globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 14:22 | Nahoru | #73741
Frennky> no...pár vyjímek znam

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 14:25 | Nahoru | #73742

zmulin píše: 1.6ky jsou teď.V turboéře jezdily 1.5.Těch 600-800 dosahovaly v závodech a v tu dobu se směly měnit motory i po kvalifikaci,takže kvalifikační turbomotory měly tenkrát až 1500Ps....Daly tak 4 kola a rozpadly se Nejsem si uplně jistej,jestli nový hlavy atd. kuli přímovstřiku už nejsou mechanický změny...
Závod kolikrát ty auta jednu dobu nedojely,páč jim prostě došel benzín



no 1500 nevim, já měl za to že 1200, ale i tak... když pak čteš že se jim na pětku v 300km/h protáčely kola... to zase když si vezměš že teď už maj kolem 1000 a odjedou s tim 6 závodů, tak je to taky úctyhodný, a ještě při takový spolehlivosti (když teda nepočítáme Hondu a Renault v počátcích jejich hybrid éry)... a ještě to táhne 750 kilo auto místo 600 i s jezdcem

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 14:33 | Nahoru | #73743

Johnny83 píše: no 1500 nevim, já měl za to že 1200, ale i tak... když pak čteš že se jim na pětku v 300km/h protáčely kola... to zase když si vezměš že teď už maj kolem 1000 a odjedou s tim 6 závodů, tak je to taky úctyhodný, a ještě při takový spolehlivosti (když teda nepočítáme Hondu a Renault v počátcích jejich hybrid éry)... a ještě to táhne 750 kilo auto místo 600 i s jezdcem



1200 máš ve Fabii.V F1 byly 1500

E: Tady k těm hmotnostem cos pomotal..

Naposledy editováno 14.01.2020 14:35:02

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 14:43 | Nahoru | #73744

assassin píše:
Tifone: ja si myslim, ze ty moderni motory ač na ne vsichni staromilci plivou vydrží vic nez ty stare dobre drzaky. V mem okoli spousta tech poctivějch atmosfér vyžaduje zásadní opravu a nemaj treba ani 250tis (Včetně mého bmw z roku 95 - 2,8) ale stroje s kurvitkama - turba a dpf jedou a jedou - moje bývalé sluzebaky - volvo 370tis, smax pres 500tis...

Georgepanek: ja si myslim, ze se prodává to co lidi kupuji - automobilový průmysl ma spoustu penez a silnou lobby - kdyby lidi chteli 3litry a vic tak proste si to u politiku zařídí. Ono je to ale tak, ze ta auta s velkejma motorama byla v nabidce, ale nikdo je nekupoval. Tzn tech par lidi co by si jako 15let starou ohetinu chteli koupit auto s větším motorem to nezachrani. Kolik lidi tady z vlákna si koupilo nove auto s větším motorem? Dejme tomu 3litry a vic? A to jsme tu vsichni nadšenci do aut/motorek.



No tak úplně s tebou nesouhlasím. A to co uvádíš jako příklad "držáků" nejsou maloobjemové turbo/dmychadlo motory.
A nemůžu tak plně souhlasit i s těma třílitrama a tak. Někdy ti prostě výrobce nedá na výběr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 14:44 | Nahoru | #73745

zmulin píše: 1200 máš ve Fabii.V F1 byly 1500

E: Tady k těm hmotnostem cos pomotal..



Ok, je to možný edit nechápu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 15:08 | Nahoru | #73746

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 15:10 | Nahoru | #73747
zmulin> no bóže

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 15:17 | Nahoru | #73748
Zmulin: ja si myslim, ze uz mi to marodeni leze na mozek, nevěřil bys jak se tesim do prace

Freedom: hele tobe to pri 200 točí pres 4tis? Ja jel ted k doktoru (po nemecky dalnici) a pri 200 tam mam presne 3,5k takze asi to mas i jinak zprevodovany kvuli ty 4kolce coz?

Naposledy editováno 14.01.2020 15:20:49

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 16:04 | Nahoru | #73749
200 gps nebo tacho? Nektera auta maji u te rychlosti docela rozdil, treba u audiny bych rekl ze to bude u 250 tacho 235 gps, protoze u teto rychlosti co jsem videl vsechny najednou zacaly brzdit a spomalovat, asi jak se ridic lekl co se deje

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 16:21 | Nahoru | #73750

zmulin píše:
To AMG bude mít i přizpůsobený vnitřnosti a kapánek zamyšlenější motor,takže bych se nebál,že to nevydrží.Jedinej důvod by byla nějaká konstrukční chyba,nebo vysoká karbonizace bych tipoval.Materiály vnitřností to podle mě v poho vydržej,když to nebude automat ekologicky podtáčet...



Hlavní chyba toho AMGčka budou uživatelé, jako tady pod kanclem. Plnej, šup do garáží v nakupak a za hodinku slyšíš jak vyrazí na plnej ven, protože je tam zastávka tak ať to všichni slyší, pochybuju, že má ten motor aspoň 60°C v tu doby

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 16:33 | Nahoru | #73751
z.a.j.o.c.h> za to bych je bil ojnicema po dyni....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 17:36 | Nahoru | #73752

z.a.j.o.c.h píše: Hlavní chyba toho AMGčka budou uživatelé, jako tady pod kanclem. Plnej, šup do garáží v nakupak a za hodinku slyšíš jak vyrazí na plnej ven, protože je tam zastávka tak ať to všichni slyší, pochybuju, že má ten motor aspoň 60°C v tu doby



jj, to byla přece i zásadní chyba 90% Alf 156 a 147 s TwinSpark motorama - kroužky a písty praskaly o sto péro...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 17:41 | Nahoru | #73753

tomasd. píše: jj, to byla přece i zásadní chyba 90% Alf 156 a 147 s TwinSpark motorama - kroužky a písty praskaly o sto péro...



Ty se spis pridiraly,pac zraly celkem často olej a čidlo hlásilo až pozdě

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 17:49 | Nahoru | #73754
assassin> upřímně, neřeknu přesně... Ale display začíná už červenat...
Teď mám nastavenej mód středního budíku tacho a točkoměr mám jen po straně vertikální měrku se stupnicí po tisíci. Nevím přesně. Někdy to prubnu, kolik to má při 200 tacho otáček... Ale zvýšený cross country může mít sníženej stálej převod... a maximálku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 17:52 | Nahoru | #73755

oioi01 píše: z.a.j.o.c.h> za to bych je bil ojnicema po dyni....



Tohle je klasika motorkářskejch srazů... V noci, ožralí, studenej motor, heft na doraz, na volnoběh, štěkání omezovače dokud nejsou svody(zrůdy) rudý...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 17:56 | Nahoru | #73756

zmulin píše: Ty se spis pridiraly,pac zraly celkem často olej a čidlo hlásilo až pozdě



a chyba byla taky za volantem mezi ušima, ty vůle byly přece vlastností

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 18:06 | Nahoru | #73757

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 18:30 | Nahoru | #73758

Ivos píše: t_freedom>

https://www.garaz.cz...45-600-koni-21003238



Že by Dežo-ví?

Naposledy editováno 14.01.2020 18:31:20

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 18:35 | Nahoru | #73759

t_freedom píše: assassin> upřímně, neřeknu přesně... Ale display začíná už červenat...
Teď mám nastavenej mód středního budíku tacho a točkoměr mám jen po straně vertikální měrku se stupnicí po tisíci. Nevím přesně. Někdy to prubnu, kolik to má při 200 tacho otáček... Ale zvýšený cross country může mít sníženej stálej převod... a maximálku



no jo vlastne, ty uz mas ten novej obrazkovej infotainment. Bylo by to logicky, to spis jen jako technicka zajimavost...

ad ten clanek v linku od Ivose, oni tam jsou schopni "nahrat" jeste 200 koni navrch, to je ulet. Jinak co tam pisou, ze otoceni motoru o 180stupnu ma za nasledek problemy s chlazenim tak to je blbost. dneska je bezne, ze se hlava a blok chladi rozdilnymi okruhy, je to lepsi pro vykon i emise.
Ono se na motorare dost plive, ale myslim si, ze za poslednich par let dotahli spalovaci motor temer k dokonalosti...ono i treba ty materialove speciality - materialy ktere se pouzivaji na blok motoru a jak se tam vytvari tvrdej povrch, o tom kdyz neco prectes tak to je jak cist sci-fi povidku

Naposledy editováno 14.01.2020 18:50:17

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 18:39 | Nahoru | #73760

NP píše: 200 gps nebo tacho? Nektera auta maji u te rychlosti docela rozdil, treba u audiny bych rekl ze to bude u 250 tacho 235 gps, protoze u teto rychlosti co jsem videl vsechny najednou zacaly brzdit a spomalovat, asi jak se ridic lekl co se deje



tacho - nemam navi, v porovnani s GPS mi prijde, ze to volho nenameruje procentualne, ale o nejakou fixni hodnotu ... neco kolem 6kmh ... ale uz si to moc nepamatuju, mereni GPS jsem tam mel jednou kdyz jsem testoval AIM laptimer co vozim na motorce.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 18:44 | Nahoru | #73761

z.a.j.o.c.h píše: Hlavní chyba toho AMGčka budou uživatelé, jako tady pod kanclem. Plnej, šup do garáží v nakupak a za hodinku slyšíš jak vyrazí na plnej ven, protože je tam zastávka tak ať to všichni slyší, pochybuju, že má ten motor aspoň 60°C v tu doby



material musi trpet asi pro to nemam zadne technicke vysvetleni, ale prijde mi ze motory co se nesetri drzej vic nez ty co je majitele uzkostlive opecovavaji...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 18:47 | Nahoru | #73762

assassin píše: material musi trpet asi pro to nemam zadne technicke vysvetleni, ale prijde mi ze motory co se nesetri drzej vic nez ty co je majitele uzkostlive opecovavaji...



Netvrdíš tu svoje dojmy jako fakta?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 18:51 | Nahoru | #73763

t_freedom píše: Netvrdíš tu svoje dojmy jako fakta?



no predkladat dojem jako fakt vypada trochu jinak...

me rejpani nevadi, to ty jsi slecinka

Naposledy editováno 14.01.2020 18:53:04

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 19:38 | Nahoru | #73764

Ivos píše: t_freedom>

https://www.garaz.cz...oni-21003238 [/quote]

I ty blesku, viz 12:53

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 19:47 | Nahoru | #73765
Johnny83> No.....Ale až od seriózního pána si to kucí začli číst Viď

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 19:52 | Nahoru | #73766
Johnny83> CRXo jsem taky chtíval, nakonec to vyhrála Corolla, po Tipu moje druhé auto, byla s tím zábava, rád na něj vzpomínám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 20:06 | Nahoru | #73767
strakon> A to ti je pěkňoučké kočkolap

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 20:18 | Nahoru | #73768
Ivos> jo, v tej době to bylo docela gůůůt, měl jsem jí asi 5 let, ten motor byl boží a bylo to černý

Naposledy editováno 14.01.2020 20:23:54

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 20:33 | Nahoru | #73769
strakon> jo v době kdy tu jezdili favoriti byli japonci s těma autama a hlavně motorama o kousek dál...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

14.1.2020 v 20:34 | Nahoru | #73770

Ivos píše: Johnny83> No.....Ale až od seriózního pána si to kucí začli číst Viď



Asi jo no, ty seriózo
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist