Téma: Motorka na polňačky a lehký terén
Přeji pěkný večer.
S kamarádem plánujeme koupit endurové motorky s TP, čistě na jízdu po polních cestách, případně lehčí terén, v krajním případě nějaký TET nebo šotoliny na balkáně. Žádné hardenduro výlety neplánuju. TP potřebuju kvůli přejezdům po silnici.
Požadavky:
Rozumná váha (do 170kg?), dostupnost dílů.
Rozpočet nemám daný, cca 70k (můžu jít až ke 150, pokud by to mělo smysl). Spíš mi jde o to, že když mě to nebude bavit, ať se ta motorka dá prodat bez velké slevy nebo dlouhého čekání na někoho, kdo udělá stejnou chybu jako já

Zatím jsem narazil na tyto kandidáty:
Kawasaki KLR 650
Honda NX 650
Yamaha XT 600 E
Suzuki DR 650
Výhodou je nízká cena Taky je mi jasné, že to jsou už muzejní kousky, a bude to o štěstí, jak se o konkrétní kus někdo staral. Zároveň už to bude horší s dostupností dílů

Dál mě napadly:
CRF 300L - podle všech při enduro použití nestačí podvozek - nutná další investice plus jich moc v inzerci není
F 650 GS - už moc těžká
EXC 350 F - jen proto, že ji každý zná a nebude problém s díly; ale její potenciál nikdy nevyužiju + vyšší cena
Fantic Caballero 500 rally - ne úplně enduro, ale dost schopná; z inzerce mizí poměrně rychle
Fantic XEF 250 Trail - docela neznámá, viz. pointa s případným prodejem dál

Je nějaká motorka, kterou jsem úplně přehlídnul? Případně poprosím o tipy, názory


Naposledy editováno 02.02.2025 19:24:06
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

17.2.2025 v 09:55 | Nahoru | #151
Slávek-TDM> k lednu je v registru 587ks CRF300LA a 159ks CRF300LRA (rally). Pro zajímavost za rok se prodalo 0ks beta alp4.0 a 3ks alpx350 a stejně nesleví z těch 160tkč..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

17.2.2025 v 10:30 | Nahoru | #152
SuperSic58> Nedostupnost dílů je zásadní problém. Bohužel se netýká jen Číňanů.
Zvažoval jsem Aprilii Tuareg, ale lidi tam čekají i 3 měsíce na díly na novou motorku, model který se teď vyrábí. Jaká bude dostupnost dílů za 10 let, až ten model už nebudou vyrábět? Veteránů, na které je těžké až téměř nemožné sehnat díly, už pár doma mám, dalšího nechci. Jenom proto jsem Aprílii zavrhl.

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

17.2.2025 v 11:25 | Nahoru | #153
bledemon> Díky Předpokládám, že z těch skoro 600ks CRF300L a 160ks Rally je naprostá většina koupených v ČR.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

17.2.2025 v 19:02 | Nahoru | #154
SuperSic58> Na tom odkazu co jsem dával na Journeyman je spojka normálně dostupná i s cenou, po dílech, ne celej koš.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén

19.2.2025 v 17:45 | Nahoru | #155

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

19.2.2025 v 20:22 | Nahoru | #156
Versysák__> Lepší, než Versys, to zase jo. Tady to jeden zkoušel, když byl ten krásný den, ale nakonec ho ty silniční gumy zradily a byl v pytli i s tím dvoumetrákovým traktorem.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén

22.2.2025 v 08:48 | Nahoru | #157
tak i když jsem to nedokoukal jediný co jsem pochopil je že ten youtuber je nešika slušně řečeno

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

22.2.2025 v 09:17 | Nahoru | #158
Chtorr> Nebyl to od něho nejchytřejší nápad, zkusit silniční motorku tam, kde normálně jezdí na DRZ.

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

22.2.2025 v 21:14 | Nahoru | #159

autocross píše: SuperSic58> Na tom odkazu co jsem dával na Journeyman je spojka normálně dostupná i s cenou, po dílech, ne celej koš.



Aha, tak možná jen na slovači to tamní dovozce neumí sehnat... No ale stejně bych si do terénu nevzal skoro 200kg motorku. Ale na cestování po horších silnicích může bejt to CFko solidní..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

22.2.2025 v 21:18 | Nahoru | #160

Deadman píše: SuperSic58> Nedostupnost dílů je zásadní problém. Bohužel se netýká jen Číňanů.
Zvažoval jsem Aprilii Tuareg, ale lidi tam čekají i 3 měsíce na díly na novou motorku, model který se teď vyrábí. Jaká bude dostupnost dílů za 10 let, až ten model už nebudou vyrábět? Veteránů, na které je těžké až téměř nemožné sehnat díly, už pár doma mám, dalšího nechci. Jenom proto jsem Aprílii zavrhl.



No taloše bych nechtěl stejně jak číňana. Jo pitbajka za dvacku na blbnutí do lesa proč ne, ale vysypat 160 tyček za čínu bych se šprajcoval. Ale třeba mám jen předsudky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

22.2.2025 v 22:01 | Nahoru | #161
SuperSic58> tak jeste je otazka, jestli te u toho puvodu trapi vic to kde to vyrobili nebo v jake zemi vlastni tu znacku.. protoze spousta hond se vyrabi v italii a male CRF dokonce nekde v indonesii/thajsku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

23.2.2025 v 10:29 | Nahoru | #162

assassin píše: SuperSic58> tak jeste je otazka, jestli te u toho puvodu trapi vic to kde to vyrobili nebo v jake zemi vlastni tu znacku.. protoze spousta hond se vyrabi v italii a male CRF dokonce nekde v indonesii/thajsku?



Jo CRF je výroba Thajsko, ale je to Honda, ne nějaký Ping pong moto, co existuje pár let a za pár let už to bude zas moto čang, víš jak to myslim...

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

23.2.2025 v 10:48 | Nahoru | #163

Eso_Rimmer píše: Tank> dneska uz je youtuber kazdej blb, kdo ma v nose dve diry.



Tak to si toho na youtube asi ještě moc neviděl Proti některým jsou ty Lamos kluci doslova první liga

Mrkni třeba na tohohle jůtubína, to je opravdu pro silnější nervy



a nebo tenhle srandovní strejda, doporučuju si dát předem alespoň dva panáky tvrdého

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

23.2.2025 v 12:05 | Nahoru | #164

SuperSic58 píše: Jo CRF je výroba Thajsko, ale je to Honda, ne nějaký Ping pong moto, co existuje pár let a za pár let už to bude zas moto čang, víš jak to myslim...



muj nazor na cinskou produkci je tu uz znamej a i tak uz jsem ho musel dost prehodnotit - kazdopadne CFmoto uz je dneska tak velkej producent s tak velkym knowhow (technologie atd od KTM a dalsich), ze uz bych tomu pingpong moto nedokazal rict ani ja.

Dneska uz se mi o puvodu toho ci jineho a o garanci kvality dane starou znackou vbec nechce hadat... takze jsem to daval jen jako bod k zamysleni. To jestli v dnesnim svete puvod zbozi nebo znacka na tom nalepena jeste vubec neco o zbozi vypovida...

ty videa jsem zkusil, jsem nemocnej a nemuzu delat nic moc uzitecneho... ale asi mi hlava nebere, jestli na tohle nekdo kouka...

Naposledy editováno 23.02.2025 12:18:13

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

23.2.2025 v 15:35 | Nahoru | #165
assassin> Taky si myslím, že CF Moto už dávno nelze nazývat jako Ping-pong značku. Nebo na ní tak nahlížet.

Motorka na polňačky a lehký terén

24.2.2025 v 08:19 | Nahoru | #166
93 000 odběratelů - evidentně kouká

Myslím, že s postupem času bude čínská produkce auto moto naprosto běžnou a už dneska se nad ní mnoho lidí nějak nepozastavuje a ejhle i ji ve velkém kupuje. Půlka odmítačů čínského má beztak v kapse čínský telefony (echt čínský, ne korejský a americký vyrobený v číně ...).

