Díky
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Naposledy editováno 04.10.2012 19:49:53
Jestli chceš něco ostřejšího doporučím Honda CR 500 :) to ti utrhne ruce :D
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Co jsem koukal tak za 50 se uz i da sehnat Gas Gas EC 300...mrkni na inzeraty...
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
A servis pohoda!!
Hlavně at ti to jezdí
http://www.motorkari...-umi-uzit-44273.html
teď už určitě víš co chceš !!!
250/300 2T ....husaberg 250/300 ve 2T, GAS GAS 250 neba zas to 300 ....hlavne jsou to lehke potvory, takze si s nima můžeš hrát, mají kolem 100kg (paráda)
vilda.cz píše: Já bych šel do 125-250 2T Ale čistokrevnou krosu !!! Enduro je zbytečně moc drahé a na krose- projedeš,vyjedeš,skočiš vše to co na enduru a na značce asi nezáleží,hlavně stav!!
A servis pohoda!!
Hlavně at ti to jezdí
Chlape, chlape! Na to že ti je 29 let, meleš pěkný pičoviny!!!
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
vilda.cz píše: chiro2 co máš za moto??? Takovým borcum jako si ty říkáme rovinkoví specialisti Pořád jenom kecají samé píčoviny
Sorry kamaráde,ale pokud tady někdo mele píčoviny,tak rozhodně ne chiro2.
Motocross do lesa je pro člověka,co chce jezdit opravdové enduro a ne jen dělat bordel po lese,na hovno.
Pokud chce jezdit enduro,tak logicky enduro. Pokud chce jezdit motocross,tak motocrossovou motorku. Co je na tom k nepochopení?
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Nahoře kolega Goshka se ptal co je vhodné a levné ,na všem se dá jezdit,limit je jen v sedle!
Takže enduro na trat a cross do lesa
vilda.cz píše: To je jasné že enduro moto patří do lesa a cross moto na trat to tady nikdo nevyvracel!!!
Nahoře kolega Goshka se ptal co je vhodné a levné ,na všem se dá jezdit,limit je jen v sedle!
Takže enduro na trat a cross do lesa
Víš,já reagoval na to,co jsi napsal chirovi: "Takovým borcum jako si ty říkáme rovinkoví specialisti "
A já mám zcela opačnou zkušenost. Ten co jezdí les proto,že tam najde výjezdy,kamenité pěšinky,přejezdy stromů a další,co patří k enduru,ten si koupí endurovou motorku. Crossovou motorku si kupují právě ti rovinkáři,co to dovedou honit akorát po rovné cestě za humny,kde naserou půl dědiny,nebo v lese,kde rozrajtují někomu školku,nebo někomu louku. To jsou právě ti s krosama,co honí akorát kW.
Ano,jezdit se dá skoro na čemkoliv. Ale kupovat krosku do lesa je stejná volovina,jako si koupit ostré enduro na cestování.
Pokud máš KX250,jak máš v profilu,a jezdíš s ním les,tak jediný důvod,proč to máš ,co mě napadá,je to,že nemáš prachy na pořádné enduro.
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
za mně:než se jebat po lese s takovým křápem,jako je xr 400,tak to už je lepší fakt ta 2-taktní krosa 250(na té se dozhodně dá jet zmiňované opravdové enduro rozhodně líp)
xr400 je dobrý stroj,to jo,ale koncepčně i konstrukčně hodně starý
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Dolph-cz píše: zase jedna slepá ulička...
za mně:než se jebat po lese s takovým křápem,jako je xr 400,tak to už je lepší fakt ta 2-taktní krosa 250(na té se dozhodně dá jet zmiňované opravdové enduro rozhodně líp)
xr400 je dobrý stroj,to jo,ale koncepčně i konstrukčně hodně starý
Rozhodně si nemyslím kolego to,co píšeš. XR je stará motorka,ale do lesa pro hobíka rozhodně vhodnější,jak 2T cross. Dokázáno,ověřeno.
Dokonce i CRF450R je do lesa horší,jak staré XR400.
prackarr píše: Rozhodně si nemyslím kolego to,co píšeš. XR je stará motorka,ale do lesa pro hobíka rozhodně vhodnější,jak 2T cross. Dokázáno,ověřeno.
Dokonce i CRF450R je do lesa horší,jak staré XR400.
vím,že ty jsi s ní maximálně spokojený... a vím,že je to dobrý stroj pro začínající jezdce-o tom žádná....
ale výkon chybí,podvozek nic moc,já ji nikdy neměl,ale párkrát jsem ji měl půjčenou...
taky mi lezou na nervy chuji,co nemají peníze,koupí si krosu a jezdí jen po dědině,po polích a dělají bordel-a že jich je jak much...,ale kdo se tomu opravdu věnuje a má něco odježděno,tak pro něho je krosa více univerzální,než enduro.
osobně jezdím tak 50/50 trať/enduro a mnohem víc mně limituje enduro na trati,než krosa při enduru..
