paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Výběr 250 Krosu do 45 kolíků
Zdar,
Název tématu je jasná otázka.
Teď jakou z těch slavných japonců?
nejvíce se mi zamlouvá YZto jenže sehant v dobrém stavu za uvedenou cenu je docela složité,tak by mě zajímal názor na takovou suzu kterých je dost za rozumné peníze a rokem výroby mladším než YZ. Prej se na RMkách serou převodovky? Je to pravda,nebo jen kachna?
Praská na CRkách deltabox? Motorově to bude dle mě vše stejné,ale co když ne? KX taky nevypadají špatně.Od kterého roku má smysl brát?

Moto budu mít na závodní využití.

Hledání sem už použil a každej řešil krosku na pole,takže žádné nebylo k mé spokojenosti.

Dík za užitečné názory.

Naposledy editováno 28.11.2012 16:21:59
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 16:44 | Nahoru | #1
45 mas jen na nakup nebo na nakup a generalku?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 16:52 | Nahoru | #2
Nákup,doufám že za tyhle peníze seženu ve stavu na odjetí alespoň jedné sezony.

2 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 16:54 | Nahoru | #3
naivni blazne

prece nebudou lidi prodavat motorku pripravenou na sezonu! to je holy silenstvi si tohle myslet, nechal bych si 10-15tycek mimo na opravy. Mozna ani to nebude stacit.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 17:02 | Nahoru | #4
za ty peníze koupíš starou vránu a min 15 t dáš abys pojezdil. šetři dál.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 17:05 | Nahoru | #5
Nemyslím si, že by nešla za ty peníze sehnat dobrá motorka. Jenom to chce trochu hledat, čekat a rozumět tomu. Asi se ale budeš muset porozhlídnout po starších ročnících, ale nekupuj starší, než 2000. Já teď třeba prodával CR 250 00 a ta motorka určitě minimálně sezónu vydrží, protože jsem skutečně částečně dělal motor atd. ale přišlo zranění... Podvozkově jsou tyhle ročníky určitě pozadu oproti novějším, ale co si budem povídat, ve výsledku je to stejně jen o tom kdo na tom sedí. A myslim, že je jedno jakou značku koupíš, i když osobně bych do suzuki nešel...

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 17:09 | Nahoru | #6
Mám RM 250 ( 03 ) počítej že počáteční investice tě neminou i když je napsané GO motoru, to tma má skoro každý a kdo ví u kolika je to pravda? ... Kámoš co jezdí už 2 sezony CR 250 téměř každý víkend závody říkal že se mu na tom jede líp jak na Hondě, ale samozřejmě i Honda je super. Podle jeho slov má RM lepší spodek, ale to může být zapříčiněno nastavením a kdo ví čím. Jinak bych z boje vyškrtl kawu Kx 250 , ta je na tom podvozkově doslvoa katastroficky oproti CR 250 jednalo se o stejné ročníky 2004. Motorově je fakt jedno c osi asi koupíš, jen ti musím říct že 250 2T je absolutní šilenost a 2 kolečka na trati a si rád když držíš řídítka natož tak jěště když akceleruješ tak plandáš za motorkou.. Chce to hodně fyzičky je to orpavdu maso, nebrzdí to motorem, vůbec ti ta motorka nepomáhá a nešetří tě. Pořád se tomu chce na zadní a když ne tak to hrabe. Jinak u toho RM sem se ptal mechanika proč se serou převodovky a říkal že je to většinou tím že lidi potom přestávají používat spojku a kopou to tam bez ní, pak se to prej začne za čas sypat. Ja vždycky spojku lížu a je to v pohodě, ale mám ji krátce. Tak snad ti poradí někdo kdo to jezdí léta páně

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 17:16 | Nahoru | #7
Suza má tu převodovku bylbě vyřešenou. Prý se ty kola opíraj o nějakou segerovku, která je v mělkej drážce a ta trážka se časem opotřebí a pak se to začne srát no. Co jsem teda četl... Jinak do Hondy bych šel asi od 05, protože ten motor by měl být lepší neš ten od 02. Ale dobrej stav by byl asi za jiný peníze.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 18:15 | Nahoru | #8
Hajtra> Tak na trati použiji spojku jen při rozjezu,to bys musel bejt robot.

KubaLC8> Nevim proč bych nesehnal slušnou 250 2T za ty prachy třeba

Jistě že budu kupovat motku na které bude alespoň píst a nebude mít sjeté desky na plech, taky si to nechám potvrdit účtama,popř. budu chtít vidět válec zevnitř.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 19:00 | Nahoru | #9

czechino píše: ... KubaLC8> Nevim proč bych nesehnal slušnou 250 2T za ty prachy třeba
Jistě že budu kupovat motku na které bude alespoň píst a nebude mít sjeté desky na plech, taky si to nechám potvrdit účtama,popř. budu chtít vidět válec zevnitř.


Pokud tě uspokojí téměř rok a půl stará faktura a tvrzení, že od opravy je najeto jen 25,7 Mth, je to OK. Neříkám, že to tak není, ale na druhou stranu tomu může být úplně jinak.
Edit: Kdyby to byl takový kauf, tak to v inzerci nevisí od srpna

Naposledy editováno 28.11.2012 19:02:09

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 19:30 | Nahoru | #10
Janek> Udávám jen jako příklad, motorku chci kupovat až na jaře,
fakturu sem neskoumal to je fakt,pak bych chtěl vidět válec. Do převodovky se nepodivám a ostatní se dá už poznat...

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 19:50 | Nahoru | #11
zkus nad tim popremyslet z druhe strany, ty bys prodal motorku, do ktere bys nasypal pred tim nekolik desitek tisic korun?

myslis ze kdzy prijedes se mrknout na motorku tak ti nekdo pred tebou shodi hlavu a valec?
jak poznas pist ktetrej ma najeto 15mth a 100mth?

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 19:55 | Nahoru | #12
Slušnej prodejce to udělá,pokuď ne tak naschle. Opotřebovanej píst se pozná,tedy u 2T.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:00 | Nahoru | #13
Rád bych Vás jinochy ubránil budoucích frustrací a tak musím dodat, že faktura u toho stroje "ve slušném stavu" zřejmě dokládá, že klekla převodovka ( asi 3. kvalt) a tak, když byl motor rozpůlen, byla přelisována ojnice na klice a vyměněn píst. OK, ale nikde nejsou vyměněna gufera ani ložiska a to ani z kliky a protože byl válec jen přehonován, tak už další extravagance moc nesnese.
Toto vůbec nesvědčí o GO motoru. Je jen zbouchanej dohromady.

U motorky za 40 tisíc zapomeňte na jízdní vlastnosti. Ty, které má motorka mít, v této kategorii budete těžko hledat. Musí se udělat repas podvozku a to nebude pod 10 - 15 tisíc.
Jen repas předních vidlí gufera, prachovky, olej +- 2000 a to pokud to uděláte doma na stole, o nastavení se asi nemá cenu bavit. Ladiči jsou cenově jinde.
Neřešil bych fyzičku ani značku. Problém jsou náklady. Za 45000 to nejde, teda v rozumných mezích.To nestačí ani na provoz a nezbytné úvodní opravy.

Jen naokraj. Mé "dítě" jezdí 125 2T.
Při treninku zastavil s tím, že motor je nějak moc hlučný. Na výkon si vůbec neztěžoval.
Motorka startovala jela, jen ten hluk.
Takže rozborka motoru:
jen pár detailů - praskl šroub na klice, který drží kolo primárního převodu.
Důsledky fatálnější.

koš spojky KO - 3500
náhon vodní pumpy KO 1500
nezbytná GO kliky+ ojnice 4000
ložiska a gufera kliky 1500

Následně zjištěno, že válec není OK - praská přepážka výfukového kanálu - již dříve opravovaná, takže válec a píst 15000

A to si motory dělám sám!!!!

Je mi líto, ale bez peněz to nejde.

Naposledy editováno 28.11.2012 20:05:17

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:15 | Nahoru | #14
u těchto stoju jsem se nesetkal s kupní smlouvou. je to spotřebák bez papírů a záruku ti nikdo nedá. může jet rok nebo týden . je to loterie.

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:18 | Nahoru | #15

czechino píše: Slušnej prodejce to udělá,pokuď ne tak naschle. Opotřebovanej píst se pozná,tedy u 2T.



jak se pozna?

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:24 | Nahoru | #16
Pravda... Nepoznáš ojetej píst, zejména když kupuješ první motorku.

Naposledy editováno 28.11.2012 20:24:45

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:27 | Nahoru | #17
přibližně poznáš... určitě poznáš, jestli má 5 nebo 60 mth, jen když se podiváš vejfukem

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:29 | Nahoru | #18
ale k tomu je třeba gynekologický kurs... na 2T ... u 4T jsou naprčný jakýsi ventily

Naposledy editováno 28.11.2012 20:30:43

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:30 | Nahoru | #19
Neberte to jako ryti, ale me by to fakt zajimalo

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:32 | Nahoru | #20
bez sundání válce nijak. Pokud to už křápe, je to většinou drahý.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:34 | Nahoru | #21
ale on neshání 4t ale 2t... takže no problem. Novej píst má drážky od soustružení a sjetej píst je ve směru výfuku a sání má obroušený.... když je píst na výměnu, tak už tam ty drážky skoro nejsou vidět a pokud je píst uplně hladkej, tak je jasný, že je po něm.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:34 | Nahoru | #22
koukne dírou po svíčce . když tam nebude svítit novota , tak je to staré

1 reakcí na tento příspěvek Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:40 | Nahoru | #23
Kupuji první motorku co má klapku a přívěru, to neznamená že nemám s motorama skušenost sem rád že mi někdo nastínil co vše je potřeba u japonského 2T dík kixs2 takže našetřit a koupit co? Píšete že po GO se v podstatě žádná motka nedá pořídít a novou zase nechci.
Jetej píst poznáš tak že sundáš hlavu a koukneš na něj ze zhora.

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:55 | Nahoru | #24
to je mi jasny, ale co tam mas a nemas videt? shora poznas podle me leda hovno.

radeji se na to vykasli a setri jeste par let

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 20:56 | Nahoru | #25
poznas toho hodne,je videt ze si nikdy nevidel rozebranej motor

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:05 | Nahoru | #26
myslim ze jsem jich videl vic nez ty podle toho co tady prezentujes

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:05 | Nahoru | #27
dej si stranou 15t na kliku píst a nikasil 5 t na řetězovku 15t na tlumiče a za zbytek kup motorku která řadí a jede. od r 2004 výš

(reakce na) Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:10 | Nahoru | #28

czechino píše: Kupuji první motorku co má klapku a přívěru, to neznamená že nemám s motorama skušenost sem rád že mi někdo nastínil co vše je potřeba u japonského 2T dík kixs2 takže našetřit a koupit co? Píšete že po GO se v podstatě žádná motka nedá pořídít a novou zase nechci.
Jetej píst poznáš tak že sundáš hlavu a koukneš na něj ze zhora.


už vidím jak u vodníka každý prodejce sundavá hlavu abys mohl nahlédnout

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:11 | Nahoru | #29
tam nekam jsem dotazem miril

Výběr 250 Krosu do 45 kolíků

28.11.2012 v 21:17 | Nahoru | #30
shora opravdu víceméně nic nepozná... určitě né píst ...karbona tam může bejt klidně po pár mth a nic jinýho na pístu neuvidíš
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 9 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 tomashroz 0 12.2.2024 v 18:50 tomashroz
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Při ubrani plynu Honda CBR 125R, Yuki Cross 125, Honda XR 600, Siamot... Blackwhitee 3 8.11.2022 v 10:13 Marcel69
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist