1 reakcí na tento příspěvek Neteče mi benzín do karburátoru
PO delší odstáce tutově zašlemovaný kohout, vyndat, všechno vyčistit, jsou tam tři cesty, profoukat, bejvá i nabobtnalá guma
1 reakcí na tento příspěvek Neteče mi benzín do karburátoru
Merlot píše: Tak chlapy především děkuju všem za rady! Musím to uvést na pravou míru. Moto jsem komplet čistil tudíš nádrž je (vyčištěná kyselinou citronovou a není zanesená) Kohoutek a těsnění co je uvnitř je taky ve stavu jak má být. Když ted vypouštím benzín do kanystru teče krásně na normal a to stejně i na rezevu. Provrtal jsem dvě malé dírky do toho víčka ze spodu a malinko zvětšil i tu horní (Když do té horní fouknu pusou tak mám co dělat! Kompresorem to samozřejmě jde.) Víčko jde někdy sotva sundat ale když ho sundám tak to nijak nefoukne tak jako by se tam ten podtlak tvořil. Filtr jsem profukoval jen kompresorem a nevypadá že by byl nějak zaflákanej. Zkuste vyloučit to co jsem udělal a pomozte Díky moc
Když to ufoukne, tak ti vzniká v nádrži podtlak, tedy problém je ve víčku.
On to nebude jen líh, protože líh, ať je jakéhokoli původu, by rozhodně nedělal lepivý, hnědý šlem, který lze narušit akorát horkou vodou a pak mechanicky odstranit, benzín to nerozpustí, líh taky ne, ani syntetické ředidlo... To budou nějaké řádné sračky... Nechce se mi věřit, že by se zdrcnul třeba olej, po kontaktu s lihem, to se možná nesmísí, ale asi nezdrcne.... Řepka sklony k rosolovatění má, pokud je ve formě oleje, ale když se z toho vypálí líh? Tak je to snad pořád líh, ne?
Jediné co pomáhá je to, aby tam ten benzín nebyl dlouho.... u werglů v každodenním provozu jsem žádné problémy nezaznamenal.
Teorie úplně na h..no pokud to není něčím podloženo... Má k tomu někdo něco bližšího, rád bych se o tom něco dozvěděl...
1 reakcí na tento příspěvek Neteče mi benzín do karburátoru
K filtrům: u starých Werglů se používání filtru často nevyhneme, nicméně jsou dva základná druhy filtrů, papírové a sítkové. Papírové jsou pro samospád téměř nevhodné, mají velký vnitřní odpor, lze to eliminovat ke spokojenosti použitím filtru s velkou plochou, ovšem ten se tam často nevejde a někomu i vadí že to blbě vypadá.
Vynikající jsou filtry s jemným sítkem, takové malinké, hranaté, průhledné... jsou děláty tak, že sítko je svisle, borel připlave, dostane se na sítko a upadne pod něj, takže je sítko stále čisté, bordel se hromadí v kasičce pod ním, je dost jemné na to, aby zařídilo bezproblémový chod motoru a neomezuje průtok, protože odpor je minimální, malé rozměry se hodí, protože pod nádrží českých motorek moc místa na výšku není....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
M2T [1, 2, 3] ČZ 175/450, ČZ 125/453 | Tulák92 | 87 | 15.6.2024 v 13:24 pitbikeros |
Mototobrašny samodomo ČZ 175/450, Royal Enfield Bullet 500 Jawa ČZ | Hery22 | 14 | 21.4.2024 v 11:54 krokoš |
Nevysvetlitelny klepot ČZ 175/450 | yagi | 14 | 5.3.2024 v 16:52 Deadman |
ČZ 175/450 dobijení A vynechávání ČZ 175/450 | Jezdíííík | 5 | 24.12.2023 v 04:19 Hybrš |
ČZ 175 450 ČZ 175/450 | Matejj12 | 3 | 15.9.2023 v 19:24 Benda1 |