paolo_novy paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Honda CRF 300l úpravy pro cestování
Tak vrchní chytrolín a prudič zmizel a bude zmizelej. Můžeme tu opět řešit motorku a ne jeho všeznalost a píčoviny. Vlákno je promazaný.

Tak první úpravy ohledně odlehčení, montáže krytu motoru a nové nádrže vypadají dobře. Samozřejmě některé věci jsou zcela opačné, než mi bylo řečeno.

Po několikaměsíčním porovnávání jsem vybral tuhle malorážku. Na různých fórech se toho nakecá o úpravách hodně, uvidíme, co se nakonec objeví tady. Uvítal bych tip na zadní podpěry pro montážní systém ala Mosko a podkova. Dával někdo samotnou koncovku od Arrow, nebo je k tomu potřeba i ta předražená trubka? Jinej nechci, chci s homologací. Jde mi o to, jestli jdou ty koncovky dát na origo trubku bez nějakých zbytečných úprav. Jak jste řešili držák pro navigaci? zatím to vypadá na výměnu řídítek a dát to tam, případně jsem objevil takovou opičárnu s plexi a konstrukcí, kam by to šlo, ale jak půjde v offu člověk přes předek, vypochoduje i s tím. To samé nejspíš i ta navi na řídítkách, samozřejmě. Ale někam ji dát musím a je to krabice na medvědy 276cx. Jak jste vyřešili vyhrřejvaný hefty? Chci tam dát měkké progripy a pod ně to naadaptovat. Mám to takhle i na velký. Budu tam dávat samozřejmě dopředu jinou pružinu a na zadek tlumič. Zdražili, takže zadek na moji váhu (110-125kg) od K-Techu vychází na 15k. Jestli máte někdo tip na něco lepšího, budu rád. Bástry dám od Cycry, nemá smysl šetřit na levnejch, to už mám za sebou. Válí se mi doma troje. Zadní plotnu a plech pod motoru bude asi taky z Číny, jestli máte někdo něco vyzkoušenýho, budu rád za odkaz. Jde mi o montáž a materiál, aby to nebyl shit a nemuselo se nic extra upravovat. Čína není samozřejmě podmínkou. Jak jsou na tom ty přední padáky? Viděl jsem dva typy konstrukcí, ale např. na velkým Advíkovi jsou zbytečný, tak aby to tady nebylo nastejno. Neví někdo hodnotu přední origo.pružiny? Zřejmě pořídím tu nejtužší, ale přeci jen, rád bych znal její hodnotu. Hledal jsem chvíli, ale nenašel. Na světlo zatím seru, v noci v offu nejezdím a vidět budu. Nějaký malý štítek dopředu budu řešit případně až tehdy, bude-li potřeba. Častokrát je to akorát kontraproduktivní. Měnil někdo origo. nádrž za 14L Acerbis? Není tam nějaká záludnost? Díky.

Naposledy editováno 20.10.2024 18:40:48

Blokovaní uživatelé: ZdendaZB
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

8.10.2024 v 17:57 | Nahoru | #1
Tak já začnu..nejdřív gratulace k nový moto,je to držák motůrek.V létě jsem měl na servisu CRF250L s nájezdem cca 48000mil a šel krásne...hodnota OEM pružiny bude 0,72kg/mm

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

8.10.2024 v 20:29 | Nahoru | #2
Vše je v tomto tématu. Jen to musíš hledat na stovkách stran od zhruba 2021, kdy se 300L začala vyrábět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

8.10.2024 v 22:18 | Nahoru | #3
Popcom> to by melo odpovidat, diky.

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

8.10.2024 v 22:18 | Nahoru | #4
Deadman> rad se zactu, to mi uniklo. diky.

Honda CRF 300l úpravy pro cestování

8.10.2024 v 23:08 | Nahoru | #5
jako ctu to poctive, ale timhle nez se proberu, tak to budu mit sedivy i sediny. pujde to pomalu. zkoumal nekdo rozdily mezi kryty motoru? je toho tri prdele, tak si rikam, ze by bylo fajn vedet, kerym se pripadne radeji vyhnout...

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

8.10.2024 v 23:10 | Nahoru | #6

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

8.10.2024 v 23:17 | Nahoru | #7
Slávek-TDM> diky

3 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2024 v 07:25 | Nahoru | #8
Za mě (mám verzi 300 Rally) :

Centrál :
Původně jsem chtěl na zadku taky měnit jen pružinu, ale bylo mi to rozmluveno - ten OEM tlumič by to neutlumil. Koupil jsem z Holandska na svoji váhu tlumič YSS (stál mě ve slevě tuším něco okolo 10t Kc) a jsem rád. Neskutečnej posun proti OEM. Je spousta jiných i lepších možností, záleží, kolik chceš do toho vrazit.

Předek :
Dal jsem tvrdší pružinu od K-Tech. Ta OEM se při prudšim zabrždění či na kamenných schodech moc potápěla

Šusplech :
Mám od Outback Motortek. Tezkej jako prase, ale vydrzi nesmysl. Jen se pod nim drzi dost listi.

Padáky :
Opět Outback Motortek. Dají se na ně zavěsit brašny (já tam na ně dávám SW Motech 80). Jiné firmy dělají i nějaké nižší. Budou lehčí, ale nic na ně nedáš a nebudou krýt boční plasty. Navíc k nim pak bude vhodné dát hliníkový kryt chladiče.

Rodla :
Před 14 dny jsem OEM vyměnil za Renthal 722. Pár centimetrů a úhlů jinak, a je neuvěřitelné, jak se zlepšila ovladatelnost. Hlavně v terénu při jízdě ve stupačkách. Navíc jsou lehčí a tužší. OEM jsou bláto.

Zadní plotna :
Mám nízkou od Rally Raid. Výborné zpracování, pevnost, nízké těžiště. Pokud by Ti ale nevadilo odstranění zadních stupaček, mrknul bych se na AdvSpecific a jejji řešení včetně bočníc.

Zavazadla :
Boční brašny mám Enduristan Blizzard ve velikosti L (2x12l). Kolem komína vozím na plotně od Enduristanu Pannier Topper L (15l) , na cestách tam mám SW Motech 350. Tankvak používám vyjímečně, mám Enduristan Sandstorm 4H. No a příležitostně na padácích ty SW Motech 80.
U těch bočních brašen jsem se ještě rozhodoval mezi tím Enduristanem a Kriegou. Enduristan byl lehčí, více se mi líbilo i těžiště. Ale není tak variabilní jako ta Kriega OS Base. Dnes bych se ještě mrknul na Poláky : Red Mammut a 21 Brothers.

Blastry :
Mám Zeta XC pro CRF300.

Páčky :
Mám stavitelné z e-bay

Zrcátka :
Vozím sklopky Double Take Mirrors

Vzduchový filtr :
Originál jsem letos nahradil Twin Air

Výfuk :
O jiném homologovaném než Arrow nevím. Originál je těžká liška rezavá. Ale zatím jsem to neřešil, nechce se mi do toho vrážet tolik peněz. A mám na něm HeatShield, opět od Enduristanu.

Vyhřívané gripy :
Nevozím, ale kdyby ano, tak jsem uvažoval o Oxford Hotgrips Premium Adv

Baterie :
Zatím tam mám stále tu těžkou OEM.

Ocas :
Je hnusnej, navíc mi přijde celkem na ráně, a asi i váha navíc. Ale docela dobře kreje před bahnem. Navíc si nejsem jistej u STK, co takové ty vzdušné náhrady, jako dělá třeba SRC

Naposledy editováno 09.10.2024 08:20:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 07:54 | Nahoru | #9
RomanHA> diky za podrobny shrnuti zad.tlumic pujde ven celej, pruzinu budu davat jen na predek. Red Mamut mam a mimo rozdilu hmotnosti oproti podkove je skvelej. prevazuje ve vsech smerech. mohl bys mi hodti odkaz na ty packy? obcas clovek koupi takove, ktere maji napr. problem se spojkovym spinacem a pod. riditka i drzak RZ budou jine. zatim laboruju prave s tim krytem pod motor... zadni stupny pujdou pryc, stejne jako baterie za lehkou atd. a k tomu, kolik do toho chci vrazit - jestli se mi masina opravud osvedci, tak tam pujde postupem casu nekolik destiek tisic. bez toho to nepujde. chci, aby to bylo co nejlehci, pritom funkcni a holt se musi vyresit mnohe rozpoctove veci ale tlumeni, riditka...

ten AdvSpecific - muzes mi hodit nejaky odkaz? nemuzu nic vyggoglit.

Naposledy editováno 09.10.2024 07:58:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 08:14 | Nahoru | #10
Eso_Rimmer> ad packy :
Zkousel jsem na to kliknout, ale stranka jiz neexistuje (bral jsem je v roce 2022). Co vim, tak byl problem, kdyz jsi vzal packy, u kterych bylo psano, ze jsou i pro 250. Tam se muselo neco upilovat. Vybral bych podle referenci / hodnoceni. Uz toho bude urcite vice, i na Ali.

Ted mimo tema : Ty mas i bundu Klim Dakar ? Pokud ano, kolik vazi bez chranicu, jak je skladna, a jak moc vetra na chranicovce v horku (ze se daji sundat rukavy vim). Do horka prave hledam neco na presun po asfaltu a rozhoduji se mezi ni a mesh bundou ala Revit Territory. Ten mesh bude samo vetrat lepe, ale zase kdyz se ochladi, budu muset nandavat nepromok ci nejakej windstopper pod. Dikec.

Ad AdvSpec :
https://www.adventur...kes-honda-crf300l-38

Naposledy editováno 09.10.2024 08:21:38

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 08:30 | Nahoru | #11
RomanHA> diky, juknu na to. ta bunda vazi 1300g bez chranicu. je to "mekkej" material, takze skladnost je v pohode. jde o to, jak mas reseny predek motorky. priklad - poridil jsem ted v lete druhou chranicovku do horka od Scotta, ale jak sedis, je v ni pocitove stejne, ne-li krapet hur, nez v te me puvdoni mene prodysne. je to tim, ze je delana na napor vzduchu. jak stojis, je to super. jak sedis, je to na howno. Dakar vetra do te miry dobre, jak moc na nej jde napor vzduchu. jestli jses z Prahy, muzeme se domluvit, klidne ti ji pujcim, svez se s ni. mam 2XL(myslim ) . casto presuny v teple resim tak, ze mam jen chranicovku a ten dres, neni duvod jezdit v bunde porad. a jak jsem psal mnohokrat ohledne vybaveni - to je strasne individualni vec dana jak motorkou/kapotazi, tak osobnimi preferencemi a rozmazlenosti lidi. nekomu je kosa v patnacti st., nekdo jezdi kolem nuly na pohodu, kdyz ma dobre vybaveni.

Naposledy editováno 09.10.2024 08:31:26

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 09:00 | Nahoru | #12

Eso_Rimmer píše: Uvítal bych tip na zadní podpěry pro montážní systém ala Mosko



https://www.motorkar...l-rally-1978667.html

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 09:06 | Nahoru | #13
uko_ješita> diky za tip. muzu se zeptat, proc je davas pryc? az na to navesim podkovu a pak toho Mamuta, tak uvidim, nakolik budou pripadne potreba. myslis, ze poslouzi i jako padaky, kdyz tam nebude naklad? ma to nejake rozumne a pevne upevneni vuci motorce?

Naposledy editováno 09.10.2024 09:06:15

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2024 v 09:21 | Nahoru | #14
Eso_Rimmer> Dikec. Mam bundu Rockway Scorpion, vyborne reseno odvetrani, ale bez chranicu vazi 1.83 Kg a je celkem neskladna do baglu, tak premyslim o nahrade (na cestovani). OK, dikec uz Ti to tu nebudu plevelit.

Jeste pridam par odkazu na videa odledne CRF, da se tam najit spousta tipu :

Roia Moto : ukazky servisu a nejake tipy na vybaveni / upgrade
https://youtube.com/...?si=H5_ALA01iZnwB5Gx

Peak Motorcycles : borec byl v dobe Covidu zavrenej v garazi a tak tunil a zkousel
https://youtube.com/...;si=LX41YYeRP0e8QBS3

Shonky Production : Australan, ktery dost jezdi. Chce se to probrat temi jeho videi, ma tam dost tipu, ale na preskacku. Strida vice motorek
https://youtube.com/...?si=so89OwoMbsHwrlZx

Naposledy editováno 09.10.2024 09:46:57

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 10:40 | Nahoru | #15

RomanHA píše: Za mě (mám verzi 300 Rally) :

C



kolik to všecho dohromady stálo ?

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 10:45 | Nahoru | #16
ER muhehehe, neříkals nedávno, že buzna dakar štít nikdy, že to je naprd a teď o tom uvažuješ a padáky na fechtla, to jako vážně když gramaříš a bereš jen jedny tenký a jedny tlustý ponožky ? nepromokavý se nepočítají
to je psycho ne

než si tam buznu namontuješ, tak si udělaj dřevěnou konstrukci, na ní tvrdej papír ve tvaru štítku a projeďse a pochopíš, že to je k ničemu, všechno ti pude přímo do helmy a kdo říká že ne tak kecá
zkoušel jsem několik motorek s takovejhlema systémama a nic nefungovalo, ačkoliv majitelé tvrdili jak je to super, když za to těch 20 litrů dali, že
a štít vysokej k hledí helmy je v lese víš k čemu dobrej... hlavně až bude celej od bláta a neuvidíš před kolo, pak se odře a je prd přes to vidět
kdybys měřil třeba 165 tak bych uvažoval, možná

aby štít fungoval, tak musí bejt dál vod sedla, což na malý motorce neuděláš, sedíš moc blízko k předku motorky

Naposledy editováno 09.10.2024 10:46:28

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 11:09 | Nahoru | #17
ZdendaZB> meles zase nesmysly. jdi si prudit k sobe.

Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 11:26 | Nahoru | #18
zkušenosti, nic jinýho, narozdíl od jinejch co jen plantají
jak se štítkem, tak s ostatním...

a co, o tom štítku jsi to psal sám a najednou prudím jo ? že to říkáš zrovna ty

Naposledy editováno 09.10.2024 11:34:19

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 12:53 | Nahoru | #19

Eso_Rimmer píše: uko_ješita> diky za tip. muzu se zeptat, proc je davas pryc? az na to navesim podkovu a pak toho Mamuta, tak uvidim, nakolik budou pripadne potreba. myslis, ze poslouzi i jako padaky, kdyz tam nebude naklad? ma to nejake rozumne a pevne upevneni vuci motorce?



Na mou váhu, váží moc, jako padáky posluží ty brašny který podpíraj, upevnění je bytelné.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

Skvělá odpověď, děkuji! 9.10.2024 v 12:54 | Nahoru | #20
ahoj, shrnu vlastní pocity - přešel jsem z velkých motorek prvně na jetou 250rally a letos jsem ji vyměnil za 300L a postupně si ji dodělávám pro sebe.
ikdyž prodávám níže zmíněné značky, neber to jako nucení, nebo protěžovačku, ale logicky jsem osadil, co mám ozkoušeno a co vedu.
Arrow i Wilbers jsem dovozce pro ČR.

Výfuk Arrow lze naroubovat přímo na origo svod. potřebuješ koncovku a zvolit si, zda chceš napojení s katem, nebo bez.
já vzal s katem a nakonec jsem ho vyndal (ve vyšších otáčkách to tu motorku furt drželo za prdel).
Přední svod jsem u rally nechal origo (nebyl skoro vidět), u Lka je svod venku a tu orezlinu jsem odmítl a dal tam i přední svod z nerezu od Arrow.

Zadní tlumič jsem dal Wilbers, emulzní se stavitelným odskokem (dovážím je, servisuju je). zásadní výhoda - Wilbers vše skládá na míru/váhu a zamýšlené zatížení a styl používání zákazníka.
Teď v říjnu mají akci -10% v rámci Oktoberfestu....
Vedu i Hyperpro, Bitubo apod. ale Wilbers je sázka na jistotu, neprodají Ti jen konfekci z regálu.

kryt motoru jsem dal Acerbis - lehký, levný, dobře sedí, a hard enduro neplánuju
kryry rukou Acerbis s kovovou výztuhou.

14L Acerbis mám - žádná záludnost nebyla

dopředu jsem zatím nedával nic - čekal jsem, jestli si tu motorku nechám a asi tam dám cartridge od Andreani, nastavené na mou váhu, tak možu poreferovat

Naposledy editováno 09.10.2024 13:08:12

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 14:23 | Nahoru | #21
Lazyfucker> Na Andreani trochu pozor. Na zahraničních fórech si mnozí uživatelé stěžují, že se dá seřídit pouze na trať, kde fungují výborně. Nejdou prý seřídit tak, aby se chovali civilizovaně při turistické jízdě.
Naopak na RallyRaid si nestěžuje nikdo. Ty zase nemusí být úplně perfektní pro "závodní" jízdu v terénu. Ale na tu si málokdo pořídí 300L.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 14:36 | Nahoru | #22

RomanHA píše: Za mě (mám verzi 300 Rally) :
....
Padáky :
Opět Outback Motortek. Dají se na ně zavěsit brašny (já tam na ně dávám SW Motech 80). Jiné firmy dělají i nějaké nižší. Budou lehčí, ale nic na ně nedáš a nebudou krýt boční plasty. Navíc k nim pak bude vhodné dát hliníkový kryt chladiče.
---



Na padáky Outback pozor, na Rally jsou na vrchu přidělané k lešení světla a budíků. které je samo o sobě slabé. Několika lidem se už stalo, že jim motorka spadla a ten padák jim ohnul to lešení, protože neměl na co jiného přenést tu sílu. Ve výsledku to bylo horší, než kdyby ho neměli.
Na 300L je ten padák přidělanej pouze vespod šroubama co drží motor k rámu. Nahoře není objímka kolem rámu a nemá žádné vzpěry dozadu. Výsledkem je tedy, že je to (bez úprav) těžký krám, který má jen omezenou možnost pobrat energii nárazu.

Nepřijde mi moc účelný. Tedy pokud ho nepotřebuješ jako nosič.

Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 14:59 | Nahoru | #23
na svý CRF300L jsem měl kryty vík motoru of GB Racing, původně vyrobený pro CB300. Strana spojky a vodní pumpy sedla bez problémů, alternátorová strana chtěla úpravu (kryt tam vycházel hodně nad dekl, ubrušoval jsem tomu nožičky). Sice to je určený na silnici/okruh, ale i pro případnej pád na kameny by to mohlo posloužit dobře.

deník

Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 15:17 | Nahoru | #24
hele a na co řešíte padáky na crfku ?
u tak lehký motorky to nemá přece smysl, neuvažoval jsem s nima ani na 701 a ta je znatelně těžší, hlavně po naložení

Naposledy editováno 09.10.2024 15:25:27

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 18:44 | Nahoru | #25
Deadman> Nechci tvrdit, ze se to nemuze stat, nahoda je svina. Ono to nahore neni uplne prichycene na listu se svetlem, ale na takovy sranda plisek, ktery je samostatny a kousek od te listy. Mne se ohnul pri prvnim padu (holt ta blba nahoda, bez problemu to slo narovnat), ale dalsich asi 6 padu prezil bez problemu (tuk tuk). Ta absorpcni vrstva pohlcujici energii je az dole - ploche Y plechy, na ktere je to prisroubovano dole. Nahore by to za me vubec nemuselo byt prichycene, je to jen naoko. Tezko takto soudit, ale myslim si, ze minimalne v jednom pripade mi to zachranilo ty plasty.



Jinak pri cestach na to chytam ty male brasny s nepromoky, nahradnimi rukavicemi, duse… Nizkej padak jako na 300L se na Rally dela taky, tusim treba SRC.

Naposledy editováno 09.10.2024 19:12:05

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 21:31 | Nahoru | #26
tak jsem akorat prijel z prvni zajizdecky... diky vsem za rady a pod., vsechno si poradne prostuduju. cekal jsem, jak se budou lisit internetovy zkusenosti, nazory, rady a pod. s realitou a musim rict, ze jsem zatim vice nez velmi mile prekvapeny. mam zatim cca 240, takze prd, ale presto se prcek (nejak mi to k ty malorazce sedi) chova kazdou zajetou stovkou lip a lip. jizdni rezimy se zajetou (mela 1k km) 690 jsou velmi rozdilny, nicmene ve prospech prcka. na ctyrku se to sebere v pohode uz od cca tricitky a pod. to jsem vyzkousel asi triktat, takhle masinu samozrejme nezajizdim pelasi to po okrskach i v lehcim offu jako o zavod, zadny problem. na to, co je to za objem... at se jdou s tou 690 od KTM zahrabat. tvrdil jsem, ze ta KTM by mela stat tak max.180 a ani za tolik bych ji nechtel. to myslim zcela vazne. az se zajede prcek, myslim, ze by ta Kachna mela stat max. 150. vetrny stitek by dnes nebyl vubec potreba, parkrat jsem to vytahnul na tacho. 110, 115 a zcela v pohode. uvidim, co hustej dest. nebudu psat, co je spatny, co tragicky, vse ma za slusny penize reseni. kazdopadne za me zatim velka spokojenost. necekal jsem, ze ten pidimoturek bude tak zajimavej o tolik prijemnejsi, nez zajeta 690. kluci, o kolik sirsi a vyssi riditka prcek snese? kvuli kabelum, bovdenum a pod., aby se zatim nemuselo nic prodluzovat. jo a spojka, tak to je velka parada. to jsem fakt necekal. paradni chod, clovek o ni ani nevi. realna spotreba (mereno dotankovanim) byla prvnich 100km 2,9 (jen silnice), druhy par km po sotoline na 4 a 5, silnice, krpaet vic otacek a klesla na 2,8l. zatim tedy jen potrvrzeni toho, co mi lidi rekli. taky super. to, co najedu s velkou Kachnou (spotreba na 100km silnice), to mi staci u prcka na 240km.




Naposledy editováno 09.10.2024 21:36:39

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 21:48 | Nahoru | #27
Eso_Rimmer> Blahopřeji. Oficiální zajíždění je sice 500km, ale motor začne jezdit hezky až tak od 1500km, spíš později. A ten rozdíl je výrazný.
Indikované spotřebě nevěř. Jednak to ukazuje o asi 8% méně spotřebovaného benzínu, než dotankuješ na benzínce, druhak tachometr ukazuje o 5% víc najetých km než je skutečnost dle GPS.

1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 21:55 | Nahoru | #28
Takže Magadan je v kapse, gratulace

Ještě sedadlo vot sítu za 10 litrů a bude to i lepší na sezení. Hele a nepřipadáš si na tom jak na tříkolce ? Mě to příde hrozně malý a sem na tom celkem skrčenej.

(reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 21:57 | Nahoru | #29
Deadman> na promerovani tacho jsem zvykly. ale neprepocitavam to, jestli mi zkresluje KTM (tam je to cca 7%), nebo Honda, to je mi fuk. co nekecalo, bylo stary GS (1250) napriklad. a jak jsem psal - porovnavam to s realnym mnozstvim paliva, ktere dotankuju. a to oproti ukazateli nekeca. snad si rozumime... rad slysim, ze to bude znatelne lepsi. jeste se zeptam na rafky - nekdo psal, ze je tam nejaky blato, kdyz jsem se ale sehnul pres pupek, videl jsem napis Excel DID. patral po tom nekdo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 300l úpravy pro cestování

9.10.2024 v 22:03 | Nahoru | #30
ZdendaZB> maly to je, ale zvykalo se celkem rychle. posez, natazeni nohou, pozice rukou, ty jsou oproti mymu tankeru nekde z osmnactyho stoleti. ale to je proste ten kompromis.chce to jina riditka, jak vsichni psali, tak nastavce. sedadlo je tvrdsi nez na Kachne a tam je teda radna trestna lavice. no, uvidim casem, jak si prdel zvykne. az tam hodim ty novy rejdy a bastry, hodim to na bok, abych vedel, jestli jsou ty pr.padaky potreba. nechci tam nic zbytecnyho. kdyz nebudou, jedine dobre. co me teda sere ale fest, jsou ty krypl kabely/hadice a pod. pres tu pristrojovku. stahnul jsem to narychlo bindrem, ale to je provizorni reseni. uvidim, az tam bude to, co tam ma bejt. kluci, ty packy z Ali a pod. jsou stelovatelny? tady nenasteluju ani howno a mam kratky prsty. ten posez bych prirovnal k necemu mezi AJP a 690. je na tom z tech tri nejhur, ale kdyz se podivas na cenovku, tak at se jdou jak Portugalci, tak Rakusaci/Cinani bodnout. s timhle kompromisem jsem ochoten zit.

Naposledy editováno 09.10.2024 22:04:40
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Motorka na polňačky a lehký terén [1 ... 5, 6] Suzuki DR 650, Honda NX 650 Dominator, Yamaha XT 600... Kavak95 172 19.4.2025 v 12:14 Che
Voge 300 Rally vs CRF 300 Rally Honda CRF300 Rally, Voge 300 Rally GY KubAiS 23 3.4.2025 v 08:57 ZdendaZB
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally KubAiS 5 23.3.2025 v 18:59 KubAiS
Výměna a zvýšení řídítek Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally PetNed 4 24.2.2025 v 15:10 PetoF
CRF300L střílí a chcípne Honda CRF 300L Mbeki 25 21.2.2025 v 10:08 PetoF

TOPlist