globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jawablázni
Důležité pro chod vlákna je dodržování pravidel. Obšírněji se o tom rozepsal Kafi TADY . a dole u popisu vlákna.

AKCE JAWABLÁZNŮ
PLÁNOVANÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Podzimní bude v prvním týdnu v řijnu tedy 4-6.10.2024.

Místo zase Golf.
Rezervace ubytování 734 257 523 kdo chce, zamluví si sam solo.

Plánek kempu a jak to vypadalo pro ty co tam ještě nebyli u mě na rajčeti.
https://www.rajce.idnes.cz/verdom/album/podzimni-jizda-za-jawablazny

PROBĚHLÉ AKCE JAWABLÁZNŮ
Jarní proběhla. Termín druhý týden v dubnu tedy 12-14.4.2024
Byla super, sešlo za zdravé jádro, fotodokumentace u mě na rajčeti

Podzimní jízda byla 6.-8.10.2023 a po tom, co vypadl Kamýk i Skautovna v Autokempu GOLF .
Fotky VERDOM Kehaj Vlasťák
Celkem pohoda flek.

Jarní jawajízda 2023
12.5-14.5 v Kamýku nad Vltavou. Velký dík Kafimu a jeho milé paní za poskytnutí azylu a vlastně zorganizování bezva akce.
Fotky Verdom. Jen z pátka/soboty , v sobotu přesun na jinou akci.

Podzimní JAWAJÍZDA 2022 byla na osvědčené skautovně.
Opět obrovský dík Bimbamovi za zamluvení, Béďovi za výborné klobásky a dřevo a zbytku za to, že dorazil.
Nějaká fotodokumentace tady na rajčeti.

Jarní JAWAJÍZDA 2022 byla na doporučení Kehaje v okolí Mšena.
Posunula se o cca měsíc a stejnak to nijak neovlivnilo účast,
ale alespoň už byly otevřený campy a probíhaly nějaké akce, které v březnu nehrozí.
Fotodokumentace od Verdoma zde .

Podzimní JAWAJÍZDA 2021 byla po dvouleté pauze zaviněné koronou 16.10.2021.
Bylo to jako vždy super. Vyznamenání Béďovi za dřevo a báječné klobásky, Bimbamovi za skautovnu jakožto bezva flek a všem co se zúčastnili za bezva víkend.

Nějaká fotodokumentace zde:
https://verdom.rajce...imni_Jawajizda_2021/
https://kehaj.rajce....17530746/#nove-album

Podzimní Jawa jízda 2019 je za námi,
povedla se a jak jsme si jí užili je patrno z obrázků níže.
https://verdom.rajce...wablazni_jizda_2019/

Zajímavé moto weby:
https://www.jawanacestach.cz/
https://www.jednoustopouceskem.cz/lokality/
http://www.jawamania...poradna/default.aspx
http://www.veterankalendar.cz/]Veterán kalendář

*************************************************************************************************************************************
Můžeme poradit Jawabláznům i na FB:
https://www.facebook.com/groups/jawablazni

Než vyrazíte mrkněte na POČASÍ a nebo na POČASÍ
Český hydrometeorologický ústav

VETERÁNSKÉ AKCE A BURZY

NÁVRHY NA JAWA VÝJEZDY:

Technické muzeum Telč
Rodný dům F.Janečka Klášter nad Dědinou
Moto muzeum Netvořice
Vojenské muzeum Lešany

Stránky Jawabláznů, kde můžete najít různe tipy, rady, návody a fotky z cest: Web
Kdo se bude chtít aktivně účastnit na zvelebování webu, je potřeba se registrovat: ZDE

---------------------------------------------------------------------------------------------

Skupina Jawablázni



Fichtl výjezd za Svatomartinskou husičkou do Kácova 9.11.2013
Sraz v Kácově jak kdo dojede cca kolem poledne.Husu a fichtla sebou
Účastníci:Martaffon,Martin,Čmoud,Elevátor najeto cca 200 km

Podzimní vyjížďka 19.10.2013
Sraz již kdo chce a může 18.10. Bimbam opět zařídil sqělý nocleh v židovské škole u synagogy v Plaňanech.Jinak tradiční sraz ráno v 8:30 u Vrbčanské pumpy .Následuje přesun do Týnce k "fabrice " Jawa sraz v 10:30.Po té odjezd směr Kácov pivovar na oběd kolem 12:30,vyjížďka po okolí a zpět do Žiďárny.Je to návrh,další nápady jsou vítány.
Čmoud
Martaffon
Sema

Tachlovice 2013
Kehaj
Vlasťák
Čmoud

Rabakov 4.5.2013
Sema
Fichtlrider

Jarní Jawajízda 23.3.2013
Sema
Čmoud
Ast
Škodovák
Betkař
Martin

Svatováclavská Jawajízda 2012
Kafi
Čmoud

Jawablázni na Třeboňsku 2012
Čmoud

Druhá Jawajízda 2012
Škodovák
Čmoud
Kafi

První Jawajízda 2011

Fotky z Jawajízdy
Jawa jízda Endy
Jawajízda Sema

Odborná literatura
Literatura-jawarmaniak
elektro schémata
VZORNÍK BAREV RAL

VÝSLEDKY ANKET

Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuji a s moto nejezdím. 62% 13ks hlasovalo
Jezdím pořád. 38% 8ks hlasovalo

Pokládka moto (duben 2022)
Položil jsem motorku mockrát. 86% 12ks hlasovalo
Položil jsem motorku zatím jen jednou. 14% 2ks hlasovalo
Doposud jsem jezdil jen kolama dolů. 0% 0ks hlasovalo

Nejčastější poruchy motocyklů Jawa a ČZ
Zapalování 8% 3
Dobíjení 45% 17
Elektro rozvod 3% 1
Osvětlení a houkačka 0% 0
Převodovka 5% 2
Spojka a primár 0% 0
Klikové ústrojí 8% 3
Válec hlava píst a kroužky 5% 2
Rám praskání 0% 0
Kola - dráty ráfek 0% 0
Brzdy 0% 0
Tlumiče zadní 0% 0
Tlumiče přední 5% 2
Nádrž - prosak 3% 1
Startovací mechanizmus 0% 0
Pohon zadního kola sekundár 0% 0
Tachometr 0% 0
Táhla lanka bovdeny 8% 3
Karburace 5% 2
Přívod paliva 5% 2

4. Anketa: Co přidávám do žrádla svým dvoutaktním miláčkům. Nic neříkající ankety se zúčastnilo 61 lidí.
MOGUL M2T 20% 12
MOGUL TS 10% 6
MOGUL TSF 23% 14
LAVIO MOTO SYNT 2T 20% 12
CASTROL 2T 10% 6
M6A a M6AD 3% 2
SAE30 - 40 motorový 0% 0
MOTUL MOTOMIX 2T 2% 1
CINOL M2T 2% 1
VALAR TORSA 2T-SF 3% 2
SUNOCO 2T MX POWER 0% 0
SUNOCO 2T MX COMPETITION 0% 0
MOTOREX RACING GP 2T 0% 0
MOTOREX TWO STROKE 2T 0% 0
REPSOL COMPETITION 2% 1
OMV BIXXOL MOTOR BIKE 2T-S 2% 1
SHELL ADVANCE VSX 3% 2
DENICOL SUPER 2T 2% 1
TRAVOL 2T 0% 0

Anketa 10/2021-04/2022
Mám co mám a tak to zůstane 16
Spíše se budu zbavovat nasysleného. 2
Budu dál sbírat a nakupovat jak to půjde. 4

Anketa o pojišťovnách a kde máme pov. ručení
Generali Česká Pojišťovna 9%
Uniqa 6%
Kooperativa 14%
ČPP 34%
Allianz 17%
ČSOB pojišťovna 6%
Jinde než je uvedeno 14%

Anketa: Od koho pneumatiku na motorku mám ověřenou a mohu doporučit.(léto 2023)
Mitas 6%, Bridgestone 12%, Metzeler 21%, Michelin 9%, Heidenau 27%, Pirelli 12%, Dunlop 12%, Jiný výrobce 0%

OBČERSTVOVACÍ STANICE prověřené a doporučené.
Čestice u Borohrádku křižovatka silnic 11 a 36
Kondrac na 125 jižně od Vlašimi restaurace
Roztoky na Berounce - restaurace U Jezzu
U Držkatý Katky Nové Městečko.Ze Sušice po 169 na jih a odbočit přes most na 145
Hýskov v poslední době,když se řekne Hýskov,tak se mi nevybaví malebná vesnička kousek za Berounem směrem proti proudu Berounky,ale pořádná flákota přes kterou mám co dělat abych se ohnul opět k řídítkům
Bystřice u Benešova Hostinec U Hlaváčků.
Louny hotel a restaurace Černý kůň.Více info u Tondy Zlouna
Kácov pivovar křižovatka řeky Sázavy a silnice 125

Pokud se Váš příspěvek netýká tématu (české motocykly) odešlete ho prosím jako OffTopic aby se v tom potom lépe hledalo.
Kdo bude psát vulgárně, esejisticky utíkat od mototématu, útočit na jiné, tak je možná reakce ze strany adminů.
Více viz kafiho popis:
Zdravím všechny ve spolek.
Dnes jsem si dal práci a pohovořil s většinou těch, kteří sem chodí téměř celou dobu, co vlákno existuje.
Ptal jsem se na konkrétní důvody, které je vedly a vedou k neaktivitě ve vláknu.
Většina z nich sem pravidelně chodí, "čte", ale nemá chuť/důvod/motiv již přispívat.
Důvody se z velké části potkávaly v následujících bodech:

- Přílišné vulgární vyjadřování, nadávky vůči autorům příspěvků
- Nerespektování názoru druhých a s tím související nekonstruktivní diskuze
- Plevelení vlákna rozsáhlými diskuzemi o autech a nenávistnými příspěvky vůči jinému názoru
- Jistá "obava" z toho, že příspěvek povede k označení za idiota, kreténa apod...

Takřka s každým, s kým jsem dnes hovořil, jsem se shodl na následujícím:

- Není potřeba diskutovat o značce Jawa, téma je vyčerpané.
- Je více než žádoucí navrátit vlákno k obecnému tématu o motorkách a věcech jim blízkých,
jako je například cestování, zážitky, technika/rady, vybavení, značky všeho druhu, zkušenosti, tématické knihy apod.
- Dostat se zpět k tomu, že se zde bavili lidé, kteří se nějakým způsobem znali, párkrát do roka se setkali
a diskuze byla konstruktivní, respektovala názory i osobnosti ostatních, vládla zde přátelská atmosféra.

Současně jsem si dnes volal i s Pechem a celou situaci probral.
Předem upozorňuji, že však neni jediný s kym by stálo za to probrat stejné věci.
Nicméně na Pecha mám kontakt. Každý si sáhněme do svědomí.
Sdělil jsem mu svůj pohled na věc a požádal ho o respektování věcné diskuze ve slušné formě.
Důvodem mnoha vulgarismů, zejména vůči značce Jawa, je postoj samotné fabriky resp. managementu vůči zákazníkům.
To Pecha vytáčí, a nevidí jinou možnost, jak to říci, než použít sprostá slova.
Rád by tím dal najevo, jak se Jawa chová, a odradil tak potenciální budoucí kupce.
Bavili jsme se o tom, že zde ve vlákně jsme to většinově pochopili, a není potřeba se k tomu vracet.
V případě, že nesouhlasí s některým názorem, tak nechť to řekne slušně, nebo to raději přejde.
Také jsme se shodli na tom, že není cílem vlákna držet se striktně u tématu Jawa/ČZ,
ale mělo by obecně sledovat témata, jak jsem psal výše.

Závěrem tedy je, že počínaje dneškem budou vulgarismy, jak je známe z tohoto vlákna, mazány, autor upozorněn a při opakování dostane ban.
Stejný osud potká "opakující se" příspěvky z oblasti autodiskuzí .
Tím nechci říci, že je zákaz diskutovat o autech apod.
Nicméně není žádoucí vést 2+stránkové diskuze na toto téma - založte si separátní vlákno nebo si napište SZ.
Samozřejmě není problém položit dotaz, nechat si poradit, sdělit pocit. Ale zbytečně to rozvádět nemá cenu...

Věřím, že k sáhnutí po tomto řešení nebudu nucen, jelikož jsme dospělí lidé.

Jsme si vědomi rizika, že vlákno může takto umřít.
Současně mám víru ve vás, přátele, kteří sem chodí mnoho let, a o toto jste opakovaně žádali.
Apeluji na vás, pokud jste to mysleli vážně, tak se vraťte do diskuze, a společně najdeme cestu zpět.
V opačném případě vlákno umře, a já ho zamknu.


Díky za pochopení, respektování a spolupráci.
Jawablázen Kafi


Naposledy editováno 15.04.2024 08:13:50

Blokovaní uživatelé: tornadojoe
Anketa: Anketa na zimu. Jak to máte přes zimu s moto?
Zazimuju a s moto nejezdim
60%
15
Jezdim pořád.
40%
10

(reakce na) Jawablázni

1.11.2019 v 17:08 | Nahoru | #80011

Jirka4137 píše: Bimbam> Topolčanské i Zlatý bažant investovali ranec a už hodně dlouho mají pivečko jak křen. Když jsem byl na 476 číze na výletě v Sulovských skalách tak se naopak nedal pít ten Smedný mních r.87.
Letos ve Strakonicích jsem měl taky strach dát si Budějický bolehlav a nakonec jsem zjistil že už to snad mají kluci vychytané a ráno jsem byl v pohodě.
(Mimochodem tam pivo vařit vždycky uměli.)



Sis měl dát Strakonské pivo!

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

1.11.2019 v 18:13 | Nahoru | #80012
BIMBAM : taky asi nepochopím, proč Jawa 660 nemá start. páku, když třeba Royal Enfield ji má. A všechny předválečné motorky - čtyřtakty - taky ( Indian, BMW 66 atd.,) tedy žádné malé objemy. A k té baterii: Kehaji, pokud opravdu "odešla", doporučuju baterii Motobatt. Není v ní kapalina, ale vlákno. A může být v jakékoliv poloze. Třeba Jawa 660 má originál baterku 8 Ah. Není to moc. A při známé (ne) kvalitě elektriky je to prostě málo.
Koupil jsem na doporučení časopisu MotoRoute Motobatt, mám 12,5 Ah, a protože místa na baterii je v Jawě 660 málo, uřízl jsem kus přepážky a baterii mám položenou v úhlu zhruba 45 stupňů. Toto je specifikum J 660, ale Motobatt je špička v bateriích pro jakoukoliv motorku s 12 V.
Chtěl jsem i 6 V Motobatt do péráka, ale ty nevyrábějí.

(reakce na) Jawablázni

1.11.2019 v 18:30 | Nahoru | #80013
Milan1963>
No k té nakopávačce u 660 není , protože to není Jawí motor, ale taky bych ji u Vintage uvítal, tam by se také hodila

Naposledy editováno 01.11.2019 18:31:06

Jawablázni

1.11.2019 v 20:01 | Nahoru | #80014
Milane - start páka je nahovno. Auto taky dneska nenahazuješ klikou. U starých werglů to respektuji, k nim to patří, ale proč nahazovat motorku pákou když tonení zapotřebí? Navíc ten 660 jednobuch nahodit pákou by hned tak někdo nedovedl. Staré wergly značných objemů se sice startovaly pákou, ale měly proti dnešním skoro poloviční kompresní poměr a velké setrvačné hmoty, takže se startovaly snáz. Já když si vzpomenu na TTčko, tak to nahodit nebyla vůbec žádná prdel a musel jsi mít trénink, abys to byl schopen dělat opakovaně a spolehlivě... Zrovna takový chroust jako jsi ty bys ji nenahodil pákou ani omylem. Proto se taky záhy začalo vyrábět TT-Re se starterem...

Jawablázni

1.11.2019 v 20:15 | Nahoru | #80015
Taky nevím jestli by tahle mašina šla nakopnout. Když mě kluci tlačili tak se motor odmítal převalit i na trojáka. Má to kompresi jak bejk.
Mimochodem dnes na sytič nechtěla tak jsem ho zavřel chytla, sice chvilku koktala pak se ustálila a vrčela normálně. Tak možná je baterka OK a bude to chtít změnu startovacího rituálu.

Jawablázni

1.11.2019 v 21:55 | Nahoru | #80016
Ta baterka je tutově v prdeli. Ona je tak slabá že rozdíl je už v tom že více směsi při otevřeném sytiči změní stav natolik, jestli to ten starter převalí nebo ne...

