koupil jsem si před rokem a půl motorku ČZ175/487 a když jsem to projížděl tak se mi to zdálo dcl dobrý stroj nikde mě nenechávala holka ale postupem času přestaly jít blinkry potom klakson světlo atd tomu dávám za vinu vibrace na který motorka trpí, ALE motorka nejezdí nákejch 120-130 jak by měla mám tam 16ti zubový kolečko a jezdí sotva 80 nechápu proč přitom za1 za2 a za3 mi přijde úplně v pohodě že jede tak jak má ale za4 sice zrychlí ale vytáčím ji do otáček takovým způsobem že mám strach aby nevyskočil píst a něco vněm cinkalo ale jenom ve vysokých otáčkách jinak ne. no a dneska jsem dojezdil při nákejch 60km/h jsem předjížděl auto podřadil jsem zabral za plyn a chvilku cca 3-5s to zrychlio a na úrovni auta se mi zablokovalo kolo a nic jsem stím nemohl dělat zastavil jsem zkoušel jsem to nastartovat, marže páčku otočím do startovací polohy ale neprošlápnu, at mačkám spojku nebo ne at startuju s kvaltem nebo ne ani roztlačit nejde a to jsem roztlačoval na jedničku v pohodě.když je neutrál tak motorku lze vést vedle sebe ale to je max :D benzín jsem namíchal do 11l benzínu olej v poměru 1:40 na 12 litru benzínu takže oleje tam bylo dost. nevíte teda co stím? jinak mi to občas cuká při plným plynu spíš nejede než cuká a mám plnou nádž povolím plyn a zase to jede. to jsou asi všechny problémy motorky předem díky za váš čas a za případné rady
To že na 4rku nezrychluje to mám i u 180tky,trojka jde až na 80 a pak 4rka udržovací,v každým kopci se musí za tři,skusil bych dát 15zubů kolečko pak by měla tahat líp i na 4rku,120-130 nepojede maximálka je tak kolem 110.120 se dá hodně krátkodobě,ale to je na ní moc.
Každopádně jak zaznělo, zadřel jsi to. Jestli se ti zaseklo kolo do smyku, tak asi nemá smysl honit prasátka ve válci. Rozhodně sundat hlavu, válec a pokud možno poslat fotky jak vypadá stěna válce a píst. Pak ti mohu říct jestli se tomu ještě dá pomoci nebo to rovnou poslat na výbrus - ale je září, zima jako kráva, hodil bych to na výbrus rovnou...
Viz. můj píst, bohužel nemám foto pravého, tam byli i ruplé všechny tři kruhy.
Naposledy editováno 25.09.2014 22:44:29
1. jak se tu psalo nekolikrat, honils to jako prase a kousnuls to. A zrejme jen jezdil a nechal bez povsimnuti vypadek blinkru, klaksonu a co ja vim ceho dal!
2. 120-130 v tomhle stari a bez uprav jezdi z CS vyrobku akorat tak triapula Jawka.
3. az to rozeberes, tak uvidis. Ale jestlis to neprotocil ani po vychladnuti, tak je to hryzly pekne natvrdo. Sundat hlavu, sundat valec, prohlidnout a na 99% vybrus [= dat vybrousit valec a k tomu ti dodaj i pist s cepem a kruhama].
4. prohlidnout, nebo spis v tvym pripade dat prohlidnout kliku s ojnici a loziskama. Muze byt hryzla taky
5. po dodavce noveho vybrusu smontovat s nekym, kdo vi o cem je rec
6. zajizdet podle predpisu> aspon 1000km opatrne a vic mazat
Stejne ti i po dobrym zajeti kazda nova dvaca suverenne ujede. Smir se s tim,nebo si kup [ve dvace] Hondu NSR. Budes jezdit >150, budes jezdit za deset litru a dvakrat do sezony delat pri takhle prasacky jizde GO. Ale bude z tebe Road King!
Naposledy editováno 26.09.2014 00:35:43
K dotazu.. Máš to kouslý, což ve většině případů znamená výbrus a ojnici.. Při té příležitosti bych vyměnil i ložiska a gufera.. Až budeš mít motorku tak nějak OK, tak doporučuju nestartovat, ale nejdřív nastudovat návod k obsluze - občas se to hodí.. Potom zajíždět. No a pak snad už jen nezkoušet z toho vymáčknout nějakejch 130, protože tolik ta motorka nikdy dlouhodobě nepojede.. Druhá varianta je lítat chvilku pod plným co to dá, vytočit a zaklapnout plyn, z kopce zásadně se zařazenou rychlostí bez plynu a za půl roku se opět zeptat, co s tím..
1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) rychost, už nepojizdný
jsou správně nahuštěné gumy
jsou dobrá ložiska v kolech a rozetě
je správně udržovaný řetěz
jsou správně nastavené brzdy
motorka je dobře naladěná a udržovaná
případně:
je vysoký výbrus
jsou upravené kanály
je snížená hlava
To jsou věci, které nejsou vidět, ale mají sakra vliv
Dej to na výbrus. Ale rozebírej to opatrně, pravděpodobně je kouslý píst ve válci, jestli přežila ojnice a klika, což podle popisu tak je, tak to není tak hrozný. Bacha ale, jestli je píst nebo kroužky rozlámaný, tak si dej sakra pozor, aby ti nic z těch úlomků nespadlo a nezůstalo v prostoru kliky. Jinak ti to ten úlomek pak nasaje do válce po výbrusu a dokurvíš to znova. Každopádně trochu nejdřív číst jak se s čím zachází a pak teprve něco prasit se už vyplatilo hodně lidem.
Nekolik lidi Ti tady reklo to samy a ty meles podivym a nesrozumitelnym jazykem, vzdalene se bizicim cestine porad to samy!
Pust si Jachyma a vprihodny okamzik zavolej
Treba se tou bazukou trefi a zbavi te chudaka Cizy
Pak si porid tohle, coz jsme tu uz doporucovali kdysi Hipikovi - ale ten zmoudrel a potom Jareckovi Pareckovi. Naprosto bezudrzbovej stroj:
Naposledy editováno 26.09.2014 16:52:03
maspe píše: Mamut_Mamut> třeba na druhé motorce :
jsou správně nahuštěné gumy
jsou dobrá ložiska v kolech a rozetě
je správně udržovaný řetěz
jsou správně nastavené brzdy
motorka je dobře naladěná a udržovaná
případně:
je vysoký výbrus
jsou upravené kanály
je snížená hlava
To jsou věci, které nejsou vidět, ale mají sakra vliv
Tak nějak jsem to myslel chtít po motorce která není v perfektním stavu perfektní výkony je trošku nelogicky, 350 sem taky tahal stylem on-off takže tě chápu ale bez pořádné péče to nešlo. Když napíšeš že ses z lenosti vyprdl na blinkry tak si dovedu představit na co všechno ses jěště vyprdnul, že se ti to potom zadřela
Dej dohromady to co ti napsal maspe(kromě úprav ty už sou na zvážení),pořádně rgenerálkuj motor a potom napiš jak jede.
K maspeho seznamu bych dodal co už sem psal čistý filtr, čistý výfuk.
Ovlivnit výkon může každá blbost z mé zkušenosti třeba přicpané palivové kohout
1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný
Mamut_Mamut> sundej válec a uvidíš, tady na fóru toho moc nevymyslíš. Žes to přidřel, je jasný. A že jiná jede líp, hodně dělá i stav vejfuku.
1 reakcí na tento příspěvek rychost, už nepojizdný
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
ČZ 175/487 karburátor se sitičem 28... ČZ 175/487 | Josef70 | 12 | 21.5.2024 v 09:22 Zdenalbenal |
ČZ 175/487 kvalty jako neutrál ČZ 175/487 | Rider372 | 15 | 16.3.2024 v 10:48 Kalasnikov |
Jsou rozdíly mezi starpákami ČZ 175/487 | milous_xx | 10 | 24.2.2024 v 16:44 Destroyer |
Vape 6v na 12v ČZ 175/487 | milous_xx | 5 | 31.12.2023 v 15:37 Kohlstein |
Baterie ČZ 175/477, ČZ 125/476, ČZ 175/487, ČZ 125/516, ČZ 1... | _Macca_ | 25 | 5.9.2023 v 08:47 Medved |