již delší dobu si pohrávám s myšlenkou, zda by bylo možné vyřešit dlouhé a váhavé starty (kvůli nedostatku benzínu v plovákových komorách), přidáním AC pumpy ze starých karburátorových aut, které mají páčku na “napumpování” benzínu. Vše - tedy krom přidání této pumpy, by bylo v palivové cestě původní - tudíž by pumpa sloužila opravdu jen k občasnému načerpání po delším stání. Bavíme se samozřejmě o starších motorkách, co mají maximálně podtlakové čerpadlo, nebo samospád.
Existuje nějaká překážka?
Děkuji za názory
1 reakcí na tento příspěvek Starty po delším stání motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek Starty po delším stání motocyklu
Podle mě přidání čehosi je akorát ignorace nějaké jiné závady, kvůli které ti to špatně startuje.
Naposledy editováno 01.11.2019 12:03:10
Koudy01 píše: Samospád funguje vždycky. Podtlakový čerpadlo taky pokud čerpá, jak má. XJ s podtlakovým čerpadlem sem měl a se startama nikdy problém nebyl.
Podle mě přidání čehosi je akorát ignorace nějaké jiné závady, kvůli které ti to špatně startuje.
Nejezdím nikterak často a po čtrnácti dnech až měsíci ne že bych měl problém nastartovat, spíš mi vadí to, že motorka dlouho točí. Jakmile ale přepnu na PRI a mám plnou nádrž, palivo samospádem teče zhruba 10s., dokud se nezastaví a pak jsou starty bez problému. Toto jsem chtěl obejít.
1 reakcí na tento příspěvek Starty po delším stání motocyklu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty po delším stání motocyklu
Koudy01 píše: Tak neodstavovat s míň jak půlkou nádrže nebo vyměnit podtlakový čerpadlo za elektrický ( to na XJ majitelé dělají ).
Když tam dám elektriku, bude čerpat ihned po otočení klíčku, dokud nevzroste tlak?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Starty po delším stání motocyklu
Originál na novějších XJ se pouští pootočením motoru.
1 reakcí na tento příspěvek Starty po delším stání motocyklu
Koudy01 píše: Robertek> Záleží na co to napojíš. Pokud na klíček tak jo. Takhle to dávají. Někde určitě najdeš návod.
Originál na novějších XJ se pouští pootočením motoru.
Tady se něco o výměně za el. píše.
zdenysrx6 píše: poloha PRI je tam pravě kvuli startovaní , když to dele stojí , pokud tato poloha špatně funguje , ...........
Funguje jen cca do půlky nádrže. Pak je hladina níž něž hladina v karburátorech a bez čerpadla to nenateče.
2 reakcí na tento příspěvek Starty po delším stání motocyklu
Hold musíš vždy před odstávkou natankovat plnou aby ti fungovala poloho kohoutku PRI nebo si vyndej hadičku z podtlaku a udělej podtlak pusou, což jsou asi nejjednodušší dvě řešení
1 reakcí na tento příspěvek Starty po delším stání motocyklu
Kawajawa - Vždy používám VIF a očividně funguje - plovákovky jsou při každé demontáži jako nové, bez map.
Wáca - Dnes jsem sehnal podávací balonek za 185Kč a XJ stálo 14dní - namontuji a dám vědět, jak moc spolehlivě to funguje.
Naposledy editováno 05.11.2019 14:57:57
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Označení pneu v TP Yamaha XJ 600 | tompok76 | 5 | 30.4.2024 v 14:56 tompok76 |
zatuhlý plyn Yamaha XJ 600 | Paja.ml | 1 | 26.3.2024 v 17:13 Destroyer |
Serizeni retezu XJ 600 Yamaha XJ 600 | Rollinman | 24 | 24.3.2024 v 01:57 tompok76 |
Můžu odjet po snížení motorky na ni... [1, 2] Yamaha XJ 600 | H1d30k | 42 | 21.3.2024 v 15:02 H-D82 |
XJ600 - jede na 2 válce [1, 2] Yamaha XJ 600 | Animals21 | 52 | 22.2.2024 v 07:40 Koudy01 |