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2019 v 08:40 | Nahoru | #80017
PÁR zajímavých obrázků ze spřátelené Kuby.

(reakce na) Jawablázni

2.11.2019 v 14:53 | Nahoru | #80018
kehaj> Nádhera ! Asi na Kubě nemají zimu a nesolí silnice, jinak by už např. Octavie nejezdily.
Já jsem Octavii měl hned poté, co jsem běžně přestal jezdit Popularem. V roce 1998 jsem do ní investoval dost peněz, dostala celkovou GO, byla jak nová. Po 10 letech, resp. zimách byla tak shnilá, že potřebovala další GO. Tehdy jsem si stodvacítku šetřil, bylo to pro mně luxusní auto, v zimě jsem s ní nejezdil, všechno musela odjezdit Octavia. Jenže investovat dalších 100 tisíc do nové GO Octavie se mi už nechtělo, auto jsem prodal. A dnes mi poctivě slouží 120. I když - koroze pracuje stejně jako na Octavii. Bohužel...
To bylo moje auto...

Naposledy editováno 02.11.2019 14:56:18

Jawablázni

2.11.2019 v 17:34 | Nahoru | #80019
kdyby chtěl někdo perspektivního yungtimera, tak dávám do placu Hondu VF 500 F, 1985. Od roku 2011 stojí v suchu. cena 25 000,- TP v depozitu.

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2019 v 18:33 | Nahoru | #80020
Dnešní dušičky......
Kozinec u Podbořan....

https://eeeeeeee.raj...boran....2.11._2019/

omlouvám se, že to není o jawách...

Naposledy editováno 02.11.2019 18:33:32

(reakce na) Jawablázni

2.11.2019 v 19:41 | Nahoru | #80021
bimbo750> Neomlouvej se, ted' už se na motorkách tolik nejezdí, tak - myslím - můžeme probírat jakékoliv téma.
I tanky . Nebo BVPéčka. Někteří z nás s nimi třeba na vojně jezdili. Třeba VU 6400 Michalovce. Tam jich bylo víc, než má dnes celá česká armáda.

Jawablázni

2.11.2019 v 19:48 | Nahoru | #80022
Bimbo - a kde máte svíčičky za padlé ?

2 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

2.11.2019 v 23:09 | Nahoru | #80023
Kuba: tý vole... Něco takovýho bych si představoval.. jen tak o 10 let starší abych mohl na vete akce..

Nebo třeba toto: https://motorky.baz...0o-f1-supersport.php

Nabízím výměnu za Roastera + Smolíka

Naposledy editováno 02.11.2019 23:50:12

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 09:15 | Nahoru | #80024
pech.> Je to už celkem staré, asi to dobře jede, ale když vezmu, že v roce 1975 se u nás vyráběla Jawa 350 / 634, jednoznačně bych jako Čech a zarytý Jawista "šel" do Jawy 350. A Roadster je mnohem cennější, nemyslím finančně, ale už jen proto, že je náš domácí a poslední z ČZ.

(reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 10:53 | Nahoru | #80025
Milan1963> v garaži mi vedle sebe stojí cb 400 four a 634, obě rok 1977. Když je porovnáš, tak nevíš, jestli se máš smát nebo brečet....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 10:54 | Nahoru | #80026

pech. píše: Kuba: tý vole... Něco takovýho bych si představoval.. jen tak o 10 let starší abych mohl na vete akce..

Nebo třeba toto: https://motorky.baz...0o-f1-supersport.php

Nabízím výměnu za Roastera + Smolíka



tak to směníme, je mi tak nějak jedno, jestli za smolíka nebo roadstera

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 18:14 | Nahoru | #80027
kuba350> Měl jsem ji o dva roky starší v 750 ccm. VF měla ještě rozvod řetězem. Táhla pěkně odspoda na start pojela kde jaký řadový čtyřvál. Na cestování nej. moto co jsem kdy měl. Taky mě bylo 21 a víc jsem vydržel.
Pech- Jsem nevěděl že Strakonice mají svoje pivko ale Budwar je chutˇově parádní. To že po něm bollí hlava je známo jeden majitel putyky mě ale říkal že rakušáci si nechají dělat Budějivské s pozměněnou recepturou a po tom hlava nebolí-nevím.
Milan-start páka= další součásti motoru= vyšší cena.

