- dle článku by se mělo jednat o civilnější nástupce crfX ... nechám se překvapit, každopádně dobrý krok vyplnit velikou díru na našem trhu
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/tummenupp.gif)
Lidi brečej že nemaj prachy, ale stejně kupujou....
Komu je 250 za motorku moc, tak ať si pořídí její čínskou kopii za poloviční cenu...
2 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
Tohle by mělo být sportovní enduro s RZ, s homologací, určené pro EU, s vysokými nároky na údržbu. Jestli se nebude prodávat u nás, tak v Itálii určitě ano.
V těch prvních PR článcích se uvádí, od čeho všeho to je a není odvozené, takže malý přehled
CRF450R - kroska, pětikvalt, zadní kolo 19", elektrický starter, ready to ride hmotnost 112kg
CRF450RX - enduro pro uzavřené tratě a nebo taky víc hobby kroska pro USA, pětikvalt, zadní kolo 18", elektrický starter, větší nádrž, ready to ride hmotnost 117kg
CRF450X - enduro pro trail pro USA, se světlem, šestikvalt s větším rozsahem, zadní kolo 18", elektrický a nožní starter, boční stojan, účinější tlumič na výfuku, menší kompresní poměr, větší nádrž, ready to ride hmotnost 125kg
CRF450L - odvozeno od X (?), emisní a hlukové fičury pro EU, blatník se světlem, blinkry a zrcátka, větší baterka a altík, větrák na chladiči, rozeta s gumovým unašečem, ready to ride hmotnost 131kg
Naposledy editováno 25.05.2018 12:25:40
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
Kohlstein píše: Osobně bych uvítal ještě civilnější model ve stylu 250L, kolem 30kW, s cenou tak 150 tisíc Kč.
Tohle by mělo být sportovní enduro s RZ, s homologací, určené pro EU, s vysokými nároky na údržbu. Jestli se nebude prodávat u nás, tak v Itálii určitě ano.
V těch prvních PR článcích se uvádí, od čeho všeho to je a není odvozené, takže malý přehled
CRF450R - kroska, pětikvalt, zadní kolo 19", elektrický starter, suchá hmotnost 112kg
CRF450RX - enduro pro uzavřené tratě a nebo taky víc hobby kroska pro USA, pětikvalt, zadní kolo 18", elektrický starter, větší nádrž, suchá hmotnost 117kg
CRF450X - enduro pro trail pro USA, se světlem, šestikvalt s větším rozsahem, zadní kolo 18", elektrický a nožní starter, boční stojan, účinější tlumič na výfuku, menší kompresní poměr, větší nádrž, suchá hmotnost 125kg
CRF450L - odvozeno od X (?), emisní a hlukové fičury pro EU, blatník se světlem, blinkry a zrcátka, větší baterka a altík, větrák na chladiči, rozeta s gumovým unašečem, suchá hmotnost 131kg
Ty váhy nejsou "suché" ale (dle výrobce) "pohotovostní" tedy komplet a s plnou nádrží
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
Zelenáč159 píše: http://www.auto.cz/honda-rozsiruje-svou-nabidku-terennich-modelu-crf-dvojici-novinek-121942
Stroj o hmotnosti 130,8 kg má vpředu 18palcové a vzadu 21palcové kolo.
Zajímavý model![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/usch.gif)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
Popis: 269.900,- Kč
Čekání skončilo. Dvouúčelový motocykl, o kterém jste tak dlouho snili, je tady. CRF450L vyniká jak v jízdě v terénu, tak i na silnici a je postaven na dálkové jízdy.
Pojďme změnit definici dvouúčelového zaměření
Krocení modelu CRF450R pro silnici.
