Tohle co popisuješ dělávala vyběhaná ložiska na klice. Když jde pincek do tahu, tak se klika mírně vyosí. Změní to odtrh a tím i předstih. Sundej deklík zapalování. Vezmi vačku mezi dva prsty a pokus se silou zapohybovat nahoru dolu. NÉ DOVNITŘ A VEN ! TAM MALINKÁ VŮLE BÝT MŮŽE. Pokud to bude mít vůle nahoru a dolu, musíš půlit. Bude se to zhoršovat a nakonec to už nemusí uhlídat ani ta gufera na volnoběh. Pak to v zátahu přisává falešnej luft i blbě pálí. Proto to na stojánku a volnoběh fachčí, ale při rozjezdu a dokopce už míň. Pak bývá i ta svíčka mokrá. Druhá a nejčastější závada pincků, je ucpanej kohout v nádrži. Kór, když nemá sejtko, ale Ty píšeš že na stojánku to fachčí. To by ta ložiska být mohla.