Naposledy editováno 03.11.2019 18:15:11

Jawablázni

3.11.2019 v 19:02 | Nahoru | #80028
Strakonický pivo bejvalo, nebo jestli ještě je - Nektar a povídalo se: Když vypiju nektar, poseru celej hektar

(reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 19:03 | Nahoru | #80029

Milan1963 píše: pech.> Je to už celkem staré, asi to dobře jede, ale když vezmu, že v roce 1975 se u nás vyráběla Jawa 350 / 634, jednoznačně bych jako Čech a zarytý Jawista "šel" do Jawy 350. A Roadster je mnohem cennější, nemyslím finančně, ale už jen proto, že je náš domácí a poslední z ČZ.

)

Nikdy bych si nekoupil 634. Je to zgarb. Smolík je mnohem lepší řešení jak využít ten motor co byl k dispozici. Je hezčí, obratnější, příjemnější. jezdil jsem
na 634, 639, 640 a jediné rozdíly jsou to, že 639 už trochu brzdí, 640 brzdí skoro normálně a dobře vypadá... Jsou to prostě neobratné, těžké a dlouhé a ergonomicky
podivné wergly které mi nesmí přes práh.

Koupit si místo čtyřválcové čtyřtaktní 750 která určila směr vývoje motocyklů na desítky let dopředu a všichni ostatní už se jen snažili dohnat ten náskok za
totálně zastaralý a o odstavec výše zmíněnými negativy postižený wergl třetinového výkonu může jen cvičený šílenec.

Roadster je sice cenný jak finančně, tak kulturně, ale je to prostě malá motorka. Sice velmi dobrá malá motorka, ale prostě malá motorka a to je omezující.
Ano mám Roadstera už mnoho let. Jezdí se na něm pohodlně a je to vrchol původní české sériové motocyklové produkce, ale má prostě necelých 20 koní
a já abych se svezl dle libosti to musím drtit na krev, což tomu motoru nevadí, ale absence výkonové rezervy vadí mně. Velké motorky jsou stejně pohodlné,
ty co mají víc než jeden válec jsou i kulturnější a k tomu mají za všech okolností tolik výkonu že to vždycky postačí. Mně prostě brutálně sere, že když jedu
za kamionem který jede 90-100kmh a nic přes něj nevidím, tak předjížděcí manévr je pak věcí taktiky, odvahy, zakrnělého instinktu strachu a potlačeného
pudu sebezáchovy a to je špatně... Motorka která má 50 a více koní udělá bzííík a jsi před ním, což je bezpečné, protože čím kratší dobu se nacházíš v
protisměru je předjíždění méně nebezpečné. A to že mám doma věc kterou hned tak někdo jiný nemá - a co jako... Toho pocitu už jsem se nabažil. Takže
když někdo přijde s tím co je v inzerátu nebo něčím podobným z podobných let (protože vzduch, žebra chrom), tak se na výměně domluvíme.

Chci starou věc, protože se mi takové věci líbí a mám je rád, ale zárověň chci abych se na té věci pořádně svezl. S lehkostí, převahou, uvolněně. Jízda na slabé
motorce není uvolněná nikdy jindy, než pokud jsi na té silnici úplně sám.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 19:04 | Nahoru | #80030

kuba350 píše: tak to směníme, je mi tak nějak jedno, jestli za smolíka nebo roadstera



CB400 za smolíka?

(reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 19:06 | Nahoru | #80031

Jirka4137 píše: kuba350> Měl jsem ji o dva roky starší v 750 ccm. VF měla ještě rozvod řetězem. Táhla pěkně odspoda na start pojela kde jaký řadový čtyřvál. Na cestování nej. moto co jsem kdy měl. Taky mě bylo 21 a víc jsem vydržel.
Pech- Jsem nevěděl že Strakonice mají svoje pivko ale Budwar je chutˇově parádní. To že po něm bollí hlava je známo jeden majitel putyky mě ale říkal že rakušáci si nechají dělat Budějivské s pozměněnou recepturou a po tom hlava nebolí-nevím.
Milan-start páka= další součásti motoru= vyšší cena.



