proste ked idem zrazu neni beznzin zadochne dam spojku doteče benzin podradim naskoči zase ide par metrov zase paf neni benzin odstavim počkam doteče nakopnem zase odidem stym nejaky kus... problem je vtom že jak sme pozerali z hadičky na volno behu velmi rychlo mizne benzin neviem prečo... mam tam orginal trysku 100ku pomocnu 72 a vonobežnu asi 45 ani nwm... ihla je uplne dole čiže aby šlo čo najmenej benzinu... tahať taha krasne pokial je kvazi benzin ptm paf...
nemam tlmiče vo vyfuku tak som kupil rozmyšlam či to nemože robiť nenormalne velku spotrebu ? že by fakt nestihalo dotekať :O ale sčim to bude?
karburatordobre tesni nema falošny vzduch a zaviera...
E. než jsem to naklepal už mě CJ předběhl
Naposledy editováno 01.12.2011 22:47:15
..to už jsem ti ale už posílal, díval jses na tu hladinu? Kontrolovat jsi plovák a jehlový ventil?
ale ja velku spotrebu zvalujem na tie poonďate vyfuky uplne bez tlmiča to je zle...
a inač aj ja tipujem na ten kohutik zajtra preplachneme poriadne nádrž trošku je tam hrdza mam novu a vymenime kohutik dame novy a uvidime len este musim prihodiť tie tlmiče lebo mi to zožere aj hlavu a huči to jak hovado
1 reakcí na tento příspěvek dotekani benzinu spotreba
ja mam jikov 2955 alebo nečo take som videl na karburatori vem že bolo to 2x55 bud 8 alebo 9
Airsoftak píše: a ianč C.J. čo si mi poslal link tam je karburator JIKOV 2928 CE
ja mam jikov 2955 alebo nečo take som videl na karburatori vem že bolo to 2x55 bud 8 alebo 9
Kdyby jses do toho návodu aspoň podíval, tak druhá věta Karburátor JIKOV 2928 CE (na těle karburátoru je číselné označení 2838 nebo 2855
Tyhle karbce jsou záměnné..
Naposledy editováno 02.12.2011 07:50:18
1 reakcí na tento příspěvek dotekani benzinu spotreba
No a to že ti benzín nestíhá dotýkat bude druhej problém. Vyměn gumičku v kohoutu, vyhoď palivovej filtr co máš na hadičce a vyčisti otvor ve víčku nádrže.
Naposledy editováno 02.12.2011 16:28:36
1 reakcí na tento příspěvek dotekani benzinu spotreba
to že benzín rychle mizí, tim se nedá moc orientovat, když mám benzín do půl hadičky a vrknu plynem tak je v tu ranu pryč
vyčistit kompletně celé karbec, složit a namontovat neni problém, aji se sundáváním z mašiny čtvrt hodiny, trochu lihu a plíce
jinak to může byt samozřejmě aji nastavením karbecu a naopak tou tvou jehlou dole, protože směs je chudá!
mně se stávalo po generálce když už jsem začal přidávat a karbec to samozřejmě chtělo trochu jinak že pokud šel motor do zátěže, začal cukat a vydechávat jakoby tam nešel benzín, stačilo na pár vteřin ubrat plyn a mašina zas vyrazila aby za chvílu zas začala vynechávat jak byla nedokrmená.
spotřeba může byt velká ale ne natolik aby nestíhal týct benzín- pokud to neni někde vyloženě ucpaný, to může dělat nastavení karbecu.
takže tam mrdni vložky, jehlu na druhé zářez, trysky podle manuálu (zhruba pod polovinou tolerance) a nejdůležitější věc- šroub bohatosti směsi- nastavit tak aby svíčky byly do cihlova. pak se může stat že bude třeba trošku vyšší spotřeba nebo to bude cukat jako mě ale to už se pak jemně doladí o jednotlivý °
memphis.unv píše:
mně se stávalo po generálce když už jsem začal přidávat a karbec to samozřejmě chtělo trochu jinak že pokud šel motor do zátěže, začal cukat a vydechávat jakoby tam nešel benzín, stačilo na pár vteřin ubrat plyn a mašina zas vyrazila aby za chvílu zas začala vynechávat jak byla nedokrmená.
no ja mam tež po generalke a tež mi to podobne robi ako keby nebol bennzin uberem a zase je a zase neni a tak... skusim upaviť ihlu...
C.J. a trošku je to hlasne ani sa nepočujeme ked to je nakopnute ale už som tam objednal nejake tlmiče
už som kompletne vymenil kohutik uplne novy poraidne vyplachli nádrž... takže uvidime dnes som to nemohol skúšat lebo je námraza tak v nedelu sa stym pohram dufam že ta ihla to porieši lebo ked ne tak fakt nwm hladina je nastavena podla navodu pridam tlmiče ptm ked pridu nejak to dam dokopi len aby to šlapalo a tie vyfuky bez tlmičov aku spotrebu dokážu urobiť ?
1 reakcí na tento příspěvek dotekani benzinu spotreba
Další krok bude, že namontuju původní rovné výfuky, které mi zbyly po předchozí jawce. Ta spotřeba mi je divná z jednoho důvodu - předchozí jawka jezdila za 4.5l, když jsem často předjížděl tak max. 4.8l. A to měla těžší převod.. Pokud se to ani s rovnými výfuky citelně nezmění, tak to naladím na výkon, možná v létě bude spotřeba nižší, asi na spotřebu mám vliv i to velké plexi, ale stojí to za to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dotekani benzinu spotreba
každopádně jehlu na druhé. a co se týká zbytku nastavení, je to o šroubu bohatosti se kterým si musíš pohrát. když ho budeš přitahovat, poroste ti na strašně malým rozmezí spotřeba, když to ochudíš, bude ti to dělat to co dělá a pak aji zbělají svíčky. chce to najít kompromis kdy nebude žrat a přitom pojede jak má, po go si to navíc všechno trochu sedá takže jsem to nastavil do místa kdy tam byly ještě sice trochu náznaky toho nedokrmení a ono to za chvílu přestalo úplně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dotekani benzinu spotreba
S motory 638 se ale nějak nedokážu pod 4,5l dostat. Ale vzhledem k tomu, že na takové dojížděčky mi auto žere přes 10l, se spotřebou 5,5l moc zabývat nebudu..
2 reakcí na tento příspěvek dotekani benzinu spotreba
a čo je ta clonka presne o čom každy žvasta že to dava preč že to ide lepšie a čo ja vem čo :D
no nwm stou ihlou sa musim pohrať nastavenie ma muž dobre mam to na jednu otáčku ten šupatkovy šrob a bohatosť ma manstavenu tak aby bola okolo 800-1000 otáčok ale tak zaujimave je že !
zastudena nakopnem v pohode ale len zo sitičom! tpm sa to zohreje nakopnuť zase len zo siťičom! zajdem stym par metrov zastavim sa otačky 1800-2000 stojim čakam pridam plyn trošku na volnobehu otačky padnu na 1000 akože to je normlane ? sem tam mmi karburátor drži aj 300 otačok ale nekedy pada aj z 2000 dole ale tak vymenili sme šrob bohatosti a nejak sa to začina rozumnejšie spravať ešte skusim ihlu a nastaviť vyšku hladiny...
šroub bohatosti o jednu otáčku a šroub zvedající šoupátko na tisíc otáček bych spiš řekl
jinak to musí byt něco hodně rozhozenýho pokud to dělá takovýhle pičoviny, akorát si nedokážu představit co se může na tak jednoduchým karbecu domrdat
Clonka se používá u 640 kvůli hlukových norem, zmenšuje průměr difuzoru, s clonkou se používá hl.tryska 100. Tyhle nové karbce jsou udělány tak, že jedou nejlépe s clonkou, bez clonky to není ono. Naopak starší karbce byly dělány na provoz bez této clonky a hl. tryska se používala 92.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 | ddhu | 18 | 21.5.2023 v 11:27 papiboy |
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 | Kete | 32 | 17.5.2023 v 12:16 Johny_R |
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... | Dolin | 5 | 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal |
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 | Geofrey | 0 | 28.8.2022 v 22:28 Geofrey |
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... | naked11 | 16 | 23.8.2022 v 12:07 Mimísek |