Motorka na polňačky a lehký terén

24.2.2025 v 16:23 | Nahoru | #167
Zdarec,
hledal jsem to stejný... A našel. lowcost, spolehlivost, přiměřené schpnosti a zábavu = KLR650C. Není nejlehčí, není nejvýkonnější, je levná a spolehlivá, blbuvzdorná a opravitelná. Bez úprav je na h...o. Ale po malé snaze je boží, viz můj profil. Vydržím na ní 900 přejezd, sločím lavici jak do peřiny, projedu TET, nebudu první, ale budu happy. A za ty prachy, jednoznačná volba. Mám ještě KTM 1190 a bejby stojí v koutě, protože KLR = kopec srandy.

1 reakcí na tento příspěvek Motorka na polňačky a lehký terén

25.2.2025 v 09:38 | Nahoru | #168
No moc bych nesrovnával telefon za dvojku s motorkou za 150 nebo více.. Tak je evidentní, jak do toho číňani teď šlapou a ten vzestup čínský produkce za poslední dva tři roky je fakt výraznej. Ale stejně když čtu nebo sleduju ty recenze, tak tam pořád zaznívaj dokola ty samý čínský nedostatky jako kvalita, rušivé pazvuky, vibrace, odezvy na plyn, díry ve výkonu nebo koncepce celé motorky ala vařil pejsek s kočičkou... A třeba propojení se zrovna krachující KTM s jejich pofidérní kvalitou a přístupem k zákazníkovi, to tomu už vůbec nepřidá. Třeba u čínských aut je velký problém s díly, ta produkce je prvoplánově dělaná na to, že ty auta skončí po 6 max 8 letech jako recyklát k dalšímu použití. Těch značek a fabrik je tam tolik, že se v těch modelech už nikdo nevyzná a ve značení dílů a jejich dostupnosti je obrovský chaos.
Chápu, že ty čínské stroje spoustu lidí osloví, nejvíc asi cenou a také tím, že je to něco nového. Já jsem v tomhle spíš konzerva..

Motorka na polňačky a lehký terén

25.2.2025 v 09:54 | Nahoru | #169
Nevim kam chodite na tu pofiderni kvalitu u ktm, ja mam doma uz treti a nevidel jsem v te kategorii nic lepe udelaneho…

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

25.2.2025 v 10:11 | Nahoru | #170
SuperSic58> Někde tady na fóru se fláká tabulka s počtem prodaných kusů CF Moto u nás na Východě a na Západě. Na Západě jim pšenka prodejů moc nekvete. 20% u něčeho 1/3 toho co dokázali prodat u nás.
Usuzji z toho že na Západě jde kupujícím víc o kvalitu a letitou tradici značek. U nás jdou lidi po ceně a na kvalitu zpracování, tradici zn., dostupnost ND nechtějí hledět.

(reakce na) Motorka na polňačky a lehký terén

25.2.2025 v 17:52 | Nahoru | #171
Morozko> Ono se to CF Moto 450MT právě dost prodává po celém světě, sleduju pár FB skupin a všude se na něj čeká, Itálie, Británie, Australie, USA, Kanada, Indonesie...

Motorka na polňačky a lehký terén

19.4.2025 v 12:14 | Nahoru | #172
Předchozí
1... 3 4 5 6
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Honda CRF 300l úpravy pro cestování [1 ... 6, 7] Honda CRF 300L, Honda CRF 300 Rally Eso_Rimmer 210 13.4.2025 v 17:46 Eso_Rimmer
Honda NX650 Dominator střílení do s... Honda NX 650 Dominator, Honda XR 650 L MichalCervinka 10 8.4.2025 v 20:22 MichalCervinka
Honda CRF 300 vs 250 Rally Honda CRF 250L, Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally KubAiS 5 23.3.2025 v 18:59 KubAiS
XT 600E dusí se a chcípá Yamaha XT 600 E Boky 13 2.3.2025 v 19:14 Vita38
Výměna a zvýšení řídítek Honda CRF300L, Honda CRF300 Rally PetNed 4 24.2.2025 v 15:10 PetoF

TOPlist