Pivo se tu vaří už 370let a vaří se tu dobře... Budvar je u mně taky vysoko, Budvar hodnotím jako lepší pivo než Plzeň. Plzeň je velmi dobré pivo, ale Budvar je ještě o fous lepší. Strakonice mají dobrý pivo Klostermann a i ty ostatní jsou solidní, jen 10(Dříve Nektar) je u nich záměrně nakyslá, protože to tak vždycky bylo a je to záměr...

Naposledy editováno 03.11.2019 19:07:41

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 19:38 | Nahoru | #80032

pech. píše: CB400 za smolíka?


ne to VFo

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2019 v 20:02 | Nahoru | #80033
Tak víkend stráven na motopokecu v kravíně
https://verdom.rajce...T.M._2019_Stara_Hut/
Bezva akce, jen náročná na pozadí a trochu i játra.

V pozadí tady vidět využití odpadových rour na hovadiny.
Shora přesně pasuje ešus, který tvoří i víko, aby do toho neteklo a funkce revmaplechu je také zřejmá. Že to vypadá, jak vypadá neřešit.
Účel světí prostředky.

(reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 20:04 | Nahoru | #80034

kuba350 píše: ne to VFo

VFo je zajímavá věc, ale chybí mu ty žebra, chromy a dráty... CB400 za Roadstera?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

3.11.2019 v 20:24 | Nahoru | #80035
CB nedám, dyt nic lepšího asi doma nemám

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 20:28 | Nahoru | #80036
Verdom>
Ten Mercedes je jednoho z nás?

(reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 20:34 | Nahoru | #80037
Béďa17> Ano.

(reakce na) Jawablázni

3.11.2019 v 23:12 | Nahoru | #80038

kuba350 píše: CB nedám, dyt nic lepšího asi doma nemám

Budeš mít Roudstra

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.11.2019 v 10:15 | Nahoru | #80039
Verdom - a přivezl mercedes devadesátku?

1 reakcí na tento příspěvek Jawablázni

4.11.2019 v 10:27 | Nahoru | #80040
Něco aktuálního z MD pro veteránisty - nový metodický pokyn a zajmavá stať, aneb najdi rozdíl :
Pro vozidla se zážehovými motory s řízenými systémy s OBD se aplikují tyto dílčí postupy:
1.identifikace vozidla ad a)
2.vizuální kontrola ad b)
3.diagnostika systému řízení motoru ad c),
4.v závislosti na výsledku bodu 3 fakultativně procedury ad i)a5.měření koncentrací škodlivých složek (zážehové motory) ad e).Zohlední sepřitom zásady uvedenédílčími postupyv bodech g)ažj),primárně se používají on-line přenosy dat.

Pro vozidla,jež mají zapsánu historickou původnost vozidla v technickém průkazu a jsou vybavena motory s neřízenými systémy,se aplikuje následující zvláštní postup:3Tato vozidla jsou rovněž vyjmuta z provádění fotodokumentace
1.identifikace vozidla ad a)
2.vizuální kontrola ad b).
Při zadávání vozidla do IS TP se vybere jako základní palivo „směs“ a emisní systém „neřízený“. Do poznámky záznamníku závad vozidla a doprotokolu se uvede "Aplikován zvláštní postup provozidla s prokázanou historickou původností.".Historickou původnost je vedle zápisu v technickém průkazu možné prokázat též doložením dokladu o historické původnosti(klubová testace, příp. průkaz FIVA)nebo zápisem vIS TP.

Naposledy editováno 04.11.2019 10:28:54
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 7 26.4.2024 v 09:54 cmiral
Jawa 250 559 plynová rukojeť ze sit... Jawa 250/559 panelka Mario1504 9 23.4.2024 v 21:06 rg250
jawa 250 maska Jawa 250/559 panelka alexch 2 9.4.2024 v 21:22 Dolin
měření rychlosti Jawa 250/353 Kývačka rg250 10 14.3.2024 v 14:17 Mňojo
Jawa 250 dostanu ji na veteránské z... Jawa 250/559 panelka Mario853 7 11.3.2024 v 07:11 FJRPEPA


TOPlist