Naposledy editováno 16.12.2015 19:24:57
1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 a kandidáti na první motorku
1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku
1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku
edit: aha A2... no tak to fz6 asi nic.... podle me je lepsi vzit si neco lehciho rovnou s 35kW nez skrtit tezkou motorku.
Naposledy editováno 16.12.2015 19:21:31
Chvilku jsem uvažoval, že vezmu něco menšího do 35kW a časem obměním, ale zase si říkám, že když seškrtím těžší mašinu, naučím se na ní tak jako tak a aspoň se mi třeba hned od začátku nebude snažit nakopat prdel, po čase odškrtím a budu jezdit a jezdit. Dělám poměrně intenzivně airsoft a do toho jde spousta financí, nedělat airsoft, tak už by mě servis nebo obměňování motorek tak neštvalo . Takže pro nějakou 600 jsem rozhodnutej, protože si ji hodlám nechat pár let, když nebude vyhovovat, vyměnit za jinou 600.
1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku
Komenty a rady jsou fajn, ale bez jizdy samotny je to kulovy... To je jak lizat zmrzlinu pres sklo,...
sramis píše:
Komenty a rady jsou fajn, ale bez jizdy samotny je to kulovy... To je jak lizat zmrzlinu pres sklo,...
to sice ano, ale je to marný, je to marný, je to...marný...a každýmu to tady na tý točně můžeš říkat, ale oni ti jen odseknou, že jsi arogantní debil, co nechce poradit nebo že nemá motorku
Pak se tady zase nejde druhá sada inteligentů, co se může posrat, když si někdo přijede motorku projet, přičemž na postupu jaký jsi napsal ty není vůbec nic závadného. Já bych tedy jen vynechal pasáž o tom, že si vybírám typ-prostě chci se projet a chci jezdit hodinu/dvě nebo půl dne. Tady máš celou sumu, zapiš si stav tacho a až se vrátím, tak si podle ujetých km napočítej třeba 4Kč/km s tím, že ji vzít nemusím, ale vrátím ve stavu v jakém jsem si ji odvezl. Klidně i sepsat smlouvu o zapůjčení.
1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku
A hlavně, dokud si na to nesedneš, tak opravdu nevíš! Měl jsem vysněnou ER6n, pak mi stačilo si na ni sednout a bylo mi jasné, že to tak nepůjde.... Naopak o Banditovi jsem nějak extrémně nepřemýšlel, ale po půl hodině jízdy mi bylo jasné, že je to ono, co v současnosti hledám...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 a kandidáti na první motorku
sramis píše: čzťák> No a to je presne to, co z fora nevyctes!
Přesně tak! A nebo si vzpomínám na to, jak příjemně mě překvapila Honda CB 500F Sice jsem na ní nejel, což mě docela mrzí, ale nechceš ji vzít v potaz?
Subjektivně pěkná, rozměrově na pohodu, dvouválec (paralelní), 35 kW, ABS... Co víc si přát?
1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 a kandidáti na první motorku
Tu CB500F jsme teď našle na bazarech jen mimo moje možnosti .
posejpik> Teď jsi mi nasadil brouka do hlavy . Ne, že bych byl nějakou pošuk a dobrodruh, po městě mi stačí předjet zácpu a zaparkovat. Ale do terénu bych se možná občas podíval . Svištět 200 taky nepotřebuju, spotřeba se tváří pěkně, druhej z toho nespadne, kufr se přimontovat dá... Kurňa teda .
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) A2 a kandidáti na první motorku
Mrkni na nějaký videa na yt, nech si to přes zimu všechno projít hlavou a na jaře se svez a rozhodni se srdcem Sedneš a hned budeš vědět... Neměnil bych jí, ale příští rok chci Alpy a celkově mnohem víc jezdit.. A hlavně se trochu uklidnit Každou chvíli jsem ohýbal značku a dělal hovadiny..
A k tomu terénu.. Tím, že to má dost vysoko převodovku i motor, navíc zespodu rám, rovnej posez, sedíš nad motorem, ne za ním, jako u většiny mašin, máš lepší ovladatelnost.. I na supersilničních gumách se dá docela lítat.. Takovej lom=mnoho zábavy A co se týče náklonů atd... Klopí se to samo, nemusíš nic tahat rukama a vysedat.. Gumy Pirelli DIABOLO ROSO 1 a pak 2 jetý až na úplnou hranu(150 guma!!) a předek to samý..
Brutálně mně naučila, byla to fakt jedna velká sranda, náklony na stupačku každou vyjížďku, žádnej pád, prakticky žádnej srbis mimo spotřebních věcí - zadní guma po 6.500 km hotová .. Ale neni to nic vážnýho.. Prostě sedneš a tlemíš se fo helmy jak k*k*t
1 reakcí na tento příspěvek A2 a kandidáti na první motorku
Klidně se kdykoliv na cokoliv zeptej. Zeptej se i ostatních, jaké mají pocity z naháčů, jestli to je sranda nebo spíš lítání na hraně bezpečné jízdy, jestli se to dá udržet, abys nejel bezohkedně a jako bezmozek.. To se mi právě hrozně líbilo na motardu.. Kámoś má Horneta a když jsme jeli spolu, lítali jsme jak hovada, městama, pak mimo město úplně extrémní serpentýny, kde jsem mu díky obratnosti nakládal, že ani 40 koní navíc mu nepomohlo a pak jsme se sebrali a jeli na Mácháč.. A když jsem jel sám, tak pohodička, klídek, nějaký ty skoky, blbnutí, kus cesty mimo asfalt, kus cesty plnej knedlik, klidně 160-170 v obci a přijedu domu a natrhaný gumy jak od supersportu z okruhu.. Tak teď mi řekni, proč si koupím naháče? Aby na mě foukalo úplně sejně, měl bych malinko horší posez, sice víc koní, ale na motoru, kterej pod 6.000 otáček spí a byl fixovaný se stejnýma gumama jen na silnici? K čemu je naháč? Vždyť se i blbě ovládá..