Teď už vím, že po koupi se musí s pneu hoodně opatrně, než se trošku ojezdí. i když jsem jel jen 30 - 40km/h tak jsem musel udělat v mírné levotočivé zatáčce lehkou myšku ( najel jsem na středovou čáru, do protivky jelo auto, tak jsem se vrátil na střed a jak jsem se zpátky rovnal do zatáčky, tak podjelo )
ale na tvoji motorce bude vypadat divne a asi ji ani nesezenes
na druhy strane moje moto se nemuze rovnat k tvemu ale je taky tezke 220kg a hlavne predek měkej. Mam tam Heidenau coz vsichni pokladaji za nebezpecnou pneu v dešti ale me pride v pohode. Proste jsem jsi zvyk ze ma limit jinde. Jak bylo receno neni to jen o pneu...
jo fungl nova guma no to je celkem pruser /jsou tu i temata jestli novegumy postupne zajizdet nebo vzit lih a smirgl a lehce je prejet/odstranit ten maz z formy...../
jestli chces grip tak nejake sportovni gumy ale ty za chvili zhoblujes...
jinak ten sportsmart a2ct dobre gumy s pomerem km zivotnost jinak super grip ma corsa
Naposledy editováno 20.10.2012 08:56:03
A teď se asi nejvíc rozhoduji mezi sportsmart a ct2
1 reakcí na tento příspěvek Jaké přední pneu
2 reakcí na tento příspěvek Jaké přední pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké přední pneu
Nove pneu pro pozemni komunikace na sobe skutecne maji onu klouzavou vrstvu. Na suchu po radnem prohrati by mela drzet uz od novoty, ale na vode neskutecne klouze!
Idealka je si gumu "klickovani" ojet do kraje, stylem plyn-brzda prohrat a pak uz bych tam klidne sral koleno...
vozem píše: To jsou fámy, že nová guma se musí opatrně zajíždět! Četl jsem rozhovor s technickým a závodním manažerem z Bridgestonu, který se učastnil MotoGP, WSB, atd... a bylo řečeno, že si žádný výrobce nemůže dovolit dát do oběhu gumu, která bude klouzat či jinak být nebezpečná pro svého uživatele. To samé jsem se dozvěděl v motoškole u Pepy Sršně. Důležité je pořádně zahřát! A to co popisuješ se mi taky stalo. Jel jsem cca 1km naklonil jsem to vic než bylo zdrávo a popošla trochu do strany. Proč? Protože nebyla zahřátá. Když se guma zahřeje, tak podlě mě vydrží snad každá guma klopení na stupačku.
To proto, ze v MotoGP atd se pry vyuzivaji specialni formy, diky kterym jsou opravdu pouzitelne ihned. Mezi civilnimi neco podobneho pouziva napriklad Continental u gumy Road Attack 2, ale vetsina gum se zajet musi, to ti kazdej potvrdi ze je tam rozdil v chovani, i kdyz si prejedes prstem po povrchu tak ucitis hned ten rozdil.
Nebo tvrdis, ze si Continental reci o zabehu vymysli:
"Traction Skin, the revolutionary micro-roughness of the tread optimizes the mechanical adhesion and realizes the safest, fastest running-in time in the market"
SLEEPER píše: vozem> Nemichej okruhovy slicky se sportovni gumou urcenou do provozu.
Nove pneu pro pozemni komunikace na sobe skutecne maji onu klouzavou vrstvu. Na suchu po radnem prohrati by mela drzet uz od novoty, ale na vode neskutecne klouze!
Idealka je si gumu "klickovani" ojet do kraje, stylem plyn-brzda prohrat a pak uz bych tam klidne sral koleno...
Klickovanim do kraje? To by muselo byt v hodne nizke rychlosti, abys mel pro takovej naklon na silnici dost mista ne?
