2 reakcí na tento příspěvek Problém po zimě
0) pokud je vzduch.filtr opticky zanesený, radši bych ho před hledáním chyby úplně vyndal
1) svíčky - píšeš že svíčky jsou měněné, tak bych zkontroloval jestli opravdu obě hážou jiskru, takže vyndat, přiložit k rámu, startovat...
2) baterka - může to vypadat ok, ale už nemusí mít sílu na všechno, takže proměřit, případně dočasně připojit jinou
3) zkontroloval bych že palivové čerpadlo funguje
4) vypustil bych karbce, jestli to pomůže
5) zkusil bych dát nový benzín - do petky natankovat čerstvý na benzínce a připojit hadičkou místo nádrže k pal.filtru, přes zimu mohl v nádrži zvodnatět. Tady jen pozor - v té petce musí toho benzínu být "rozumně", když ho tam bude po dně nebude to fungovat.
6) vyndal bych karburátory a kompletně je vyčistil. Tohle bych dělal až na konci, protože je to asi nejvíc práce.
7) pokud by nic z toho nepomohlo, motorku bych rozšlapal nebo daroval někomu na tomto fóru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém po zimě
Rikytik píše: xkamikaze> Zdarec, měl jsem na své Yamaze XVS 1100 DragStar obdobný problém, kdy drakouš hodlal jet jen na plný sytič, dost střílel (mám laďáky) nepravidelný chod a po zahřátí sytič držel otáčky ve druhé třetině. Při čištění karbecu zjištěno, velké množství usazenin, včetně ucpávání trysek, oxidace vlivem mrazů a k tomu špatný benál. Po vyčištění a sežízení karbecu a výměně benálu Drakouš jezdí jak divý. Jooo a ještě jsem pro jistotu vyměnil svíčky. Na můj dotaz v servisu mi bylo řečeno, že čištění karbecu alespoň každé třetí jaro a před uložením Drakouše k zimního spánku natankovat vysokooktanový benál a nebo přilít Velfobin. Tak to je má zkušenost s problémy letos najaře. Netvrdím, že to u tebe musí být stený problém, ale všechno tomu dle mého nasvědčuje.
2 reakcí na tento příspěvek Problém po zimě
Jinak jak vycistit karbec je tu:
ma to ses dilu ale to uz dohledas...
Me se osvedcil aceton (docela dobre rozpousti usazeniny z benzinu) na cisteni kanalku.
jinak masinu v zime nestartovat, na jare dolit nadrz cerstvym benalem, a hlavne vypoustet karburatory obcas nalejt nejakej ten srackoid na cisteni do benalu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém po zimě
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém po zimě
pokud mas vypusteny karburator neplave tam zadny benzin, ktery za cas degraduje, gumovati a usazuje se. Otazka je zda cistic dokaze po celou zimu udrzet benzin ve stabilizovanem stavu,
cituji wiki:
"Gumovité, lepivé pryskyřičnaté usazeniny vznikají oxidativní degradací benzinu. Této degradaci lze zabránit používáním antioxidantů"
Urcite neni na skodu nalit tam nejaky cistic pred zimou.
Vyssi oktanove cislo znamena jen to ze je vhodnejsi pro motory s vyssi kompresi to znamena ze ma vyssi bod samovzniceni, ale netusim jestli to ma nejakou spojitost s usazovanim. Ted ciste teoreticky cim vetsi oktanove cislo tim vyssi bod samovzniceni a tim mene lehce tekavych latek ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | mlukes | 8 | 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk |
přídavná světla dragstar Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | spajda5158 | 3 | 15.9.2023 v 20:54 Rooks |
Držák náhonu tachometru Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | p.benne | 0 | 15.8.2023 v 12:25 p.benne |
sedlo spolujezdce Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | kukal | 11 | 2.6.2023 v 05:59 kukal |