2 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
1 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
1 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
Je to proto že v roce kdy byl ještě karbec schopen splnit emisní limity nemusel se ani tak tlumit hluk.
Dneska musí motorka jen bzučet jak vysavač.
Hluk - nemá vliv.
Výkon - karbec má malinko nevýhodu, ale pouze na maximální otevření plynu!! Jinak ne.
Spotřeba - nemá vliv... Naopak u stříkačky může být kvůli plnění emisí spotřeba větší.
Jediné na co bych se zaměřil je jak to budeš ladit.
Karbec poladíš levněji, ale vždy je to spousta práce.
Stříkačku dáš 1x 10.000 za novou RJ, nebo nějkaej oblbovač (tzn. piggyback, pow.com.)
a můžes to ladit i za jízdy a 100x denně dle libosti.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
Hofner píše: Stříkačky mají obecně nižší spotřebu, to bych jenom dodal k tomu, co tu již bylo napsané. ještě jedna věc- karbec je blbovzdornej. Pokud se něco posere, opravíš to na koleni. Pokud ti odejde vstřik, nebno 'RJ, je oprava dost drahá a de facto zůstaneš viset na místě. Přesto případů,, kdy by se vysralo vstřikovaní, většina motorek ani nedožije.
Nesetkal jsem se s jedinou stříkačkou, která by měla nižší spotřebu jak karbec... spíš mi přijde, čím novější motka tím víc žere...
Konkrétně F sport žral tak 8 a šestka RR pri stejnym tempu 10
Hofner píše: Stříkačky mají obecně nižší spotřebu, to bych jenom dodal k tomu, co tu již bylo napsané. ještě jedna věc- karbec je blbovzdornej. Pokud se něco posere, opravíš to na koleni. Pokud ti odejde vstřik, nebno 'RJ, je oprava dost drahá a de facto zůstaneš viset na místě. Přesto případů,, kdy by se vysralo vstřikovaní, většina motorek ani nedožije.
Amen
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
kamos co mel GSXR K2 tak mu taky brala min jak novejsi K6 kterou ma tedka...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
1 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
Vstřikování má oproti karburátoru tu velkou výhodu, že se dobře a "samo" popasuje s rozdílným atmosférickým tlakem.
Zatímco motorce s karburátorem (s karburátory) při jízdě ve větších nadmořských výškách už dochází dech, tak se vstřikama, kde si tu váhu jednotka průběžně upravuje a optimalizuje. menší tlak vzduchu prakticky nevadí.
Kdo jezdí dál než okolo komína a dostane se občas do hor, tak vstřiky velmi ocení.
Klasický karburátor je řízen pouze podtlakem v sání,z čehož plyne relativní jednoduchost a stálost parametrů.Kdežto vstřikování pracuje s množstvím čidel,což tento způsob plnění sice zesložiťuje ale zároveň zefektivňuje.
V praxi to znamená,že vstřikování (pokud je dobře nastaveno) vždy dosahuje lepších parametrů,co se týká spotřeby i výkonu,jelikož množství směsi zohledňuje nejen zmíněný podtlak,ale i teplotu vzduchu a chladící kapaliny,podtlak v sání a mnohdy i jiné parametry.K tomu je potřeba přičíst fakt,že dnešní vícebodové vstřikovače mnohem kvalitněji připraví směs.
Vstřikování pracuje s konstantním tlakem a palivovou mapou,která nezohledňuje jen údaje z čidel,ale i konkrétní otáčky,zatížení motoru,a někdy i třeba konfiguraci válců.Třeba u vzduchových vydlicových dvouválů má většinou zadní válec jinou palivovou mapu protože se hůř chladí.
Karburátor je přežitek a má to spočítané.
Dovi píše: Nevím, jestli to tu už zaznělo - a pokud ano, tak se omlouvám...
Vstřikování má oproti karburátoru tu velkou výhodu, že se dobře a "samo" popasuje s rozdílným atmosférickým tlakem.
Zatímco motorce s karburátorem (s karburátory) při jízdě ve větších nadmořských výškách už dochází dech, tak se vstřikama, kde si tu váhu jednotka průběžně upravuje a optimalizuje. menší tlak vzduchu prakticky nevadí.
Kdo jezdí dál než okolo komína a dostane se občas do hor, tak vstřiky velmi ocení.
Teoreticky mozna jo, nicmene podle mych zkusenosti jede i strikacka mnohem hur ve vetsi nadmorske vysce... nemam to samozrejme zmereny jak, ale o hodne hur se zveda na dvojku.
1 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?
Ozzy_ píše: Je TO uplne jedno Protoze jde o starsi SVcko, vyber si nejaky hezky v dobry stavu, a kolik ma najeto, potazmo jestli je to karbec nebo strikacka ber az jako hoooodne podruznej udaj Myslim ze na TOm zalezi zhruba tolik jako jestli ma stribrnou nebo cernou barvu.
tak TO si myslím, že TO zrovna u TÝHLE motky jedno není. stříkačka má asi o 20 Nm VÍC, takže je naprosTO jasný, CO bych volil...
Naposledy editováno 05.06.2011 13:40:32