm ono totiž nemá smysl "podvádět"

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:02 | Nahoru | #6
aj mam u aprilie napsanou vymenu motoru protože se do nemecka dovažely škrcene verze : vymaz čisla rotax 123 11kw , dělal to někdo předemnou tak nevim

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:06 | Nahoru | #7
Allan> Já sem eště nic nekoupil, ale o Mitu hodně vážně uvažuju. Takže kdybych koupil ty papíry s rámem a ten rám vyměnil tak by všechno bylo ok?
Jaryn90> Když máš v TP 11 tak ti přece na cestě nezjistí jestli je to pravda nebo ne.Nebo se pletu?

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:08 | Nahoru | #8
And> No a co když třeba způsobíš nehodu? nebo někdo tě sejme, tak cajti začnou vyšetřovat a pak zjistí že si řídil něco na co nemáš papíry.. zbytek si domysli sám, taky jsem to tak chtěl udělat, nakonec sem dostal rozum.

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:09 | Nahoru | #9
And> Na cestě ne ,ale po nehodě to lze.A nebo ,když má policajt podezdření tak tě může dovléct na zkušebnu.

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:10 | Nahoru | #10
Inf.> No a nedá se prostě jenom říct, že sem to koupil a tak hluboce do toho nevidim.Prostě v TP už těch 11 bylo a hotové?

edit: pár písmenek

Naposledy editováno 26.08.2008 21:11:29

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:14 | Nahoru | #11
Inf.> Souhlasím s tebou, nectěl bych se pak srát se zákony, to je lepší jezdit na tým na co máš papíry

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:36 | Nahoru | #12
And>Neznalost neomlouvá.To ti nikdo nezbaští.

Jaryn90> tak tak

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:40 | Nahoru | #13

And>Allan> Já sem eště nic nekoupil, ale o Mitu hodně vážně uvažuju. Takže kdybych koupil ty papíry s rámem a ten rám vyměnil tak by všechno bylo ok?
Jaryn90> Když máš v TP 11 tak ti přece na cestě nezjistí jestli je to pravda nebo ne.Nebo se pletu?



Ten rám je jen na stkčko...
ale má to dost drahý...
a samozřejmě riziko zde je...
I když lehce science fiction...

lepší mít všechno cajk...
Mit s 11 kw je hafo hafo a hafo...

11 kW v TP

26.8.2008 v 21:48 | Nahoru | #14
Opet moralisticky kecy typu, coby kdyby, jasný hele kdyby se něco stalo a mašina šla na expertýzu tak by průser byl, nicméně si vem kolik lidí dneska v 18. jezí na šestkách s TP výkonem 25kW :o
A to je to samy jako u 125ccm

11 kW v TP

26.8.2008 v 22:07 | Nahoru | #15
Allan: O to jestli na to přijdou nejde, de spíš o to že liďi nějak vůbec nemaj před mašinou respekt a to je nejrychlejší cesta na hřbitov. Naši dědečci sedli na 250 kejvu s nějakejma 12 koňama a říkali si jaký je to silný dělo a dneska lidi řeknou o 100koňový mašině že nejede. 15 koní je na naučení dost a učit se na 6ce SS už není jenom blbost ale pokus o sebevraždu.

PS: Máš zajímavý tuono, jenom nevím jestli je krásný nebo hnusný.

Naposledy editováno 26.08.2008 22:10:17

11 kW v TP

26.8.2008 v 22:20 | Nahoru | #16

Stráťa>Allan: O to jestli na to přijdou nejde, de spíš o to že liďi nějak vůbec nemaj před mašinou respekt a to je nejrychlejší cesta na hřbitov. Naši dědečci sedli na 250 kejvu s nějakejma 12 koňama a říkali si jaký je to silný dělo a dneska lidi řeknou o 100koňový mašině že nejede. 15 koní je na naučení dost a učit se na 6ce SS už není jenom blbost ale pokus o sebevraždu.

PS: Máš zajímavý tuono, jenom nevím jestli je krásný nebo hnusný.



to je jen na tobě...
Já už jsem se snažil odradit jednu holku od koupě 6kovýho suprsportu s poměrně nulovejma zkušenostma co jsem se dočetl a dostal jsem takovýho zprda od ostatních že na to kašlu..každýho věc...
je pravda že 22Kw dokáže slušně nakopat prdel...
proto nejlepší cesta je začít s 11 kw a pak odškrtit...
jinak to je jen na tobě jestli se ti líbí nebo ne...mně se líbí a moc!...
jen ten vejfuk už mám hoooodně hodně dávno nabarvenej..todle je fotka po kooupi...:D
Mašina je otevřená a přes těch 10 na silnici najetejch mam..ale necítím se že mám zkušenosti na ot kočírovat 6kovej supersport.... proto nechápu že se najdou lidi co prostě z ničeho koupěj takovoudle mašinu no..a hned co největší výkon honit...
:o

11 kW v TP

26.8.2008 v 23:19 | Nahoru | #17
Allan> Taky dokončuju první 10ku a zatím nemám pocit že by mě moje 350/640 se svýma 25koňma nějak brzdila, vzdyť je to ani nemůže bavit když sednou poprvé na mašinu a hned se musej tak kurevsky hlídat aby nedali moc plynu nebo něco podobnýho.

11 kW v TP

27.8.2008 v 10:04 | Nahoru | #18

Stráťa>Až se zabiješ dej mi vědět, přijedu ti na pohřeb . Jinak škrtit to nemá smysl, jednodušší a levnější je koupit uškrcenou.


