globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: karburátor nebo vstřikování ?
 
4.6.2011 v 09:16
Zdravím všechny chci se zeptat je lepší si koupit starší moto s karburátorem nebo novši s vstřikováním názory se různí prosím o radu Diky Michal

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?

4.6.2011 v 18:05 | Nahoru | #1
Hofner> u auta ti samozrejme verim (favo x felda) ale u motorek mam jiny zkusenosti. Hornet kterej mel karbec mi zral od kolem 5,5 - 6,5 litru. Pak F-sport v prumeru od 6,5-8 litru. Min se prakticky pri zachovani stejnyho jizdniho stylu nedalo dostat. A jak jsem psal ta 600rr brala pri stejnym stylu jizdy jak na F sport vzdycky vic. Nevim proc, mozna druhou radou vstriku ktery tam serou vic paliva pri hodne otocenym plynu.

kamos co mel GSXR K2 tak mu taky brala min jak novejsi K6 kterou ma tedka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?

4.6.2011 v 18:27 | Nahoru | #2
racek> Nevím, no. Jeslti taky nemícháš jabka a hrušky dohromady. Uvádíš tady tři různý motorky, zatímco jí kontrukčně ten samý motor jen s jiným způsobem přípravy směsi. U dnešních stříkaček bejvaj minimálně dvě možnosti palivových map a i mezi nima bejvá dost rozdíl. Obecně je třeba koně něčím nakrmit a dost ovlivňuje spotřebu i pravé zápěstí pilota. Nevidím žádný objektivní důvod vyšší spotřeby, když je stříkačka efektivnější. Jedině snad jak píšeš- blbé nastavení z továrny, ale pak by to zase mělo jet jak drak, ještě líp jak s karbanátkama :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) karburátor nebo vstřikování ?

6.6.2011 v 07:33 | Nahoru | #3

racek píše: Hofner> ..

kamos co mel GSXR K2 tak mu taky brala min jak novejsi K6 kterou ma tedka...



No, jenže i K2 už měla vstřikování Takže tím to asi nebude

Karbec je krok zpět..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist