paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail
4.11.2024 v 20:32
Kurňa, už jsem nový téma nezaložil ani nepamatuju. Nicméně, přátelé poraďte prosím. Poslední rok doma pofňukávám, že se mi nějak po tom terénu stejská,...a že bych si zas pořídil ještě něco alespoň na nějakou tu polňačku a lesňačku kolem komína, že na to ještě tak starej nejsem. Najednou doma zazněl úkol pro mě ,...tak si nějakou terénnější motorku kup, ale podmínka je, kup si NOVOU!
Hm,...lehkou ostrou novou (dnes tak za čtvrt mega) to nechci. To nepotřebuju. To už stačilo před 12-ti roky, kdy jsem prodal poslední svoje ostrý enduro KTM 450 EXC a dnes už na nějaký hard-off stejnak nemám ani věk, ani fyzičku. Ale hlavně mi před těma 12-ti roky vadily ty represe na motorkáře-enduráře v lesích. To mě natolik stresovalo, že jsem si tehdá řekl, že s endurem končím.
Nicméně za posleních třeba 7 let se mi jen na té silnici několikrát zastesklo, když jsem viděl nějakou polní nebo lesní cestu a to nedej bóže ještě nějakou úzkou do kopce mezi stromama atd. To mě pak hned napadalo,...kurňa, tady by to na endůru šlo. Takže jsem došel k tomu, že si něco koupit potřebuju. Nechci kupovat ale nic drahýho novýho, ani nic levnýho jetýho v čem bych se musel nějak drbat. No a nějakou selekcí jsem dospěl k tomu, že potřebuju buď Beta Alp 4.0 model 2024 a nebo Fantic XEF 250 Trail model 2024.
Beta-ten novej model vypadá docela k světu, ale už to váží 140 kg. Místo toho zadního lízátka-to je taky nápad to dát na enduro, se dá koupit zadní blatník s držákem SPZ pod sedlo a hned to vypadá jako Enduro. Ale zase by se na tom dalo dojet i někam trošku dál prozkoumat lesy a polňačky a tak. A předváděčka se dá koupit za 130 tis.
Fantic-lehoučký hobby endurko se slabším motůrkem než Beta, ale váhou 120 kg za 127 tisíc-nová letošní model. To by byla taková hračka na odpoledne po polních a lesních cestách. Prostě takový hobby lehoučký endůrko na terének kolem komína. No ale já tak nějak furt nevím, co si z těch dvou pro nějaký nenáročný zábavný ježdění mimo silnici vybrat. Co by jste kdo poradil? Díky kdyby někdo utrousil nějakou radu. ....klidně i hejtovat můžete.

Tady testovačka Beta Alp 4.0

Beta Alp 4.0

Tady testovačka Fantic XEF 250 Trail

Fantic XEF 250 Trail





Naposledy editováno 04.11.2024 20:37:40
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 21:06 | Nahoru | #1
Počkej na výstavu Eicma, mohly by tam výrobci představit nějaké novinky ve tvém okruhu zájmu.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 21:15 | Nahoru | #2

Fic6 píše: Počkej na výstavu Eicma, mohly by tam výrobci představit nějaké novinky ve tvém okruhu zájmu.


To už ale nebude za tyhle peníze. Víc jak 130 tisíc do toho nechci sypat. Už i model 2025 od toho Fanticu bude stát 160 tisíc. Tady jsem ještě koukal na video recenzi tohohle chlapíka, co tomu Fanticu XEF 250 Trail dává se svým kámošek na dvoutaktní KTM docela pokouřit. To už je docela hard,...hlavně někde od ty 8:50 a pak to závěrem pěkne shrne. Začínám mít pocit, že ten Fantic by byl pro moje záměry smysluplnější. Taky si nedovedu předtavit, tam takhle tu Betu poválet.

Fantic XEF 250 1st Year Review

Tady tomu Fanticu dává za celej den taky docela na prdel. Některý úseky už jsou docela hard, hlavně v tý poslední třetině a dává to na něm obstojně. And the Fantic XEF 250 Trail did it all. Whitby trail

Naposledy editováno 04.11.2024 21:24:07

Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 21:25 | Nahoru | #3
To bude fakt záležet, na tom, kudy pojedeš. Na oboje jde nasadit např. Michelin Tracker. Ale ta Beta má nějaké malé zdvihy kol (185 / 195 mm), takže tu spíš na ty odbočky ze silnice. Fantic pak na vyloženě polní výlet do Sedlčan a zpět, s minimem přejezdů po silnici. Sranda je, že u Fantica se ty zdvihy vůbec nikde neuvádějí a člověk by mohl být nepříjemně překvapen, že to něco neumí.

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 21:28 | Nahoru | #4
Matess727x> Mě ty reklamy na youtube nebaví, tak to dám s dovolením sem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 21:30 | Nahoru | #5

Matess727x píše: To už ale nebude za tyhle peníze. Víc jak 130 tisíc do toho nechci sypat. Už i model 2025 od toho Fanticu bude stát 160 tisíc. Tady jsem ještě koukal na video recenzi tohohle chlapíka, co tomu Fanticu XEF 250 Trail dává se svým kámošek na dvoutaktní KTM docela pokouřit. To už je docela hard,...hlavně někde od ty 8:50 a pak to závěrem pěkne shrne. Začínám mít pocit, že ten Fantic by byl pro moje záměry smysluplnější. Taky si nedovedu předtavit, tam takhle tu Betu poválet.

Fantic XEF 250 1st Year Review

Tady tomu Fanticu dává za celej den taky docela na prdel. Některý úseky už jsou docela hard, hlavně v tý poslední třetině a dává to na něm obstojně. And the Fantic XEF 250 Trail did it all. Whitby trail



Tak ona ta kačena je zhruba ze stejného roku, jako tvoje 450exc bejvalka. Betu jezdil ještě nedávno Ládínek, ale do tvých rukou je málo "naostro" :)

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 21:36 | Nahoru | #6
Čau, no, na tvojom mieste, by som si kúpil tú 250-tku Fantic. Preto, lebo na cestu motorku máš, do terénu stačí 250-tka. Fantic je origo do terénu , obutý na špuntoch a má aj do terénu blatníky. Tá Beta je pekná, ale ty na cestu motku máš. Do terénu by si ju musel prezuť a upraviť blatníky a ešte má aj staromódnu vidlu. Fantic má už obrátenú, Keby si nemal žiadnu motorku tak radím Betu, ale pre teba je ten Fantic lepší. Ja mám na cestu Suzuki Inazuma 750 a do terénu husku striekačku 2012 rok TE 449. Je na číslach kvôli doprave po ceste na trať. Ja mám 450-tku, lebo, lebo bola lacná , mala mať lepšiu životnosť lebo má omedzovač do 7000 ot/min a len 30 kW. Nemala. Fantic má 22 kW , čo do terénu na hoby vozenie stačí, mne sa celkom páči. Keď na to ešte dokážeš vyliezť, tak pohoda.

PS: joj ten Fantic aj vyzerá fajne na tej fotke 100x sa mi viac páči ako Beta. Ja by som si ho kúpil hneď zajtra a sa vozil. Tak šup šup do predajne, nech ti ho niekto nevyfúkne. Len naň nahodiť poriadne blástre, lebo s tebou drbne a tie plasťáky aj s páčkami dolámeš. Späťáky si kúp sklopné, ja s nimi aj padám a sa mi nezlomili, len sklopili.

PS: no, pozrel som si fotky, tie hadice na vodu sú hnusné, no čo už, výfuk je parádny, ja ho mám presne tak isto vedený, tak počítaj s tým , že keď s tebou drbne na pravý bok, tak ho dojebeš ako ja svoj. A keď drbneš tak ten výfuk ti pohne aj celú podsedlovku. Ja to rovnám tak, že ( samozrejme po vychladnutí motorky) čapnem ten výfuk do rúk, pravú nohu zaprem o koleso a pekne tú celú podsedlovku narovnám. Rám mám oceľový , ale podsedlovka je z hliníkových profilov. Ja mám pod sedlom aj nádrž. Na ten zvod sa dajú kúpiť kryty z pitu za pár šupov, ja som si na ňom prepálil nohavice za 100 €.

Naposledy editováno 04.11.2024 22:01:25

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 21:37 | Nahoru | #7
Tohle jsem nějak přeskočil, když to bylo novinka.

e - V. říká, že zdvihy kol jsou 265 / 265 mm. To by šlo.

Naposledy editováno 04.11.2024 21:43:33

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 22:29 | Nahoru | #8

Tank píše: Betu jezdil ještě nedávno Ládínek, ale do tvých rukou je málo "naostro" :)


Tyjo,...Ládínek, toho už jsem neviděl let. Tebe ostatně taky. Už si vůbec nepamatuju, kolik je to let od našich enduro off-road tripů. Kurňa,....kolik bylo tehdá tomu Ládínkovi? Si říkám,...jestli na to mám ještě ve svých 54 ještě lézt. Jemu je už snad šedesát ne? Se poseru,...toto letí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 22:34 | Nahoru | #9

Kohlstein píše: Tohle jsem nějak přeskočil, když to bylo novinka.
e - V. říká, že zdvihy kol jsou 265 / 265 mm. To by šlo.


Tak ten test na motorkářích to je nic. Tady tenhle chlapík tomu Fanticu dává fakt kouř co ty jeho kámoši na ostrejch. Sjel jsem tak nějak jeho kanál a na Fanticu udělal nějaké úpravy a všude dost o tý motorce mluví.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 22:43 | Nahoru | #10

krokoš píše: PS: joj ten Fantic aj vyzerá fajne na tej fotke 100x sa mi viac páči ako Beta. Ja by som si ho kúpil hneď zajtra a sa vozil. Tak šup šup do predajne, nech ti ho niekto nevyfúkne. Len naň nahodiť poriadne blástre, lebo s tebou drbne a tie plasťáky aj s páčkami dolámeš.


Díky za názor. No začínám mít takovej dojem, že to tak asi dopadne. Tam samozřejmě bude potřeba více úprav,...ty blastry, ty jsou úplně jasný. Koukal jsem do tvého profilu,...teď se trochu stydím za řeči, jestli na to mám ještě ve svých 54 lézt.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 23:17 | Nahoru | #11
Matess727x> Pěkný nedělní výlet si v té Británii umí udělat.

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

4.11.2024 v 23:26 | Nahoru | #12

Kohlstein píše: Matess727x> Pěkný nedělní výlet si v té Británii umí udělat.


Jojo. To by si někde v Rakousku dovolit nemohli. Stejně mi nějak nejde do hlavy,...rakušáci, taková endurářská vývojářská a výrobní velmoc a na enduru tam nikde nikam mimo asfalt nemůžeš.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 05:26 | Nahoru | #13
Matess727x> čau, no s tým lezením na to, mám trošku problém, nie kvôli veku, ale posledne som sa pekne vyžral, už mám 120 kg a vypestoval som si hnusný bachor, a to som úplne vynechal chlast aj pivo. Na lezenie som si vykopal na zadné koleso pred bránou jamu, do nej to strčím a potom na to čudo leziem. No, hlavne ti píšem n ie preto, aby som tu plakal nad svojim obžerstvom, ale zabudni na jazdenie v botaskách a v civile. Totiž ten zvod ti popáli všetko. Lez na to jedine v motokrosových čižmách, ja som na ten zvod nabastlil kryty z pitu za 17 €, ale nie sú priamo na zvode, ale pod nimi mám hliníková profil chytený páskou a potom do toho sú namontované skrutky čo držia ten kryt. Ešte som nevypátral, ako a kde je spojený výfuk so zvodom u toho Fanticu. Tu máš foto ako som to zmajstroval, teda zbastlil.


Všetky tie kryty sú aj tak houby platné, výfuk a zvod je aj tak horúci a sa popáliš na tom, musíš si dávať pozor.

PS: ten origo kryt zvodu na Fanticu, je pekne blbý, lebo ako začína na tom zvode, tak to presne láka aby sa doň zachytili všetky konáre. Ten kryt čo tam mám ja je formovateľný a čo na fotke nevidno ide do oblúku podľa kolena na zvode.

Naposledy editováno 05.11.2024 05:41:04

2 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 07:41 | Nahoru | #14
Na Fantiku je potřeba udělat kryt výfuku. Bez něj umí propálit kalhoty i boty.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 08:19 | Nahoru | #15
Frantacz> čau, ti ho máš? Tak popíš, ako to jazdí. Ten kryt výfuku nafoť poriadne, lebo vidno prdlajz. A kde to má spoj výfuku a zvodu? Pýtam sa, lebo som to nikde na foto neobjavil a ma to zaujíma. Tá žlto čierna farebná kombinácia je pekná, mne sa viac páči tá bielo červeno čierna. Aké to má obutie v sérii? Tá podsedlovka , teda tie trubky to sú hliníkové?

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 08:49 | Nahoru | #16
Řeším něco podobného ... ale zatím u mě vyhrává lehce jetá KTM Freeride .. tech 122kg u Fanticu mi přijde moc ... ted mám motorku která má 150 suchá a je to strašná dřina ...kór když jsem bahení začátečník ..... tak bych chtěl nějaké "motokolo" kolem 100kg :o)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 09:33 | Nahoru | #17
Matess727x> Místo psaní x odstavců ti doporučím jít si na Fantica napřed sednout. Já měl tu čest na modelu Scrambler a za mě nikdy víc! Test tady na motorkařích, jako je už zvykem, byl " all the best" realita na pěst.
Plastová hračka, pocit jako když si sedneš na stavebnici Lego. Plast, plast, plast který se rozláme dřív než se motorka dožije prví garančky.
K motoru co je i ve fanticu si přečti zkušenost cestovatele ZdendaZB, má zde premanentně otevřeno asi 5 vláken, to nemůžeš nenajít. S motorem vsazeným v AJP byl letos v Rusku.

Nová CRF 300L se dá koupit za 135 000,-Kč, tady se aktuálně řeší vše okolo ní. Nová se dá pořídít i Bata Alp 200, s tou má dobrou zkušenost ZdendaZB(odstavec nad), vše okolo ní najdeš ve vláknech kam on píše. A potom jsou tady bazarové Yamahy WR 250R a XG 250 Tricker.

Nová Beta Alp design modelu 17" - 19" je vcelku zdařílý(až na tu SPZ dole za kolem), ale testovací jezdec čínského motoru asi být nechceš. Tady si můžeš přečíst zkušenosti z delšího provozu. Je to sice o autech, ale motorky jsou na tom s kvalitou zrovnatak.
Citace z článku:
celková kvalita čínských aut má do ideálu daleko. "Jejich kilometrový výkon je o řád nižší a cena velmi vysoká. Záruky nefungují, náhradní díly se obtížně shánějí. Životnost motorů a převodovek je poloviční než u předchozích vozů,"
"Číňané se soustředí na sestavení auta, ale vůbec nepřemýšlejí o tom, co s ním bude později nebo jak ho udržovat," "Objednáte tři díly se shodným číslem, a když dorazí, ani jeden není stejný."

Naposledy editováno 05.11.2024 10:17:27

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 09:52 | Nahoru | #18

berry78 píše: Řeším něco podobného ... ale zatím u mě vyhrává lehce jetá KTM Freeride .. tech 122kg u Fanticu mi přijde moc ... ted mám motorku která má 150 suchá a je to strašná dřina ...kór když jsem bahení začátečník ..... tak bych chtěl nějaké "motokolo" kolem 100kg :o)


Freeride 2T motor bez přívěry, koleno bez "jitrnice", žádné přepákování pod kyvkou na kterém zůstaneš viset, karburátor, 98kg .... Na závody ani na polykání cenduro km to není, ale kdo si ji tenkrát koupil neprohloupil.

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 10:47 | Nahoru | #19
bazin.> čau, no, čo sa týka plastu, tak tie endurá sú všetky plastové. Na mojej, čo je tu fotka, tak hliník končí ako končí sedačka, zvyšok : se odstehoval do Humpolce.

Čo na fotke mojej husky vidno ten hliníkový profil pod EČV, po starom ŠPZ, to som tam už domontoval=dobastlil ja, lebo po skoku, teda po dopade mi to lámalo ten plast pod tabuľkou. ZdendaZB , to používa na svoje špeciálne účely, neviem, komu by sa chcelo preskúmavať jeho story. Osobne, keby som, to chcel kúpiť tak sa poradím tu s Frantacz, alebo sa skontaktujem s majiteľmi čo ten Fantic vlastnia a sú tu na fóre. Síce s radením kecám, ja by som to kúpil a potom ......tu pindal .Dosť bolo písačiek, idem si zajazdiť, čau. Na endure. Plastovom zázraku.

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 11:42 | Nahoru | #20

bazin. píše: Matess727x> Místo psaní x odstavců ti doporučím jít si na Fantica napřed sednout. .....

Nová CRF 300L se dá koupit za 135 000,-Kč, tady se aktuálně řeší vše okolo ní. Nová se dá pořídít i Bata Alp 200, s tou má dobrou zkušenost ZdendaZB(odstavec nad), vše okolo ní najdeš ve vláknech kam on píše. A potom jsou tady bazarové Yamahy WR 250R a XG 250 Tricker.


Tak to bych samozřejmě rád-se v reál se podíval na Fantica, ale nikde motorku nemají skladem,...jen jedna v Brně. Všichni dýleři co jsem obvolal mi řekli, že pro motorky do Itálie teprve jedou až někdy v průběhu měsíce.
Co se CRF300L týče,...neboj, zkoumal a pročítal vše možný plus všechny videa na Tuby a je až někde u konce mého zorného pole,...díky nemalé váze a totál měkkého podvozku.
Pak Tricker 250,...myslíš těch pár co se předražených objevuje na inzerci už dost poježděných? Na mě to vždy působilo jako pokus o trialku. Nehledě na to, že dnes už bych rád motorku s "moderním" motorem-stříkačka vodník.
Alpik 200-stovka, to měl kamarád pro svou přítelkyni už před lety,...to už mi bylo hodně slaboučký když jsem na tom tehdá jel. Půjčil mi jí tehdá na víkend.
WR250R se na inzercích moc neobjevuje. Na jednu jsem se byl tento pátek podívat,...na fotkách vypadala slušně-nájezd ale celkem dost, v reálu pak rozpadající se vylítaná vrána.
A tím že se poptám na názor co mezi těma dvoum Fantic vs Beta) přeci nic nezkazím. Nehledě na to vše,....podmínka doma zněla,..."kup si motorku lehce do terénu, ale novou!" Tak bych rád splnil podmínku.

Naposledy editováno 05.11.2024 11:58:57

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 11:42 | Nahoru | #21
Matess727x> 54? Tak to jseš stále junior já si kačenu od tebe bral v 50. Ladinek teď přesedlal na cf moto. A ladinek je ročník 1959, tuším

Naposledy editováno 05.11.2024 11:43:47

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 11:43 | Nahoru | #22

Frantacz píše: Na Fantiku je potřeba udělat kryt výfuku. Bez něj umí propálit kalhoty i boty.


...ano vím. Můžeš trochu napsat zkušenost s tím Fanticem, jestli ho vlastníš? Díky moc.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 11:44 | Nahoru | #23

Tank píše: Matess727x> 54? Tak to jseš stále junior já si kačenu od tebe bral v 50. Ladinek teď přesedlal na cf moto. A ladinek je ročník 1959, tuším


Jaký CF Moto si pořídil? Jsi s ním v kontaktu?....jestli jo, moc ho pozdravuj.

Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 11:44 | Nahoru | #24
U toho Fanticu je to nějaká výfuková pálivá nemoc. Viz. Caballero a výfuky vrchem. Zkoušel jsem si závodní endura a jak člověk stoupne do stupaček, tak tam ten tlumič výfuku vadí, na čtyřaktech vyčuhuje z profilu. Dokonce i u Rally za 400 míčů to peče pravou patu.

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 11:51 | Nahoru | #25

krokoš píše: ... No, hlavne ti píšem,....ale zabudni na jazdenie v botaskách a v civile..... Lez na to jedine v motokrosových čižmách, ja som na ten zvod nabastlil kryty z pitu za 17 €, ale nie sú priamo na zvode...


Jasně,...tak já ještě vše-hadry a výbavu na enduro mám z doby, kdy jsem (ne závodě) enduro jezdil. Už jsem to tu psal,...jezdil jsem jak větší endura, tak pak i lehký ostrý,...měl jsem WR450F, nebo KTM 450EXC. Vím co to vše obnáší. Za mlada ještě pamatuju starý soutěžácký Jawy od Svazarmu. Pak trochu po revoluci pauza a pak pak různý větší Endura a pak tady před pár roky na ostrejch s kamarádama, co závodili a pořádali tu třebas Enduro Opařany,...a to s nima bylo někdy docela slušný peklo. K tomu "hard" enduru už se ale nechci vracet. Chci si jen občas trochu pojezdit mimo asfalt přírodou. ....možná s kamarádama, co tehdá jezdili větší Endura. Jestli ještě vůbec jezdí.

Naposledy editováno 05.11.2024 12:05:41

1 reakcí na tento příspěvek Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 13:07 | Nahoru | #26
Ahoj, do Fantica jsem se zamilovala ještě v březnu na výstavě, je za ty peníze luxusní a hlavně vypadá jak opravdové enduro. Ale já jezdím většinou po silnici a byl na mně straaašně vysoký. Na Betu jsem se jela dívat až do Dobříše a byla jsem zklamaná. Takový trochu aušus. A hlavně jsem chtěla upsidy a endurový blatník.

No a nakonec jsem vyhrabala poslední úspory na důchod, zdvojnásobila svůj rozpočet, protože jsem taky chtěla novou a mám Husqvarnu 701 sm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 13:48 | Nahoru | #27
Matess727x>
Bral CF moto 450. Já si na to zkoušel sednout, ale nějak mi to v trojúhelníku stupačky -sedlo -řidítka přišlo moc malé, a navíc...já jsem zvyklý na jiný předek moto /ala LC, EXC) a měl jsem toho před sebou nějak nezvykle moc Má ho od léta, v září s tím brázdil Albánii. Já jsem s ním jel naposledy v létě na TCT, to byl na bětce (ta mi moc nesedla, celkově to bylo takové moc lenivé a přišlo mi to na mé ježdění moc "křehké"), a loni jsme byli v Bosně (tam měl AJP701). EXC se pro takové adventurky a kombinovaný provoz ideálně hodí :), mám ji pořád a už spolu zůstaneme.. Jo -a naposledy jsme spolu jezdili někdy kolem roku 2012 na MaJOff....krásný časy. Storeman už taky přešel na silniční turistiku.

Naposledy editováno 05.11.2024 13:50:18

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 13:57 | Nahoru | #28

bazin. píše: Freeride 2T motor bez přívěry, koleno bez "jitrnice", žádné přepákování pod kyvkou na kterém zůstaneš viset, karburátor, 98kg .... Na závody ani na polykání cenduro km to není, ale kdo si ji tenkrát koupil neprohloupil.



Freeride 250F je 4 takt ... mrkni třeba sem : https://www.motorka...de-250f-1979943.html

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 13:58 | Nahoru | #29

bazin. píše: Freeride 2T motor bez přívěry, koleno bez "jitrnice", žádné přepákování pod kyvkou na kterém zůstaneš viset, karburátor, 98kg .... Na závody ani na polykání cenduro km to není, ale kdo si ji tenkrát koupil neprohloupil.



To zachytavani za prepakovani mi u beznych enduro pilotů neprijde uplne bezne

(reakce na) Beta Alp 40 vs Fantic XEF 250 Trail

5.11.2024 v 14:39 | Nahoru | #30

berry78 píše: Freeride 250F je 4 takt ... mrkni třeba sem : https://www.motorka...de-250f-1979943.html



Nejspis myslel Rko, ne?... treba ..

Naposledy editováno 05.11.2024 14:49:47
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 10
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Beta Alp 40 Beta ALP 4.0 v4o 19 26.7.2024 v 14:20 radimnet77
Manuál Beta Alp 4.0 xrkář 5 13.3.2023 v 13:42 Yevgen
jiné pneu v TP Beta ALP 4.0 Fulham 1 28.5.2020 v 20:33 Kohlstein
Motorka na polní cesty a ne moc těž... Beta Alp 4.0 agrarnik 19 28.11.2014 v 14:56 Tchert
Beta Alp 4.0 [1, 2] Beta Alp 4.0 callowsick 41 23.6.2014 v 16:46 Petr-Huska

TOPlist