Jinak baterku mám novou, s kapacitou a s parametry dle výrobce. Původně tam byla baterka slabší, takže jsem tyto problémy se startováním přičítal slabší baterce, ale i se správnou baterkou problémy se startováním přetrvávají. Už několikrát mě takhle nechal Dragstar na holičkách, a já jsem nikam nevyjel.
Chtěl jsem se Vás zeptat, řešíte někdo podobný problém se startováním na Dragstaru, nebo všeobecně na těchto dvouválech? Pokud ano, jakou máte fintu, aby se podařilo motorku nastartovat. Díky za tipy, nerad bych se sháněl po nové motorce, ale tyto zkušenosti mě pomalu ubíjí ke změně.
1 reakcí na tento příspěvek Jak řešíte startování na Dragstaru 1100?
Klučina od kterýho jsem motorku kupoval, měl od baterky vyvedený kabel s paticí, kterým údajně baterku oživoval přes nabíječku při startování, nevím jak je to potom s životností baterky, ale hlavně si to nedokáži představit, jak to budu řešit když budu někde vyjetý.
Problém s popsaným startováním se mi stal i během cesty, když jsem zastavil a následně odjížděl, třeba od benziny, startoval jsem na několikrát a jenom se modlil abych odjel. Ale hlavně pokud je motor studený tak je to problém.
kubej píše: Když startuji, tak startér točí - jednu dvě otáčky a nic. Zkusím znovu jenom cvakne startér ani se neprotočí klika, chvilku počkám zkusím znovu, zase se max dvakrát protočí a když se mi nepodaří ji nastartovat do toho cca třetího pokusu, baterka už se nechytá.
Klučina od kterýho jsem motorku kupoval, měl od baterky vyvedený kabel s paticí, kterým údajně baterku oživoval přes nabíječku při startování, nevím jak je to potom s životností baterky, ale hlavně si to nedokáži představit, jak to budu řešit když budu někde vyjetý.
Problém s popsaným startováním se mi stal i během cesty, když jsem zastavil a následně odjížděl, třeba od benziny, startoval jsem na několikrát a jenom se modlil abych odjel. Ale hlavně pokud je motor studený tak je to problém.
když čtu tenhle popis, řek bych, že je jednoznačně baterka v hajzlu, k.o., chcípla. Utvrzuje mě v tom i popis, že to dělá i během cesty - kdy by měla být plně dobitá. Moje motorka (resp. obě) dělaly úplně přesně totéž. Po výměně baterky chodí krásně na cvrnk.
Ten předchozí majitel tam měl kablík, přes kterej před jízdou dobíjel - i on už měl teda baterku na odchodu. Že máš novou, nic neznamená - klidně může jít do kopru i nová. Já vyhodil (a samozřejmě reklamoval) baterku starou ani ne 5 měsíců. To se klidně může stát.
Ostatní samozřejmě mají pravdu - příčiny můžou bejt i jiný (volnoběžka, startér, dobíjení, kabeláž, atd) ale ten tvůj popis jednoznačně dává na baterku, měl sem to samý. Tam bych začal.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Yamaha XVS 1100 Yamaha XVS 1100 DragStar | oko31 | 30 | 15.4.2024 v 20:14 Rooks |
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
Sedák na sedlo Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 19 | 20.3.2024 v 13:04 aar |
Jaký to bude rozdíl? Harley Davidson XL 883C Custom, Yamaha XVS 1100 Drag... | Mlhos | 19 | 23.1.2024 v 08:19 puffybodie |
Nové laďáky Yamaha XVS 1100 DragStar | Dosky-CZ | 8 | 30.12.2023 v 12:14 RunDr |