globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Problém po zimě
16.5.2012 v 17:52
Zdravím. Potřeboval bych poradit co s tátovým Drakem. Abych popsal závadu. Po zimě jsme motorku nastartovali ale dost zle chytla. Nakonec teda jo ale střídavě jel na sytič jen jeden válec. Po přidání plynu chcípla. Po znovunastartování jsme ji zkusili nechat zahřát ale po přidání plynu nebo vypnutí sytiče zase chcípla. Dali jsme teda nové svíčky ale problém přetrvává. Vzduchový filtr už je sice dost špinavý ale na ten bych to neviděl (hlavně proto že motorka před zimou normálně jela). Někde jsem se dočetl že by se mohla usadit voda v karburátorech ale nikde jsem nenašel návod nebo popis jak je vypustit. Poradíte někdo? Díky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Problém po zimě

21.5.2012 v 13:28 | Nahoru | #1
Rikytik> urcite to stoji za uvahu,

pokud mas vypusteny karburator neplave tam zadny benzin, ktery za cas degraduje, gumovati a usazuje se. Otazka je zda cistic dokaze po celou zimu udrzet benzin ve stabilizovanem stavu,
cituji wiki:
"Gumovité, lepivé pryskyřičnaté usazeniny vznikají oxidativní degradací benzinu. Této degradaci lze zabránit používáním antioxidantů"
Urcite neni na skodu nalit tam nejaky cistic pred zimou.

Vyssi oktanove cislo znamena jen to ze je vhodnejsi pro motory s vyssi kompresi to znamena ze ma vyssi bod samovzniceni, ale netusim jestli to ma nejakou spojitost s usazovanim. Ted ciste teoreticky cim vetsi oktanove cislo tim vyssi bod samovzniceni a tim mene lehce tekavych latek ?

(reakce na) Problém po zimě

22.5.2012 v 11:35 | Nahoru | #2
Joey.> Zdarec, souhlas s tvým příspěvkem, nicméně po špatné zkušenostech s vypouštěním karbecu na zimu, kdy tam přeci jen zůstanou zbytkové části a následným zoufalým jarním čištěním od zatvrdlých usazenín jsem následně uposlechl rady zkušenějších motorkářů a postupoval jsem při ukládání své motky na zimní spánek tak jak jsem již popsal dříve s bezproblémovým jarním startem a celosezónním provozem. Ten benál s vyssím oktanovým číslem nemá až takovou degradaci, aby jeho kvalita klesla pod úroveň potřebnou pro první start, kdy je všechno ještě zatuhlé, nerozhýbané... jiný důvod jsem neměl na mysli, samozřejmě za podpory nalitých antioxidantů... Prostě jak se mi postup osvědčil, tak pouštím dál.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Brzdění cruisera v dešti [1, 2] Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 1100 DragStar, Y... HrnčířKraus 32 3.4.2024 v 16:54 Dosky-CZ
xvs 650 karburátor Yamaha XVS 650 DragStar, Yamaha XVS 650 Dragstar Classic mlukes 8 6.3.2024 v 19:22 Kropikkk
přídavná světla dragstar Yamaha XVS 650 Dragstar Classic spajda5158 3 15.9.2023 v 20:54 Rooks
Držák náhonu tachometru Yamaha XVS 650 Dragstar Classic p.benne 0 15.8.2023 v 12:25 p.benne
sedlo spolujezdce Yamaha XVS 650 Dragstar Classic kukal 11 2.6.2023 v 05:59 kukal


TOPlist