1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: nejzasadnejsi rozdil bude motor. zbytek zalezi s jakou 36 srovnavas, mezi 316 a M bude rozdil vetsi nez mezi 325/328 a M. Brzdy a podvozek nejsou tak rozdilne a u sportovnejsich verzi ala 318is nepoznas zasadni rozdil ... protoze o co jsou slabsi brzdy to dorovna lehkej motor - to same u podvozku.
motoricky bude Mku nejvic popdobna lehce upravena 325i - je tociva. 328 je zadusena, spis takovej traktor nez sportovni motor...
e36 m3 3,2 nebo taky ji semtam nekdo rika m3 evo je motoricky temer shodna s e46 m3 a na to sasi je to asi zbytecne silnej motor - nejel jsem s ni, ale nedokazu si predstavit jak to auto bez vyraznejsich zmen zvlada dalsich 40PS proti trilitrove verzi....
M3 e46 nema s obyc e46 nic spolecnyho, jediny co je podobny je cca vzhled. Jinak je to jiny auto nesrovnatelny.
Co se tyce e36 m3 tak tam je kasna snad stejna jako kazdy jiny coupe, jsou si ty auta mnohem vic podobny
Jinak jestli chces lehce poladit 328i tak urcite vis ze ti stacej jen svody a m50 sani a dotanes se v klidu ke 220 konikum
kokonhead píše: dark-demon> ma fiestu st150, treba se spokoji s ni...:)
Tak tak, budu muset - bo potřebuju prašule a taky se Z4ka v garáži plete motorkám... Tu Fiestu klidně parkuju kdekoli venku - tý střechu žádnej vožrala neprořízne a když ji ukradnou, přežiju to
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: M3 e46 nema s obyc e46 nic spolecnyho, jediny co je podobny je cca vzhled. Jinak je to jiny auto nesrovnatelny.
Co se tyce e36 m3 tak tam je kasna snad stejna jako kazdy jiny coupe, jsou si ty auta mnohem vic podobny
Jinak jestli chces lehce poladit 328i tak urcite vis ze ti stacej jen svody a m50 sani a dotanes se v klidu ke 220 konikum
jo ja psal o e36. M50sani mam. svody zatim serie.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: SLEEPER> pokud by slo o to se povozit a necpat do toho prachy tak jo. bezvanos motor ma opravdu takovej ostrejsi projev, vic podobnej Mku.
u 328 se da na to same dostat taky, ale je to o investicich, sani, soft... idealne jeste vacky, vyfuk...
dnes bych asi nejvic vybiral podle stavu. Uz bude vse dost ve smrti...
Zajimavy, ja se setkal s nazory, ze mezi 325 a 328 je celkem znatelnej rozdil presto, ze se vykonove lisi asi 1KW.
Ja pred 10 lety mel e46 328 a byl jsem s tim motorem hodne spokojenej. Neuveritelne nizka spotreba a zaroven to docela jelo. 325 udajne nema tu pruznost, ale nevim, nejel jsem v tom.
Na zapade je porad dost blaznu, kteri ty e36 nenechavaji hnit, takze pekny kus vybrat lze, je to uz jen otazka penez..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Zajimavy, ja se setkal s nazory, ze mezi 325 a 328 je celkem znatelnej rozdil presto, ze se vykonove lisi asi 1KW.
Ja pred 10 lety mel e46 328 a byl jsem s tim motorem hodne spokojenej. Neuveritelne nizka spotreba a zaroven to docela jelo. 325 udajne nema tu pruznost, ale nevim, nejel jsem v tom.
Na zapade je porad dost blaznu, kteri ty e36 nenechavaji hnit, takze pekny kus vybrat lze, je to uz jen otazka penez..
to souhlasi, 325 urcite nema pruznost jako 328 ... netaha od volnobehu az po omezovac skoro linearne... spotreba a tah v nizkejch otackach, to jak se rozjede bez podrazovani na 4ku z60ti ... to je to co si lidi chvali u 328 - ale to neni projev sportovniho motoru. na 5ti tis zvadne a do 6ti tis uz se to jen tak dotoci - to neni uplne to co te laka jet s tim sportovne. Mkovej motor prave nejvic dava v tech poslednich 1000-1500rpm....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
325 teda nahore jede lip a vic toci?
Tady je porovnání sani starší 2,5 a novějsi 2,8 - to s menším průřezem kanálu je 2,8 - to je taky duvod proc ve vršku nejede a proc ma stejnej vykon jako 2,5
328 ma spoustu dílu společných s M a je urcite lepsi volba a ma vetsi potencial pro upravy. Ale kdybys chtel hned jezdit a necpat do toho prachy tak ta 325 neni spatna volba. Ve finále nejvic záležet bude na stavu
Naposledy editováno 01.12.2019 13:09:25
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
e: projel jsem ted nejaka data na tema 325 vs 328 a ta 328 je papirove znatelne rychlejsi.
Nejvyssi vykon ma v 5300 ot/min (vs 5900), ale u 325 se pise z 0-100 za 8s a to nechces.
Naposledy editováno 01.12.2019 14:50:58
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: okok, diky za poznatky
e: projel jsem ted nejaka data na tema 325 vs 328 a ta 328 je papirove znatelne rychlejsi.
Nejvyssi vykon ma v 5300 ot/min (vs 5900), ale u 325 se pise z 0-100 za 8s a to nechces.
ta 328 bude tak o vterinu rychlejsi ne? jako ono i 7s je dneska dost bida na "sportak" ... nez tyhle stary pastiky bude rychlejsi kazdy trochu lepsi moderni auto (ala oktavka RS) spis jde o ten pocit. Pokud mas naladu vybirat a mas na to prachy tak jo, 328 je rychlejsi a ma vetsi potencial, jen bez uprav proste nepusobi moc "sportovne"
kdyz z toho sundas par kilo (treba 50se jakz takz levne i da) + sani z 2,5 (cca 20ps navic) + kratsi diff z m3 (serie ma prevod 2,93 .. Mko ma 3,15) + short shifter + vlastni geo +brzdy z e46 330d tak to i docela funguje a neni to extremne drahy ... kdybych si timhle mel projit znova s tim, ze bych za peknou 328 dal pres 100 ... tak bych radeji koukal po e9x 335i (ono teda pisu kdybych mel timhle projit znova, ale ve finale mam jen ulozene auto a dily v krabici...)
Naposledy editováno 01.12.2019 15:26:42
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Mne se proste tyhle hranaty "sportovni" auta z pocatku 90. let libi, ale musi to byt v paketu, na podvozku, na kolech...
Navic jsou to auta (coupe/cabria), na kterych neprodelas.
assassin píše: jo ja psal o e36. M50sani mam. svody zatim serie.
V e36 mas relativne pravdu, obstojne poskladana obyc e36 uz neni krome motoru tak jiny auto. Tam krome rizeni toho uz moc jinak nebylo, mela treba jiny silace v ramenou, ale to se dalo nahazet i na obyc. Svor bejval taky, takze tam byl hlavne ten motor
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
SLEEPER píše: Zajimavy, ja se setkal s nazory, ze mezi 325 a 328 je celkem znatelnej rozdil presto, ze se vykonove lisi asi 1KW.
Ja pred 10 lety mel e46 328 a byl jsem s tim motorem hodne spokojenej. Neuveritelne nizka spotreba a zaroven to docela jelo. 325 udajne nema tu pruznost, ale nevim, nejel jsem v tom.
Na zapade je porad dost blaznu, kteri ty e36 nenechavaji hnit, takze pekny kus vybrat lze, je to uz jen otazka penez..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
assassin píše: ta 328 bude tak o vterinu rychlejsi ne? jako ono i 7s je dneska dost bida na "sportak" ... nez tyhle stary pastiky bude rychlejsi kazdy trochu lepsi moderni auto (ala oktavka RS) spis jde o ten pocit. Pokud mas naladu vybirat a mas na to prachy tak jo, 328 je rychlejsi a ma vetsi potencial, jen bez uprav proste nepusobi moc "sportovne"
kdyz z toho sundas par kilo (treba 50se jakz takz levne i da) + sani z 2,5 (cca 20ps navic) + kratsi diff z m3 (serie ma prevod 2,93 .. Mko ma 3,15) + short shifter + vlastni geo +brzdy z e46 330d tak to i docela funguje a neni to extremne drahy ... kdybych si timhle mel projit znova s tim, ze bych za peknou 328 dal pres 100 ... tak bych radeji koukal po e9x 335i (ono teda pisu kdybych mel timhle projit znova, ale ve finale mam jen ulozene auto a dily v krabici...)
Az to das do kupy bude to fungovat dobre, k dokonalosti tomu chybej uz jen svody a mas levnej "sportak" co celkem slusne jede, ma hezkej zvuk, nahon na zadek a hlavne nestoji raketu, a ani ty dily na to ne teda dneska uz to taky neni nejlevnejsi, ale porad se to da a je to vsechno pomerne lehky to tam nahazet
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Sleeper: ja Mpaket davat nebudu, maj ho tam vsichni kdo delaji hezkou 36ku... takze se rad odlisim a ani se mi ten Mpaket na 36ce moc nelibi. Navic kdyz nebyl na mem aute origo tak to prestrojovat nebudu...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: Myslim ze vic nez tohle nebude potreba, brzdy se obrzdej po par zastaveni
Takhle uz jsem oddelal dvoje trmeny, je potreba kotouce stocit na soustruhu.
1 reakcí na tento příspěvek "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
Naposledy editováno 01.12.2019 23:32:37
assassin píše: dark-demon> moc neverim tomu, ze ty svody udelaj zasadni rozdil, bral bych je, uvidim co sezenu... ty zasadni dily ala diff uz mam... ted uz jen to poskladat
Sleeper: ja Mpaket davat nebudu, maj ho tam vsichni kdo delaji hezkou 36ku... takze se rad odlisim a ani se mi ten Mpaket na 36ce moc nelibi. Navic kdyz nebyl na mem aute origo tak to prestrojovat nebudu...
Zasadni rozdil udela sani, ale kdyz uz tam bude vic vzduchu, tak svodama bys tomu jeste trochu pomohl ale i bez nich to bude znatelny, daj se pouzit m3 svody, pripadne celej vejfuck ale to se bude taky na picu uz shanet. Pripraveny to mas dobre, jen to tam nahazet
Stev píše: Takhle uz jsem oddelal dvoje trmeny, je potreba kotouce stocit na soustruhu.
Asi taky zalezi jak jsou na tom. Par aut co stalo a i venku sem mel a vetsinou stacilo projet a obrzdit ale tak je jasny ze sundat, udelat repas trmenu a aspon stahnout kotouce je lepsi
assassin píše: Stev: proto znalci jezdi is, misto těžkých 6tivalcu :) závodilo se v te dobe se ctyrvalci, to zname video kde to 320is kosi jak statické překážky, meli pres 300ps z dvoulitru s předepsaným restriktorem, bez nej skoro 400? Uz si to nepamatuju, zkusim pohledat
nesypali se is celkem motory(praskani hlav, ci co), nebo to bylo jen u serii?Neco za neco, bych rekl...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
dark-demon píše: uplne obycejna 328i ma v serii snad kazda vic jak 200koni, ten udaj byl papirovej kvuli nejakymu jejich pojisteni, ale ze je m50 tocivejsi se rika, s tim ale zkusenost nemam
Aha, to by davalo smysl. V dobe kdy jsem mel e46 328i jsem v tahlym kopci ujizdel impreze wrx 160KW (vs.142), ale nejaky ten vykon u subarka pozere 4x4.
Stev píše: SLEEPER> nevim jestli se da hodnotit dynamika sportovni jizdy podle udaje 0-100. Tam je to totiz dost ovlivneny tim silnejsim spodkem. Ale kdyz budes chtit jet sportovne muze bejt 325 klidne rychlejsi, protoze budes mit spickovej vykon k dispozici tam kde ho potrebujes.
To mozna ano, ale pruznost auta taky potrebujes a vetsinou sam taky nejezdis. Ja vim, ze to zadna raketa (v serii) nikdy nebude, ale kdyz uz, tak aspon nejvyssi motorizace s obyc 3 er.
Na prelomu r. 2000 jsem mel Facko s regulernimi upravy skoda motorsport vc. podvozku i prevodovky na hoby vrchy, ale ja zadnej mekánik nejsem, dilnu taky nemam, ja to umim jen trosku ridit. Nehrozi, ze bych resil nejake zasadni upravy, ani by se to financne (vs m3) nevyplatilo, vim kolik se da nasrat do skodovky...
edit: posledni dve brambory (330ci a e90 330i) jsem koupil celkem slusne, ale zase mam sikovnyho mechose, takze nechavam vse napravit, pojezdim a poslu dal. Ted me ale trochu mrzi, ze jsem si cervene kupatko nenechal, to bych prave chtel napravit u te e36...
Naposledy editováno 02.12.2019 13:20:12
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "šťastní" majitelé BMW - věčně aktuální téma
E: tenkrat jsem resil jiny kraviny, ale jinak bych jej vzal...
Naposledy editováno 02.12.2019 13:24:17
Nojo, jenze ja ho nemel kde parkovat, jezdil jen firemnim a o vikendu na bawu-motu.... Ted bych jakehosi "youngtimera", co bych pouzival jen jako vikendovku, ale ono me to s prichodem moto-sezony zase asi prejde.
Kazdoupadne se divam na e36 328i coupe/cabrio, nejlepe v cervene nebo zlute barve.