1 reakcí na tento příspěvek Jaké přední pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké přední pneu
vozem píše: Byl to rozhovor o pneu do provozu. A ve formách to už dávno není. Nebudu se tady s nikým přít, každý si o tom myslí své a nakonec bychom si rozbili huby
Koupil sis někdy nové pneu? Já třeba nedávno kupoval právě ten Sport attack a Road attack 2. Rozdíl je vidět. RA2 se fakt nemusí zajíždět kdežto SA má kluzkou vrstvu. Jo až kus pojedeš a jak říkáš zahřeješ jí, tak se ojede. Ale každej kdo zajížděl nové pneu ti řekne, že to prostě ze začátku klouže při horším zacházení. O formách a technologiích se hádat nebudu, tomu nerozumím.ptaak píše: Koupil sis někdy nové pneu? Já třeba nedávno kupoval právě ten Sport attack a Road attack 2. Rozdíl je vidět. RA2 se fakt nemusí zajíždět kdežto SA má kluzkou vrstvu. Jo až kus pojedeš a jak říkáš zahřeješ jí, tak se ojede. Ale každej kdo zajížděl nové pneu ti řekne, že to prostě ze začátku klouže při horším zacházení. O formách a technologiích se hádat nebudu, tomu nerozumím.
Nechapu, ze tu technologii u RA2 nevyuzivaj vsichni vyrobci u vsech gum. Ja sem z novych gum vzdycky tak posranej, ze mi trva vetsinou pres 1000 kilaku nez to ojedu az ke hrane a zacnu brousit stupacky
2 reakcí na tento příspěvek Jaké přední pneu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jaké přední pneu
vozem píše: Jo ted jsem měl nové qualifiery II. A nic klouzaveho jsem nepozoroval. Před tím jsem měl nové qualifiery I a taky v pohodě. Když si to vezmeš, tak když jedeš na stupačku tak je ta guma vždycky dost zatížená.A jak jinak tu gumu ojedeš na okrajích než pořádným náklonem? Jak ji chceš prvně "lehce zbrousit" na okrajích, když ne to naklonit? Prostě když se jede na okraj gumy je zatižena dost. A když se do tohodle naklonu dostaneš poprve (na nove gumě) tak snad klouže? Nepozoroval jsem nikdy.
Pri samotnym naklonu neklouzne, az kdyz pridas moc plynu nebo moc pribrzdis (a to "moc" je daleko mensi nez po ojeti te vrstvy). Pozorovano na gumach Roadsmart 1 a 2, Road Attack 2 to opravdu nedelal.
SirIndy píše: Pri samotnym naklonu neklouzne, az kdyz pridas moc plynu nebo moc pribrzdis (a to "moc" je daleko mensi nez po ojeti te vrstvy). Pozorovano na gumach Roadsmart 1 a 2, Road Attack 2 to opravdu nedelal.
Tak tak, a ojíždíš to postupně, takže pokaždý o kousek ojedeš kluzkou vrstvu dál. Když to naklopíš hned tak máš tu vrstvu po celé a máš to skoro jistý1 reakcí na tento příspěvek Jaké přední pneu
vozem píše: Jo ted jsem měl nové qualifiery II. A nic klouzaveho jsem nepozoroval. Před tím jsem měl nové qualifiery I a taky v pohodě. Když si to vezmeš, tak když jedeš na stupačku tak je ta guma vždycky dost zatížená.A jak jinak tu gumu ojedeš na okrajích než pořádným náklonem? Jak ji chceš prvně "lehce zbrousit" na okrajích, když ne to naklonit? Prostě když se jede na okraj gumy je zatižena dost. A když se do tohodle naklonu dostaneš poprve (na nove gumě) tak snad klouže? Nepozoroval jsem nikdy.
na Q2 jsem expert uz jsem nakoupil 4sady..a muzu ti rici!
Nove klouzou jak posrane a ten film kluzkej maj krasnej a take dobre kluzkej
Ja to ale odrhnu smirglem a smitec. Nemam naladu to ladi pri jizde.
Pri prvni sade jsem na zadku na to zapomel a ta klouzala i na trojaka v lete.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dynojet Quickshifter - funkce? Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | Smrči-GSX-F | 13 | 13.3.2024 v 15:48 Smrči-GSX-F |
Kapoty Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa | anonimis | 3 | 31.1.2024 v 12:14 PetrJ81 |
Hayabusa a B-King sraz, tentokrát s... [1 ... 137, 138] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Suzuki B-King | CobrettiCZ | 4114 | 15.1.2024 v 10:29 danhayabusa |
Není olej jako olej ? [1 ... 7, 8] Suzuki GSX-R 1300 Hayabusa, Honda XL 500, Honda VFR 400 | Orgovany | 229 | 24.12.2023 v 14:02 SuperSic58 |
Servisní interval+ pohodlí pro spol... [1, 2] Suzuki GS 500E, Yamaha XJR 1300, MZ ETZ 251, Suzuki ... | Apo-Rider | 32 | 23.9.2023 v 16:43 dettektorr |