MOdel CRF450L vypadá jako CRF450R z jistého důvodu. Je to totiž CRF450R. Má stejný rám z hliníkových nosníků, motor 449 ccm Unicam a odpružení Showa. Změnili jsme ho na ultimátní terénní stroj s větším momentem ve spodní části spektra, šestistupňovou převodovkou, plnou homologací pro jízdu po silnici a sadou ostrého LED osvětlení. A vyrábí se pomocí vysoce kvalitního inženýrství, kterým je značka Honda proslavená.
Vyváženost výkonu
A proč je to důležité…
Čtyřventilový motor Unicam modelu CRF450L o obsahu 449 ccm s elektrickým startérem poskytuje hladké rozprostření momentu od nízkých otáček a pomáhá zadní pneumatice v záběru bez ohledu na stav podkladu. Byl vyvinut ve spojení s endurem CRF450RX a vyznačuje se těžší klikovou hřídelí a kompresním poměrem 12,0: 1. Píst využívá 3 kroužky pro dlouhodobou výdrž a ACG bylo vylepšeno k zajištění elektřiny pro světla a udržování baterie nabité při jízdě v nízkých otáčkách.
Točivý moment a výkon
Mimo MX trať užírá příliš mnoho špičkového výkonu vzácnou energii. V terénu je moment, který se dostane na kola, tím, co je důležité. A model CRF450L poskytuje mocných a plynulých 32 Nm vyvážených výkonem 18 kW a svému řidiči život usnadňuje.
Dobrý celkový výkon 4ventilového motoru Unicam o obsahu 449 ccm.
Chladič o velkém objemu také obsahuje elektrický ventilátor.
Servisní intervaly pro skutečný svět
Honda je proslavená svým inženýrstvím a vysokou kvalitou. Model CRF450L byl navržen od začátku s výměnami vzduchového/olejového filtru každých 1 000 km a generální opravou vyžadovanou v intervalech 32 000 km.
Naposledy editováno 10.10.2018 08:27:06
sirr píše:
..... CRF450L vyniká jak v jízdě v terénu, tak i na silnici a je postaven na dálkové jízdy. ....
Změnili jsme ho na ultimátní terénní stroj světším momentem ve spodní části spektra,
..............
A model CRF450L poskytuje mocných a plynulých 32 Nm vyvážených výkonem 18 kW a svému řidiči život usnadňuje.....
......
Servisní intervaly pro skutečný svět
.................
Model CRF450L byl navržen od začátku s výměnami vzduchového/olejového filtru každých 1 000 km a generální opravou vyžadovanou v intervalech 32 000 km.
Tak to je síla, co si Honda dovolí vypustit do světa
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
P.S. o možnosti otevření samozřejmě vím.
Dodnes mě mrzí, že se podobným krokem light endur nevydala KTM. Ta 390 si o to přímo říká. Co vylezl Duke a RC jsem úplně viděl něco ve stylu EXC, více ustrojené do civilu s hobby komponenty, rozumnou váhou a cenou řekněme do 150-160. Výkon by byl tak akorát, klidně trochu umravnit na třeba 35 koní a plynulý průběh. Mohla by to být třeba nová KTM LC2 390
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/big_smile.png)
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Honda CRF 450L Dualsport
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dakar 2022 [1 ... 12, 13] Honda CRF 450X, KTM 450 Rally, Yamaha WR 450F Rally | Kohlstein | 380 | 25.12.2022 v 09:36 Sally06 |
ISDE 2021 [1, 2, 3] Gas Gas EC 300, Honda CRF 450X, Husqvarna WR 300, Be... | Kohlstein | 71 | 31.8.2022 v 22:12 Ariete |
Spojka Magura - nespojkuje Honda CRF 450X | Mida | 1 | 9.5.2021 v 20:00 krokoš |
Nerovnoměrné opotřebení brzdového k... Honda CRF 450R, Honda CRF 450X | Tača | 26 | 5.12.2020 v 22:55 drak0123 |
Crf 450 X olej Honda CRF 450X | ElitePro | 8 | 11.6.2020 v 20:48 kixs2 |