poradíte mi ohledně koncovek Termignoni na Ducati Streetfighter 1098? Ideálně kdyby s tím měl už někdo zkušenost.
Mám sériový výfuk a chci pořídit karbonové koncovky Termignoni takže "race use only" verze bez katu. Jde mi o zvuk ne o kravál, takže plánuji jezdit s DB-Killery...asi
Jak se s tím popere motor když jen vyměním koncovky? Případně kdybych sehnal origo upravenou jednotku tak jak je koncipovaná...na jízdu s DB-Killery nebo bez, nebo je to jedno? Taky bych mohl nechat upravit stávající jednotku, ale to mě asi vyjde na stejné peníze a přijdu o možnost vrátit to do původního stavu, navíc existuje určitě víc verzí úprav a kdoví jak by to dopadlo, takže by mi bodl případný tip od někoho kdo to má upravené a jezdí mu to dobře. Dávat to na brzdu je v tomto případě nesmysl. No a kdybych tam strčil katalyzátory tak bych se sice vyhnul úpravě jednotky, ale přišel nejspíš o zvuk. Jinak výrobci jako Mivv, Arrow nebo SC project tam prdnou koncovky a dál to neřeší, jen SC Project k tomu doporučuje přidat jednotku na úpravu bohatosti směsi, ale co mi psali tak pro běžnou jízdu to není nezbytné. Jo a ještě jsem zapomněl na race vzduchový filtr, s tím origo race jednotka počítá.
Poradíte?
Naposledy editováno 05.11.2019 08:58:51
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098
Jde mi o to, abych po reflash ECU mohl dojet 20km do servisu, kde nastaví volnoběh a podtlaky. Takže udělám reset TPS a pokud volnoběh nebude úplně mimo tak jedu do servisu.
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098
Namapovaná na koncovky?
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098
Naposledy editováno 10.11.2019 22:51:33
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098
Kirdishack píše: Díky za nabídku, cena dobrá ale je to na S-kovou verzi. Takže bych to musel stejně přemapovat.
Bože můj, promiň... Ale než něco napíšeš, studuj abys pak nevypadal jako jelito
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098
t_freedom píše: Bože můj, promiň... Ale než něco napíšeš, studuj abys pak nevypadal jako jelito
Tak Öhlins odjakživa (už od roku 1976) přidává koně...
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098
Ptal jsem se v Mivv a bylo mi řečeno že žádné další úpravy nejsou potřeba. SC Project mi napsali to samé, ale doplnili že pro lepší výkon doporučují tu jejich přídavnou jednotku která ovlivňuje bohatost směsi. Já tomu nerozumím, ale je jasný že katalyzátor klade hodně velký odpor a navíc když do motoru pustím víc vzduchu tak to přece nemůže být pro ten motor v pohodě. V pohodě by to bylo kdybych tam nechal papírák a katy ze sériovek prdnul do termíků, ale to by tak trošku ztrácelo smysl.
Motor je přidušený k vůli emisím a hlukovým normám, s otevřeným výfukem a patřičnou mapou pojede tak jak má, zlepší se průběh v nízkých a středních otáčkách. Třeba konečně budu moct po městě řadit i za tři
1 reakcí na tento příspěvek Termignoni na Duc SF1098
Za druhý, když jsem jel na S4RS jen s koncovkama na origo mapu, bez novýho filtru - nic se nedělo. Když jsem však dal svody bez katu, KN filtr a Akrapa, často a dost to střílelo do velfuku. Rozdíle je taky když dáš koncovku na 4vál a prdíš na mapu a na dvouvál… kde ten motor zdaleka není tak vyváženej.
Pokud to budou jen koncovky ( kde má SF katík - v nich, nebo mimo jako S4RS ?) a kat tam zůstal, asi bych se nebál jezdit na starou mapu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098
Anti píše: t_freedom> O jakém dvouventilu je řeč?
měl jsem za to, že máš Elefanta , pokud ne tak omluva
Kirdishack> ...podle mě to budeš muset asi trochu poladit … ty katy dělají velkej špunt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Termignoni na Duc SF1098
Takže se ptám, mám věřit tomu že tento filtr propustí stejné množství vzduchu jako ta bavlněná gáza? Pipecross uvádí až o 30% víc než OEM a K&N až o 40% víc.
No nevím, přes tu gázu je fakt vidět, kdeždo ten molitan má dobře 10mm. Nevíte jak vypadá ta Race verze od Pipecross? Neměl jsem vzít raději ten?
Víte o co mi jde, že jo? Mapa je vyladěná na ten bavlněný filtr tak aby to při menší propustnosti nedělalo neplechu, nebo myslíte že je to zanedbatelný rozdíl?
Díkes.
Ducati Performance filtr má označení 42610261A a tady je aplikační tabulka:
O.E. Ducati 42610261A
BMC FM482/08
K&N DU-1007
DNA R-DU10S07-01
Pipercross MPX126
Sprint Filter CM13S
Takže jsem asi vybral správně, nicméně rád bych tu "R" verzi viděl abych věděl jaký je tam rozdíl. třeba u K&N je hlavní viditelný rozdíl mezi standardní a "R" verzí v počtu lamel filtru, race jich má méně a je tak více otevřený čímž i méně filtruje. Jestli je tam stejný počet vrstev nevím.
Tož tak
A potřeboval bych poradit ohledně instalace termignoni koncovek, rád bych je na svody nasadil až na doraz aby to bylo co nejkratší, k tomu bych upravil držák, ale budou pak volné pružiny. Můžu to nechat bez těch pružin nebo tam jsou nutné? Případně sehnat kratší?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dovoz motorky z Itálie [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 32 | 24.1.2024 v 08:33 NUTELIER |
Termignoni Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Agnosy | 5 | 5.11.2022 v 13:41 juraaa |
Ducati Streetfighter 1098 Ducati Streetfighter 1098/s | Bouša82 | 1 | 16.9.2022 v 19:34 kadelYZF |
Suchá antihoppingová spojka pro V2 [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Kirdishack | 46 | 17.8.2022 v 12:24 Kirdishack |
MCF Slušovice autorizovaný servis D... [1, 2] Ducati Streetfighter 1098/s | Lukes. | 33 | 28.6.2022 v 22:21 Jirka4137 |