Ale na trati je jako doma takže,stále se učím a na trati to de dobře!
Jak vubec víš že nemám prachy a kdo je v téhle době má! KX sem volil protože to bylo levné moto a silné a dá se sním jezdit vše! Sory ale lepší kx než kupovat jak psal dolph xr!
Serme už nato stejně si tady každý prosazuje svuj názor!!
Goshko -- kup si kx, je to dobré moto,všestrané,nekurví se!
1 reakcí na tento příspěvek pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Někdo má za enduro projetí louží na cestě,jiný šplhání do kopců a jiný třeba to drandění po cestě.
Nevím,jaký terén máte u vás vy a co jezdíte hoši,ale s KX by ste se u nás nechytali. Za to vám ručím.
Jinak si každý jezděte,na čem chcete. Myslím si,že jezdím enduro dost dlouho na to,abych věděl,o čem píšu a přesvědčovat někoho po netu nemusím.
Dolph- nemám XR,mám CRFX,ale XR jsem měl,a dost jich tu ještě jezdí. S tím výkonem máš pravdu,s podvozkem taky,ale pořád si stojím za tím,že do lesa je lepší měkký podvozek XR,jak tvrdý u CR,nebo KX či YZ,a lepší malý výkon XR s dobrým spodkem,než výkon 2T crossu bez spodku.
Jediné,co mě na XR štvalo,byla absence startéru,ale to je problém i těch crossů. Proto za mě jednoznačně- buď XR či DR jako dobrý základ a pak přechod na čistokravné ostré enduro typu CRFX,EXC či WR.
Pokud je něco slepá ulička,tak je to cross v lese,kór ten 2taktní...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
proto postupem času stále méně jezdím les a jezdíme spíše na trať-ať už motokrosovou,nebo enduráckou-oficiální.
a co se týká podvozku té krosy-troufám si tvrdit,že stačí vhodně naklikat,případně do vidle dát trošku méně oleje a jezdí to jak cumel-podvozek změkne a při tom tam stále zůstává potřebná progresivita pro skoky...
mít kolem sebe více lesů,asi bych jezdil jen ty lesy a pak šel možná do endura,ale bohužel nemám a myslím,že tak to má kolem sebe většina lidí...
no a ať se ještě vrátíme k té xr400-prostupnost terénem výborná,ale při snaze o rychlou jízdu je to špatné...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) pomoc s výběrem krosu 2 takt nebo 4 takt
Dolph-cz píše: prackarr> no,moc tady toho na ježdění není.lesů málo,lidí jak sraček,za každým lesíkem vesnice
proto postupem času stále méně jezdím les a jezdíme spíše na trať-ať už motokrosovou,nebo enduráckou-oficiální.
a co se týká podvozku té krosy-troufám si tvrdit,že stačí vhodně naklikat,případně do vidle dát trošku méně oleje a jezdí to jak cumel-podvozek změkne a při tom tam stále zůstává potřebná progresivita pro skoky...
mít kolem sebe více lesů,asi bych jezdil jen ty lesy a pak šel možná do endura,ale bohužel nemám a myslím,že tak to má kolem sebe většina lidí...
no a ať se ještě vrátíme k té xr400-prostupnost terénem výborná,ale při snaze o rychlou jízdu je to špatné...
A to je právě jádro pudla. Podle toho,co píšeš,tak u vás jezdíte spíše "cross" ve volném terénu,než enduro,protože nemáte na enduro terén. My tady ano a proto se naše názory rozcházejí,protože každý píšem o jiném enduru. To už jsem psal na začátku.
Takže proto stojím za tím,že je do lesa XR lepší. O rychlé jízdě nemůže být řeči. U nás je tak těžký terén,že rychlá jízda nepřipadá v úvahu a tudíž i přehršle výkonu je spíše na škodu,jak výhodou.
Takže jsem rád,že jsme si to vysvětlili...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 9 | 14.2.2024 v 14:08 SOUSEDRH9 |
spojkový koš suzuki rm 250 Suzuki RM 250 | tomashroz | 0 | 12.2.2024 v 18:50 tomashroz |
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... | DrevoKocurik | 9 | 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein |
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX | borec638 | 2 | 3.1.2024 v 18:01 ja1 |
Kawasaki KX 1998 spojka Kawasaki KX 250 | Wrabis | 19 | 19.4.2023 v 13:49 sirr |