globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t
3.3.2014 v 19:19
Zdravím chci se zeptat jaké máte názory na jawu pionýr či mustang a na jawu betku já osobně jsi myslím,že betka je lepší je to 4t,novější a nejsou problémy se zapolováním a jede to solidně i do kopce tak bych chtěl další rady od vás.. děkuji










1 reakcí na tento příspěvek Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

3.3.2014 v 19:28 | Nahoru | #1
Fichtl je nesmrtelnej

(reakce na) Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

3.3.2014 v 19:35 | Nahoru | #2
ZombiRider> a hlavně legenda

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

3.3.2014 v 20:15 | Nahoru | #3
Tak Betka je vlastně Čínskej motor,takže za mně Pindour

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

3.3.2014 v 20:25 | Nahoru | #4
motor z Betky je na svůj obsah překvapivě tahavej,přitom žere prd.
no, často si majitelé stěžují na to ostatní...

ale máme doma Jawu Robby 50 a s fichtlem se to fakt nedá srovnat (jede, brzdí, svítí, bliká, pruží, tlumí....)

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

3.3.2014 v 20:41 | Nahoru | #5
Na ježdění do práce betku a do garáže pincka.

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

3.3.2014 v 20:42 | Nahoru | #6
fichtl je sice nesmrtelnej ale vyvoj jde dal...4takt narozdil od 2taktu jen tak nezadres,nemusis jak magor u sebe na pumpu vozit stamprle na olej..hlavne sousedi oceni zvuk 4taktu....cinske motory jsou prave cenene ( i amici je cpou do svejch motorek) pro svoji jednoduchost a splolehlivost..

ps: hlavne ti odpadne to,ze nehrozi ze das nechtic vic oleje a nekdo na tebe bude volat hasice

Naposledy editováno 03.03.2014 20:49:07

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

4.3.2014 v 09:23 | Nahoru | #7
No za me pincek... Betky tu po dedine jezdi 2 a ani jedna nejede ani zdaleka jak pincek nebo simak... V jedne uz chrasti kde co.... Zlaty fekal, na kterem si udelas generalku za odpoledne..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

4.3.2014 v 18:53 | Nahoru | #8
Děkuji za komenty a myslím jsi že když se dá na betku kit tak to bude stroj podle videí z youtube (jawa betka 72ccm) hlavně to už vypadá a je to novější ;)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

5.3.2014 v 16:08 | Nahoru | #9
Hyncic> Ty by mě zajímalo co se ti na tom odporném krámu líbí P.S. to, že je to novější je spíš - než +

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

5.3.2014 v 20:31 | Nahoru | #10
To že třebas díly nenajdu v každým zběru a už to nějak vypadá a 4t zvuk tachometr,blinkry atd..a ne jak fichtl dým rachot rez poruchy a když je po renovaci tak stojí to co nová betka a ty plechy atd.. pořád hnus :D

(reakce na) Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

5.3.2014 v 20:52 | Nahoru | #11
djangi> Naprosto souhlasím . Betka je možná praktičtější, pohodlnější a s nějakým tím kitem i rychlejší, ale nechtěl bych jí ani za nic . Fichtl je z mého pohledu zábavnější a jak tu už padlo - díly jsou na každým rohu a myslím, že ještě chvíli budou .

Tady dávám důkaz, že Fekál je nejlepší ...

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

6.3.2014 v 07:51 | Nahoru | #12
na pionieri si možeš byt istý v tom že ti ten motor vydrží.... síce ej to 2t ale ja by som čínu nechcel ani zadarmo

Naposledy editováno 06.03.2014 07:51:24

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

6.3.2014 v 08:05 | Nahoru | #13
jakej máš rozpočet? Robby by byl lepší volba, než Betka a protože je to stejnej motor, dá se i stejně tunit.

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

6.3.2014 v 20:19 | Nahoru | #14
To jo mno díky callowsick.. ;) má to kámoš proto dělám takový téma

Jawa pionýr/mustang 2t vs jawa betka 4t

5.4.2014 v 21:09 | Nahoru | #15
Koukám tu na téma Betka.Máme ji doma už 4 roky,za tu dobu víc servis jak jízda.Prvních 1800 km v pohodě,pak praskli dráty v zadním kole,devět drátů najednou,mazec.Baterie odešla do věčných lovišť po dvou letech ježdění,žárovky do předního světla na 6 V se taky špatně shání,blinkry se rozpadli,mám tam jiné z Hondy,praskl plast pod sedačkou,většina chromovaných dílů má rez jako prase,gumy v rozetě jsou už taky měněný,na kohoutku nejde pozice rezervy a ani dalším dvoum co tu taky jezdí.Motor je právě to nejlepší na tomto stroji,navíc jsem jej otevřel do plného výkonu,jelikož je celkem snadno odškrtitelný a vůbec není potřeba žádný kit na větší obsah.Co si s tím pomůžeš,rychlost je dána otáčkami motoru,takže rychleji to stejně nepojede a i tak to má slabé brzdy.a ta zadní je v pravotočivé zatáčce nepoužitelná.Teď mne s tím čeká nová STK a asi neprojde,mám najeto 4800 Km a jsou vůle v zadní kyvce,v krku řízení v předních tlumičích a všechen chrom rezavý jako prase.Jinak stejný motor má i New Pionýr.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pionýr vynechává a hodně kouří Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/21 Pionýr AdaM123456 11 7.5.2024 v 14:01 pavelgl1
Jaké řetězové kolečko na pionýra Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/05, Jawa 50/23 Mustang, J... HonzaH08 9 3.5.2024 v 13:33 FJRPEPA
Jak poznat kdy byl vyroben pionýr p... [1, 2] Jawa 50/21 Pionýr macgiver66 40 24.4.2024 v 13:59 FJRPEPA
Pístní kroužky Jawa 50/21 Pionýr ales799 29 12.4.2024 v 20:35 elvis78
Pionýr se dusí Jawa 50/21 Pionýr Jawa_Babetta 14 10.4.2024 v 11:00 FJRPEPA


TOPlist