1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém po zimě
pokud mas vypusteny karburator neplave tam zadny benzin, ktery za cas degraduje, gumovati a usazuje se. Otazka je zda cistic dokaze po celou zimu udrzet benzin ve stabilizovanem stavu,
cituji wiki:
"Gumovité, lepivé pryskyřičnaté usazeniny vznikají oxidativní degradací benzinu. Této degradaci lze zabránit používáním antioxidantů"
Urcite neni na skodu nalit tam nejaky cistic pred zimou.
Vyssi oktanove cislo znamena jen to ze je vhodnejsi pro motory s vyssi kompresi to znamena ze ma vyssi bod samovzniceni, ale netusim jestli to ma nejakou spojitost s usazovanim. Ted ciste teoreticky cim vetsi oktanove cislo tim vyssi bod samovzniceni a tim mene lehce tekavych latek ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... | HrnčířKraus | 32 | 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ |
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | mlukes | 8 | 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk |
přídavná světla dragstar Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | spajda5158 | 3 | 15.9.2023 v 20:54 Rooks |
Držák náhonu tachometru Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | p.benne | 0 | 15.8.2023 v 12:25 p.benne |
sedlo spolujezdce Yamaha XVS 650 Dragstar Classic | kukal | 11 | 2.6.2023 v 05:59 kukal |