Info ZDE
Odborníci na pneu, je to k dobru?
Naposledy editováno 09.11.2015 09:53:23
1 reakcí na tento příspěvek Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
Viz třeba Škodovka. Půlka národa se bije do prsou, jak máme úžasnou progresívní automobilku. Ale zisk odchází do Wolfsburgu a daní se v Německu.
Dráťa píše: Chapadlo> Viz třeba Škodovka. Půlka národa se bije do prsou, jak máme úžasnou progresívní automobilku. Ale zisk odchází do Wolfsburgu a daní se v Německu.
odvede zisk před daní z příjmu? Když teda pominu že hlavní zdanění škodovky bude asi jinde.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
Jen bych trochu upřesnil, že Škoda Auto a.s. jako česká společnost podléhá daňovým předpisům ČR, takže daně odvádí tady. Kam jde čistý zisk, jako v případě bank a dalších firem vlastněných globálníma korporacema, je ale jasný - v ČR nezůstává, nedaní se zde a neutrácí se zde... Ale Wolfsburk to není, jedinej akcionář je VW Finance se sídlem v Lucembursku.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
tomasd. píše: Dráťa> taky se vždycky směju, když Škodovka je označována za českou značku... To si to ten Hjujdaj může dávat taky do reklamy, že to je český auto
Jen bych trochu upřesnil, že Škoda Auto a.s. jako česká společnost podléhá daňovým předpisům ČR, takže daně odvádí tady. Kam jde čistý zisk, jako v případě bank a dalších firem vlastněných globálníma korporacema, je ale jasný - v ČR nezůstává, nedaní se zde a neutrácí se zde... Ale Wolfsburk to není, jedinej akcionář je VW Finance se sídlem v Lucembursku.
utrácení zisku není daný místem příjmu, ale tím kde ho chce držitel utratit. Co myslíte že maj český krámy z toho když si Babiš s manželkou odletí nakupovat do NY?
Kromě toho já osobně Škodovku za českou považuju, stejně jako všechno s českou značkou kde probíhá vlastní vývoj.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
1 reakcí na tento příspěvek Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
jawasy píše: Já jen žasnu co se tady najde našlo ekonomů Kdyby jich bylo v přepočtu tolik ve vládě asi bychom nesdíleli 26 místo v kupní síle s 7 313 Kč v Evropě
pokud je to na mě, tak na to abych snil o místu ve vládě mám dost sebeúcty, a 26 místo v kupní síle s ostatními nesdílím.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
Dráťa píše: Chapadlo> Tak doufal jsem, že si tipnete a všichni správně. Když bude vlastník tuzemskej, bude platit daně tady a dost pravděpodobně i utrácet tady. Když bude vlastník odkudkoliv odjinud, bude platit daně tam a utrácet taktéž.
Viz třeba Škodovka. Půlka národa se bije do prsou, jak máme úžasnou progresívní automobilku. Ale zisk odchází do Wolfsburgu a daní se v Německu.
Není to pravda, pokud je výrobní závod nahlášen zde a zde nahlásí zisk, tak zdaňuje opět zde.
Stev píše: utrácení zisku není daný místem příjmu, ale tím kde ho chce držitel utratit. Co myslíte že maj český krámy z toho když si Babiš s manželkou odletí nakupovat do NY?
Kromě toho já osobně Škodovku za českou považuju, stejně jako všechno s českou značkou kde probíhá vlastní vývoj.
To by mě zajímalo. Jaký vlastní vývoj ve škodovce probíhá? Kromě designu, který stejně schvaloval DeSylva, se pokusili o vlastní vývoj motorů pro koncern. Výsledky známe - 1,2 HTP = průšvih jako Brno, 1,2 TSI první generace = průšvih jako Praha. Obojí se pracně dolaďovalo za provozu na zákaznících. Jinak je škodovka jen montovna unifikovaných koncernových dílů a výrobna některých unifikovaných koncernových motorů.
Ale ano, díky bohu za ni. Daně platí v ČR a zaměstnává tady přímo nebo nepřímo spoustu lidí a dodavatelských firem, které / kteří platí daně v ČR. Kam odchází zdaněný zisk, po tom je každému kulové.
2 reakcí na tento příspěvek Mitas nově pod křídly Trelleborgu...
petrumr píše: Htp jsem měl, co bylo na něm průšvihový?
Buď rád, že to nevíš a že už to nemáš. Jen ve zkratce, praskající hlavy (slabá konstrukce), podpalující se ventily (rozvody + příliš vysoké teploty), velmi rychle vytahaný rozvodový řetěz s vysokou pravděpodobností přeskočení a následné destrukce motoru (doslova amatérismus při konstrukci), rozsypaný katalyzátor (vlivem přehřívání, je moc blízko motoru) + jeho zbytky nasávané zpět do motoru působící velkou spoušť, rychlé opotřebení celého motoru v důsledku rychle tepelně degradovaného oleje (nějaký diletant ve škodovce totiž zkonstruoval hlavní olejový kanál jen cca 3 cm od výfukových svodů a katu). Ladilo se to za pochodu první cca 3 roky prodeje, potom je to do města už relativně v pohodě, mimo bych s tím nejezdil, protože při vyšší zátěži stejně většina problémů přetrvává. Kat chladí bohatou směsí, proto při vyšší rychlosti žere i keře. Olej je po max 10 tisících úplně degradovaný i přes montáž chladiče. A ani na upravené rozvody není 100% spoleh. Tady si o tom zázraku techniky můžeš dobře počíst: http://www.cimbu.cz...ky/auto-moto_htp.pdf