1 reakcí na tento příspěvek karburátor nebo vstřikování ?
Vstřikování má oproti karburátoru tu velkou výhodu, že se dobře a "samo" popasuje s rozdílným atmosférickým tlakem.
Zatímco motorce s karburátorem (s karburátory) při jízdě ve větších nadmořských výškách už dochází dech, tak se vstřikama, kde si tu váhu jednotka průběžně upravuje a optimalizuje. menší tlak vzduchu prakticky nevadí.
Kdo jezdí dál než okolo komína a dostane se občas do hor, tak vstřiky velmi ocení.
Dovi píše: Nevím, jestli to tu už zaznělo - a pokud ano, tak se omlouvám...
Vstřikování má oproti karburátoru tu velkou výhodu, že se dobře a "samo" popasuje s rozdílným atmosférickým tlakem.
Zatímco motorce s karburátorem (s karburátory) při jízdě ve větších nadmořských výškách už dochází dech, tak se vstřikama, kde si tu váhu jednotka průběžně upravuje a optimalizuje. menší tlak vzduchu prakticky nevadí.
Kdo jezdí dál než okolo komína a dostane se občas do hor, tak vstřiky velmi ocení.
Teoreticky mozna jo, nicmene podle mych zkusenosti jede i strikacka mnohem hur ve vetsi nadmorske vysce... nemam to samozrejme zmereny jak, ale o hodne hur se zveda na dvojku.