poslední dobou Vás tady zásobuji nejrůznějšími dotazy ohledně motorky (VFR 800 Vtec, r.v. 2002). Všechny závady se podařilo postupně odstranit, ale ten krám si žije vlastním životem a neustále nějaké další závady přibývají. 1. závadou jsou špatné studené starty (pod 8°C). Motorka vždycky chytí až na 3. pokus a než se zvednou otáčky trvá to cca 5-10 vteřin. Po tuto dobu je chod motoru dost nejistý. Pokud bylo chladno (cca 2-4°C), tak ráno chytla až na 4. pokus. Teplá chytne naprosto hned a jakmile je už nastartovaná, tak během dne chytá na první dobrou. Svíčky jsou tam iridiové (najeto cca 2000 km), ventily seřízené, baterka kupovaná minulý rok a je OK). Vzhledem k tomu, že je tam automatický sytič, a ten očividně funguje (otáčky se začnou při studeném startu zvedat), tak mě nenapadá, co by mohlo být špatně. Snad jen zase nějaký kontakt :-/. Ještě dodám, že volnoběžné otáčky jsou nastaveny podle manuálu cca 1200-1300.
Druhý problém se týká plováku v nádrži. Plovák, který byl v motorce namontovaný ukazoval při téměř plné nádrži rezervu a samotné hodnoty stavu paliva různě lítaly nahoru a dolů. Vyhodnotil jsem to tedy jako špatný plovák a nechal ho vyměnit za nový. Bohužel ani nový neukazuje jak má (pokud to není vlastnost VFR). Včera při jizdě mi ukazatel chvilku ukazoval rezervu, pak zase půl nádrže atd. Ve skutečnosti jsem z plné nádrže ujel cca 100 km. Odpoledne jsem dotankoval plnou (až po hrdlo) a stejně mi ukazatel nezobrazil jednu čárku do plné nádrže. Po cestě do garáže (3 km) zobrazoval display 1-2 chybějící čárky od plné nádrže. Tento stav přetrvávat, i když byla motorka na centrálním stojanu. Ráno dojdu k moto, otočím klíčkem a najednou už to ukazuje plnou. Takže taky nevím co s tím, kromě nějakého proměření odporů.
Poslední věcí, která mě zajímá, je objem nádrže. V manuálu je napsané 21 l. Včera jsem dojížděl, tak, že v nádrži už skoro nic nebylo a dotankoval jsem je 16 l. Nevěřím tomu, že v nádrži bylo 5 l benzínu. Jaké jsou Vaše zkušenosti?
Děkuji
mám úplně stejný problém s tím startováním... akorát že mě se to nikdy nevyšplhá výš než ty volnoběžné otáčky (za studena ani za tepla) tudíž si myslím že nefunguje ten "sytič" ale to nevím jak ověřit.
Navíc mě doprovází takový problém a to že třeba když jedu na šestku 100km/h a přidám plyn tak se to celé divně třepe a moc to netahá a pětka taky nemá moc výkonu no prostě to v nižších otáčkách jakoby vynechává... podle mě to může mít nějakou spojitost s bohatostí směsi či nějaké čidlo...?
Jinak svíčky olej atd. tak jak to má být.
je jich tam celkem dost,ktere musíš odpojit..A jsou tam jen nasazené,žadne stahovací objimka,mohla ti i vypadnout.
vymena termostatu hrozna vec(
1 reakcí na tento příspěvek VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel p...
Díky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel p...
Hoj,
Chci se zeptat jestli jsi to teda už nějak vyřešil?
Mám stejný problém s tím startováním tak mě to taky zajima a budu to chtít taky nějak řešit...
Dík
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel p...
Ahoj,
nemám moc dobrou zprávu. Motorku jsem nakonec odvezl do oficiálního servisu Honda. Ultrazvukem vyčistil klapky + bimetalový pásek a nic. Pak se proměřili všechna čidla na moto, zkontrolovali ukostření a konektory atd. Vše OK. Strávili na tom 21 hodin času a neví proč to dělá. :-/. Takže si prostě musím zvyknout, že pod 8°C to budu startovat na vícekrát. Takže závěr mám takový, že pokud na to nedokázali přijít 2 nezávislé servisy (podle mě kvalitní), tak na to kašlu. Další zkoušení by bylo jen vyhazování peněz.
Pokud by se ti povedlo přijít na příčinu, dej vědět
(reakce na) VFR 800 VTEC - špatné studené starty, nefungující ukazatel p...
Stratocaster2 píše: PetrHappy>
Ahoj,
nemám moc dobrou zprávu. Motorku jsem nakonec odvezl do oficiálního servisu Honda. Ultrazvukem vyčistil klapky + bimetalový pásek a nic. Pak se proměřili všechna čidla na moto, zkontrolovali ukostření a konektory atd. Vše OK. Strávili na tom 21 hodin času a neví proč to dělá. :-/. Takže si prostě musím zvyknout, že pod 8°C to budu startovat na vícekrát. Takže závěr mám takový, že pokud na to nedokázali přijít 2 nezávislé servisy (podle mě kvalitní), tak na to kašlu. Další zkoušení by bylo jen vyhazování peněz.
Pokud by se ti povedlo přijít na příčinu, dej vědět
Pokud nevyndali ten bimetalovej váleček a celej ho nevyčistili nebo nedali novej, tak to bude dělat dál... Já to taky neřeším, dokud to startuje, protože sem viděl, že stejnej problém měla i stará NR se chovala stejně...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner | Obo67 | 35 | 16.5.2024 v 15:08 Gahan37 |
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 | Mike70 | 6 | 1.4.2024 v 21:27 Mike70 |
Převoz moto [1, 2] Honda VFR 800 | Corlis | 37 | 14.3.2024 v 11:17 Gahan37 |
Oživení VFR 800 rv 2000 Honda VFR 800 | JARYN82 | 27 | 23.11.2023 v 22:54 JARYN82 |
VFR 800 - spojka skoro ON/OFF Honda VFR 800 | Ferda22 | 2 | 4.10.2023 v 15:18 ja1 |