Tak s tím zabitím bych to zas tak nepřeháněl... Na svém Simákovi mám nalítané kolem 2k (to jenom zatím, protože papíry dostanu až v říjnu), to Mito plánuju až na jaro.Když jsem poprvé přišel do autoškoly, sedl sem na cebro, tak sem si říkal jak je to silné a že silnější vůbec nepotřebuju a ani nechci.Teď po deseti jízdách se mi zdá že můj 2T Simák má daleko lepší odpich.11 kW (teda aspoň u 4T) je málo a omrzí to rychle.Já (a je to můj názor) si myslím, že když nemáš v hlavě na*ráno tak to Mito je v 16 úplná paráda.Pojezdím na něm ze dva ze tři roky a pudu do větší.Přece je to "jenom" 125.Když si tady čtu jak někteří začínají na litrech nebo v 18 na 6kových sportech tak sem ještě v normě ne?

Poznámka: ty 2k na Simákovi mám samozřejmě nalítané po poli

Naposledy editováno 27.08.2008 10:07:01

11 kW v TP

27.8.2008 v 10:36 | Nahoru | #19
Jde o to, co je v TP. Kolik to má v reálu nikdo řešit nebude. Ale dostat do papírů jinej výkon je dost složitý. Spíš by bylo výhodnější koupit mašinu co už v papírech 11 kW má.

11 kW v TP

27.8.2008 v 12:53 | Nahoru | #20
And: Bohužel v normě seš, ale stejně je to v piči s dnešním přístupem k mašině, jak už sem psal za našich dědečků bylo 12 koní dost a dneska by většinou všichni začínali nejradši na litru a 11kW nestačí skoro nikomu.

11 kW v TP

27.8.2008 v 14:00 | Nahoru | #21

Stráťa>And: Bohužel v normě seš, ale stejně je to v piči s dnešním přístupem k mašině, jak už sem psal za našich dědečků bylo 12 koní dost a dneska by většinou všichni začínali nejradši na litru a 11kW nestačí skoro nikomu.


Stráťo já tě chápu, ale třeba já nezačínám.Kdybych v životě neseděl na motorce tak je jasné, že bych nic co má víc jak 11 kW nechtěl, ale jak už sem psal něco naježděné mám a ještě mít budu, takže o mě se doufám bát nemusíš. Ale přesto všechno vybuřit se může úplně kdokoliv, jednou ti nedá někdo přednost a pak je jedno jestli jezdíš 5 nebo 20 let.

11 kW v TP

27.8.2008 v 22:27 | Nahoru | #22
And> ale tady nejde o to kolik máš naježděno, ani kolik ti je, prostě se může stát nehoda, a co potom? jak budeš policajtům vysvětlovat ten výkon?

11 kW v TP

27.8.2008 v 22:39 | Nahoru | #23

Jaryn90>And> ale tady nejde o to kolik máš naježděno, ani kolik ti je, prostě se může stát nehoda, a co potom? jak budeš policajtům vysvětlovat ten výkon?


Jo já vím, prostě budu muset počítat s tím, že se žádná nehoda nestane a když jo tak sem v pytli .Jenom by mě zajímalo jak to dělají ti co v techničáku těch 11kW mají.Oni si to nechají seškrtit a potom doma sami podle návodu odškrtí a v těch papírech jim to zůstane?

11 kW v TP

27.8.2008 v 22:43 | Nahoru | #24
And> tak jasně že jim v papírec zůstane těch 11 lol ono se to jen tak nezmění. Ale až s tím půjdeš na technickou tak tam zjistí, že už to nemá 11kw. Není prostě jednodušší si koupit moto s 11kw? Ušetříš si starosti.

11 kW v TP

27.8.2008 v 23:04 | Nahoru | #25
v září musim s DTéčkem na technickou!v papírech je 9,5kw ale je otevřený na mnohem větší výkon!tak sem zvědavej jestli to poznaj!ale řek bych že ne!páč na motorovou brzdu mě nepošlou!

11 kW v TP

28.8.2008 v 08:14 | Nahoru | #26
nic nezjistí už to mam vyzkůšané mam rs 125 v tp 11kw ale normalne to ma kolem 23kw a na technicke nikdo nic nezjistil

11 kW v TP

28.8.2008 v 08:38 | Nahoru | #27
jaryn co to vykládáš za píčoviny,že tě na technickej zjistí kolik to má výkon to je nesmysl. jasný je,že je lepší koupit motu s 11kW v TP. A když už si koupíš mito, 2T vostrou pilu,a nemáš v hlavě vykydáno tak to otevři a je to!Jesti chceš jezdit jak tvuj dědeček s 11 kW tak si kup 4T..levnější provoz,pak nemá cenu Mitu. Pic

11 kW v TP

28.8.2008 v 08:40 | Nahoru | #28
vy " velký bajkeři" nemáte vubec pochopení pro tu naší mladou dravost :D a jako nejvíc mrtvejch na silních když sme u toho ,je okolo věku 26 let,když maj všicí litra a myslí že ho zvládaj

11 kW v TP

28.8.2008 v 08:51 | Nahoru | #29
Jago> Neříkám nechat zavřený věčně ale aspoň takovejch 10000km než ju dostaneš aspoň trochu do ruky.

PS: Je mi 19 takže o tolik starší nebudu.

11 kW v TP

28.8.2008 v 09:00 | Nahoru | #30
hmm policajti sice po těch kilowatech jdou....tak je lepší koupit motku aspon papírovězavřenou....jinak na ty kecy tady se vyser oni sou všchni závodnici totiž tady....takže si kup to na čem se budeš cítit...třeba i litra..a vubec se tady těch chyteaku neptej ptže oni vi všechno nejlip...nevidim nic špatnýho na papirově zavřené 125 a pak otevřené....takstrašně silné to zas neni :o :o lol lol lol
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist