Problém (krom toho, že je to fábie ) je, že je to proslulá 1.4 16V 74kW.
Na první pohled působí celkem solidním dojmem, máme riskovat i pohled druhej? Aniž by následoval pohled třetí, čtvrtej a dvěstěpadesátej sedmej zespoda zevnitř?
Legendy o tom jaká je to olejnička znám, že to má kratší kvalty než 55kW jsem taky něco zaslechl, ale hodily by se mi postřehy někoho, kdo s tímto interceptorem má nějaký osobní zkušenosti... Ď
Naposledy editováno 15.02.2016 12:12:01
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Kubák píše: Pás nastříkat nějakým kokpit sprejem,mělo by to helfnout.Ale ne tu část co máš přes sebe,abys neměl zadělaný hadry.Prostě chytit tam kde zmizí,vytáhnout a ten vytáhnutej zbytek pokropit.
no... první část už jsem absolvoval v domnění, že když ho povytáhnu, tak bude mít ta pružina větší "sílu", takže mám teď celej pás vymotanej na sedačce
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
ano, pritahujes problemy
FiZzeR píše: moucan> jj, ten A sloupek zvíci nohy železného Zekona je taky celkem naprd... ale to jinde u současnejch EURO-NCAP optimalizovanejch kastlí moc lepší nebude.
Hele měl jsem možnost jet ve starý Astře G, Astře H, nový Astře, Insignii (holt u nás se to hemží Oplama, nebrat jako propagaci) a je z toho vidět úplně parádně, stačí jen dobře dělaná kastle, posez a jde to ....
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Petr_VFR píše: po 60ti tisicich treti brzdy? Fabii jsem jezdil a pokud to neni extremne vadny kus, tak tomu tatinek daval slusne zabrat.
ano, pritahujes problemy
Nojo, ale tys asi to auto nenechával pravidelně celou zimu stát s vybitou baterkou a zataženou ruční brzdou... (poslední jmenované nejlépe po návratu z hor, jo, to jsem si docela máknul, než jsem mu to rozhejbal)
FiZzeR píše: Nojo, ale tys asi to auto nenechával pravidelně celou zimu stát s vybitou baterkou a zataženou ruční brzdou... (poslední jmenované nejlépe po návratu z hor, jo, to jsem si docela máknul, než jsem mu to rozhejbal)
jooo, takhle zničil brácha brzdy a gumy u auta, to nechal blbec stát v -20 tejden a pak tt zamrzlý brzdy chtěl povoli jízdou
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
2 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: Nojo, ale tys asi to auto nenechával pravidelně celou zimu stát s vybitou baterkou a zataženou ruční brzdou... (poslední jmenované nejlépe po návratu z hor, jo, to jsem si docela máknul, než jsem mu to rozhejbal)
zatazena rucni brzda je blby zlozvyk, taky se to nekoho snazim odnaucit . Ale jinak normalni sluzebni auto, pres den teda stavalo v garazi v praci, ale v noci venku na ulici ..
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
"The exterior and interior design of the Multipla was displayed at the Museum of Modern Art (MOMA) in New York during its "Different Roads - Automobiles for the Next Century" exhibition in 1999."
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
_monty píše: A proc si nenechas to bawo, kdyz je tak skvely?
Protože
1) na něm zahlodal zub času, techniku jsem si sice dal do pucu, ale kastle už byla marná.
2) jsem čůrák, myslel jsem si, že si pomůžu - že to bude jakožto auto vlastněné od novoty a servisované u dealera bez starostí a za pět na sto
3) je dávno prodaný, novej majitel nechtěl ani zkušební jízdu a vočička mu svítily jak bixenony, když s ním odjížděl...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
Dolík.... píše: to bude asi rukama ve dvou fábkách sem najel tak 50tis, jedna měla přes 100, druhá asi 160 - 190 a celkem v pohodě... jen ta 1.2 HTP pak nezvládla dálniční přesuny při tachometrových 170kmh a ulítla prý ojnica... njn... budoucímu skoro majitelovi firmy to bylo jedno.
170 v haťapce? no tybláho, asi jinej gang já s tím ještě přes 120 nejel, a to už jsem se kurva bál že z toho motoru něco vyskočí (1.4 MPI pyčo)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: Protože
1) na něm zahlodal zub času, techniku jsem si sice dal do pucu, ale kastle už byla marná.
2) jsem čůrák, myslel jsem si, že si pomůžu - že to bude jakožto auto vlastněné od novoty a servisované u dealera bez starostí a za pět na sto
3) je dávno prodaný, novej majitel nechtěl ani zkušební jízdu a vočička mu svítily jak bixenony, když s ním odjížděl...
By mi zajimalo, jak svitily tobe podle toho, jak ses ho tu snazil udat..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
FiZzeR píše: 170 v haťapce? no tybláho, asi jinej gang já s tím ještě přes 120 nejel, a to už jsem se kurva bál že z toho motoru něco vyskočí (1.4 MPI pyčo)
ale to mas fakt divnej kousek .. pravda, jezdil jsem s tim po Felicii, ale pod 150 mi prislo ze je s tim hrich jezdit .. a byla to 1.4MPi, i kdyz ne sedan teda ..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
_monty píše: By mi zajimalo, jak svitily tobe podle toho, jak ses ho tu snazil udat..
No moc ne, dal jsem mu k tomu i zimáky, tažný a moře dalších dílů, a on přijel s buchtou, takže jsem šel od garáže na perfierii Prahy hodinu pěšky. Bez bundy, neb mne absolutně nenapadlo že si to hned bude chtít odvýzt, páč si pro to přijel odněkaď z Chocně Jo a taky ten víkend předtím jsem si s tím autem slušně zařádil na Kořenově a poprvý zkusil topspeed (cca 215 na pětku v omezovači ) a svěřil to své (tehdy ještě ne) přítelkyni, která mě naprosto dostala tím, že se s tím dokázala rozjet a jet absolutně plynule, narozdíl od kterýhokoli chlapa kterýmu jsem to kdy svěřil
... jo, až budu nechutně bohatej, tak si zas pořídim E36
Petr_VFR píše: ale to mas fakt divnej kousek .. pravda, jezdil jsem s tim po Felicii, ale pod 150 mi prislo ze je s tim hrich jezdit .. a byla to 1.4MPi, i kdyz ne sedan teda ..
Hele ono ve čtyřech jsme s tím 160 jeli (řídil fogy), ale já z toho auta mám fakt blbej pocit. Je to hroznej nezvyk, žádná odezva od předních kol, podvozek jak tavenej sejra (pocit "pohnu volantem a jdu přes boudu") a to bručení motoru nad 100km/h (u bmw začínal být slyšet motor teprv tak kolem těch 160)... tak si nějak netroufám. Ale člověk si zvykne na všecko
Naposledy editováno 18.12.2012 22:45:39
FiZzeR píše: No moc ne, dal jsem mu k tomu i zimáky, tažný a moře dalších dílů, a on přijel s buchtou, takže jsem šel od garáže na perfierii Prahy hodinu pěšky. Bez bundy, neb mne absolutně nenapadlo že si to hned bude chtít odvýzt, páč si pro to přijel odněkaď z Chocně Jo a taky ten víkend předtím jsem si s tím autem slušně zařádil na Kořenově a poprvý zkusil topspeed (cca 215 na pětku v omezovači ) a svěřil to své (tehdy ještě ne) přítelkyni, která mě naprosto dostala tím, že se s tím dokázala rozjet a jet absolutně plynule, narozdíl od kterýhokoli chlapa kterýmu jsem to kdy svěřil
... jo, až budu nechutně bohatej, tak si zas pořídim E36
Mam jednoduchou radu..posad pritelkyni do fabie at ti vysvetli co a jak a mas po starostech..
1 reakcí na tento příspěvek Fabia I hatecore: zas a znovu? 16V 74kW
_monty píše: Jinak s fabii jezdim taky..preposilovanej volant mi i vyhovuje..mam ruku polozenou na vyplni dveri..volant drzim trema prstama a ridim pohybem zapesti nahoru a dolu..je to pohodlny a odridim tim treba 90 % cesty..
Já jsem zvyklej držet to jak víko vod pračky, třičtvrtě na tři a oběma rukama, jak nemám obě ruce na volantu tak mám blbej pocit