1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu
ja1 píše: všechny kanálky saci a přepouštěcí vyleštit .výfuk a spalovací prostor není potřeba řešit. jestli chceš přidat,dej klapky a uprav píst
sací a přepouštěcí neleštit, pouze zahladit velký hrboly a přepouštěcí slícovat s blokem, ostatní se leští jen proto, aby se zmenšila plocha a neusazoval se tolik karbon.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu
vitan1 píše: sací a přepouštěcí neleštit, pouze zahladit velký hrboly a přepouštěcí slícovat s blokem, ostatní se leští jen proto, aby se zmenšila plocha a neusazoval se tolik karbon.
ten píst stejně max po roce vyhodíš tak proč? je to půllitr motokros a těch koníků ,když to vytočíš je tam dost i tak
2 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
2 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
Jediné tak předělat spojku na mokrou

1 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
4 reakcí na tento příspěvek Ladiči a brusiči 2taktu
vitan1 píše: Sice jde rychleji do válce ale jení promísená jak má, ten hrubej povrch zajišťuje výření směsi. K lepšímu spalování potřebujeme homogenní směs, která se líp vytvoří když je povrch přepouštěcích a sacích kanálů hrubší.
tak a vyleštěním vyfukového kanálu ted bude mít vysoké emise a nepustí ho na trat.




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu
vitan1 píše: Sice jde rychleji do válce ale jení promísená jak má, ten hrubej povrch zajišťuje výření směsi. K lepšímu spalování potřebujeme homogenní směs, která se líp vytvoří když je povrch přepouštěcích a sacích kanálů hrubší.
a nemicha se smes nahodou v karburatoru, jak by to teda potom bylo u ctyrtaktu, za me bych tak maximalne vylestil kanaly a mozna bych na to soup ladak, jinak sejne uz asi stoho motoru vic nedostanes.Madball píše: PEPAFJR Dolph-cz Proč?Tohle není fechtl ani fichtl ten motor má potenciál.
taky jsem kdysi leštil a lícoval...,ale výsledek žádný.možná je to tím,jak už psali jiní,že to má byt hrbolaté aby se lépe vířila směs,nevím...
je to dobrý pocit,kdy se leskne jako psí koule,ale to je tak celé.raději rozebrat kyvku a namazat a pod...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ladiči a brusiči 2taktu
the_duck píše: jednoznačně vyleštit dno pístu, hlavu a výfukový kanál, přepouštěcí kanály slícovat s blokem a jen zahladit frézkou na mikrobrusce, to samé se sacím kanálem. V žádném případě neleštit do zrcadlového lesku!!!!! Nezapomenout na slícování přírub u sání a u výfuku a důkladně, odkarbonovat výfuk.
Jenom žasnu, kde se berou názory neleštit, nebo rozhodně neleštit !!!Na to jsi přišel jak?
Posledních 40 let jsem nic podobnýho nečetl.Že by nová ladičská generace s novými poznatky?
Poděl se, člověk se učí celý život.
the_duck píše: jednoznačně vyleštit dno pístu, hlavu a výfukový kanál, přepouštěcí kanály slícovat s blokem a jen zahladit frézkou na mikrobrusce, to samé se sacím kanálem. V žádném případě neleštit do zrcadlového lesku!!!!! Nezapomenout na slícování přírub u sání a u výfuku a důkladně, odkarbonovat výfuk.
Jenom žasnu, kde se berou názory neleštit, nebo rozhodně neleštit !!!Na to jsi přišel jak?
Posledních 40 let jsem nic podobnýho nečetl.Že by nová ladičská generace s novými poznatky?
Poděl se, člověk se učí celý život.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Klikovka ČZ380(514 ČZ 380/514 | kocharowski | 5 | 2.10.2024 v 18:24 Kohlstein |
motoplat sundani ČZ 380/514 | mirek453 | 5 | 8.11.2017 v 10:17 cabrak |
Toužím po ČZ 380 nebo 250 [1, 2, 3, 4] ČZ 250/513, ČZ 380/514 | unn4m3d | 114 | 5.12.2016 v 17:51 kakasek |
Zapalovaní Čz 380 bezkontakt ČZ 380/514 | Zbynek125 | 6 | 19.9.2013 v 19:38 petrktm250 |
ČZ Motokros tlumiče. [1, 2] ČZ 125/516, ČZ 250/513, ČZ 380/514 | Madball | 37 | 12.6.2013 v 13:31 kozivak |