Jinak baterku mám novou, s kapacitou a s parametry dle výrobce. Původně tam byla baterka slabší, takže jsem tyto problémy se startováním přičítal slabší baterce, ale i se správnou baterkou problémy se startováním přetrvávají. Už několikrát mě takhle nechal Dragstar na holičkách, a já jsem nikam nevyjel.
Chtěl jsem se Vás zeptat, řešíte někdo podobný problém se startováním na Dragstaru, nebo všeobecně na těchto dvouválech? Pokud ano, jakou máte fintu, aby se podařilo motorku nastartovat. Díky za tipy, nerad bych se sháněl po nové motorce, ale tyto zkušenosti mě pomalu ubíjí ke změně.
1 reakcí na tento příspěvek Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?
Klučina od kterýho jsem motorku kupoval, měl od baterky vyvedený kabel s paticí, kterým údajně baterku oživoval přes nabíječku při startování, nevím jak je to potom s životností baterky, ale hlavně si to nedokáži představit, jak to budu řešit když budu někde vyjetý.
Problém s popsaným startováním se mi stal i během cesty, když jsem zastavil a následně odjížděl, třeba od benziny, startoval jsem na několikrát a jenom se modlil abych odjel. Ale hlavně pokud je motor studený tak je to problém.
edit: teď jsme si všiml, že jsi ze Šumperka, tak zkus se domluvit s Katanou , má kousek od aquatollu servis, pokud bude baterka v pořádku, ja něj spoleh, akorát toho teď má asi hodně
Naposledy editováno 13.06.2014 14:20:41
1 reakcí na tento příspěvek Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?
Zavrčí = baterka
Jen se převaluje -totéž s kabelama rovnou na starter
- - zavrčí = startovací relé nebo kabely od baterky ke starteru
- - nezavrčí = starter
pro rychlou hrubou diagnostiku to stačí a máš za 5 minut jasno
Navod super To cvakani a neschopnost natocit po par pokusech ukazuje spis na baterku. Pokud pri startovani a po nem blednou kontrolky na palubce, popripade svetla, tak bude KO.
Naposledy editováno 13.06.2014 15:37:42
kubej píše: Když startuji, tak startér točí - jednu dvě otáčky a nic. Zkusím znovu jenom cvakne startér ani se neprotočí klika, chvilku počkám zkusím znovu, zase se max dvakrát protočí a když se mi nepodaří ji nastartovat do toho cca třetího pokusu, baterka už se nechytá.
Klučina od kterýho jsem motorku kupoval, měl od baterky vyvedený kabel s paticí, kterým údajně baterku oživoval přes nabíječku při startování, nevím jak je to potom s životností baterky, ale hlavně si to nedokáži představit, jak to budu řešit když budu někde vyjetý.
Problém s popsaným startováním se mi stal i během cesty, když jsem zastavil a následně odjížděl, třeba od benziny, startoval jsem na několikrát a jenom se modlil abych odjel. Ale hlavně pokud je motor studený tak je to problém.
když čtu tenhle popis, řek bych, že je jednoznačně baterka v hajzlu, k.o., chcípla. Utvrzuje mě v tom i popis, že to dělá i během cesty - kdy by měla být plně dobitá. Moje motorka (resp. obě) dělaly úplně přesně totéž. Po výměně baterky chodí krásně na cvrnk.
Ten předchozí majitel tam měl kablík, přes kterej před jízdou dobíjel - i on už měl teda baterku na odchodu. Že máš novou, nic neznamená - klidně může jít do kopru i nová. Já vyhodil (a samozřejmě reklamoval) baterku starou ani ne 5 měsíců. To se klidně může stát.
Ostatní samozřejmě mají pravdu - příčiny můžou bejt i jiný (volnoběžka, startér, dobíjení, kabeláž, atd) ale ten tvůj popis jednoznačně dává na baterku, měl sem to samý. Tam bych začal.
2 reakcí na tento příspěvek Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?
Pokud je tohle všechno v pohodě může být od volnoběžky zkroucený startér, může to dojít až tak daleko, že uhlíky nedosedají přesně na komutátor a startér pak ztrácí sílu.
startér
No a samotná volnoběžka to může dělat taky....
Volnoběžka
Pokud jde o proud startérem tak za studena jsem naměřil 110A a za tepla 90A pokud si to dobře pamatuju
A nebo máš kliku a je to opravdu jen studenej spoj na kabelech, takže startovací kabely - na baterku a na kostru startéru (může zlobit i ukostření baterky) A + z baterky na startér a bacha ať si neopálíš motor
Sry za způsob psaní ale dneska mne nějak psaní nebere
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?
Vítězslav_Máří píše: Chlapi,všichni radíte novou baterku,ale kubej píše,že má baterku NOVOU,takže jednoznačně je chyba buď ve starteru,nebo ve vedení elektriky k němu.Chce to měřák a měřit jaký do toho tečou proudy.
Jednoznačně Ty jsi nikdy nekoupil novou věc a ta se hned nerozbila? Taky někdo říká, mám novou a myslí tím třeba rok starou.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?
Naposledy editováno 14.06.2014 22:40:37
Jelikož se volnoběžka poněkud vyosí, stáhne s sebou i rotor startéru a uhlíky už nesedí na rotoru tak, jak by měly. Občas se i ustřihnou. Výsledkem je nízká účinnost startéru, který se tváří jako by neměl dost proudu z baterie. Starter proudu odebírá sice mnoho, ale paradoxně ho nedokáže využít pro točivý moment a valnou většinu tohoto proudu vlastně zkratuje. Nepíšeš ale nic o tom, že by něco zaklepalo při startování, nebo při vypnutí motoru. To je průvodní jev při vadné volnoběžce. Dej ještě info, zdali se to klepání ozývá.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Rebelmoto Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 3 | 20.8.2024 v 22:07 Rooks |
Dragstar 1100 kontrolka oleje, vadn... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Rooks | 2 | 22.7.2024 v 20:30 Rooks |
Zadní tlumič výfuku od Craftride z ... Yamaha XVS 1100 DragStar, Yamaha XVS 1100A Dragstar ... | Dosky-CZ | 0 | 16.7.2024 v 22:45 Dosky-CZ |
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |