Před nedávnem jsem začal zvažovat výměnu mojí kawy 636 za něco nahatýho ve dvouválu a do oka mi padlo Tuono, dost jsem si o něm přečetl. Bál jsem se prodat kawu a pak shánět tuono, proto jsem se byl před pár dny na jedno podívat a svést se a mám v tom možná ještě větší zmatek. Motorka je to fakt krásná ale jízdou mě úplně nepřesvědčila. Pár naháčů doma máme a jízda na nich mě opravdu baví, hlavně ta obratnost. Dvouválec už jsem měl a jízda s ním mi sedí a daleko víc mě baví. Tuono na které jsem se jel podívat mělo širší řídítka a jelikož jsem menší postavy, tak jsem měl dost propnuté ruce a manévrování v malý rychlosti nebylo pro mě tak jednoduchý, ale jsem přesvědčený, že s origo řídítky by to nebyl problém. Co mě zarazilo byl chod motoru. Od litrového dvouválu jsem čekal nástup výkonu už v malých otáčkách, ale zdálo se mi, že ten motor byl do 4-5 tisíc nepoužitelný a něco dít se začlo až mezi 6-7 tisíci otáčkami, pak to ale jelo opravdu dost dobře. Celkově mi ten chod motoru přišel dost neohrabanej. Od pár lidí jsem dříve slyšel názor, že tenhle pocit má ze začátku dost lidí u tohoto motoru a když se naučí ho držet takzvaně u huby tak mu přijdou teprve na chuť. Má s tím někdo z vás zkušenost?
Díky za vaše zkušenosti a připomínky k tématu Burak
Ja sam jsem z toho byl ze zacatku vyplesklej, ale kdyz tomu clovek prijde na chut, tak je s tim kopec srandy. Po prvni jizde jsou z toho rozporuplne pocity. Ale po case se meni...
edit:
Takhle nedavno okomentoval Pepik Srsnu Tuono R
Brutale je jinde, to už všichni ví...., Speed je otrok, nechá si naložit, vyhoví, nesere se...nu a Tuňák....eRkovej je skoro fajn - prvotřídní podvozek!!!!, za roh zahne jak kulky v MATRIXU, motor je takovej...jinej, ale při troše zvyku pilota se s nim dá makat, brzdí to na píču, při práci s plynem to škube....jak když si puberťák prvně honí vocas po tom, co si půl hodiny seděl na ruce...a je to fakt hnusný! Ale až na drobnosti to funguje, koule to má a je s tim prdel. Dobrej bike.
Naposledy editováno 28.10.2012 16:10:58
Jinak ja mel Mille (stejnej motor) a taky jsem cekal od spodu vetsi vitr a nic.
A pak jsem zjitil,ze to mam skrceny
Nejlip by se k tomu vyjadril JohnyRSV - zkus vygooglovat , ma (mel) stranky o Aprilce - ale to je tak 4 roky zpatky,ted nevim.nesleduju, Mille uz nemam
Naposledy editováno 28.10.2012 17:02:24
za druhé - chování toho motoru je dané úhlem válců 60°, což znamená, že to není traktor jako V90 a musí se prostě točit. na druhou stránku, když se vytočí, je to paráda a nejlepší je udržovat to nad 6tis. otáček. od hodně lidí jsem slyšel, že origo motorky jsou takové jak to říct, líné. já mám výfuk, filtr a čip a není to jako na moderním litru, ale že by to byla nějaká zdechlina se říct taky nedá. taky jsem dal dopředu o zub menší kolečko a zmizelo cukání kolem 3 tis. otáček při pomalé jízdě
určitě to není taková motorka, na kterou bys sedl a cítil ses jako doma. aspoň tak jsem to měl já, že jsem si musel zvyknout a trochu se přizpůsobit. ale to právě se mi na tom líbí a přidává to motorce takové to charisma
1 reakcí na tento příspěvek jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
Pokud ti ta motorka nesedi tak je to loterie. Budto se na ni budes mesic dva trapit nez to pochopis a nebo to nepochopis a prodas. Ja ji koupil prave kvuli tomu jak syrovej a tvrdej motor ma, nekomu to zase nesedi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
Měl jsem dvě sezony SV a tam mi ten 2V seděl a hrozně mě bavil, ale výkon a podvozek tomu bohužel chyběl. Mít možnost si to na týden půjčit .
Jinak to tvoje RSV moc pěkný
1 reakcí na tento příspěvek jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
Hlavně mi na tom čtyřválu pořád něco chybí, sice to jede jako píchlá kráva, ale prostě to jenom jede a proto jsem chtěl zpátky 2V.
burak píše: pylot> Měl jsem dvě sezony SV a tam mi ten 2V seděl a hrozně mě bavil, ale výkon a podvozek tomu bohužel chyběl. Mít možnost si to na týden půjčit
tak to je ten rozdil, prekonovany V2 je vzdy horsi v kultivovanosti. SV to nejde srovnat, to jsou uplne jine dve kategorie.
2 reakcí na tento příspěvek jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
Kubát píše: dewwil> tyo já ti nevím. nezdá se mu tuono a ty mu radíš TL to je jak kdyby si měl vybrat mezi uříznutím prstu a vypíchnutím obou očí
njn, charakter motoru TL by mu asi sedl víc, ale ten podvozek...nevim,no
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
Naposledy editováno 28.10.2012 21:09:08
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
Kup si SV650 a budes mit nej stroj pro tebe
Naposledy editováno 28.10.2012 21:14:47
z-x-r píše: burak> presne Ty a valna vecina zde jsou ti pravi TESTOVACI co presne nam podaj takove super testy ze 2V nejde od volnobehu a divime se a mame najeto
Kup si SV650 a budes mit nej stroj pro tebe
Už když jsem viděl, že píšeš ty tak jsem věděl, že to bude příspěvek, který mi vše vysvětlí a toto téma nebude mít dále smysl pročítat
Naposledy editováno 28.10.2012 21:26:20
1 reakcí na tento příspěvek jízda na Tuono 1000R a smíšený pocit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Úprava svodů - Aprilia Tuono 1000 '04 Aprilia Tuono 1000R | JeyJey80 | 4 | 20.1.2023 v 19:20 JeyJey80 |
Nejde vykalibrovat Gi-Pro Aprilia Tuono 1000R | honzaVTR | 9 | 21.6.2022 v 10:11 Danis |
Tuono dusí se Aprilia Tuono 1000R | Paul-ch | 5 | 23.4.2022 v 22:49 Paul-ch |
Tuono 2009 nedobíjí Aprilia Tuono 1000R, Aprilia RSV 1000 R, Aprilia Tuo... | Michal.R6 | 19 | 27.3.2022 v 00:38 nazram |
Proč je nikdo nechce Aprilia Tuono 1000R | Modra_Vafle | 13 | 3.3.2022 v 18:19 pies |